۷ بهترین راه ها برای یادگیری یک زبان جدید

یادگیری یک زبان جدید چالش برانگیز، خسته کننده و گاهی اوقات کاملاً دشوار است. و بهترین راه برای یادگیری یک زبان جدید را پیدا کنید؟ که تقریبا غیرممکن به نظر می رسد. علوم، تئوری ها و سبک های مختلف یادگیری در همه جا وجود دارند و حقیقتاً، یادگیری برخی از زبان ها آسان تر از دیگران است. شاید در مکالمه فرانسوی عالی باشید، اما نمی توانید برای نجات جان خود به اسپانیایی بنویسید. علیرغم مشکلات، محبوبیت کسب چند زبان در سراسر جهان به سرعت در حال افزایش است و دوزبانه بودن بیشتر به یک رزومه مورد نظر تبدیل می شود. بهترین پکیج آموزش زبان

۱۰ بهترین راه برای یادگیری یک زبان خارجی

با توجه به بهترین راه‌های یادگیری زبان، نمی‌توان فهمید که کدام تاکتیک‌های یادگیری زبان برای شما شخصاً مفید است. برای اینکه میل خود را در یادگیری یک زبان خارجی احیا و تجدید کنید یا مهارت های چشمگیری را که قبلاً به دست آورده اید بهبود بخشید، در اینجا چند ایده جدید در مورد بهترین راه برای یادگیری یک زبان جدید وجود دارد:

بهترین راه برای یادگیری یک زبان جدید

برخی از این موارد را در نظر داشته باشید و قبل از اینکه بدانید، آماده خواهید بود که یک برنامه زبان فشرده پیدا کنید! آزمون gmat چیست

۱-دوستان جدیدی پیدا کنید

اگر جامعه ای از مردم وجود دارد که در شهر شما به زبانی که می خواهید یاد بگیرید صحبت می کنند، شرکت در رویدادها را شروع کنید! دوستی یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری یک زبان خارجی و ساده‌ترین راه برای راحت‌تر شدن با زبان عامیانه، لحن و رفتار است. می‌توانید با دوستان خود در کافه‌ها، بارها و رستوران‌های محلی چت کنید و به آرامی پایه‌ای را بر زبانی که می‌خواهید یاد بگیرید بسازید. بخش بزرگ در مورد پیدا کردن دوستانی که قبلاً به این زبان صحبت می کنند (یا در کنار شما در حال یادگیری هستند) این است که می توانید آزادانه بدون احساس خودآگاهی یا در محل تمرین کنید!

۲-از بچه های مدرسه ابتدایی کپی کنید

دوستان قلمی را به خاطر دارید؟ فقط به این دلیل که اکنون بالغ شده اید به این معنی نیست که نمی توانید شرکت کنید! یک دوست قلم بین المللی پیدا کنید و تخصص و دانش زبان را تجارت کنید. حروف یکدیگر را ویرایش کنید (با حفظ آنچه در ابتدا نوشته اید) تا بتوانید قالب و املای صحیح را ببینید. شما به یکدیگر کمک خواهید کرد تا یاد بگیرند، مهارت های شما برای نوشتن به یک زبان خارجی ده برابر می شود، و حتی ممکن است زمانی که آماده استفاده از این مهارت ها هستید، فردی را برای بازدید از خارج از کشور داشته باشید!

۳- فیلم تماشا کنید

برای افرادی که می‌خواهند از یکی از بهترین راه‌های یادگیری زبان در خانه‌شان استفاده کنند، یک فیلم خارجی به زبان دیگر بزارند — اگر می‌توانید بدون زیرنویس! این نه تنها یکی از بهترین راه ها برای یادگیری یک زبان خارجی است، بلکه درک بیشتری از فرهنگ آن زبان نیز خواهید داشت! اگر زبان کافی برای خاموش کردن زیرنویس ها را نمی دانید، فهرستی از لغات جدیدی که می شنوید و معنی آنها را در نظر بگیرید. بعدا آنها را جستجو کنید. بیا، جستجو کردن کلمات سرگرم کننده است! (نکته: اگر احساس آمادگی می کنید و می خواهید یادگیری زبان خود را «سطح» کنید، متعهد شوید که به یک تئاتر بروید و یک فیلم خارجی را در ملاء عام تماشا کنید!)

