تتر ارزان بخر! بهترین قیمت تتر در کدام صرافی است؟

تتر استیبل کوین مبتنی بر بلاک چین های مختلفی مثل اتریوم، ترون، سولانا، بایننس اسمارت چین و… است. این ارز نشان دهنده ارزش دلار آمریکا است و به همین دلیل به آن ارز پایدار می گویند. خرید چنین ارزهایی بسیار آسان است و می تواند سرمایه شما را از تورم نجات دهد، اما مشکل اصلی یافتن بهترین صرافی برای خرید ارزان تتر است.

تتر به دلیل ارزش ثابتی که در مقایسه با ارز دیجیتال دارد، برای سرمایه گذاری در ایران با توجه به تغیرات قیمت دلار بسیار جذاب به نظر می رسد.

صرافی‌های رایج ارزهای دیجیتال به شما این امکان را می‌دهند که برای خریدهای Tether از طریق کارت‌های اعتباری و  از طریق حساب بانکی خود پرداخت کنید. در زیر بهترین صرافی هایی را که می توانید پس از ایجاد حساب کاربری تتر خریداری کنید را معرفی می کنیم.

  • بایننس
  • کراکن
  • KuCoin
  • هوبی
  • Coinmama
  • پی ام ایکس چنج

تمامی صرافی های فوق برای خرید تتر معتبر بوده و از نظر راحتی و امنیت بهترین صرافی ها هستند. اما کاربران ایرانی به دلیل تحریم های آمریکا ممکنه برای خرید تتر از صرافی های خارجی با مشکلات زیادی مواجه شوند که پیشنهاد ما استفاده از صرافی های داخلی معتبر است.

با توجه به ماهیت بازار ارزهای دیجیتال، نیاز بیشتری به ارز دیجیتال Tether و به طور کلی ارزهای پایدار وجود داشت. بنابراین در سال ۲۰۱۴ با پشتیبانی صرافی های iFinex و Bitfinex، این ارز دیجیتال با نماد USDT ایجاد شد و وارد دنیا ارزهای دیجیتال شد.

پس از اینکه تتر اهمیت خود را برای اکوسیستم ارزهای دیجیتال ثابت کرد، خرید فوری تتر و قیمت USDT به ویژه مورد توجه فعالان این حوزه قرار گرفت.

زیرا ارز دیجیتال ذکر شده دارای مزایای بسیاری است. از جمله این مزیت ها می توان به نقدینگی ایده آل، کارمزد اندک، سرعت بسیار بالای خرید آنی تتر و تضمین امنیت تراکنش ها اشاره کرد.

ناگفته نماند پس از اینکه تتر به عنوان یک ابزار کاربردی شناخته شد و قیمت تتر نقش اساسی در سود تراکنش های کاربران داشت، به تدریج خرید تتر ارزان به یکی از مشکلات و دغدغه ها تبدیل شد.

نوسانات قیمت تتر به ریال می تواند بر سود تراکنش ها تاثیر بگذارد، به همین دلیل خرید تتر ارزان برای بسیاری از کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است.

خبر خوش این است که راه حل های مختلفی برای خرید تتر با کمترین قیمت وجود دارد. یکی از این راه حل ها استفاده از صرافی های داخلی مانند پی ام ایکس چنج است.

در این صرافی ها می توانید تتر را با خیال راحت در کمترین زمان و با کمترین کارمزد خریداری کنید.

ترفندهای خرید تتر ارزان

تتر دنیای رمزارز را متحول کرد و به سرمایه گذاران کمک کرد از دارایی های خود در برابر نوسانات بالای بازار محافظت کنند.

کاربران مالی غیرمتمرکز می‌توانند بدون استفاده از دلار، ارزش دلار را داشته باشند و  Tether نگه دارند یا به راحتی مبادله کنند. تتر در شبکه های مختلف برای تسهیل انتقال ارزش برای کاربران وجود دارد.

