جایگاه تبلیغات بنری در وب سایت های وردپرسی !

در وب سایت های اینترنتی تعریف های مختلف برای جایگاه یک تبلیغ از نوع بنری گفته شده است . برخی ها به این موضوع توجهی ندارند و برخی دیگر خوب می دانند تبلیغات جایگاه ویژه ای برای حفظ یک کسب و کار هم از سوی فردی که به عنوان تبلیغ دهنده اقدام میکند و از سوی دیگر فردی که نسبت به نمایش این تبلیغات بستری را در وب سایت ها خود فراهم کرده است .

 

بنر

به طور کلی در این مطلب تلاش خود را بر این گذاشته ایم که در ارتباط با جایگاه تبلیغات در سایت هایی که با وردپرس راه اندازی می شوند صحبت کنیم و سعی خواهیم کرد به مواردی نظیر طراحی قالب های وردپرسی و موارد باید برای جایگاه تبلیغات بنری در نظر گرفت بپردازیم .

ساخت بنر تبلیغاتی یک موضوعی است که به مباحث تبلیغات اینترنتی بر میگردد . به طوری که شما باید انتخاب کنید کدام طراح توانایی انجام یک طراحی حرفه ای و خلاق را داشته و ساخت بنر تبلیغاتی اینترنتی خود را به آن بسپارید . این یک موضوع حساس در مراحل اولیه مسیر تبلیغات است که باید آن را با وسواس انتخاب نمایید .

در ارتباط با بنر تبلیغاتی فعلا این یک پاراگراف بسنده می کنیم و در ادامه به بخش های دیگر از این موضوع خواهیم پرداخت .

چرا وب سایت ما باید برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شود ؟

تا به حال به این مساله فکر کرده اید چرا صاحبان مشاغل برای طراحی وب سایت خود از وردپرس استفاده میکنند ُ حتی جالب از بدانید بزرگترین وب سایت هایی که در سطح جهان مطرح هستند در اکثریت از این مدیریت محتوا استفاده میکنند و رضایت خوبی از این موضوع دارند .

دلیل اول:

دانلود و نصب آسان یکی از خسیسه های این سیستم مدیریت محتوا به شمار می رود . البته هستند cms  های دیگری که رایگان هستند اما وردپرس دارای ویژگی های زیادی است که باعث محبوبیت بی شمار در میان طراحان وب سایت در کشور و سراسر جهان شده است .

دلیل دوم:

وجود قالب های بی شمار که در‌ آن ها هم به تعداد زیاد رایگان وجود دارد و هم نسخه های پولی ارزان قیمت در کشور .

دلیل سوم:

برای طراحی وب سایت دست طراحان قالب باز بوده می توانند بی نهایت طرح های جذاب و خارق العاده ای بر پایه ی این cms  بسازند . برای مثال طراحان وب سایت مجموعه پارسی طرح ایرانیان این قابلیت را دارند تا بر اساس نیاز شما طراحی قالب وردپرسی ایجاد کنند که شما از دیدن این طرح ها نهایت لذت را ببرید . همانطور که گفته شما دیگر دغدغه مشکلات برنامه نویسی بکند را ندارید و تمرکز خود را بر روی front end  خواهید گذاشت .

دلیل چهارم:

خودتان مدیر وب سایتتان شوید . این را آگاه باشید اغلب وب سایت هایی که توسط سی ام اس های اختصاصی و پر هزینه طراحی و اجرا می شود علاوه بر مزیت هایی که دارند برای بیشتر صاحبان مشاغل یک مشکل اساسی دارد و آن هم اینکه دسترسی به مدیریت وب سایتشان آسان نیست و نمی توانند به آسانی بر وب سایت خود تسلط داشته باشند .

البته این موضوع در وب سایت هایی که با وردپرس طراحی می شوند به صورت ۱۰۰ درصد نیست . ولی نسبت به اختصاصی ها دسترسی بسیار بیشتری در اختیارتان است . طراحانی که سایت شما را بر پایه وردپرس بنا میکنند قالب شما یا ظاهر وب سایت شما را انجام می دهند و شما می توانید با قابلیت هایی در وردپرس برای شما قرار داده شده است به ویرایش برخی قسمت های وب سایت به دلخواه تغییر ایجاد نمایید و این یک مزیت بزرگ به خصوص برای صاحبان مشاغل به شمار می رود .

جایگاه بنر در وب سایت های وردپرسی:

برمیگردیم به موضوع ابتدایی اینکه اگر شما بخواهید در وب سایت های وردپرسی جایگاهی برای تبلیغات بگذارید کافی است این موضوع را با طراح وب سایت خود مطرح سازید .

طراح وب سایت علاوه بر آیتم هایی نظیر منو های شیک و جذاب . جایگاه وبلاگ – نمایش لوگوی شرکت ( برند پارسی طرح ایرانیان شما را در طراحی بهترین لوگوی بصری همراهی خواهد کرد ) و سایر موارد می توان بر اساس نیاز شما محل هایی را برای تبلیغات موثر و کسب در آمد شما از این طریق ایجاد نماید .

در حال حاضر حتی در وب سایت دکتر وردپرس شما شاهد ستون کناری برای تبلیغات هستید و می توانید از این قسمت برای تبلیغات پر بازده ی خود استفاده نمایید .

جالب است بدانید محدودیتی در تعداد ایجاد جایگاه وجود ندارد و تا جایی تداخلی بر ساختار نمایش رابط و تجربه کاری وب سایت شما ایجاد ننماید مشکلی ندارد و می توانید بر تعداد تبلیغات خود بیافزایید .

در پایان به صورت خلاصه عرض میکنم که وب سایت های وردپرسی بسیار زیاد و قابل تغییر هستند و یکی از دلایل محبوبیت این سی ام اس همین موضوع است .

اگر می خواهید در میان میلیون ها کاربر جهانی این سیستم مدیریت محتوا قرار گیرید هم اکنون این cms  را دانلود و بر روی هاست خود نصب نمایید و با استفاده از یک طراحی قالب شیک و کاربر پسند کسب و کار خود را آغاز نمایید.

پیروزی شما آرزوی ماست.

امتیاز شما برای این مقاله
1 نظر
  1. گرافیست می گوید

    مطلب خوبی بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.