تلویزیون سامسونگ ۵۵TU8500

تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل ۵۵TU8500 نمایشگر LED دارد. این تلویزیون از کیفیت تصویر ۴K برخوردار است و سایز ۵۵ اینچ دارد. تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل ۵۵TU8500 دارای قابلیت اتصال به اینترنت است و کاربران با استفاده از وای فای و پورت LAN به راحتی می‌توانند به اینترنت متصل شوند و وبگردی کنند. همچنین تلویزیون سامسونگ مدل ۵۵TU8500 می‌تواند دو محتوا را به صورت همزمان برای کاربران ارائه دهد. این تلویزیون مجهز به فناوری Multi-View است و از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می‌کند. پردازنده چهارهسته‌ای تلویزیون سامسونگ مدل ۵۵TU8500 تمامی برنامه‌ها را به صورت روان و سریع برای کاربران ارائه می‌دهد. تلویزیون ۴K سامسونگ مدل ۵۵TU8500 موتور پردازشگر Crystal Processor 4K مجهز شده است و از حالت Ambient پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون از محصولات بالارده برند سامسونگ است و در سال ۲۰۲۰ به بازار با قیمت تلویزیون سامسونگ دبی کوچولو عرضه شده است. این محصول امکانات و قابلیت‌های پیشرفته ای دارد. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ ۵۵TU8500 می‌تواند طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را به صورت زنده و شاداب روی صفحه نمایش ۵۵ اینچ ارائه دهد. این تلویزیون سیستم صوتی مناسبی دارد و از ۲۰ وات توان صوتی برخوردار است. صدای پخش شده از تلویزیون سامسونگ ۵۵TU8500 کاملا دقیق و واضح و همه جانبه است و این محصول از دستیار صوتی بیکسبی نیز پشتیبانی میکند.

کیفیت تصویر تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل ۵۵TU8500

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل ۵۵TU8500 یکی از تلویزیون‌های بالارده سامسونگ محسوب می‌شود. برند سامسونگ این تلویزیون را به قابلیت و امکانات تصویری مختلفی مجهز نموده است. تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل ۵۵TU8500 می‌تواند تصاویر و محتواها را با وضوح بسیار بالا و کاملا شفاف و با کیفیت برای کاربران ارائه دهد. این تلویزیون دارای قابلیتی است که کنتراست تصاویر را تقویت می‌کند و تمامی محتوا به صورت طبیعی و واقعی ارائه می‌شود به گونه‌ای که شما خودتان را در صحنه‌ها و تصاویر تجسم می‌کنید. رنگ‌های پخش شده بر روی صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ در ۵۵TU8500 کاملا جذاب و رنگارنگ است و این محصول از نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز برخوردار است. وجود این قابلیت باعث شده است که صحنه‌های سریع و صحنه‌های اکشن با کیفیت بسیار بالا بر روی صفحه نمایش ۵۵ اینچ بدون تاخیر و تاری ارائه شود. شما می‌توانید فیلم‌های اکشن و مسابقات ورزشی را با کیفیت بسیار بالایی به صورت روان دریافت نمایید. یکی از فناوری‌های به کار رفته در تلویزیون سامسونگ مدل ۵۵TU8500 فناوری Micro Dimming می‌باشد با وجود این فناوری تمامی محتوا به صورت عمیق و تاثیرگذار ارائه می‌شود. تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل ۵۵TU8500 می‌تواند رنگ‌های تیره را تیره تر و رنگ‌های روشن را نیز روشن تر از همیشه برای شما ارائه دهد. این تلویزیون از کنتراست بسیار بالایی برخوردار است و با وجود کیفیت تصویر ۴K تصاویر با تراکم پیکسلی عالی نشان می‌دهد.

طراحی تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل ۵۵TU8500

تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل ۵۵TU8500 از طراحی بسیار ویژه و چشم نوازی برخوردار است. سامسونگ تلویزیون را شیک و زیبا طراحی نموده است و قاب اطراف این تلویزیون ضخامت بسیار کمی دارد. بدنه این محصول باریک می‌باشد و شما ظرافت این محصول را به راحتی از کناره‌های آن مشاهده می‌کنید. تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل ۵۵TU8500 فریم باریکی دارد و حاشیه‌های این تلویزیون بسیار باریک است به همین دلیل تمامی تمرکز شما بر روی صفحه نمایش بوده و هیچگونه حواس پرتی وجود ندارد. صفحه نمایش تلویزیون اسمارت سامسونگ ۵۵TU8500 برابر ۵۵ اینچ است و برای محیط و سالن‌های متوسط و بزرگ گزینه مناسبی است. پایه‌های این محصول از نوع پایه وسط بوده و بسیار مقاوم و شیک می‌باشد. این پایه‌ها به گونه ای طراحی شده است که کابل را به راحتی پنهان کرده و هیچ گونه شلوغی بر روی میز تلویزیون باقی نمی‌ماند. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از براکت تلویزیون هوشمند سامسونگ ۵۵TU8500 را به دیوار متصل نمایند.

