بهترین سرور مجازی خارجی | مقایسه و تست دیتاسنترها

مقدمه

خرید سرور مجازی یکی از پیش‌نیازهای راه‌اندازی کسب‌وکارهای آنلاین به شمار می‌رود. آن دسته از مدیران وب‌سایت‌هایی که تمایل داشته باشند تا در حوزه کسب‌وکارهای بین‌المللی به فعالیت بپردازند، معمولاً به دنبال خرید بهترین سرور مجازی خارجی خواهند بود. سرورهای خارجی مزایای غیرقابل‌انکاری را برای مشترکین خود از سراسر جهان خواهند داشت. در این مقاله می‌خواهیم شما را با لیستی از بهترین سرور مجازی خارجی برای کار در داخل کشور آشنا کنیم تا شما را با بهترین ابزارها برای حضور در کسب‌وکارهای آنلاین بین‌المللی آشنا کرده باشیم.

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی یا VPS به بخشی از یک سرور اختصاصی فیزیکی گفته می‌شود که با مجازی‌سازی به چند بخش مجزا تقسیم و تبدیل شده است. از آنجایی که هر یک از سایت‌هایی که به طور روزمره با آنها سروکار داریم، به یک سرور و یا پایگاه‌داده نیاز دارند، مدیران سایت‌ها برای راه‌اندازی سایت‌های خود باید به سراغ سرورها بروند. از آنجایی که خرید یک سرور فیزیکی می‌تواند هزینه‌های بسیار زیادی داشته باشد، دریافت اشتراک از یک سرور مجازی می‌تواند هزینه‌های شما را به میزان چشمگیری کاهش دهد.

 

بهترین وب سایت‌های ارائه دهنده سرور مجازی خارجی

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، تعداد بسیار زیادی از سایت‌های خارجی وجود دارند که خدمات سرور مجازی و یا VPS را ارائه می‌دهند. البته هر یک از این سرورها مشخصاتی دارند که در این بخش با بررسی آنها می‌پردازیم.

 

سرور مجازی DigitalOcean

یکی از انواع بهترین سرور مجازی خارجی را باید سرورهای DigitalOcean دانست. شرکت دیجیتال اوشن یکی از شرکت‌های آمریکایی ارائه‌دهنده خدمات زیرساختی رایانش ابری است که از سال ۲۰۱۲ به ارائه خدمات در این حوزه می‌پردازد. این شرکت که در شهر نیویورک آمریکا تأسیس شده است، تلاش دارد تا مسیر دسترسی به سرورهای مجازی را برای افراد حرفه‌ای از سراسر جهان فراهم سازد. بدین منظور این شرکت تلاش داشته است تا تجربه کاربری ساده‌ای را برای مدیریت سرورها و برنامه‌های کاربردی فراهم سازد. همچنین قیمت‌گذاری این شرکت بسیار منصفانه بوده و خدمات خود را با قیمتی رقابتی ارائه می‌دهد که باعث شده تا به‌عنوان گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای مشاغل کوچک و استارتاپ‌ها تبدیل شود.

DigitalOcean

سرور مجازی Hetzner

شرکت Hetzner به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور مجازی در جهان است که با بیش از دو دهه تجربه در این حوزه در کشور آلمان مستقر شده است. سرورهای این شرکت معمولاً در صدر لیست بهترین سرور مجازی خارجی در سراسر جهان قرار گرفته‌اند و امروزه میزبان اصلی سایت‌های وردپرسی از سراسر جهان هستند. امروزه بسیاری از وب‌سایت‌های ایرانی که به دنبال بهره‌مندی از خدمات سرور مجازی خارجی هستند، معمولاً از خدمات گروه Hetzner استفاده می‌کنند.

سرور مجازی Hetzner

کیفیت بالا و قیمت مناسب از ویژگی‌های برجسته سرورهای مجازی Hetzner به شمار می‌روند. خوشبختانه ایرانی‌ها نیازی به احراز هویت برای خرید سرور مجازی از این شرکت نخواهند داشت. البته برای خرید مستقیم سرور مجازی از Hetzner باید از روش‌های دلاری استفاده کنید. همچنین این امکان وجود دارد تا خرید خود را از نمایندگی شرکت Hetzner در ایران انجام دهید.

سرور مجازی InMotion

یکی دیگر از گزینه‌های پیشنهادی ما برای انتخاب بهترین سرور مجازی خارجی، خرید اشتراک از سرورهای InMotion است. این شرکت حدود ۱۵ سال سابقه فعالیت در حوزه خدمات هاستینگ و سرورهای مجازی دارد. به باور بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین در ایران، InMotion به عنوان یکی از بهترین ارائه‌دهندگان خدمات سرویس مجازی خارجی شناخته می‌شود. از جمله مزایای برخورداری از خدمات این شرکت می‌توان به پشتیبانی فنی و تخصصی ۲۴ ساعته، امنیت بالا، خدمات و سرویس‌های متنوع و همچنین قیمت مناسب اشاره کرد. همچنین از دیگر خدمات این شرکت می‌توان به خدمات نصب رایگان، ارائه خدمات پشتیبانی و کانفیگ اشاره کرد.

