بهترین برنامه ریکاوری گوشی سامسونگ کدام است؟

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران تلفن‌های همراه با آن مواجه هستند حذف ناخواسته اطلاعات موبایل شامل عکس‌ها، فیلم‌ها، پیام‌ها و… است. مطمئناً برای شما هم بارها این مشکل اتفاق افتاده است که فایل‌های ضروری خود را ناخواسته پاک کرده باشید و بعد مجبور به ریکاوری تلفن همراه شده باشید. این موضوع اگر برای حذف فایل‌های غیر ضروری اتفاق بیوفتد اهمیت چندانی ندارد. به این خاطر که می‌توانید این فایل‌ها را باری دیگر دانلود کنید. اما مواردی مانند پیامک‌ها، شماره تلفن‌ها، عکس‌ها و فیلم‌های شخصی و… در صورت حذف شدن دیگر نمی‌توانید آن‌ها را جایگزین کنید. اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد به این خاطر که در ادامه می‌خواهیم به معرفی بهترین برنامه ریکاوری گوشی سامسونگ بپردازیم. پس اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا با این برنامه‌های کاربردی بیشتر همراه شوید تا پایان این مقاله با دکتر وردپرس همراه شوید.

اپلیکیشن Dr.Fone

اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که علاوه بر بازیابی انواع فایل‌ها در تلفن همراه سامسونگ بتواند اطلاعات موجود در تلفن همراهتان را نیز ایمن نگه دارد، این اپلیکیشن برای شما مناسب خواهد بود. در حال حاضر این نرم‌افزار یکی از بهترین نرم افزارهای امنیتی برای تلفن‌های سامسونگ است که می‌توانید از آن برای ایمن نگه داشتن اطلاعات ضروری خود استفاده کنید. با این حال یکی از مهمترین و برجسته‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار توانایی بازیابی اطلاعات است. در بسیاری از برنامه‌های ریکاوری تلفن همراه، شما باید ابتدا دستگاهتان را روت کنید تا بتوانید بازیابی اطلاعات را انجام دهید. در حالی که این اپلیکیشن به صورت کاملا خودکار تلفن همراه شما را روت کرده و اطلاعات آن را بازیابی می‌کند. این نرم‌افزار می‌تواند انواع فایل‌ها مانند مدارک، تصاویر، فیلم‌ها و پیام‌های پاک شده را ریکاوری کند و همچنین با بیش از ۶ هزار دستگاه اندرویدی سازگاری دارد.

اپلیکیشن EaseUS

این اپلیکیشن یک برنامه بسیار ساده، سریع و همچنین رایگان برای ریکاوری تلفن‌های همراه سامسونگ است که به طور کاملا ویژه برای بازیابی انواع فایل‌ها در تلفن های همراه اندروید طراحی شده است. به همین خاطر اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن فایل‌های مورد نظر خود را بازیابی کنید، توصیه می‌شود که حتماً از این نرم افزار استفاده کنید. به این دلیل که در سه مرحله ساده می‌توانید کار بازیابی تلفن همراه خود را انجام دهید. اگر به تازگی پیام‌های تلگرام یا واتساپ خود را حذف کرده‌اید و به دنبال راهی هستید که بتوانید آن‌ها را بازیابی کنید این برنامه قطعاً برای شما مناسب خواهد بود. همچنین این برنامه با تمام دستگاه‌های اندروید سازگاری دارد و می‌تواند اطلاعات حافظه داخلی و خارجی دستگاه را بازیابی و ذخیره کند.

اپلیکیشن FoneLab

اپلیکیشن FoneLab

صرف نظر از این موضوع که حذف اطلاعات شما چقدر شدید بوده است و چه مدارک و فایل‌هایی را از دست داده‌اید این اپلیکیشن توانایی بسیار بالایی برای ریکاوری اطلاعات دارد. به طوری که می‌تواند تمام مدارک و اسناد حذف شده را برگرداند. در واقع این اپلیکیشن یک راه حل ساده برای آن دسته از کسانی است که می‌خواهند علاوه بر ریکاوری ویدیوها و تصاویر، فایل‌هایی مانند پیامک‌های از دست رفته و تاریخچه تماس خود را هم بازیابی کنند. البته این موضوع قطعاً به زمان حذف اطلاعات شما نیز بستگی خواهد داشت. به طور مثال اگر مدت زمان زیادی از پاک شدن پیام‌های شما گذشته باشد، احتمال اینکه نمی‌توانید آن‌ها را بازگردانید زیاد است. با این حال اگر فایل‌های مهمی را حذف کرده‌اید، این اپلیکیشن به شما شانس دوباره می‌دهد تا بتوانید از آن استفاده کنید. این نرم افزار از تمام تلفن های همراه اندروید نسخه ۴ و بالاتر پشتیبانی می‌کند و همچنین برای استفاده از آن نیازی به خرید حق عضویت نخواهید داشت و استفاده از آن کاملاً رایگان است.

اپلیکیشن Diskdrill

برای ریکاوری فایل‌های پاک شده در تلفن های همراه اندروید مانند مدارک، فیلم‌ها، فایل‌ها، تصاویر و… این نرم افزار به دستگاه روت شده نیاز دارد. این نرم افزار ریکاوری سامسونگ می‌تواند از تمام تلفن های همراه اندرویدی پشتیبانی کند و پس از نصب و اجرا از شما می‌خواهد تا سه مرحله ساده را دنبال کنید. به این صورت که ابتدا باید تلفن همراه خود را به کامپیوتر متصل کرده و سپس مجوزهای لازم را به این برنامه بدهید تا بتوانید تمام فایل‌های پاک شده خود را باری دیگر مشاهده کنید. این برنامه ممکن است برای تمام افراد مناسب نباشد، زیرا همان‌طور که گفته شد، برای استفاده از آن باید دستگاه خود را روت کنید. اما با این حال توانسته امتیاز بسیار خوبی را میان کاربران به دست آورد.

