آموزش نصب قالب وودمارت + بسته نصبی (۱۰۰+دمو)

قالب وودمارت که بر پایه ووکامرس طراحی شده، یکی از جذاب ترین تم ها جهت راه اندازی وب سایت های فروشگاهیست که ویژگی های خاص آن باعث شده روز به روز به کاربران آن افزوده شود. از جهت این اهمیت ما امروز قصد داریم تا صفر تا صد نکات بسته نصبی قالب وودمارت و همچنین مهم ترین ویژگی های آن را برایتان ذکر کنیم تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید.

قالب وودمارت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که گفتیم قالب وودمارت از دسته قالب های فروشگاهی است که ظاهر کاربرد پسند و همچنین رابط کاربری مناسب آن باعث شده که پس از قالب فلت سام و با امتیاز ۹۵٫۴ با عنوان دومین تم برتر فروشگاهی ووکامرس به دنیا معرفی شود. همچنین بد نیست بدانید که فایل بسته نصبی قالب وودمارت + ۱۰۰ دمو فارسی ارائه می شود که می توانید از تمامی آن ها جهت طراحی یک وب سایت جذاب و کاربر پسند استفاده کنید. در همین زمینه از برترین ویژگی های قالب وودمارت می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کاملا فارسی و راست چین شده
  • بهترین انتخاب جهت طراحی سایت فروشگاهی
  • دارای دموها و قالب های آماده و جذاب
  • امکان طراحی سایت کاربردی در کمترین زمان ممکن
  • قابلیت ایجاد ویژگی هایی مانند مقایسه محصولات،صفحه پرداخت ساده، افزودن محصول به علاقه مندی ها و…
  • قابلیت سازگاری با معروف ترین مرورگرها از جمله کروم، سافاری، فایرفاکس و…
  • صد در صد ریسپانسیو
  • قابلیت پشتیبانی از المنتور
  • دارای پایگاه داده منظم و دقیق
  • قابلیت نصب و راه اندازی آسان تنها از طریق چند کلیک ساده
  • دارای المان های اختصاصی المنتور
  • و …

دموهای قالب وودمارت

دموهای قالب وودمارت آموزش نصب قالب وودمارت

شاید پیش از دانلود رایگان قالب وودمارت برایتان سوال شده باید که اصلا دمو چیست و چه کاربردی دارد؟ به زبان ساده دموها طرح های آماده و از پیش ساخته شده ای می باشند که توسط طراح اصلی تولید شده و جهت استفاده در قالب وردپرس قرار داده می شوند. شما برای طراحی یک وب سایت فروشگاهی می توانید یک پیش نمایش زنده از این قالب ها را مشاهده کرده و بعد با توجه به سلیقه یا کاربری مورد نظرتان برای درون ریزی دموها اقدام کنید.

آموزش نصب قالب وودمارت بدون بسته نصبی

پیش از هرچیز بهتر است بدانید که به طور معمول نصب بسته از ۲ روش پیشخوان و هاست امکان پذیر است که در ادامه برای تان توضیح داده می شود. برای یادگیری با بخش های مختلف قالب می توانید آموزش قالب وودمارت را مشاهده کنید.

نصب قالب وودمارت از طریق پیشخوان

برای نصب قالب وودمارت از طریق این روش به ترتیب زیر عمل کنید:

پس از دانلود قالب وودمارت برای استفاده از قالب وودمارت اولین کاری که باید انجام دهید ورود به بخش پیشخوان وردپرس و وارد کردن رمز عبور و نام کاربری تان است. (یعنی اول باید یک سایت ووردپرس داشته باشید)

در ادامه از منوی کنار صفحه به ترتیب گزینه های نمایش › افزودن › بارگذاری پوسته و در آخر Choose File را انتخاب کنید تا صفحه مربوطه برای تان باز شود.

حالا در این پنجره باید به دنبال فایل zip یا همان بسته نصبی قالب وودمارت بگردید و پس از انتخاب و تایید روی دکمه نصب کلیک کنید. در آخر هم با دکمه فعال کردن می توانید قالب را جهت استفاده فعال کنید.

نصب وودمارت از طریق هاست

آموزش نصب قالب وودمارت بدون بسته نصبی

روش هاست معمولا روشی بسیار آسان و بدون خطا بوده که پیشنهاد می کنیم همواره انتخاب اول شما باشد و تنها در صورتیکه به هاست دسترسی ندارید از روش پیشخوان کمک بگیرید. در ادامه برای نصب از طریق هاست به روش زیر عمل کنید:

ابتدا وارد کنترل پنل یا همان پنل مدیریتی هاست تان شوید و به ترتیب روی این بخش ها کلیک کنید: مدیریت فایل ها > انتخاب فولدر public_html > انتخاب فولدر wp_content > انتخاب فولدر themes

حالا در پنجره باز شده فایل zip قالب را آپلود کرده و پس از آپلود آن را اکسترکت کنید. (یعنی آن را از حالت zip خارج کنید)

در نهایت مانند روش قبلی وارد پیشخوان وردپرس شده و از بخش نمایش، قالبی که نصب کرده اید را انتخاب کنید.

