بهترین شرکت طراحی گرافیک

بهترین شرکت های گرافیکی در ایران را می‌شناسید؟ اگر برای انجام کارهای گرافیکی خود مانند طراحی بسته بندی در تهران به دنبال یک شرکت باسابقه و حرفه‌ای هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین شرکت طراحی گرافیک آشنا شوید. آیا می‌دانید یک شرکت طراحی گرافیکی حرفه‌ای چه کمک‌های بزرگی می‌تواند در جهت رشد و توسعه کسب و کارتان بکند؟! انواع طرحی گرافیک این روزها به بخش جدایی ناپذیر کسب و کارهای آنلاین و حتی آفلاین تبدیل شده است. برای مثال داشتن کارت ویزیت، بروشور، لوگو یا نشان تجاری، کاتالوگ و… همه کانال‌های ارتباطی هستند که ارتباط مخاطب و مشتری را با شما ساده‌تر می‌کنند.

 

برای طراحی مواردی چون طراحی لوگو در مشهد به کمک یک آژانس طراحی گرافیک نیاز خواهید داشت. یک گرافیست حرفه‌ای می‌تواند تمامی مواردی که برای معرفی خود در فضای آفلاین و آنلاین نیاز دارید را به بهترین شکل ممکن برایتان طراحی کند. در میان انواع طراحی گرافیک، از طراحی لوگو یا طراحی نشان تجاری و طراحی بسته بندی محصولات استقبال بیشتری می‌شود. لوگوها یک نشان گرافیکی هستند که به صورت سمبل، علامت، نوشتار یا ترکیبی از این موارد طراحی می‌شوند. طراحی لوگو حرفه ای تاثیر بسزایی می‌تواند بر روی هویت بصری یک کسب و کار بگذارد.

از دیگر خدمات شرکت های گرافیکی می‌توان به بسته بندی محصول اشاره کرد. اگر کالا یا محصولی برای فروش دارید حتما از اهمیت طراحی بسته بندی برای محصولات خود مطلع هستید. یک طراحی مناسب و هوشمندانه برای یک محصول می‌تواند فروش آن را چندین برابر کند. طراحی بسته بندی محصولات باید به گونه‌ای صورت بگیرد که اولا از محصول به خوبی محافظ کند و دوما به بهترین شکل ممکن برای این محصول بازاریابی کند. استودیو خلاق سلام گرافیک بهترین آژانس طراحی گرافیک است که قصد داریم در این مقاله بیشتر به معرفی آن بپردازیم. اگر به دنبال طراحی لوگو در مشهد هستید تا انتها ما را همراهی کنید.

سلام گرافیک؛ سلامی دوباره به دنیای گرافیک. شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۴ با عنوان “های گرافیک ” آغاز کرد. پیاده سازی انواع طرح‌های گرافیکی و نمونه کارهای عالی در زمینه‌های مختلف باعث شده است که برند سلام گرافیک به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه گرافیک شناخته شود.

چرا به کمک یک شرکت طراحی گرافیک نیاز داریم؟

اگر تاکنون از خدمات شرکت های گرافیکی استفاده نکرده باشید ممکن است از خود سوال کنید اصلا چرا به کمک یک شرکت طراحی گرافیک نیاز داریم؟ فراموش نکنید که هر کسب و کار و مجموعه‌ای برای باقی ماندن در میدان رقابت باید از راه‌های مختلفی با مخاطب خود ارتباط برقرار کند. همان‌طور که احتمالا می‌دانید یکی از بهترین و قوی‌ترین راه‌های ارتباطی، ارتباط بصری یا دیداری است. حسی که با دیدن در مخاطب به وجود می‌آید می‌تواند تا مدت‌ها با او همراه باشد.

برقراری ارتباط دیداری با مشتری از سال‌ها پیش رایج است. به عنوان مثال به تراکت‌های کاغذی فکر کنید که هنوز هم کسب و کارهای زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند. زمانی که نام یک مجموعه و خدماتی که ارائه می‌دهد را بر روی یک تکه کاغذ مشاهده می‌کنید، تا مدت‌ها این نام را فراموش نخواهید کرد و ممکن است شما به یکی از مشتریان آن کسب و کار تبدیل شوید! این یک مثال ساده از راه‌های قدیمی بازاریابی و تبلیغات بود. این روزها شیوه‌‌های برقراری ارتباط با مخاطب نیز جدیدتر شده‌اند.

