تفریحات لاکچری در امارات که نباید از دست دهید

قرار است که پس از یک پرواز ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه‌ای به سرزمین رویاها در خاورمیانه برسیم! شهری که مرزهای لوکس بودن را پشت سر گذاشته و با تفریحات مدرن و تمام نشدنی رویای یک سفر لوکس را به واقعیت تبدیل می‌کند. می‌توانید حدس بزنید درباره کدام مقصد صحبت می‌کنیم؟ «دبی» شیخ نشینی با هتل‌‌های لاکچری، سواحلی رویایی و مراکز خریدی بزرگ که اتوبان‌هایش به محلی برای جولان دادن ماشین‌های فوق لوکس تبدیل شده‌اند. مطلب تفریحات لاکچری در امارات مطلبی ست که مطالعه آن را نباید از دست داد!

اگر به دنبال سفری لوکس هستید پس باید کارگزاری لوکس نیز برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نیز داشته باشید! از این رو آژانس هواپیمایی ستاره ونک به عنوان آژانسی که برگزاری تورهای لوکس شهرت دارد می‌تواند بهترین گزینه جهت رزرو تور دبی باشد. علاوه بر برگزاری تور، رزرو بلیط بهترین ایرلاین‌های دنیا و دریافت ویزای انگلیس، کانادا و و قت سفارت آمریکا نیز از دیگر خدمات آژانس هواپیمایی ستاره ونک به شمار می‌روند. پس در ادامه مطلب با ستاره ونک همراه شده و با لوکس‌ترین تفریحات دبی آشنا می‌شویم.

تفریحات لاکچری دبی

دبی طی سال‌های اخیر در زمینه معماری، اقتصاد و گردشگری چنان پیشرفتی کرده که حتی  افراد از دورترین نقاط دنیا نیز رویای سفر به این شهر لوکس خاورمیانه‌ای را در سر دارند. با این توصیف از این مقصد رویایی جز تفریحات لوکس نمی‌توان انتظار داشت. هتل‌هایی که پا را از ۵ ستاره فراتر گذاشته و عنوان اقامتگاه‌های ۷ ستاره را دریافت کرده‌اند، ماشین‌های لوکسی که جز در اتوبان‌های دبی در هیچ جای دیگر دیده نمی‌شوند، بلندترین برج‌های دنیا که با طلاهای ۲۴ عیار تزیین شده‌اند و رستوران‌هایی که در ارائه منوهای غذایی لوکس رغیب ندارند همه و همه دبی را به مقصدی برای لوکس پسندان تبدیل کرده‌اند.

هلیکوپترسواری بر فراز برج های دبی

در دبی می‌توانید به جای گشت‌وگذار در خیابان‌ها هلیکوپتر سواری را انتخاب کرده و با یک پرواز عالی منظره این شهر را از بالا تماشا کنید. تور هلیکوپتر از تفریحات لاکچری دبی است که طرفداران زیادی دارد. شما هم اگر اهل تفریحات لوکس و مهیج هستید حتما انجام آن را در برنامه سفر خود به این شهر قرار دهید. در این تور مهیج می‌توانید ۱۵ الی ۲۵ دقیقه بر فراز آسمان دبی پرواز کرده و از زاویه‌ای کاملا متفاوت به برج‌العرب، ساحل جمیرا، جزیره نخل و برج‌الخلیفه نگاه کنید.

تورهای هلیکوپتر از ساعت ۱۱ صبح تا ۵ بعدازظهر برگزار شده و برای ثبت‌نام در آن لازم است پاسپورتتان را ارائه دهید. هلی‌کوپترها به طور معمول ۳ پنجره و ۶ صندلی دارند. همچنین شما می‌توانید برای گرفتن عکس از مناظر و عکس‌های سلفی از کمک خلبان راهنمایی بگیرید.