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل ۵۵TU8500

تلویزیون فورکا سامسونگ ۵۵TU8500 مجهز به فناوری Ambient می‌باشد. این فناوری در انحصار سامسونگ قرار دارد و نسل جدید تلویزیون‌های سامسونگ از این فناوری پشتیبانی می‌کند. با وجود این فناوری زمانی که تلویزیون خاموش است دیگر شما پس زمینه مشکی مشاهده نمی‌کنید. بلکه رنگ تلویزیون همچون رنگ دیوار پس زمینه نشان داده می‌شود. همچنین شما می‌توانید انواع عکس‌ها و تصاویر مورد علاقه خودتان را بر روی صفحه نمایش تلویزیون همچون یک تابلو عکس زیبا مشاهده نمایید. تلویزیون سامسونگ مدل ۵۵TU8500 مرورگر وب قدرتمند دارد شما براحتی به اینترنت متصل می‌شوید و می‌توانید به طیف گسترده‌ای از محتوا دسترسی داشته باشید. همچنین فناوری DLNA امکان اشتراک گذاری هوشمند اطلاعات و داده‌ها را به راحتی فراهم نموده است. سیستم عامل تایزن یکی از محبوب ترین سیستم عامل‌ها شناخته شده است و وجود قابلیت TV Sound to Mobile یکی از ویژگی‌های این تلویزیون می‌باشد. با وجود این قابلیت صدای تلویزیون به گوشی هوشمند منتقل شده و شما می‌توانید صدای تلویزیون را از گوشی هوشمند خودتان دریافت نمایید. تلویزیون سامسونگ با قابلیت Connect Share است و شما با دنیای سرگرمی‌ها و بازی‌های مختلف در کنار داشتن قیمت مناسب همانند قیمت تلویزیون ال جی دبی کوچولو دسترسی دارید.

سیستم صوتی تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل ۵۵TU8500

تلویزیون سامسونگ مدل ۵۵TU8500 سیستم صوتی قدرتمندی دارد. این تلویزیون امکانات و قابلیت‌های مدرنی دارد و می‌تواند تصاویر را به بهترین شکل ممکن ارائه داده و صداها را نیز با جزئیات بالا و به صورت رسمی و شفاف نشان دهد. سیستم صوتی دو کاناله همراه با دو بلندگو ویژگی تلویزیون سامسونگ مدل ۵۵TU8500 می‌باشد. این محصول به طور کلی از ۲۰ وات توان خروجی پشتیبانی کرده و با وجود دستیارهای صوتی شما به راحتی می‌توانید با تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید و دستورات خودتان را با استفاده از صدا انجام دهید. دستیار صوتی بیکسبی یکی از ویژگی‌های این محصول می‌باشد. همچنین فناوری  Google Assistant نیز باعث شده است تا بتوانید با تلویزیون تعامل صوتی داشته و دستورات صوتی خودتان را ارائه دهید. تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل ۵۵TU8500 دارای تقویت صدای گفتگو است و از فناوری  Multiroom Link برخوردار است. این محصول دارای فناوری دالبی بوده و صدا را با کیفیت بسیار بالا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین تلویزیون سامسونگ مدل ۵۵TU8500 دارای خروجی صوتی دیجیتال یا اپتیکال می‌باشد.

نتیجه گیری

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل ۵۵TU8500 یکی از محصولات برند سامسونگ است. این تلویزیون صفحه نمایش ۵۵ اینچ دارد و از صفحه نمایش تخت برخوردار است. نور پس زمینه این محصول از نوع LED است و سامسونگ تلویزیون ۵۵TU8500 را به امکانات و قابلیت‌های صوتی و تصویری مختلفی مجهز نموده است. موتور پردازشگر تصویر این محصول از نوع Crystal Processor 4K است و این تلویزیون از کیفیت تصویر ۴K پشتیبانی کرده و دارای سیستم عامل تایزن می‌باشد. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ مدل ۵۵TU8500 را دارید می‌توانید با قیمت تلویزیون دبی کوچولو بسیار مناسب این محصول را از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.