معرفی یکی از بهترین منابع یادگیری سئو

امروز در این مقاله میخواهیم در مورد یادگیری سئو و طراحی سایت با شما صحبت کنیم و یک منبع عالی برای یادگیری سئو به شما معرفی کنیم. با پیشرفت تکنولوژی تمامی کسب و کار ها به سمت اینستاگرام آمده بودند و از طریق اینستاگرام کسب درآمد میکردند بعد از فیلترینگ اینستاگرام (که معلوم نیست فیلترینگ اینستاگرام برداشته شود یا نه) تمامی کسب و کار هایی که در اینستاگرام بودند تقریبا تعطیل شده اند و دنبال راه چاره ای هستند تا کسب و کار خود را به حالت عادی برگردانند. مهدی فاتحی فر موسس سئو لرن راهکار هایی بسیار خوبی را طی مصاحبه ای به دکتر وردپرس داده است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

بعد از فیلترینگ اینستاگرام چه کنیم؟

طبق گفته های استاد مهدی فاتحی فر: بعد از فیلترینگ اینستاگرام که معلوم نیست این فیلتر برداشته شود یا نه بهتر است که یک منبع درآمد جایگزین داشته باشیم و یکی از این منابع جایگزین برای اینستاگرام سایت و سئو است. شما میتوانید با یادگیری سئو و طراحی سایت برای خودتان یک کسب کار اینترنتی داشته باشید و از طریق آن درآمد داشته باشید.

سوال اینجاست! درآمد از طریق سایت چگونه است؟

یکی از سوالاتی که بسیار از من پرسیده شده در این باره این بوده: من از طریق اینستاگرام درآمد خیلی خوبی داشتم و برایش سالها زحمت کشیده بودم و ماهانه بالای (چند ده میلیون، چند صد میلیون…) درآمد داشتم آخه سایت و سئو میتونه این همه درآمد داشته باشه؟؟؟ جواب من ۱۰۰ درصد بله است که شما میتوانید با داشتن یک سایت و سئو کردن سایت و رساندن آن به صفحات اول گوگل یک درآمد فوق العاده ای داشته باشید که حتی تصور نمیکنید!

برای یادگیری سئو چه کار هایی باید انجام دهیم؟

بهتره که اول بدونیم سئو یعنی چی؟

اگه بخوام سئو را به ساده ترین حالت ممکن برای شما تعریف کنم: سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو (مانند: گوگل، یاهو، بینگ و…)

شما میتوانید با مراجعه به سایت سئو لرن (بهترین منبع یادگیری سئو) و استفاده از مقالات و آموزش های VIP سئو لرن سئو را به خوبی یاد بگیرید. سوال اینجاست که بعد از یادگیری سئو چه کار هایی باید انجام دهیم؟

شما میتوانید بعد از یادگیری سئو به عنوان یک کارشناس سئو کار کنید که درآمد یک متخصص سئو ماهانه از ۱۰ میلیون شروع میشود تا حقوق های بالاتری، حتی کارشناسان سئو هستند که ماهانه درآمد بالای یک میلیارد دارند.

یا میتوانید یک سایت برای خود طراحی کنید و آن سایت را سئو کنید و به رتبه های برتر و فروش بسیار بالا برسانید و یک درآمد بی نظیر را تجربه کنید شاید در هیج جایی این درآمد را تجربه نکنید. با یک مثال بگم براتون:

فرض کنید یک سایت آموزش زبان انگلیسی دارید (که ماهانه بالای ۶۰ هزار بار توسط ایرانی ها داخل گوگل سرچ میشه یعنی ۶۰ هزار نفر که میخواهند زبان انگلیسی یاد بگیرند) حالا شما یدونه سایت دارید و این سایت رو سئو کردید و به صفحه اول گوگل رسوندید و جزو سه رتبه برتر گوگل هستید! از این ۶۰ هزار نفر فقط ۱۵ هزار نفر وارد سایت شما شوند و شما محصول آموزش زبان انگلیسی را داخل سایتتون داشته باشید و فقط ۲۰۰ نفر از این ۱۵ هزار نفر آموزش شما را بخرند و قیمت این آموزش شما ۵۰۰ هزار تومن باشد = درآمد ماهانه ۱۰۰ میلیون تومن این هست قدرت سئو

حالا اگر بخواهیم برای خودمون سایت بزنیم و سایت خودمون رو سئو کنیم و به یک درآمد بسیار بالا برسیم در مرحله اول بهتره که یادبگیریم که چگونه یک سایت طراحی کنیم:

چگونه سایت طراحی کنیم

همانطور که گفته شد تیم سئو لرن یکی از بهترین ها در حوزه آموزش طراحی سایت و سئو هست که به شما پیشنهاد میکنم از وردپرس برای طراحی سایت استفاده کنید که حالا یک موضوع مهم اینجا هست که چه پیش نیاز های ساخت فروشگاه اینترنتی (برای فروش محصولاتمان) یا پیش نیاز های یک سایت آموزشی ، سایت خبری، سایت فیلم و… چیست؟

۱- انتخاب دامنه

۲- انتخاب هاست

۳- انتخاب قالب

و در نهایت باید هدف خود را از داشتن این سایت مشخص کنید و کلمه کلیدی هایی مورد نظرتون را انتخاب کنید و شروع کنید به تولید محتوا و سئو کردن سایتتان که میتوانید با دیدن بهترین آموزش های سئو و طراحی سایت، بهترین سایت را برای خودتان بسازید و به درآمد بسیار بالایی برسید که حتی فکرشو نمیکنید.

یک موضوع دیگر هم هست که بعضی ها ترس دارند که خودشان یک سایت طراحی کنند و سایتشان را سئو کنند و به درآمد برسند، میترسند که خرابکاری کنند و یا سایت را خراب کنند که در اینجا میتوانید از متخصصین استفاده کنید و طراحی سایت و سئو را به متخصصین بسپارید.

حتما این سوال در ذهن شما ایجاد شده است که چقدر هزینه برای این کار ها میگیرند؟؟ در اوضاع فیلترینگ اینستاگرام و تعطیل شدن کسب و کار ها تیم سئو لرن گفته است که ما برای شما با کمترین هزینه ها یک سایت طراحی میکنیم و آن را به رتبه های برتر گوگل میرسانیم، دیگر بهتر از این چی میخواهید؟

مهدی فاتحی فر کیست؟

مهدی فاتحی موسس سئو لرن، یکی از بهترین مدرسین سئو در ایران هست که سالها در این حوزه فعالیت داشته و همیشه میگوید “به سمت یادگیری سئو بروید، بعد از چندین سال تمامی افراد برای رفع تمامی نیاز هایشان به سمت موتور های جست و جو می روند که این کار باعث رشد و توسعه شغل هایی همچون سئو میشود، آینده درخشان سئو را تضمین میکنم”

 

3/5 - (2 امتیاز)
2 نظرات
  1. فاطمه علی پور می گوید

    خوب بود. فقط یک سوال برای ساخت فروشگاه اینترنتی چه چیز هایی نیاز است؟ داخل محتوا لینک دادید به سئو لرن و اونجا تموم مورد نیاز هارو گفته. همونا کافی هستن دیگه درسته؟

  2. احمد می گوید

    ممنون از مقاله مفید. کلا دیدگاهم به سمت سئو تغیر کرد عالی بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.