ماشین سواری در دبی؛ یک تفریح لاکچری

سواری با ماشین‌های لوکس را می‌توان از پرطرفدارترین تفریحات لاکچری دبی به شمار آورد. فرقی نمی‌کند که طرفدار سواری با ماشین‌های کلاسیک هستید یا ماشین‌های مدرن و امروزی را ترجیح می‌دهید در دبی هیچ محدودیتی برای انتخاب ماشین ندارید. شما می‌توانید خودرو مورد علاقه خود را اجاره کرده و هر چقدر خواستید در اتوبان‌ها بچرخید. البته فراموش نکنید که برای رانندگی در دبی باید گواهی نامه بین‌المللی داشته باشید. از این رو بعد از دریافت ویزای دبی حتما به کانون اتومبیل رانی مراجعه و گواهی نامه خود را دریافت کنید. همچنین قوانین رانندگی در دبی را مطالعه کرده و مهمتر از همه مراقب سرعت خود باشید چرا که پلیس امارات سرعت اتوموبیل‌های لوکس را کنترل می‌کند.

در دبی حتی سافاری‌ها هم لاکچری هستند

شن‌های نرم و طلایی میزبان آفرود سواران در دبی هستند. پس سافاری را هم می‌توان در لیست تفریحات لاکچری این مقصد قرار داد. ماشین‌های شاسی بلند با توان ۲ دیفرانسیل مهیج‎ترین لحظات سفر به دبی را برایتان رقم می‌زنند. شما می‌توانید در تورهای سافاری دبی شرکت کرده و یک روز از سفرتان را در بیابان‌های لوکس این شهر بگذرانید. علاوه بر آفرود سواری، شتر سواری، اسکی بر روی شن و تست غذاهای لذیذ عربی در چادرهای لاکچری از دیگر جاذبه‌های سافاری دبی هستند. همراه داشتن کرم ضدآفتاب، عینک و کلاه آفتابی، دوربین عکاسی، پماد دفع حشرات، لباس خنک و مناسب کویر و قمقمه آب را در تورهای سافاری فراموش نکنید.

برج خلیفه؛ نبوغ معماران در دبی

برج العرب ساختمانی ست که اوج نبوغ بشری در دبی را به نمایش گذاشته است. یکی از تفریحات لاکچری دبی بازدید از برج‌العرب با ۸۲۸ متر ارتفاع به عنوان بلندترین برج دنیا می‌باشد. برای ورود و بازدید از برج باید بلیط تهیه کنید علاوه بر این برای ورود به قسمت‌های فوق لاکچری برج مانند بالکن‌های بیرونی لازم است که مبلغ اضافه‌تری بپردازید. چندین رستوران و کافه خیلی شیک با ارائه انواع غذاها و نوشیدنی‌های بین‌المللی، کتابخانه و پارک برج الخلیفه و بالکنی که از آن می‌توان فواره‌های رقصان را تماشا کرد از دیگر جاذبه‌های این برج رویایی و شیک هستند. بزرگترین چرخ و فلک دنیا که در دبی ساخته شده است نیز در همسایگی برج العرب قرار دارد.

پارک آبی وایلد وادی دبی

وایلدوادی عنوان هفتمین پارک آبی دنیا را از آن خود کرده است. این مجموعه عظیم مملو است از تفریحات و جاذبه‌هایی که شما را حسابی هیجان زده کرده و سر ذوق می‌آورد. نکته مثبت دیگر اینکه هر فصل از سال را برای رفتن به وایلدوادی انتخاب کنید، می‌توانید از تفریحات آبی آن لذا ببرید. بیش از ۴۰ بازی مهیج در وایلدوادی وجود دارد. طراحی بازی‌های وایلدوادی به‌گونه‌ای است که تمام سنین می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. سرسره سقوط آزاد یوها، برج سورج، مستر بلستزر، قایق و دریاچه یوها از جاذبه های این مجموعه هستند. وایلد وادی بر اساس داستان‌های تاریخی یوها طراحی شده و هر کدام از بازی‌های آن تداعی گر بخشی از ماجراهای ملانصرالدین هستند.

سرو شام در رستوران‌های لوکس دبی

چه تفریحی لوکس‌تر از صرف شام در رستوران‌ برج‌العرب؟  رستورانی که در ارتفاع ۲۰۰ متری از سطح زمین قرار گرفته و یک آسانسور شیشه‌ای بازدیدکنندگان را به آن  می‌رساند. این رستوران النتها نام داشته و بسیار شیک طراحی شده است. غذاهای مدرن اروپایی، عربی، مدیترانه‌ای و بین‌المللی منو رستوران لاکچری المنتها را تشکیل می‌دهند. پرسنل رستوران بسیار آموزش دیده و مودب بوده و به زبان‌های زنده دنیا مسلط هستند. صرف غذا در یک محیط اشرافی در حالی که میزی از لذیذترین غذاهای دنیا مقابلتان است و نمایی ۳۶۰ درجه از سواحل دبی را زیر پایتان دارید از تفریحات لاکچری دبی می‌باشد.