InMotion

سرورهای مجازی GoDaddy

یکی دیگر از پیشنهادات ما برای انتخاب از بین لیست بهترین سرور مجازی خارجی، بهره‌مندی از خدمات مجموعه GoDaddy است. شرکت گو ددی یک شرکت ارائه خدمات هاستینگ و سرور مجازی در آمریکا است که خدمات با کیفیت و متنوعی را ارائه می‌دهد. همچنین سرورهای مجازی این شرکت از نظر قیمتی بسیار رقابتی عمل کرده و به شما این امکان را می‌دهند تا دامنه رایگان com. را برای وب‌سایت خود دریافت کنید. حتی این شرکت خدماتی از جمله کانفیگ، پشتیبان‌گیری سایت و همچنین سئوی سایت را ارائه می‌دهد که باعث برجسته شدن خدمات این شرکت در لیست بهترین سرور مجازی خارجی شده‌اند.

GoDaddy

سرورهای Ovh Cloud

اگر به دنبال بهترین سرور مجازی خارجی از کشور فرانسه باشید، تنها گزینه پیشنهادی ما به شما بهره‌گیری از خدمات شرکت Ovh Cloud خواهد بود. این شرکت فرانسوی خدمات منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد که در کمتر شرکت رقیبی مشاهده می‌شود. به طور مثال، خدمات دیتاسنتر این شرکت را می‌توان در تمامی CMSها استفاده کرد. همچنین لایه‌های امنیتی قدرتمند این دیتاسنتر باعث شده‌اند تا وب‌سایت‌هایی که از خدمات این شرکت بهره‌مند می‌شوند، در برابر حملات هکری مقاوم باشند. در ضمن، تیم پشتیبانی Ovh Cloud به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات پشتیبانی و مشاوره به کاربران از سراسر جهان هستند.

سرورهای Ovh Cloud

آیا امکان خرید ریالی اشتراک سرورهای مجازی خارجی وجود دارد؟

بله. اگر برای راه‌اندازی وب‌سایت خود به دنبال بهترین سرور مجازی خارجی هستید، ابتدا باید به شما بگوییم که سرورهای شرکت هتزنر در صدر لیست شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های VPS خارجی در ایران به شمار می‌روند. درصورتی‌که تمایل به خرید اشتراک از دیتاسنتر این شرکت داشته باشید، می‌توانید از خدمات شرکت ای هتزنر بهره ببرید. در این شرکت امکان خرید اشتراک سرور مجازی هتزنر از کشورهای آلمان و آمریکا وجود دارد. برای این کار کافی است تا در وب‌سایت ای هتزنر ثبت‌نام کرده و از بخش خرید سرور مجازی هتزنر، یکی از سرورهای آلمان یا آمریکا را انتخاب کنید.

برای ثبت‌نام در وب‌سایت ihetzner تنها کافی است تا با کلیک بر روی آیکون ثبت‌نام که در بخش بالایی صفحه سایت قرار دارد، کار ثبت‌نام را انجام دهید. پس از آن می‌توانید سرور مورد نیاز خود را بین گزینه‌های مختلف انتخاب کرده و نسبت به خرید اشتراک سرور به‌صورت ریالی اقدام کنید. سفارش شما در کمتر از یک دقیقه پس از تکمیل فرایند خرید در وب‌سایت ihetzner پردازش شده و به شما تحویل داده می‌شود. در ضمن این امکان وجود دارد در صورت داشتن هرگونه مشکل یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با بخش پشتیبانی وب‌سایت در ارتباط باشید. جهت کسب بیشتر از شما دعوت می‌کنیم تا سری به وب‌سایت ihetzner بزنید. همچنین میتوانید سرور مجازی آلمان Nvme  تهیه کنید

5/5 - (2 امتیاز)
5 نظرات
  1. Daniel می گوید

    شک نکنید هتزنر 😁

  2. Meysam می گوید

    از همین دیتاسنترای خارجی استفاده کنید خیلی بهترن نسبت به سرور مجازی ایرانی و کلا دیتاسنترای ایرانی
    اختلال الکی مثل ایرانیا ندارن

  3. Shayan می گوید

    تو سرور مجازی خارجی قطعا هتزنر و ovh بهترینن

  4. ali می گوید

    بنظرم در مقایسه با سرور مجازی ایران دیتاسنترای خارجی خیلی میتونن بهتر باشن اونم با این وضعیت اختلال سرورای ایران

  5. Hosein می گوید

    بنظرم سرور های مجازی هتزنر کیفیت خوبی دارن و سرور مجازی ارزون قیمتی هستن نسبتا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.