آموزش طراحی قالب وردپرس رایگان ۰ تا ۱۰۰

آموزش طراحی قالب وردپرس رایگان ۰ تا ۱۰۰

آموزش طراحی قالب وردپرس موضوع اصلی این مقاله است که قصد داریم مسائل مهم در این زمینه رو باهم بررسی کنیم و به سوالات بسیاری از کاربران پاسخ دهیم حتما شما هم می دونید که امروزه با وجود مارکت های فروش قالب خارجی و ایرانی بسیاری از طراحان قالب درآمدهای میلیاردی رو تونستند بدست بیارند و این تنها از طریق فروش یک قالب است که در ادامه چندتا از این افراد رو معرفی خواهیم کرد اگر دوست دارید بیشتر در مورد آموزش طراحی قالب وردپرس بدونید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

طراحی قالب وردپرس یا طراح قالب چیست !؟

از اونجایی که وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوای دنیا است بسیاری از افراد از این سیستم برای راه اندازی سایت خودشون استفاده می کنند یکی از دلیل های موفقیت وردپرس وجود قالب و افزونه های آماده زیاد است یعنی نیاز نیست شما برای داشتن یک قالب عالی میلیون ها تومان هزینه کنید به همین دلیل میاید و از قالب های آماده استفاده می کنید که قبلاً توسط یکسری افراد نوشته شده و در مارکت های مختلف با هزینه کم برای فروش قرار داده شده است. اگر نمی دونید وردپرس چیست می تونید از دوره رایگان آموزش وردپرس استفاده کنید.

میزان درآمد یک طراح قالب چقدر است ؟

بسته به تجربه، درآمد یک طراح قالب می تونه متفاوت باشه یکی از خوبی های این حوزه این هست که شما با یکبار نوشتن یک قالب می تونید اون رو بارها به فروش برسانید مثلاً شما یک قالب فروشگاهی حرفه ای و جذاب طراحی می کنید و در مارکت های فروش قالب برای فروش قرار می دهید به این شکل شما با یک بار تولید یک محصول سالها می توانید بفروشید در بدترین حالت اگر قیمت قالب شما ۲۰۰ هزارتومان باشد و در ماه ۴۰ عدد بفروشید ماهانه ۸ میلیون کسب درآمد می کنید البته فقط از یک قالبی که طراحی کردید.

پرفروش ترین قالب دنیا توسط یک زاغه نشین

شاید برایتان جالب باشد که قالب آوادای معروف توسط یک جوان زاغه نشین پاکستانی به نام محمد هریس طراحی شده است. داستان تولد قالب Avada وردپرس از آنجا شروع شد که محمد هریس یک طراح وب معمولی بود اما تصمیم گرفت یک قالب طراحی کرده و آن را در سایت تم فارست قرار دهد سپس با شریک خود یعنی فردی که در فلوریدا آمریکا بود به صورت دورکاری همکاری را شروع کردند و یک قالب به نام آوادا که توانسته امروزه لقب پرفروش ترین قالب را به خود اختصاص دهد به وجود آمد.

سایت طراحی شده در دوره آموزش طراحی قالب وردپرس

آموزش طراحی قالب وردپرس رایگان

شما می تونید به صورت رایگان طراحی قالب وردپرس رو یاد بگیرید که در این بخش تمام گام هایی که نیاز دارید رو معرفی خواهم کرد برای شروع شما باید زبان نشانه گذاری html رو برای خلق صفحات وب یاد بگیرید یادگیری این زبان بسیار ساده است کافی است وارد آدرس www.w3schools.com/html شوید و قدم به قدم درس هارو جلو برید سایت w3school یکی از بهترین منابع برای یادگیری رایگان زبان های طراحی سایت است در ادامه آموزش طراحی قالب وردپرس زبان های دیگر رو هم معرفی می کنیم.

گام دوم زبان css را یاد بگیرید!