لاکچری‌های امارات در باشگاه گلف دبی

باز هم یکی برترین‌های دنیا در دبی! باشگاه گلف امارات که در سال ۱۹۸۸ تاسیس و جز مجموعه‌های لاکچری امارات به شمار می‌رود. این مجموعه ۲ زمین استاندارد با ۱۸ حفره دارد . سالن‌های سرپوشیده و بزرگ، فروشگاه لوازم ورزشی، رستوران، زمین بازی تنیس، مرکز بدنسازی، اسکواش و مدرسه ورزشی از دیگر جاذبه‌های زمین گلف دبی هستند. باشگاه گلف دبی میزبانی ورزشکاران بزرگی چون رورلی مکرولی، ارنی الس و تایگر وودز را بر عهده داشته است. شما نیز می‌توانید ساعاتی از اقامت خود در دبی را در این باشگاه مدرن سپری کرده و حتی اگر مایل بودید در دوره آموزشی باشگاه ثبت نام کنید.

اسکای دایوینگ دبی

به ساحل جمیرا دبی که بروید با نگاهی به آسمان چتربازانی را می‌بینید که با لباس‌ها و چترهای رنگی در آسمان در حال پرواز هستند. اسکای دایوینگ یا همان پرش از ارتفاع بالا از تفریحات لوکس دبی است که مرکز آن ساحل جمیرا می‌باشد. البته از آنجا که فرود در اسکای داوینگ قلق خود را دارد افرادی که‌ می‌خواهند این تفریح را امتحان کنند باید قبل از هر اقدامی آموزش‌های لازم را دیده و البته سری نترس داشته باشند. افراد بالای ۱۸ سال، آقایان زیر ۱۰۰ کیلو و باوان زیر ۹۰ کیلو مجاز به انجام ورزش مهیج اسکای دایوینگ در دبی هستند.

بازی چوگان با شتر

در دبی بازی چوگان به جای اسب با شتر برگزار شده و جز تفریحات لاکچری به شمار می‌رود. شترها در این بازی کاملا آموزش دیده هستند و از قبل توسط مربیان مجرب تمرین داده شده‌اند. طبق قوانین بازی هر بازیکن یک شتر و هر شتر نیز یک مربی دارد که راهنمای آن در طول بازی می‌باشد. این بازی در ۲ گروه ۴نفره و به مدت یک ساعت انجام می‌شود. قبل از شروع بازی نیز آموزش‌های لازم به مبتدی‌ها داده شده و لباس مخصوص در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

تجربه یک کروزگردی لوکس در دبی

کروز گردی را باید بدون هیچ چون و چرایی در لیست تفریحات لاکچری امارات قرار داد. کشتی‌های کروز دبی بسیار شیک بوده و با امکانات مدرن تجهیز شده‌اند. مسافران در طول این گشت می‌توانند بر روی عرشه آمده و حمام آفتاب بگیرند یا از دیگر تفریحات کشتی استفاده کنند. ماهیگیری و استفاده از غذاها و نوشیدنی‎‌‌های کافه از دیگر جاذبه‌های کشتی‌های کروز امارات هستند. یک تیم محافظ با جت اسکی و جلیقه نجات  در کنار کشتی حرکت کرده و امنیت مسافران تضمین می‌کنند.

تجربه سرو بستنی طلا در دبی

بستنی در آب و هوای گرم و شرجی دبی می‌چسبد. البته بستنی‌های ساحل جمیرا با همه جا فرق داشته و روکشی از طلا دارند. بنابراین چاره‌ای نیست جز اینکه حتی بستنی خوردن را نیز جز تفریحات لاکچری امارات قرار دهیم. در صورت انتخاب این تفریح پیشنهاد می‌کنیم بستنی زعفرانی ایرانی با روکش طلا را سفارش دهید.

می‌توانید جهت رزرو تور دبی و ویزای دبی با کارشناسان آژانس هواپیمایی ستاره ونک به شماره ۸۸۸۸۰۰۰۰-۰۲۱ در ارتباط باشید.

 

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.