جزیره های گردشگری مالزی و سفر به تایلند

کشور مالزی در کنار اقیانوس هند قرار گرفته است و دارای دیدنی های مربوط به دریایی بسیار زیادی است. در تعریف این کشور می‌گویند که یک کشور ساحل ای است که جزیره های کوچک و بزرگ زیادی را در کنار خود جای داده است این جزیره ها دارای صخره های مرجانی سواحلی با شن های تمیز و آب شفاف برای گردشگران جاذبه خاصی دارد و هر ساله میلیون ها گردشگر را به این کشور می کشاند تا از این طبیعت زیبا از این جزیره‌ها که در دنیا کم نظیر هستند دیدن نمایند هر کدام از این جزیره‌ها خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارد جزیره داستانی را برای بازدید کننده خود روایت می کند در کشور مالزی از تکنولوژی برای جذب گردشگر و همچنین ایجاد اماکن رفاهی و استراحتگاههای خوب برای آنان بهره گرفته شده است است و مسافران و کسانی که به این کشور سفر می کنند در طول سفر ایشان مشکلی از این بابت ندارند. در اینجا تلاش کرده این که چند جزیره از جزیره های کشور مالزی را که دارای جاذبه های گردشگری زیادی هستند را به شما معرفی کنیم.

جزیره پانگکور

فضای آرام و سواحل فوق العاده زیبایی که این جزیره در تور مالزی ارزان سفر باتو دارد یکی از دلایل اصلی جذب گردشگر های بی شمار برای این منطقه است معنی نام جزیره زیبا است و این نامگذاری تنها به دلیل زیبایی های بی اندازه این جزیره می باشد زنان مناسبی برای این مکان است این جزیره دارای ساحل های بسیار زیبایی است است مانند ساحل نیپا ،خلیج پسیر بوگاک و ساحل تلوک بلا ندا و خلیج مرجانی رامی توان از این جمله دانست جت اسکی قایق موزی با شنا از جمله بازی هایی هستند که در این ساحل های زیبا انجام می پذیرد گردشگران و مسافران در این جزیره می توانند در اوقات فراغت خود شان از جنگل استوایی بسیار زیبایی که در این جزیره است دیدن نمایند همچنین جزیره دارای چند کوه کوچک نیز است که برای کوه پیمایی گردشگران بسیار مناسب است. در کنار جزیره پانگکور جزیره کوچک دیگری به نام پانگکور لائوت قرار دارد. در این جزیره یکی از باشکوه ترین و پیشرفته ترین استراحتگاههای کشور مالزی قرار گرفته است.

جزیره کاپاس

نام این جزیره به معنی جزیره پنبه‌ای است که در سواحل مارانگ قرار دارد علت نام گذاری این جزیره آن است که ساحل بسیار زیبای جزیره از شن های سفید و تمیز تشکیل شده است و این مسئله باعث می شود که این جزیره از دور شبیه توده ای از پنبه به نظر برسد سواحل زیبا آب شفاف و شن های سفید و تمیز این ساحل هر سال هزاران گردشگر را بهین جزیره پنبه ای می کشاند و گردشگران می توانند در محیطی آرام و سرزمینی بسیار زیبا و رویایی تعطیلات خودشان را بگذراند و از هیاهوی شهرها دور باشند.

جزیره پنانگ

این جزیره یک جزیره بزرگ تاریخی به حساب می آید موقعیت این جزیره به صورتی بوده است که در طول تاریخ در مسیر کشتی های تجاری قرار داشته است و از نقاط دور و نزدیک جهان کشتی های به منظور تجارت با شرق آسیا از کنار این جزیره عبور می کردند و هر کدام از آنها فرهنگ آداب و رسوم خواص خود را در این جزیره به جا گذاشته‌اند مردم این منطقه از فرهنگ های گوناگونی برخوردار هستند در این منطقه می توانید خوراکی های مختلف و غذاهایی که از سرزمین های دیگر به این مکان آورده شده است را میل نمایید در این جزیره مکان های تاریخی و دیدنی بسیار زیادی وجود دارد از جمله تفریح ها و سرگرمی هایی که گردشگران می‌توانند در این جزیره انجام دهند از کالسکه سواری اسب سواری در ساحل عکاسی از مارها در معبد مار و سواری در ماشین کابلی که به منظور بالا رفتن از تپه های این جزیره درست شده است را اشاره کرد.  از طرفی تور تایلند آفر دار را با هتلهای  زیبا آنلاین رزرو کنید.

جزیره تنگول

یک جزیره بسیار کوچک اما بسیار زیبا را می‌توانید ببینید ساحل این جزیره از شن های سفید و تمیز و آبی شفاف برخوردار است در فاصله بسیار کمی از ساحل و جنگل انبوه استوایی قرار دارد که ترکیب رنگ ساحل سفید و سبزی جنگل زیبایی خاصی را به این جزیره کوچک داده است این جزیره دارای چند هتل برای مسافران و گردشگران می باشد از سرگرمی های رایج در این جزیره به غیر از حمام آفتاب گرفتن در ساحل می توان به شنا کردن و غواصی در آبهای تمیز و شفاف ساحل این جزیره اشاره کرد آبهای این جزیره به اندازه ای شفاف و تمیز است که می توان موجودات زیر دریا را به خوبی مشاهده کرد و به نوعی وارد دنیای زیر آب بشوید و موجوداتی را که در زیر آب زندگی می کنند را به خوبی مشاهده کنید همچنین گردشگران می‌توانند در این جزیره به ماهیگیری بپردازند پس اگر به ورزش ماهیگیری علاقه مند هستید در هنگام سفر به این جزیره وسایل ماهیگیری را همراه خود داشته باشید تا بیشتر از سفرتان لذت ببرید.  با توروز 99 قیمتهای مناسب را از حالا مشاهده کنید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.