تعمیرات لپ تاپ و پرینتر های اچ پی در نمایندگی اچ پی

استفاده از به روز ترین تجهیزات توسط افراد متخصص باعث شده است تا نمایندگی اچ پی بتواند همه ی مشکلات کاربران برای تعمیر لوازم اداری و دیجیتال به خصوص پرینتر ها و لپ تاپ های این شرکت برطرف نماید.

مشتریانی که از خدمات این مرکز استفاده می کنند می توانند محصولات خود را در سریع ترین زمان ممکن و البته با کیفیت بالا تعمیر نمایند.

تعمیر محصولات اچ پی با به روزترین ابزار در نمایندگی اچ پی

از جمله خدمات ویژه ی نمایندگی HP برای تعمیر پرینتر ها و لپ تاپ های این شرکت به استفاده از به روز ترین تجهیزات می توان اشاره نمود.

البته برای تعمیر با کیفیت بالای پرینتر ها و لپ تاپ های اچ پی فقط استفاده از ابزار و تجهیزات به روز نمی تواند ضامن کیفیت بالا باشد و باید از افرادی در این زمینه استفاده نمود که توانایی و تخصص بسیار بالایی داشته باشند.

این افراد تمامی دوره های تعمیرات محصولات اچ پی را گذرانده و با تکنولوژی های خاص به کار رفته در این محصولات آشنایی کامل دارند.

به همین علت آن ها ابتدا از ابزار به روز برای عیب یابی نقص های مختلف دستگاه و قسمت های درگیر استفاده نموده و سپس با تشخیص درست عیب سخت افزاری یا نرم افزاری دستگاه برای تعمیر آن اقدام می نمایند.

پس می توان گفت استفاده از ابزار به روز و همچنین افرادی که به عنوان تعمیرکار با این ابزار و همچنین ساختار محصولات اچ پی آشنایی دارند، لازمه ی اصلی برای بالا رفتن کیفیت تعمیرات می باشد که به خوبی در نمایندگی اچ پی شاهد آن هستیم.

در نمایندگی اچ پی ناظر همه ی مراحل تعمیر باشید

یکی از مهم ترین شعار های نمایندگی اچ پی مشتری مداری است و برای تحقق این امر سعی کرده است تا از روش های مختلف مشتریان را در جریان همه ی مراحل تعمیر قرار می دهد.

تیم مشاوره ای مرکز در هر مرحله به عنوان راهنما در کنار مشتریان حضور داشته و آن ها را از مراحل مختلف تعمیر پرینتر یا لپ تاپ اچ پی با خبر می سازد.

علاوه بر این تمامی مسائل مربوط به هزینه های مالی که البته در این مرکز نسبت به دیگر مراکز با توجه به استفاده از استراتژی های مختلف بسیار پایین تر می باشد، با مشتریان در میان گذاشته می شود تا آن ها در جریان ارزش اقتصادی تعمیرات انجام گرفته روی محصول قرار بگیرند.

تعویض قطعات با قطعات اصلی و اورجینال

در بسیاری از موارد لپ تاپ ها و پرینتر های اچ پی ممکن است دچار مشکلات عمده ای شوند که بر اثر آن ها قسمتی از دستگاه قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض قطعات داشته باشد.

در این زمان مشاوران نمایندگی اچ پی با هماهنگی مشتریان به اطلاع تیم فنی و تخصصی مرکز می رسانند تا آن ها بتوانند نسبت به تعویض قطعات دستگاه اقدام نمایند.

اما مهم ترین قسمت این کار را می توان استفاده از قطعات اصلی و اورجینال به جای قطعات خراب شده دانست.

هر چند در بسیاری از موارد قیمت پایین تر قطعات فرعی می تواند مشتریان را برای استفاده از آن ها در محصولات ترغیب نماید اما حفظ کارایی و دوام محصول در ظرفیت اسمی آن می تواند در اولویت قرار گرفته و مشتریان را متقاعد نماید تا از قطعات اصلی و اورجینال استفاده نمایند.

البته ما در نمایندگی اچ پی سعی کرده ایم تا با روش های مختلف و البته تخفیف های ویژه بهترین و پایین ترین قیمت را برای محصولات اورجینال نیز در نظر بگیریم.

این امر به خصوص زمانی که کارتریج پرینتر شما نیاز به شارژ داشته باشد یا بخواهید آن را تعویض نماید نمود و ارزش اقتصادی بیشتری خواهد داشت.

کیفیت، سرعت بالا و تضمین کیفیت با گارانتی معتبر

شاید باور بسیاری از کاربران بر این باشد که شرکت هایی که محصول خراب شده را دیرتر تحویل می دهند از کیفیت کاری بالاتری برخوردار می باشند.

نمایندگی اچ پی با بهره گیری از نیروی های کاملاً متخصص و ابزار و دانش به روز این فرضیه را باطل نموده و کیفیت کاری بالایی را در مدت زمان کوتاهی به مشتریان خود ارائه می نماید.

تعمیرات پرینتر اچ پی و تعمیرات لپ تاپ اچ پی در نمایندگی اچ پی در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود و پس از انجام تمامی مراحل به همراه محصول نمونه تست ارائه شده و البته گارانتی معتبر تعمیر نیز به مشتریان ارائه می شود.

این گارانتی در راستای اعتمادسازی مشتریان ارائه شده تا آن ها بتوانند در صورت بروز هرگونه مشکل از خدمات مرکز به صورت رایگان استفاده نمایند.

پس اگر محصول اچ پی شما به خصوص همه ی مدل های لپ تاپ و پرینتر این شرکت دچار نقص و خرابی شده اند، می توانید به راحتی و با استفاده از خدمات بی نظیری که در نمایندگی اچ پی ارائه می شود، همه  این مشکلات را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایید تا کمترین خسارت به کسب و کار و پروژه های شما وارد شود.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.