چگونه در صرافی ارز دیجیتال ثبت نام کنیم؟

ارز دیجیتال این روزها به یکی از پر تکرار ترین جستجو های گوگل تبدیل شده است. افراد زیادی با شنیدن اخبار جذّاب این بازار، به سرمایه گذاری در آن می اندیشند. بازار کریپتوکارنسی یا رمز ارز، یک بازار مالی شناخته شده در سر تا سر جهان است. مردم ایران هم برای جبران ضررهای بورس و کسب و کارهای شخصی خود، اخیراً به این بازار روی آورده اند. شما چقدر این بازار را می شناسید؟ در این مقاله سعی کردیم تا بازار کریپتو را به زبان ساده و از پایه به شما معرفی کنیم. بازاری که می تواند شما را یک شبه پولدار کند!

بازار ارز دیجیتال چگونه شکل گرفت؟

در واقع شکل گیری بازار ارز دیجیتال، در پاسخ به نیاز تمرکز زدایی و واسطه زدایی انجام شد. در سال ۲۰۰۸ و با ظهور بیت کوین، نسل جدیدی از سیستم های پرداختی و پول ها به مردم معرفی شدند. بیت کوین شناخته شده ترین ارز دیجیتال تا به امروز می باشد. ارزی که به واسطۀ عملکرد بسیار خوبش در چند سال اخیر، از اعتبار و محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده است. بیت کوین خدماتی را به مردم ارائه می دهد که در پول های کاغذی یافت نمی شود. قابلیت هایی نظیر: عدم تمرکز، حذف واسطه ها، عدم جعل و اشتعال و سرعت و امنیت در انتقال دارایی. پس از بیت کوین ارزهای بسیاری با قابلیت های مشابه پدید آمدند. به آن ها آلت کوین گفته می شود. اتریوم بعد از بیت کوین به عنوان با ارزش ترین و شناخته شده ترین ارز دیجیتال معرفی می شود. اتریوم تنها یک ارز دیجیتال نیست. اتریوم شبکه ای است که قراردادهای هوشمند روی آن تنظیم و ثبت می شوند. این شبکه ارز دیجیتال اتر با نماد ETH را در بازار کریپتوکارنسی عرضه می کند. قیمت اتریوم در یک سال اخیر تقریبا ۳۰ برابر شده است! اتریوم خانه ی بسیاری از توکن ها می باشد. توکن به ارز دیجیتالی گفته می شود که بلاک چین مستقل ندارد و بر بلاک چین دیگری سوار است. چین لینک و یونی سواپ دو نمونه ی پر طرفدار از توکن های مبتنی بر بلاک چین اتریوم هستند. دو ارز بیت کوین و اتریوم، به ترتیب به عنوان پادشاه و ملکۀ ارزهای دیجیتال شناخته می شوند. با شکل گیری ارزهای مختلف، بازار ارز دیجیتال گسترده تر و داغ تر شد.

آلت کوین بخریم یا بیت کوین؟!

آلت کوین ها قصد دارند که با ارائه ی امکاناتی گسترده تر و رفع نواقص بیت کوین، نیازهای مختلف بشر را رفع کنند. کلمۀ آلت کوین مخفف Alternative Coin می باشد. معنی این عبارت، «کوین جایگزین» است. آلت کوین ها به وجود آمدند تا با بیت کوین رقابت کنند. اما در این رقابت کدام یک پیروز خواهند شد؟ آلت کوین هایی نظیر اتریوم، با ظرفیت رشد بسیار بالا، همواره موردی محبوب نزد سرمایه گذاران بوده اند. همۀ آلت کوین ها از این حجم محبوبیت برخوردار نیستند و عده ای از آن ها ممکن است پس از مدتی محو شوند. عده ای اعتقاد دارند که فقط بیت کوین شایستۀ سرمایه گذاری است. با دیدی خوش بینانه تر، می توانیم بگوییم که آلت کوین های معتبر هم، می توانند به اندازۀ بیت کوین یا حتی بیشتر از آن سودده باشند. در این بین ارزهایی وجود وجود دارند که ممکن است در کوتاه مدت سود بسیار بالایی داشته باشند؛ اما بعد از مدتی سرمایه گذاران خود را متضرر کنند. برای همین سرمایه گذاران ترجیح می دهند که سودی مطمئن داشته باشند. زیرا یک اصل بنیادی و اساسی در سرمایه گذاری، حفظ اصل پول است. شما ابتدا باید از ضرر جلوگیری کنید و بعد به فکر سود باشید. منظور از ضرر می تواند تورّم سالیانه ای که به پول شما تحمیل می شود هم باشد! اکنون به شما خواهیم گفت که چگونه از صرافی ارز دیجیتال، بیت کوین یا آلت کوین مد نظر خود را بخرید.