اپلیکیشن Samsung Data Recovery

این نرم افزار یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین برنامه‌ها برای اسکن و بازیابی اطلاعات در تلفن های همراه سامسونگ است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید پیام‌های متنی مخاطبان، عکس‌ها، فیلم‌ها و… را در حافظه خارجی و حافظه داخلی تلفن همراه خود بازیابی کرده و در فضای مورد نظر ذخیره کنید. البته این نرم‌افزار ویژگی‌های دیگری را هم ارائه می‌دهد که بتواند مورد پسند کاربران باشد. به طور مثال می‌توانید این نرم افزار را از طریق کابل usb یا وای فای به رایانه خود متصل کنید و یا بین اسکن‌های عمیق و سریع یکی را انتخاب کنید. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که این برنامه فقط با ویندوز ۱۱ کار می‌کند.

اپلیکیشن Photos Recovery

اپلیکیشن Photos Recovery

تا به اینجای کار ماهیت تمام برنامه‌هایی که معرفی کردیم، بازیابی فایل‌های مختلف بود. اما فرض کنید که به عنوان مثال یک عکس مهم را به طور تصادفی پاک کرده‌اید یا نمی‌دانستید که ممکن است روزی به این عکس نیاز داشته باشید. در این شرایط هیچ گونه نیازی به برنامه‌های ریکاوری اندرویدی نخواهید داشت و فقط باید به دنبال نرم‌افزاری باشید که بتوانید با استفاده از آن تصاویر گمشده خود را به آسانی و به سرعت بازگردانید. این اپلیکیشن از الگوریتم منحصر به فردی برای ریکاوری ویدیوها و تصاویر حذف شده استفاده می‌کند. به طوری که می‌توانید بلافاصله پس از حذف کردن عکس، آن را بازگردانیم. علاوه بر همه این‌ها، این نرم افزار از تمام فرمت‌های عکس پشتیبانی کرده و بخش‌های جداگانه‌ای برای تصاویر بازیابی شده دارد. اما با این حال ممکن است نتواند تصویری که مدت زیادی از آن می‌گذرد را بازیابی کند.

اپلیکیشن Dumpster

این نرم‌افزار می‌تواند تصاویر حذف شده را در مدت زمان کمتر از ۲ دقیقه بازیابی کند و در مقایسه با دیگر نرم‌افزارها و رقبای خود به طرز شگفت انگیز سریع‌تر عمل می‌کند. علاوه بر همه این‌ها، این نرم‌افزار می‌تواند فیلم‌ها و صداها را به طور یکپارچه در تلفن همراه اندرویدی شما ریکاوری کند. این اپلیکیشن پیش نمایش فایل‌ها را به شما ارائه خواهد داد تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید که کدام یک از فایل‌ها را می‌خواهید نگه دارید و به کدام یک نیازی ندارید. به این خاطر که رهایی از فایل‌های بیهوده باعث صرفه جویی در زمان و افزایش فضای ذخیره سازی تلفن همراه شما خواهد شد. ویژگی دیگری که این برنامه را از دیگر برنامه‌های ریکاوری تلفن همراه متمایز می‌کند، این است که در پس زمینه اجرا می‌شود و هنگامی که فایل را حذف می‌کنید برای شما اعلانی ارسال خواهد شد.

اپلیکیشن Restore Image

اگر در زمینه بازیابی کردن فایل‌ها و یا تصاویر حذف شده مبتدی هستید و به برنامه ریکاوری برای بازیابی چندین عکس محدود احتیاج دارید، می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. به این خاطر که به طور کاملا ویژه‌ای برای افراد مبتدی طراحی شده است و در کمترین زمان ممکن فرآیند بازیابی فایل‌ها و عکس‌های پاک شده شما را انجام خواهد داد. پس از اینکه این برنامه را اجرا می‌کنید باید از طریق تلفن همراه خود پوشه مورد نظرتان را انتخاب کنید تا این برنامه فرایند ریکاوری کردن را آغاز کند. از طرفی دیگر برای استفاده از این نرم‌افزار نیاز به روت شدن تلفن همراه خود نخواهید داشت و می‌توانید با خیال راحت و به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین برنامه ریکاوری گوشی سامسونگ پرداختیم. نکته مهمی که باید هنگام استفاده از این نرم‌افزار به آن توجه کنید این است که آن‌ها می‌توانند تمام فایل‌های حذف شده شما را بازگردانی کنند. اما با این حال بهتر است که اسناد و فایل‌های مهم خود را در یک دستگاه مطمئن مانند کامپیوتر یا لپ تاپ ذخیره کنید تا دچار چنین مشکلاتی نشوید. همچنین اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی هستید که در زمینه فروش انواع تلفن همراه و لوازم جانبی آن‌ها فعالیت کند می‌توانید به فروشگاه فرنا مراجعه کنید. با مراجعه به فروشگاه می‌توانید اقدام به خرید گوشی شیائومی، موبایل سامسونگ، هواوی و… کنید. علاوه بر همه این‌ها، سایت فرنا می‌تواند قیمت به روز تمام تلفن های همراه را به شما نشان دهد. به عنوان مثال فقط کافی است قیمت گوشی a14 4G ۱۲۸ گیگ رم ۴ را سرچ کرده تا قیمت این تلفن همراه مقرون به صرفه برای شما به نمایش درآید.

3.9/5 - (16 امتیاز)
1 نظر
  1. راحله می گوید

    سلام گوشی سامسونگ a22بعد از برگرداندن بع تنظیمات کارخانه امکان بازگرداندن اطلاعات موبایل وجود داره ؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.