۴- وانمود کنید که در یک رستوران هستید

یک منو به زبان مقصد خود بخوانید و غذایی را که هر روز سفارش می دهید انتخاب کنید – سپس معنی آن را جستجو کنید. نام انتخاب های غذایی شما با شما خواهد ماند! به علاوه، اگر در نهایت چیزی را انتخاب کنید که به «روده سگ» یا «روده گوسفند» ترجمه شود، می‌دانید که وقتی در خارج از کشور هستید از آنها دوری کنید (مگر اینکه این غذاها غذاهای مورد علاقه شما باشند). تا زمانی که به خارج از کشور بروید، مطمئناً هم به غذا و هم به زبان اشتها خواهید داشت!

۵- به دنبال منابع آنلاین باشید

اینترنت یک مکان واقعا جادویی است. اگر به دنبال بهترین راه‌ها برای یادگیری یک زبان خارجی هستید، به دنبال آن نباشید! می‌توانید از Google Translate معتبر استفاده کنید، اما چرا از افزونه مرورگر مفیدی مانند Toucan استفاده نکنید؟ Toucan یک برنامه افزودنی رایگان است که کلمات و عبارات را در زبان مقصد شما در هنگام مرور اینترنت به شما نشان می دهد. یادگیری زبان قطعا آسان تر از این نمی شود! شما می توانید از بین زبان هایی مانند اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، چینی و غیره انتخاب کنید!

برای یادگیری آنلاین زبان چه کارهای دیگری می توانید انجام دهید؟ می‌توانید از طریق گروه‌های چت آنلاین با زبان‌آموزان دیگر ارتباط برقرار کنید، ویدیوهای YouTube را تماشا کنید و مقالات بخوانید. اینترنت آماده کمک به شما برای رسیدن به اهداف یادگیری زبان خارجی است!

۶- دوره های آنلاین را امتحان کنید

برای دوره های آنلاین زبان، می توانید LingoDeer را بررسی کنید. LingoDeer یادگیری زبان شما را به سطح بعدی می برد. از میان کره ای، ژاپنی، چینی، اسپانیایی، فرانسوی و غیره انتخاب کنید! برنامه های درسی آنها توسط معلمان زبان ساخته شده است و برنامه یک عملکرد فلش کارت داخلی را ارائه می دهد. به علاوه، از آنجایی که تسلط بر یک زبان جدید مستلزم این است که شما واقعاً به آن * صحبت کنید*، LingoDeer داستان هایی را برای خواندن و صحبت کردن برای شما فراهم می کند تا بتوانید سریعتر بر مهارت های خود مسلط شوید! شما همچنین می توانید یک کرک در Italki، دیگری بگیرید.

 

۷- به خودتان بیاموزید

کلید این یکی گام های کوچک تحقیق اختصاصی است – و اگرچه واضح است، اما یکی از بهترین راه ها برای یادگیری یک زبان جدید است. هر روز کمی وقت بگذارید و جمله ای را بنویسید که دوست دارید بدانید چگونه به زبان مقصد خود بگویید. هر کلمه/بخش را جستجو کنید و سعی کنید جمله را خودتان بسازید. اگر شریک زبانی دارید، از او بخواهید هنگام ملاقات، جملات شما را دوباره بررسی کند. این یک ترفند عالی برای کنترل خود است.

ایجاد اهداف کوچک برای رسیدن به هر روز شما را در مسیر یادگیری زبان به جلو و بالا نگه می دارد!

 

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.