کارت ویزیت یا طراحی لوگو یکی از بهترین‌ راه‌های ماندگار کردن اسم و رسم برند در حافظه مخاطب است. با توجه به اینکه تمامی کسب و کارها سعی می‌کنند با پیشرفت تکنولوژی و نوین‌ شدن روش‌های بازاریابی همگام شوند، شما نیز اگر می‌خواهید سهمی در این بازار رقابت داشته باشید باید از خدمات بهترین شرکت طراحی گرافیک استفاده کنید.

انواع طراحی گرافیک؛ طراحی لوگو با سلام گرافیک

همان‎طور که ابتدای مطلب نیز عنوان کردیم لوگوها یکی از رایج‌ترین انواع طراحی گرافیکی هستند. طراحی لوگو یا نشان تجاری از جهت‌های زیادی حائز اهمیت است چراکه این لوگوها را می‌توان به نوعی هویت یک برند دانست. لوگو در واقع به تصویری گفته می‌شود که به صورت یک نوشته یا تصویر قرار است نمادی از کسب و کارتان باشد. اولین قدم برای راه اندازی یک بیزینس طراحی لوگو برای آن است. لوگو باید به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده باشد تا مفهوم بیزینس را به راحتی به مخاطب القا کند.

یک لوگو باید این توانایی را داشته باشد که در حافظه مخاطب باقی بماند و این هنر بهترین شرکت طراحی گرافیک است! برای مثال به لوگو کوکاکولا فکر کنید؛ به احتمال قوی در همان لحظه اول همه می‌توانید این لوگو، فرم، ساختار و رنگ آن را به خاطر بیاورید. لوگوها باید به اندازه‌ای منحصربه‌فرد باشند که مخاطب با دیدن لوگوی شما تنها به شما فکر کند.

استودیو سلام گرافیک؛ بهترین شرکت طراحی لوگو در مشهد

حال‌که اهمیت طراحی لوگو حرفه ای را درک کردید به احتمال زیاد به دنبال یک آژانس طراحی گرافیک حرفه‌ای برای طراحی لوگو خواهید گشت. چنانچه در مشهد هستید ما شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک را به شما توصیه می‌‎کنیم. به خاطر داشته باشید که یک لوگوی مناسب می‌تواند به کسب و کارتان اعتبار ببخشد و تیم سلام گرافیک به خوبی به این اصل واقف است. لوگویی یک لوگوی مناسب است که ویژگی‌های یک لوگو حرفه ای را داشته باشد.

مهم‌ترین ویژگی یک لوگو حرفه‌ای انتخاب رنگ مناسب برای آن است. ممکن است لوگویی به خوبی طراحی شده باشد اما درست در نقطه انتخاب رنگ، با انتخاب یک رنگ نامناسب می‌توان این لوگو را نابود کرد! شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک در مشهد با دانش رنگ شناسی و تجربه بالا در این زمینه اقدام به طراحی لوگو می‌کند. برای ارتباط با تیم سلام گرافیک می‌توانید مستقیما به سایت سلام گرافیک مراجعه کنید.

طراحی بسته بندی محصولات

یکی دیگر از خدمات شرکت های گرافیکی طراحی بسته بندی محصول است. بسته بندی محصول یا پکیجینگ اگر اصولی صورت گرفته باشد می‌تواند فروش محصول را با رشد چند برابری مواجه کند. به عبارتی می‌توان گفت بسته بندی محصولات بخش جدایی ناپذیر از هر تجربه فروش به شمار می‌رود. یک بسته بندی استاندارد می‌تواند در عین محافظت از محصول، اطلاعات آن را نیز به بهترین شکل ممکن به مخاطب منتقل کند. طراحی بسته بندی در تهران از دیگر خدماتی است که شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک ارائه می‌کند.

