آنتالیا پادشاه سواحل شنی در ترکیه

پاسخ به اینکه کدام قسمت از ترکیه بهترین سواحل را دارد بسته به اینکه از چه کسی بپرسید متفاوت است. فراموش نکنیم که ترکیه ۷۲۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد که با چهار دریا هم مرز است و صدها اقامتگاه توریستی را در خود جای داده است. هر ساله صدها مقصد ساحلی هزاران گردشگر تور استانبول و همچنین شهر ساحلی دیگر با تور آنتالیا را جذب می کند که از محیط ساحلی، آب خنک و مناظر زیبای ساحل لذت می برند. چه بخواهید خلیج های منزوی، شن های سفید یا یک استراحتگاه ساحلی مناسب برای خانواده ها، آن را در ترکیه خواهید یافت.

برخی از مردم  به کارگزار تور استانبول آژانس گلبرگ سیر می گویند می گویند مناطق دریای اژه برای استراحت در ساحل عالی هستند. با داشتن مقاصد شهر ساحلی مانند بدروم، تفرجگاه تفریحی کوش آداسی و آلاکاتی بکر در استان ازمیر، گردشگران از سواحل زیبا و در بیشتر موارد، گردشگاهی مملو از درختان نخل، کافه‌ها و رستوران‌ها لذت می‌برند. از دریای اژه شمالی، این استراحتگاه های ساحلی نیز بخشی از رودخانه ترکیه را تشکیل می دهند. مکان‌هایی مانند اسکله یالیکاواک میزبان قایق‌های بادبانی بزرگ از سراسر جهان است، که باعث می‌شود شناگران، ساحل‌روان و ملوانان به‌طور یکسان از شهرت بالایی برخوردار باشند. با این حال، برای آن محیط ساحلی و برخی از بهترین سواحل جهان، و یک مکان متمایز است.

تور ارزان استانبول و تور ارزان آنتالیا را در لیست سفر خود جای دهید.

کدام بخش از ترکیه بهترین سواحل را دارد؟

برای ما، سواحل مدیترانه به راحتی برنده می شود. همچنین به عنوان ساحل فیروزه ای شناخته می شود، به آب های آرام، غروب های خیره کننده، دهکده های ساحلی، سواحل شنی، پناهگاه های بکر برای حمام آفتاب، و مجموعه ای از ورزش های آبی مانند غواصی و غواصی فکر کنید. همچنین شامل هتل های ساحلی همه جانبه، زندگی دریایی مانند لاک پشت های دریایی، آفتاب فراوان، و آب های فیروزه ای است که مجموعا بهترین سواحل ترکیه را تشکیل می دهند. پس کجا میری؟ شما می توانید مکان هایی مانند دالامان یا مارماریس را انتخاب کنید، اما دو منطقه متمایز هستند.

۱: آنتالیا: پادشاه سواحل شنی در ترکیه

اولین چیزی که در مورد آنتالیا باید بدانید این است که این سواحل محبوب ترین مقصد تعطیلات ساحلی ترکیه هستند که گویای این موضوع است. همچنین دومین مکان محبوب برای خارجی هایی است که خانه های تعطیلات می خرند و بهترین محیط شهر ساحلی را می خواهند. منطقه آنتالیا با پوشش بخش بزرگی از خط ساحلی، به مرکز شهر و استراحتگاه های ساحلی کوچکتر مانند آلانیا، سیده، بلک، کمر، کاس و کالکان آرام تقسیم می شود.

برای اثبات اینکه بهترین سواحل ترکیه در این شهر وجود دارد، به بررسی های Trip Advisor نگاه کنید. مناطق شنی مرتباً با رتبه بالا شامل کلئوپاتراس، ساحل لارا، کنیالتی پر جنب و جوش و کاپوتاس است. لارا هر ساله جشنواره ساحل شنی را برگزار می‌کند، جایی که مجسمه‌های بزرگ ساخته شده از شن به برجسته‌ترین نقطه اجتماعی تبدیل می‌شوند. به‌علاوه، مکان‌هایی مانند مرکز شهر و استراحتگاه ساحلی کمر، صحنه مناسبی از زندگی شبانه را برای کسانی که می‌خواهند بعد از غروب خورشید روی شن‌ها جشن بگیرند، ارائه می‌دهند.

سواحل زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما اگر می خواهید ساحلی دورافتاده داشته باشید، به قایقرانی بروید. یک قایق تفریحی خصوصی کرایه کنید، به یک سفر روزانه با قایق بپرید، یا برای یک سفر دریایی آبی شبانه ثبت نام کنید. همه به بسیاری از مقاصد فراساحلی به خلیج های پنهان و آب های شفاف می روند. برای سواحل شلوغ، Phaselis لذت بخش است. این ساحل هلالی شکل که در مقابل تپه‌ها و در نزدیکی خرابه‌های باستانی قرار دارد، برای پیک‌نیک‌های خانوادگی، شنا و به طور کلی لذت بردن از طبیعت مادر مناسب است. ازدحام جمعیت در اینجا به ندرت مشکل ساز است زیرا در داخل یک پارک ملی نیز قرار دارد. اطلاعات بیشتر در مورد منطقه آنتالیا ترکیه را اینجا ببینید .

۲: به بهترین سواحل فتحیه

آه، فتحیه! محل سفرهای دریایی گلت، تالاب آبی، خط ساحلی طولانی، و شن‌های نرم. مانند بالا، منطقه فتحیه منطقه وسیعی را پوشش می دهد. در کنار مرکز شهر، شهرهای ساحلی عمومی برای تعطیلات شامل اولودنیز، واقع در دره‌ای کوچک، و ساحل کالیس، مقصد محبوب مهاجران برای افرادی که می‌خواهند در ترکیه ملک بخرند، می‌شود. اولودنیز محل معروف تالاب آبی است که بسیاری می گویند ساحل عالی است.

با این حال، ما ساحل اصلی را دوست داریم، و از دیدن پاراگلایدرهایی که در هوا پرواز می کنند تعجب نکنید زیرا این همان جایی است که سکوی فرود است. وقتی به ساحل اولودنیز می‌رویم، دوست داریم تاکسی آبی را به دره پروانه‌ای برسانیم، ساحلی خلوت که توسط دره‌ای سرسبز سر به فلک کشیده است. در همین حال، تفرجگاه ساحلی کالیس تغییر شکل داده است که آن را به مکانی عالی برای شنا و آفتاب گرفتن با مناظر خیره کننده تبدیل کرده است. این یک ساحل زیبا و آرام است و برای خانواده ها عالی است – بیشتر در مورد منطقه فتحیه .

درباره ما: امیدواریم به سوال شما در مورد بهترین سواحل در کدام بخش از ترکیه پاسخ داده باشیم. ما گلبرگ سیر هستیم، متخصص و کارگزار تور استانبول و کارگزار تور آنتالیا اگر محیط ساحلی را دوست دارید و به سرمایه گذاری در ترکیه فکر می کنید، مجموعه ما از خانه های ساحلی برای فروش را مرور کنید . در غیر این صورت مقاله ما در مورد ده ساحل برتر ترکیه که در وب سایت ما بهینه شده است و توسط بهترین سئوکار نوشته شده است را نیز مورد توجه خواهد بود. 

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.