اگر بخواهیم با وجه ریالی تتر بخریم، چه بخواهیم TRC20 Tether را بخریم یا ترجیح دهیم از ERC20 Tether استفاده کنیم، نرخ تتر یک اصل مهم است.

برای این منظور پلتفرم ها و صرافی های زیادی مانند پی ام ایکس چنج وجود دارند که بستر امنی را برای خرید و فروش تتر فراهم می کنند.

یکی دیگر از نکات کلیدی برای خرید تتر ارزان، توجه به میزان هزینه ای که صرافی برای تبدیل تومان به تتر دریافت می کند است.

خرید تتر ارزان یا خرید تتر با قیمت خوب؟

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است و از آنجایی که استفاده از صرافی های بین المللی مشکلات زیادی را به همراه دارد، افراد زیادی به دنبال صرافی های ارز دیجیتال ایرانی هستند.

با رشد قابل توجه کریپتو در دنیا و ایران همچنین در سال های اخیر با افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، صرافی های فعال در ایران پیشرفت های زیادی داشته اند و امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

زمانی که برای خرید USDT به صرافی یا صرافی تتر مراجعه می کنیم، پس از وارد کردن مقدار تتر مورد نیاز، مبلغی که باید پرداخت شود مشخص می شود.

به عنوان مثال، اگر از شبکه ترون (TRC20) برای خرید تتر  استفاده کنید، در حال حاضر کارمزد انتقال تتر به روی این بلاک چین ۱ الی ۲ تتر است. این در حالی است که هزینه انتقال Tether در شبکه اتریوم (ERC20) به ۲۴ Tether نیز می رسد.

بهتر است بدانید که فی و کارمزد انتقال شبکه هیچ ارتباطی به صرافی ندارد و به طور کامل توسط شبکه انتخابی کاربر دریافت می شود. صرافی ها داخلی برای ارائه خدمات هزینه ای برای تبدیل وجه ریالی به تتر دریافت می کنند. این یک روش مناسب برای تعیین روند خرید تتر ارزان است.

اگر می خواهید تتر ارزان بخرید بهتر است کمی تحقیق کنید و تمامی صرافی ها و پلتفرم ها را بررسی کنید. علاوه بر تحقیقات، یکی از الزامات اولیه در نظر گرفتن مزایا و خدمات هر پلتفرم برای خرید تتر است که به ویژه در شرایط بحرانی بازار بسیار مفید خواهد بود.

با توجه به عوامل فوق با مراجعه به سایت پی ام ایکس چنج می توانید با خیال راحت از نرخ و کارمزد مناسب برای خرید ارزان تتر استفاده کنید.

پی ام ایکس چنج؛ بهترین راه برای خرید و فروش آنی تتر

پی ام ایکس چنج به عنوان یکی از صرافی های ارز دیجیتال پیشرو در ایران، بستری امن و مطمئن برای خرید و فروش تتر (USDT) با استفاده از ریال را به کاربران ایرانی ارائه می دهد. پی ام ایکس چنج قیمت تتر را به صورت لحظه ای و خرید آن را با کمترین کارمزد ارائه می دهد که کاربرانی ایرانی می توانند  با خیال راحت به صورت آنی به فروش تتر و سایر ارز های دیجیتال در این صرافی بپردازند.

برای خرید تتر از صرافی پی ام ایکس چنج کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به وب‌سایت صرافی پی ام ایکس چنج مراجعه کنید.
  2. در بخش خرید، مقدار تتر مورد نظر خود را وارد کنید و روی گزینه مبادله کلیک کنید.
  3. شماره تماس خود را وارد کنید و با استفاده از کد ارسال شده، آن را تایید کنید.
  4. اطلاعات هویتی خود را به صورت کامل و صحیح وارد کنید.
  5. کارت بانکی خود را وارد کنید، با توجه به شبکه انتقال آدرس تتر خود را وارد کنید و از طریق درگاه پرداخت مقدار تتر مورد نظرتان را خریداری نمایید.

 

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.