طراحی بسته بندی در تهران با آژانس سلام گرافیک

از مهم‌ترین خدمات آژانس طراحی گرافیک سلام گرافیک در تهران می‌توان به طراحی بسته بندی محصولات اشاره کرد. خلاقیت در کارهای گرافیکی حرف اول را می‌زند. اگر برای بسته بندی محصولات خود به اندازه کافی خلاقیت به خرج ندهید نمی‌توانید در جلب نظر و اعتماد مخاطب چندان موفق عمل کنید. یک شرکت طراحی بسته بندی محصولات در تهران پیش از هر چیزی باید توانایی شناخت مخاطبان هدف کسب و کارها را داشته باشد چراکه بسته بندی هر محصولی باید مطابق با مخاطب هدف آن محصول صورت بگیرد.

سلام گرافیک برای طراحی بسته بندی در تهران به خوبی این اصل را رعایت می‌کند. اگر محصولی برای فروش دارید اما کاری برای طراحی بسته بندی محصولات خود نکرده‌اید بهتر است هرچه زودتر از خدمات بهترین شرکت طراحی گرافیک برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنید. تصور غلطی که برخی از صاحبان کسب و کار دارند این است که فکر می‌کنند هزینه کردن برای طراحی بسته بندی در تهران یک هزینه اضافه است. توجه داشته باشید که اگر کار طراحی بسته بندی محصولات خود را به شرکتی حرفه‌ای چون سلام گرافیک بسپارید، چندین برابر این هزینه با فروش بیشتر محصولاتتان به جیبتان باز خواهد گشت!

ویژگی‌های بهترین آژانس طراحی گرافیک

سلام گرافیک به عنوان بهترین استودیو خلاق طراحی گرافیک در ایران ویژگی‌هایی دارد که آن را از نظر مشتریان خود به حرفه‌ای‌ترین شرکت طراحی گرافیکی در ایران تبدیل کرده است. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک شرکت گرافیکی باید داشته باشند عبارتنداز:

  • داشتن فکر باز و خلاق

یکی از مواردی که می‌تواند به خوبی باعث حرفه‌ای شدن یک کسب و کار آن هم کسب و کاری که قرار است لوگو و هویت بصری شما را پیاده سازی کند، داشتن خلاقیت است. آژانس‌های طراحی گرافیک مختلفی وجود دارد که بدون داشتن خلاقیت نمونه کارهای مختلفی را ارائه می‌دهند. برای اطلاع از میزان خلاقیت استودیو خلاق سلام گرافیک کافی است خدمات این استودیو را برای یک بار هم که شده ببینید.

  • برخورداری از انواع مهارت‌های نرم و سخت

مهارت‌های نرم و سخت در پیاده سازی مناسب پروژه گرافیک کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد. به نوعی می‌توان گفت که عدم استفاده از مهارت‌های نرم و سخت می‌تواند یک پروژه طراحی گرافیک را با مشکلات مختلفی رو به رو کند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود حتما در زمان سپردن پروژه به یک آژانس طراحی گرافیک به این موارد دقت کافی داشته باشید.

  • داشتن مهارت کافی برای انجام طراحی با رایانه
  • برخورداری از مهارت کافی برای طراحی محصولات چاپی

یکی از مواردی که تاثیر بسیار زیادی در پروژه‌های گرافیکی دارد توجه داشتن به توانایی تیم طراحی گرافیک به محصولات چاپی است. تقریبا می‌توان گفت که بیش از ۹۰ درصد پروژه‌هایی که به عنوان طراحی گرافیک به واحدهای گرافیک یا شرکت‌های طراحی گرافیک سپرده می‌شوند، نیاز به خدمات چاپی دارند؟ شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه ارائه انواع خدمات بسته بندی در حال حاضر به یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات گرافیک در ایران تبدیل شده است. برای دریافت خدمات این شرکت کافی است به وب سایت سلام گرافیک سری بزنید و از خدمات متنوع گرافیک این مجموعه دیدن کنید.

  • قابلیت برقراری ارتباط با کارفرما
  • داشتن تجربه و تخصص بالا در زمینه انجام انواع طراحی‌های گرافیکی مانند طراحی لوگو، طراحی بسته بندی و…
  • مهارت در عکاسی و تصویرسازی

ویژگی‌های فوق موجب شده است که استودیو خلاق سلام گرافیک به عنوان یک شرکت حرفه‌ای و خلاق در زمینه انجام امور گرافیکی شناخته شود. با دیدن نمونه کار طراحی گرافیک انجام شده از سوی سلام گرافیک می‌توانید خود متوجه حقیقت این ادعا شوید.