در ادامه آموزش طراحی قالب وردپرس بعد از یادگیری زبان نشانه گذاری اچ تی ام ال نوبت به زبان استایل دهی سی اس اس می رسد شما با این زبان می تونید به صفحات وب رنگ و لعاب ببخشید و هر طور که مایل هستید طراحی های خودتان را انجام دهید یادگیری این زبان نیز مانند زبان html بسیار ساده است و شما سریع می تونید این زبان رو هم در سایتی که در بالا معرفی کردیم به صورت رایگان یاد بگیرید.

قدم سوم داینامیک کردن قالب با زبان php

بعد از یادگیری زبان های سی اس اس و اچ تی ام ال نوبت به داینامیک کردن میرسه یعنی شما باید با استفاده از زبان برنامه نویسی php قالبی که طراحی کردید رو با وردپرس و افزونه های ان سازگار کنید تا کاربرانی که از این قالب استفاده می کنند بتونند به راحتی تمام بخش های قالب روطبق میل خودشون سفارش سازی کنند.

قدم چهارم سازگارکردن قالب با ووکامرس

قدم بعدی آموزش طراحی قالب وردپرس تبدیل قالب به یک قالب فروشگاهی است برای این کار شما باید تمام بخش های قالب رو با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس سازگار کنید برای این کار می تونید از داکیونت و مستندات خود سایت ووکامرس این کار رو انجام دهید چون سایت ووکامرس و وردپرس این موارد رو به صورت کامل آموزش داده اند.

قدم پنجم پنل تنظیمات قالب

اما می رسیم به یکی از مهم ترین قدم های آموزش طراحی قالب وردپرس قالب وردپرس یعنی طراحی پنل برای قالب، شما می تونید با استفاده از یکسری فریم ورک های آماده مثل Redux و فریم ورک های دیگر این کار رو انجام دهید. پنل تنظیمات به کاربران این قابلیت رو می دهد که بتوانند تمام بخش های ضروری سایت رو سفارش سازی کنند.

قدم ششم سازگارکردن قالب با صفحه ساز المنتور

قدم بعدی آموزش طراحی قالب وردپرس سازگار کردن قالب طراحی شده با افزونه صفحه ساز مثل المنتور است همونطور که می دونید المنتور بهترین صفحه ساز وردپرس است که یکسری المان های آماده در اختیار شما قرار میدهد تا بتونید بدون کدنویسی طراحی سایت انجام دهید اگر نحوه کار با این افزونه رو نمی دونید از آموزش المنتور رایگان کیت وردپرس استفاده کنید که به صورت جامع و کامل است.

قدم نهایی واکنشگراکردن قالب با دستگاه های مختلف

و اما قدم آموزش طراحی قالب وردپرس آخر واکنشگرا یا رسپانسیو کردن قالب با دستگاه های موبایل، تبلت، لبت تاپ و کامپیوتر است یعنی هر کسی با هر دستگاهی وارد سایت یا قالب شما شد به راحتی بتوانند تمام بخش های سایت رو به درستی و در جای خودشان مشاهده کنند.

آموزش جامع طراحی قالب وردپرس (بصورت یکجا)

خب ما تمام مراحل طراحی یک قالب وردپرس حرفه ای رو باهم بررسی کردیم اما اگر خودتان بخواهید تمام این مراحل رو دونه به دونه یاد بگیرید قطعاً باید تست و خطاهای زیادی کنید و زمان زیادی بگذارید تا بتونید یک طراح قالب وردپرس حرفه ای شوید اما اگر دوست دارید آموزش طراحی قالب وردپرس یا تمام این مباحث رو بصورت یکجا و در یک دوره جامع به صورت کامل و به بهترین شکل یاد بگیرید می تونید از دوره آموزش طراحی قالب وردپرس سایت کیت وردپرس استفاده کنید و نگران هیچ چیز نباشید برای رفتن به این صفحه می تونید وارد لینک https://kitwp.com/courses/worpress-theme-design/ شوید و اطلاعات لازم رو دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
1 نظر
  1. حسین علی می گوید

    مرحله تبدیل به قالب وردپرسی با php صورت می گیره؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.