از کجا ارز دیجیتال بخرم؟!

خرید ارز دیجیتال از صرافی های آنلاین و آفلاین، در داخل و خارج از کشور امکان پذیر است. بسیاری از کاربران با تجربه ای که در گذشته داشته اند، اعتراف کرده اند که بهترین گزینه در این بین، صرافی آنلاین ایرانی می باشد. دلیل این انتخاب، امکانات و امنیت بیشتر این صرافی ها، در ارائه خدمات به مشتریان است. همه ی صرافی ها، سبد ارزی مشابهی ندارند و مقدار و تنوع رمز ارزها در صرافی های مختلف متفاوت است. باید در نظر داشته باشید که صرافی مد نظر شما، ارز دیجیتالی که می خواهید را خرید و فروش می کند یا خیر. بیت ایمن با سبد ارزی متنوع خود، که کامل ترین سبد ارزی در بین صرافی های ایرانی می باشد، پذیرای شما کاربران عزیز می باشد. در بیت ایمن خرید و فروش ارزهای بیت کوین، اتریوم، چین لینک، تتر، بیت کوین کش، لایت کوین، اتریوم کلاسیک، ایاس، ترون، دوج کوین، استلار، ریپل، کاردانو، بیت تورنت، پنکیک سواپ، نئو و… صورت می گیرد. پس از ثبت نام و احراز هویت در سایت صرافی بیت ایمن، علاوه بر امکان خرید، فروش و انتقال این ارزها، امکانات پر شمار دیگری هم به شما تعلق می گیرد که می توانید از همه ی آن ها استفاده کنید. امکاناتی مثل: کیف پول رایگان ارز دیجیتال، کسب درآمد رایگان از طریق دعوت دوستان با کد معرف، مسابقات هفتگی پر جایزه در صفحه ی اینستاگرام بیت ایمن، آموزش های کاملاً رایگان رمز ارزها در تلگرام، اینستاگرام و وبلاگ بیت ایمن، احراز هویت سریع و آسان، کارمزد بسیار پایین در معاملات و پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته در همه ی روزهای هفته. در ادامه شما را با نحوه ی ثبت نام و احراز هویت و شروع معاملات در بیت ایمن آشنا می کنیم.

ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال چگونه است؟

عملیات ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت ایمن به سادگی و به سرعت انجام می شود. ابتدا وارد سایت صرافی آنلاین بیت ایمن شوید. در کادر بالای صفحه قسمت ورود و ثبت نام را انتخاب کنید. در بخش ثبت نام اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. به همین سادگی ثبت نام اولیه ی شما انجام شد. اما این پایان کار نیست! با ورود به بخش اطلاعات کاربری و تکمیل اطلاعات فردی به صورت کامل و دقیق، و مطالعه ی قوانین صرافی و ارسال عکس مطابق الگوی خواسته شده، احراز هویت شما هم در کمتر از ۱۰ دقیقه انجام می شود. پس از این مراحل از طرف صرافی با شما تماس گرفته می شود تا صحت موارد خواسته شده تایید شود. این همه ی مراحل کار شما برای عضویت در صرافی بود! اکنون می توانید با ورود به بخش کیف پول و انتخاب گزینه ی واریز تومان، به مقدار دلخواه حساب خود را (به تومان) شارژ کنید. سپس در قسمت داشبورد با کلیک بر روی معامله ی ارزی که می خواهید، به دو روش سفارش عادی و سفارش فوری می توانید خرید خود را انجام دهید. در سفارش عادی، می توانید با هر مبلغی که می خواهید سفارش ثبت کنید تا هنگام رسیدن قیمت به آن مقدار معامله ی شما انجام شود. اما در بخش سفارش فوری معامله ی شما در همان لحظه و مطابق قیمت بازار ثبت می شود. برای تازه کارها سفارش فوری بیشتر پیشنهاد می شود که به سادگی هم امکان پذیر است. کافی است در کادر موجود در صفحه میزان خرید خود را به تومان ثبت کنید (مثلا ۱۰۰,۰۰۰). فرآیند فروش هم به همین سادگی امکان پذیر است! به راحتی می توانید هر ارزی را که قبلاٌ خریداری کرده اید بفروشید. در صورت بروز مشکل یا سؤالات احتمالی، با پشتیبانی بیت ایمن از طریق پنل پشتیبانی داخل سایت در ارتباط باشید. کارشناسان بیت ایمن آماده ی پاسخگویی به شما و فراهم کردن فضایی ایده آل برای انجام معاملاتتان هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.