جاذبه های دیدنی وان و رزرو هتل و بلیط هواپیما با سایت راه به راه


اگر قصد سفر به شهر زیبای وان را دارید باید بگوییم که یک سفر رویایی و بی نظیری در انتظار شما است زیرا این شهر به تعداد کافی مکان های دیدنی و البته تاریخی دارد و همین امر سبب شده است به یکمکی ازز مهمترین قطب های گردشگری در کشور ترکیه تبدیل شود

جاذبه های دیدنی بسیاری در شهر وان با بلیط هواپیما در انتظار شما است . به راحتی می توانید با رزرو تور وان از همه ی مکان های دیدنی این شهر با هزینه های بسیار مناسب دیدن کنید.

از جمله مهمترین مکان های گردشگری وان :

قلعه ی کاووس تپه : این قلعه تاثیر و نقش بسیار مهمی در صنعت گردشگری وان داشت هاست تاسیس و ساخت آن به قرن 8 قبل از میلاد برمی گردد و در 25 کیلومتری مشرف به دشتی واقع شده است . لازم به ذکر است در ساخت این مکان به ویژه دکوراسیون داخلی آن از معماری ویژه ای استفاده شده است که همواره تحیر گردشگران به ویژه افراد علاقه مند به معماری را وا داشته است.

خانه گربه های وان : جالب است بدانید که حتی گربه های شهر وان نیز نقش مهمی در صنعت گردشگری آن  دارد  و مورد توجه توریست ها هستند. زیرا شهر وان گربه های منحصر به فردی دارد گربه هایی که سفید رنگ هستند و چشم هایی با رنگ های متفاوت دارد و در کنار دریاچه ی وان زندگی می کنند. این گربه ها از شنا کردن در آب لذت می برند به همین دلیل همواره مورد توجه هستند. در سال های گذشته نسل این گربه ا در انقراض بوده به همین دلیل پیشگیری ه و البته مراقبت های ویژه در شهر وان صورت گرفته است که مکان یاد شده امروزه به عنوان یک مکان دیدنی در اختیار گردشگران قرار گرفته است.

بازدید از جاذبه های گردشگری وان

برای بازدید از جاذبه های گردشگری وان هم می توانید به صورت انفرادی و هم می توانید با استفاده از تورهای موجود به این شهر زیبا سفر کنید هر کدام از این نوع از سفر ها مزیت های ویژه ی خود را دارد ولی بدون تردید مزیت سفر با استفاده از تور به مراتب بیشتر است. به همین دلیل پیشنهاد ما این است اگر قصد سفر به این شهر را دارید به ویژه برای اولین بار اگر این تصمیم را گرفته اید و اطلاعات کافی در مورد جاذبه های دیدنی و مکان های اقامتی را ندارید بسیار معقول است که استفاده از تورهای موجود برای سفر به این شهر را در اولویت خود قرار دهید. به ویژه لازم به ذکر است که هزینه ی بنزین در ترکیه بسیار بیشتر از هزینه های گران شده ی کشورمان است به همین دلیل اگر با وسیله ی نقلیه ی خود قصد سفر به این شهر را دارید حتما این موضوع را مد نظر قرار دهید. بلیط ارزان هواپیما را می توانید با قیمتهای لحظه آخری و مناسب از سایت راه به راه خریداری  کنید.

بهترین زمان برای بازدید از وان

برای بازدید از شهر وان معمولا فصل های بهار و البته تابستان می تواند بهترین گزینه باشد ولی اگر سرمای حاکم در فصل  زمستان برای شما ناراحت کننده نیست می توانید تورهای برگزار شده برای سفر به این شهر را در این ایام انتخاب کنید جالب است بدانید اگر در فصل سرد به شهر وان سفر کنید فرصت فوق العاده بهره مندی از ورزش های زمستانی را نیز خواهید داشت زیرا در این ایام کوههای آرارات پوشیده از برف است و می تواند برای ماجراجویان گزینه ی بی نظیری برای اسکی برروی برف باشد. وان با همه ی زیبایی هایش در همه ی ایام توجه شما را به سوی خود جلب می کند به همین دلیل توانسته است در بین پربازدید ترین مکان هی گردشگری ترکیه و یکی از قطب های اصلی توریستی اطلاق گرد. رزرو هتل آنلاین را به سادگی هرچه تمامتر  در سفر به وان تجربه کنید.

بازدید از شهر وان با تور وان

تور وان یکی از بهترین فرصت هایی است که که در اختیار گردشگران برای بازدید از این شهر است . به همین دلیل همواره توجه بسیاری برای بازدید از این مکان با استفاده از تورهای یاد شده فراهم است. هزینه ی که در اینگونه تورهای از شما درخواست می شود بسیار معقول و مناسب است مسئولان تور با توجه به تجربه و البته تخصصی که در این زمینه دارند به راحتی می توانند هرگونه بحران به وجود آمده را مدیریت کنند. همچنین در این حالت شما درگیر اقدامات رزرو بلیط پرواز و البته محل اقامت خود در وان نخواهید بود کافی است که چمدان های خود را بببندید  و هم اکنون راهی سفر به این شهر زیبا باشید . اطلاعات کامل و برنامه ریزی کلی برای مکان های دیدنی که در یک تور قرار است در نظر گرفته شود در اختیار شما قرار می گیرد . هزینه های سفر به طور جدی با استفاده از تور برای سفر به اینن شهر مناسب و معقول می باشد شما با هر بودجه ای که داشته باشید به راحتی می توانید پکیج های مختلفی که در نظر گرفته شده را در نظر بگیرید از سوی دیگر زمانی که به همراه سایر گردشگران برای بازدید از این مکان سفر می کنید فرصت بی نظیر دوستیابی نیز برای شما فراهم است زیرا در این مسیر با افرادی همگام هستید که مانند شما ماجراجو و علاقه مند به سفر می باشند به همین دلیل می توانید خاطرات به یاد ماندنی داشته باشید.  رزرو هتل و خریدبلیط هواپیما از سایت راه به راه امکانپذیر است.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.