با افزایش فالوور اینستاگرام فروش پیج بیزینس رو افزایش بده

چکیده : امروزه اینستاگرام به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌ها در بین شبکه‌های اجتماعی مختلف تبدیل شده است. صاحبان بسیاری از کسب و کارها به کمک قابلیت‌های منحصر به فرد این پلتفرم به معرفی خدمات و محصولات خود پرداخته و منبع درآمد مناسبی را ایجاد کرده‌اند. ناگفته نماند که تجارت در اینستاگرام قلق‌های خاص خود را دارد و نیازمند بودن دارا بودن تعداد فالوور زیاد می‌باشد.

امروزه اینستاگرام به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌ها در بین شبکه‌های اجتماعی مختلف تبدیل شده است. صاحبان بسیاری از کسب و کارها به کمک قابلیت‌های منحصر به فرد این پلتفرم به معرفی خدمات و محصولات خود پرداخته و منبع درآمد مناسبی را ایجاد کرده‌اند. ناگفته نماند که تجارت در اینستاگرام قلق‌های خاص خود را دارد و نیازمند بودن دارا بودن تعداد فالوور زیاد می‌باشد.

افزایش فالوور اینستاگرام تاثیر بسیار زیادی در فروش بهتر دارد. چنانچه تمایل دارید  به واسطه این شبکه اجتماعی به درآمد رویایی خود برسید، این مطلب را از دست ندهید.

نقش افزایش فالوور اینستاگرام در فروش بهتر

امروزه به دلیل رکود اقتصادی بازار فروش بسیاری از کسب و کارها کساد شده است؛ اما در این بین صاحبان اکانت‌های تجاری در اینستاگرام توانسته‌اند مسیر فروش خود را هموار کنند. دلیل موفقیت این گروه از افراد استفاده از پلن‌های افزایش فالوور اینستاگرام است. در یک کلام می‌توان گفت که بالا رفتن تعداد دنبال‌کنندگان موجب جذابیت و اعتبار فراوان پیج خواهد شد.

حالتی را تصور کنید که قصد دارید یک توپ فوتبال بخرید. به مرکز خرید مراجعه کرده و ۲ فروشگاه لوازم ورزشی را در کنار هم می‌بینید. یکی از مغازه‌ها تنها دو مشتری دارد و در دیگری تعداد مشتریان به ۲۰ نفر می‌رسد. در این صورت شما کدام فروشگاه را برای خرید خود انتخاب می‌کنید؟ بگذارید تا پاسختان را حدس بزنم، قطعاً مغازه‌ای که تعداد مشتریان بالاتری دارد را برمی‌گزینید. با مشاهده تعداد زیاد خریداران به این نتیجه می‌رسید که کیفیت محصولات ارائه شده در این فروشگاه بهتر است.

نقش افزایش فالوور اینستاگرام در فروش بهتر

همین قضیه دقیقا برای پیج‌ها نیز اتفاق می‌افتد. زمانی که یک صفحه اینستاگرامی تعداد بالایی فالوور داشته باشد، مخاطبانی که تازه وارد پیج می‌شوند، ناخودآگاه آن را یک صفحه معتبر پنداشته و خود نیز تمایل پیدا می‌کنند که آن را فالو کنند. زمانی که تعداد دنبال‌کنندگان افزایش پیدا می‌کند درصد فروش هم بالاتر می‌رود.

با افزایش فالوور به درآمد بالاتری می‌رسید

تعداد بالای فالوورها به این معناست که برای فروش محصولات خود بازار گسترده‌تری دارید. به لطف اپلیکیشن اینستاگرام این امکان فراهم شده است که به مشتریان زیادی در سراسر ایران و حتی کشورهای خارجی دسترسی داشته باشید. حال برای این‌که در زمینه بازاریابی موفق عمل کنید و محصولات خود را به این بازار هدف وسیع معرفی نمایید، لازم است که از راه‌کارهای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید.

دنبال‌کنندگان تاثیر بسیار زیادی در معرفی برند شما دارند. از جمله روش‌هایی که به افزایش مخاطبان و در نتیجه بالا رفتن درآمد کمک می‌کند، خرید فالوور اینستاگرام است. در ابتدای شروع کسب و کار تعداد مشتریان شما بسیار کم است و لازم است که با خرید اکانت‌های دنبال‌کننده در واقع سکوی پرتابی برای تجارت خود ایجاد کنید.