آشنایی بیشتر با شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک

سلام گرافیک یک شرکت طراحی گرافیک است که فعالیت رسمی خود ا از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است. مهم‌ترین اصلی که این شرکت طراحی گرافیک بر آن پایبند است، کمک گرفتن از خلاقیت در انجام تمامی امور گرافیکی است. با بیشتر شدن رقابت و اشباع شدن بازارهای کسب و کاری، همه بیزینس‌ها نیازمند این هستند که به گونه‌ای متفاوت‌تر خود را به مخاطبانشان معرفی کنند. از همین‌رو کمک گرفتن از یک شرکت طراحی گرافیک می‌تواند در پیشی گرفتن شما از سایر رقیب‌هایتان بسیار موثر باشد.

آیا نیاز به طراحی لوگو در مشهد دارید؟ آیا می‌خواهید اقدام طراحی بسته بندی در تهران کنید و هنوز موفق به پیدا کردن یک تیم طراحی گرافیک حرفه‌ای نشده‌اید؟ هیچ تفاوتی نمی‌کند که در کدام یک از شهرهای ایران هستید چراکه تنها با یک تماس تلفنی با استودیو خلاق سلام گرافیک می‌توانید خدمات گرافیکی خود را به این تیم سفارش داده و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. سلام گرافیک انواع خدمات گرافیکی چون طراحی لوگو، طراحی بسته بندی، طراحی کارت ویزیت، طراحی لیبل، طراحی لی اوت اینستاگرام، طراحی بروشور، طراحی کاتالوگ و… را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر نیاز به اخبار و همچنین آموزش‌هایی در رابطه با دنیای گرافیک دارید کافی است که مجله تخصصی گرافیک سلام گرافیک را دنبال کنید. مجله گرافیک سلام گرافیک خدمات متنوعی را در زمینه آموزش به شما ارائه می‌دهد کافی است که خدمات و آموزش‌های این وب سایت را یک بار مشاهده کنید.

طراحی گرافیک چیست؟ طراحی گرافیک (Graphic design) – طراحی نگاشتار یا طراحی گرافیکی زیبایی بخش تمام زندگی‌ما است. بدون گرافیک روح  از تمام وسایل و تجهیزات اطرافمان دور می‌شود! رنگ‌ها و طرح‌ها می‌توانند هر محصول یا کالایی را به بهترین نحوه تبلیغ کند. در فرآیند پیاده سازی دیزاین گرافیک از نرم افزارهای مختلفی استفاده می‌شود، فتوشاپ، ایلاستریتور و… از جمله مهم‌ترین نرم افزارهایی است که برای پیاده سازی گرافیک به آن نیاز داریم.

نیاز به طرح گرافیکی دارید؟ نمی‌دانید طراحی گرافیک محصول خود را به چه صورت انجام دهید؟ سفارش طراحی گرافیک را در کمتر از ۵ دقیقه انجام دهید. سلام گرافیک برترین شرکت طراحی گرافیک آماده ارائه مشاوره رایگان طراحی گرافیک است.

منبع: استودیو طراحی گرافیک سلام گرافیک https://higraphics.ir

شماره تماس: مجتبی ملاکی مدیر استودیو خلاق سلام گرافیک ۰۹۳۵۵۰۵۴۵۸۰

4.7/5 - (12 امتیاز)
4 نظرات
  1. علی می گوید

    سلام سپاس از اطلاعات آیا لوگویی که طراحی میکنید امکان ثبت هم داره یا خیر؟

  2. ناهید می گوید

    امکان ثبت کردن لوگوی طراحی شده هم وجود داره؟

  3. حسین می گوید

    فکر میکنم نمونه کار یکی از رکن های اصلی شناخت یه شرکت طراحی بسته بندی باشه

  4. سمیرا می گوید

    سلام ممنون از مقاله خوبتون درباره انتخاب بهترین شرکت طراحی گرافیک خیلی اطلاعات خوبی دریافت کردم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.