توجه: برای عملکرد کامل قالب وودمارت باید افزونه های ضروری و جانبی ارائه شده را نیز نصب کنید که روش نصب آن ها نیر دقیقا مشابه بالاست و تنها فایل انتخابی شما باید فایل zip مربوط به افزونه ها باشد.

نصب دمو های قالب وودمارت

پس از آنکه بسته نصبی قالب وودمارت را اجرا کرده ‌و همچنین افزونه های مورد نیاز آن را نصب کردید، نوبت به دموهای جذاب قالب می رسد. خوشبختانه برای این بخش کار چندان سختی ندارید، بلکه تنها کافیست که به پنل قالب وودمارت تم فارست وارد شده و پس از آن روی بخش محتوای دمو کلیک کنید. در این قسمت ابزارهای مختلف مربوط به درون ریزی دموها قرار داده شده که می توانید از آن ها استفاده کنید.

شما همچنین می توانید یک پیش نمایش از دموی موردنظرتان را مشاهده کنید و در صورت پسندیدن آن، روی دمو کلیک کرده و پس از تمام شدن پروسه بارگذاری به راحتی از وب سایت و ویژگی های آن لذت ببرید. توجه داشته باشید که فعال سازی دموها بدون وجود افزونه های wpbakery و revolution slider ممکن نیست و بدون آن ها دکمه های درون ریزی قابل استفاده نخواهند بود.

اگر تا اینجای مطلب همراه ما بوده باشید متوجه شده اید که قالب وودمارت و دموهای آن از جذاب ترین و در عین حال ساده ترین تم هایی هستندکه می توانید برای طراحی وب سایت فروشگاهی تان از آن ها کمک بگیرید. شما می توانید بسته نصبی قالب وودمارت را به همراه بهترین دموهای فارسی آن خریداری کرده و تنها با چند کلیک ساده وب سایتی خلق کنید که کسب و کارتان را متحول کند. در نهایت امیدواریم که تمام نکات گفته شده در این مطلب شما را برای نصب و راه اندازی یک وب سایت فوق العاده راهنمایی کرده باشد.

بسته نصبی قالب وودمات (۱۰۰ دمو فارسی)

بسته نصبی قالب وودمات 100 دمو فارسی

بسته نصبی آسان یک راهکار جدید برای راه اندازی سریع سایت آماده است. به کمک بسته نصبی و تنها با چند کلیک می تواند یک سایت حرفه ای دقیقا مشابه نسخه های پیش نمایش راه اندازی کنید. یک سایت آماده با تمام امکانات و طراحی بدون صرف انرژی و وقت و بدون نیاز به دانش طراحی سایت برای شما راه اندازی می شود.

  1. فایل نصبی آسان را روی هاست خود آپلود می کنید.
  2. فایل را اجرا می کنید.
  3. حالا چند کلیک برای نصب لازم است.
  4. سایت حرفه ای با تمام امکانات در ۲ دقیقه آماده شد.

دموهای فارسی قالب به صورت اختصاصی فارسی سازی شده اند و شامل ۱۰۰ دمو آماده به صورت بسته نصبی آسان است. این مجموعه بر پایه صفحه ساز المنتور و ویژوال کامپوزر آماده شده است.

خرید قالب وودمات همراه بسته نصبی

خرید قالب وودمات بسته نصبی قالب وودمارت

✅اورجینال و بدون دستکاری کدها
✅همراه با تمام افزونه های ضروری و جانبی
✅شامل بیش از ۱۴۴ دمو آماده و ۶۰۰ قالب آماده دیگر
✅با فعال سازی اختصاصی وردپرس باران
✅دموهای المنتور
✅دموهای ویژوال کامپوزر
✅۳۰۰+ طرح ها و قالب های آماده المنتور
✅۳۰۰+ طرح های قالب های آماده ویژوال کامپوزر
✅مجموعا بیش از ۷۴۴ دمو، طرح و چیدمان آماده
✅همراه با ۱۰۰+ فونت فارسی اختصاصی
✅بسته نصبی آسان
✅کاملا فارسی سازی شده
✅کاملا راستچین سازی شده
✅با پشتیبانی و بروزرسانی رایگان و همیشگی
✅با ۳۰ روز ضمانت بازگشت سفارش
✅با تعرفه قیمت عادلانه رقابتی

برای خرید وودمارت به وردپرس باران مراجعه کنید.

 

برچسب ها : وردپرس,قالب وردپرس,قالب فروشگاهی

4.9/5 - (28 امتیاز)
1 نظر
  1. مجتبی می گوید

    بسته نصبی قالب وودمات و دموهای قالب وودمارت کار طراحی سایت را به شیرین تر کار دنیا تبدیل کرده. فقط چند کلیک و سایت آمادست واقعا بی نظیره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.