آموزش وردپرس در مستر اموز

نحوه آموزش وردپرس در مستر اموز

گروه مستر اموز حدود 8سالی میباشد که به آموزش زبان های برنامه نویسی و انواع فریم ورک های زبان های برنامه نویبسی پرداخته است که تمامی این اموزش ها توسط اقای جواد ذولقدر انجام میشود که ایشان توانایی خیلی بالایی برای اموزش انواع زبان های برنامه نویسی از جمله php و c# و … و انواع فریم ورکهای برنامه نویسی را دارند و میتوانند که این دانش ها را به کسانی که علاقه مند به یادگیری زبان های برنامه نویسی دارند اموزش دهند و بین این زبان ها ایشان تسلط خیلی بالایی بر روی زبان وردپرس دارند و میتوانند به علاقه مندانی که دوست دارند وردپرس را یاد بگیرند اموزش دهند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا میباشد که همه کاره و چند منظوره در سراسر وب میباشد که با استفاده از زبان php نوشته شده است و با استفاده از وردپرس میتوانیم به سادگی انواع سایت های فروشگاهی و شخصی و …. را به راحتی هر چه تمام تر بسازیم .مستر اموز میتواند هر زبان برنامه نویسی تحت وبی که شما تمایل به یادگیری ان را دارید به شما اموزش دهد. اگر شما پروژه دانشگاهی با زبان خاصی از برنامه نویسی را دارید و توانایی نوشتن ان برنامه را ندارید و یا ان برنامه را نوشتید و مشکلی در نوشتن ان برنامه دارید میتوانید با یک تماس ساده با مستر اموز مشکل خود را مطرح نمایید تا برای شما تعیین وقت شود و با مراجعه به مستر اموز ضمن انجام پروژه و تکمیل ان به شما یاد داده شود که به چه صورت میتوانید از این به بعد مشکل خود را حل نمایید . برای تماس با مستر اموز میتوانید با شماره 09120197613و یا با مراجعه به وب سایت مستر اموز به ادرس mramooz.com ثبت درخواست نمایید.

اموزش وردپرس در مستر اموز
اموزش وردپرس در مستر اموز

اموزش وردپرس به چند طریق انجام میشود

اموزش وردپرس در مستر اموز به چند صورت انجام میشود که شامل اموزش به صورت اینکه شما تشریف بیاورید دفتر مستر اموز و اموزش به صورت حضوری انجام شود د و یا این که اساتید ما خدمت برسند در دفتر شما و یا به صورت غیر حضوری توسط برنامه های مثل انیدسک و یا … انجام شود که هر کدام تعرفه جداگانه ای نیز دارد . در کل مستر اموز ترجیه میدهد که اموزش در دفتر خودش انجام شود ولی مستر اموز برای کسانی که امکان این را ندارند که از دفتر خود بیرون بیاییند و یا مشکلاتی را دارا میباشند و یا به دلایلی نمیتوانند از شرکت خود خارج شوند اموزش به صورت غیرحضوری را ارایه میکند و برای دوستانی که در شهرستا ها هستند و یا در خارج از ایران زندگی میکنند اموزش به صورت انلاین را ارایه میکند تا انها هم بتوانند از خدمات اموزشی گروه مستر اموز استفاده کنند .

اموزش وردپرس به صورت حضوری

همانطور که در بالا اشاره کردیم گروه مستر اموز با مدیریت محمدجواد ذولقدر به اموزش زبان های برنامه نویسی از جمله وردپرس پرداخته است و برای راحتی و ارایه خدمات بهتر اموزش های خود را به چند روش ارایه میکند. اصولا اولویت ما اموزش به صورت حضوری در دفتر ما میباشد ولی اگر دوستانی که تمایل دارند که ما برویم به دفتر انها گروه مستر اموز این کار را قبول میکند و نحوه ارایه خدمات اموزشی در قیمت تاثیر دارد . در اموزش به صورت حضوری بعد از این که اموزش را انجام دادیم البته فرقی نمیکند که در دفتر مستر اموز باشد یا دفتر شخص شما ,فیلم اموزش در اختیار شما قرار میگیرد تا هر وقت به مشکلی برخوردید بتوانید با دیدن ویدیو این اموزش مطالبی که مستر اموز به شما اموزش داده بود به یادتان بیاید و بتوانید تا وبسایت جدیدتان را طراحی کنید. مستر اموز میتواند اموزش وردپرس را در هین انجام پروژه ای که شما در دست دارید به شما اموزش دهد تا در حال اموزش شما بتوانید پروژه ای که در دست دارید را انجام دهید و با این کار شما به اصطلاح با یک تیر دونشان را هدف دارید یکی این که پروژه شما انجام شود و دوم اینکه شما اموزش دیدید تا هر وب سایتی که بخواهید را با استفاده از وردپرس انجام دهید .

اموزش به صورت غیر حضوری وردپرس

همانگونه که در دو پاراگراف بالا توضیح دادیم اموزش وردپرس به چند طریق انجام میشود که شامل حضوری و غیر حضوری میشد که غیر حضوری برای زمانی است که دوستانی که در خارج از کشور هستند و تمایل دارند اموزش وردپرس را ببینند و وردپرس را یاد بگیرند همانگونه که میدانند که هزینه اموزش وردپرس در خارج از ایران بسیار گران میباشد میتوانند با استفاده از اموزش به صورت غیر حضوری مستراموز از طریق اپلیکیشن ها و برنامه های به اشتراک گزاری صفحه مانیتور و … وردپرس را ارزان اموزش ببینند و بعد از اموزش فیلم کلاس به رایگان در اختیار انها قرار بگیرد . البته اموزش به صورت غیر حضوری برای دوستانی که در خارج از کشور قرار دارند فقط نمیباشد و برای دوستانی که در تهران زندگی نمیکنند و خارج از تهران سکونت دارند هم میباشد . برای این اموزش فقط به اینترنت پر سرعت نیاز داریم و برنامه ای که بتوانیم صفحه دسکتاپ ر به نمایش بزاریم.

اموزش طراحی افزونه و قالب وردپرسی

گروه مستر اموز با استفاده از زبان پی اچ پی توسط محمد جواد ذولقدر قادر به طراحی قالب به صورت اختصاصی برای شما خواهد بود و همچنین اگر افزونه ای مد نظر شما بود را برای شما طراحی میکند و در هین طراحی میتواند این افزونه ها را به شما اموزش دهد تا شما حین انجام پروژه اموزش انجام این کا را هم ببینید تا در اینده اگر افزونه ای را تمایل داشتید بنویسید خودتان هم بتوانید ان افزونه را طراحی کنید و مستر اموز این اموزش را هم به صورت حضوری در دفتر ما و هم در دفتر شما و به صورت غیر حضوری انجام میدهد و در پایان هر جلسه فیلم ان جلسه را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید هر وقت که لازم شد با دیدن ان ویدئو مطالبی که در کلاس به شما اموزش داده شد را یاد بگیرید . برای ارتباط با شرکت مستراموز میتوانید با شماره 09120197613و یا با مراجعه به ادرس https://mramooz.com ثبت درخواست کنید.

 

4/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.