با افزایش فالوور به درآمد بالاتری می‌رسید

پس از خریداری فالوور تنها کافی است که روی تولید محتوای متنی و ویدیویی جذاب تمرکز کنید، تا اولا کاربران را در صفحه اینستاگرامی ماندگار نمایید و ثانیا این افراد محتوای تولید شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. از این طریق روز به روز بر تعداد مخاطبان شما افزوده می‌شود.

چرا افزایش فالوور اینستاگرام کار دشواری است؟

در اینستاگرام نیز مانند سایر شبکه‌های اجتماعی جذب مخاطب کار ساده‌ای نیست. میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از این پلتفرم استفاده می‌کنند که هر کدام از آن‌ها نیازها، دغدغه‌ها و علایق متفاوتی دارند. بنابراین متقاعد کردن و راضی نگه داشتن تمام این افراد کار بسیار سختی است. از طرف دیگر رقابت در فضای اینستاگرام بسیار شدید است و اگر بخواهید به روش‌های طبیعی تعداد دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهید، لازم است که پشتکار بسیار زیادی داشته باشید.

به همین خاطر امروزه بزرگ‌ترین پیج‌های اینستاگرام نیز تلاش می‌کنند که از راه‌های میانبر تعداد فالوورها را افزایش دهند. خرید فالوور واقعی و فعال اینستاگرام موجب می‌شود که این اکانت‌ها در اموری مانند کامنت گذاشتن، ویو، لایک و غیره مشارکت داشته باشند و از این طریق میزان محبوبیت پیج را بالا ببرند. بنابراین پس از خرید فالوور به خودی خود همه روزه تعداد مخاطبان بیشتری جذب پیچ خواهند شد.

روش‌های افزایش تعداد فالوورها

روش‌های مختلفی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد که از جمله مهم ترین آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  •       راه‌اندازی یک پیج حرفه‌ای
  •       تبلیغ پیج در سایر صفحات اینستاگرامی
  •       همکاری با اینفلوئنسرها
  •       استفاده از هشتگ‌های  قوی و پرکاربرد
  •       منتشر کردن استوری‌های حاوی لینک محصولات
  •       به کار بردن کپشن‌های مناسب
  •       خریداری پلن‌های افزایش فالوور

گزینه‌ای که بیشتر از همه باعث اعتبار بخشیدن به پیج شما می‌شود، خرید فالوور اینستاگرام است. کاربران جدید هنگامی که وارد صفحه اینستاگرام می‌شوند، اولین چیزی که توجه آن‌ها را جذب می‌کند، تعداد فالوورها است. پس از مشاهده آمار دنبال‌کنندگان مخاطب جدید تصمیم می‌گیرد که در پیج بماند یا آن را ترک کند. از این‌رو با خرید فالوور در واقع مخاطبان را مجاب می‌کنید که شما را دنبال کنند.

از کدام شرکت  فالوور بخرید؟

دیجی فالوور از جمله شرکت‌های معتبری است که پکیج‌های افزایش فالوور اینستاگرام را با نرخ‌های مناسب ارائه می‌دهد. به کمک این سرویس‌های باکیفیت می‌توانید صفحه اینستاگرامی را بهینه کرده و از این طریق برند خود را به افراد بیشتری معرفی نمایید. از جمله مزایای خرید از دیجی فالوور تیم پشتیبانی حرفه‌ای این شرکت می‌باشد که در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخ‌گویی به سوالات و ابهامات کاربران است.

در سایت‌ دیجی فالوور انواع اکانت‌های واقعی و فیک وجود دارد که متناسب با نیاز خود می‌توانید برای خرید اقدام کنید. فالوورهای واقعی اکانت‌های مردم ایران هستند که در امور پیچ همچون لایک کردن، کامنت گذاشتن و غیره فعالانه مشارکت می‌کنند. قیمت این پلن‌ها معمولا گران‌تر از فالوورهای فیک است که با توجه به مزایای بسیار آن‌ها این نرخ بالا توجیه پذیر است.

نتیجه‌گیری

همان‌طور که قبلا هم اشاره شد، در اپلیکیشن اینستاگرام تعداد بالای دنبال‌کنندگان برابر است با جذب فالوور جدید‌. در واقع افزایش فالوور اینستاگرام موجب می‌شود که برند شما بهتر دیده شود و کسب و کارتان رونق پیدا کند. بنابراین برای آن‌که بتوانید در عرض مدت کوتاهی به درآمدهای فوق‌العاده برسید، ضروریست که با خرید فالوور اینستاگرام اعتماد کاربران را جلب نمایید. در این حالت اعتبار پیجتان به شدت افزایش یافته و دنبال‌کنندگان واقعی به مشتریان وفادار شما تبدیل خواهند شد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.