آموزش تولید محتوا در وردپرس + مهمترین نکات تولید محتوا در وردپرس

تولید محتوا در وردپرس دارای ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی است. همانطور که می دانید بازاریابی تولید محتوا در فهرست اصلی ترین شیوه های بازاریابی در میان سایت ها و فضای مجازی به شمار می رود. این روزها سایت ها اگر محتوای باکیفیتی نداشته باشند، قطعا ارزش بالایی نیز نخواهند داشت؛ از این رو بیشتر افراد و صاحبان سایت به دنبال تولید محتوایی بسیار با کیفیت و با ارزش هستند. درباره تولید محتوا در وردپرس باید این نکته را یادآور شویم که تولید محتوا وردپرس یعنی سیستمی که برای مدیریت محتوا استفاده خواهد شد و شما بدون اینکه نیاز به دانش برنامه نویسی داشته باشید به آسانی می توانید یک وبسایت را مدیریت کرده و در آن تولید محتوا انجام دهید.

مزایای تولید محتوا در وردپرس

اصولا افرادی که می خواهند سفارش تولید محتوا داشته باشند، اگر در وردپرس مشغول فعالیت هستند به دنبال این بوده که تولید محتوا در وردپرس چه مزیت هایی می تواند داشته باشد. تولید محتوا در وردپرس از مزایای بسیار زیادی برخوردار بوده زیرا وردپرس رابط بسیار ساده ای داشته و با زبان php نوشته خواهد شد. تولید محتوا در وردپرس به شما کمک می کند که صفحات وب، فعالیت های کاربران، تاریخ انتشار مطالب و…. را به آسانی مدیریت کنید. دقت داشته باشید که شرکت های فراوانی هستند که برای داشتن یک سایت، رو به طراحی سایت آورده و هزینه های بسیار بالایی را بابت این کار پرداخت می کنند. اما خبر خوبی که باید به شما بدهیم این است که تولید محتوا در وردپرس به آسانی و با کمترین هزینه انجام می شود و شما می توانید در یک فضای ایمن مشغول فعالیت شوید.

آموزش تولید محتوا در وردپرس

آموزش تولید محتوا در وردپرس

تولید محتوا از ارزش بسیار بالایی برخوردار بوده و می توانیم بگوییم رکن اصلی بالا بردن یک سایت به شمار می آید. برای اینکه در وردپرس تولید محتوا انجام دهید، لازم است تا فاکتورهای متفاوتی را در نظر بگیرید. از جمله مهمترین کارهایی که در زمان تولید محتوا در وردپرس باید صورت بگیرد، موارد زیر هستند:

انتخاب بهترین کلمات کلیدی

کلمات کلیدی نقش بسیار مهمی در تولید محتوا دارند؛ از این رو باید با دقت بسیار بالایی انتخاب آن ها را انجام داد. برای اینکه کلمه کلیدی درست را انتخاب کنید، می توانید از ابزارهایی مانند گوگل اد وردز، گوگل ترندز و.. استفاده کنید. این ابزارها بسیار اصولی کار می کنند تا به کاربران کمک کنند بهترین کلمات کلیدی را برای محتوای خود در نظر بگیرند.

جذب مخاطب در پاراگراف اول

پاراگراف اولی که شما قرار است در محتوای خود قرار دهید، برگ برنده شما به شمار می آید. زمانی که کاربر وارد سایت می شود، همیشه ابتدای پاراگراف را مطالعه کرده و اگر بتواند به خوبی با آن ارتباط برقرار کند، ادامه مطلب را نیز می خواند؛ پس فراموش نکنید پاراگراف اول باید با بهترین قلم و اطلاعات بسیار دقیق پر شود تا بتواند مخاطب را به خود جذب کند.

عنوان مناسب

زمانی که می خواهید یک عنوان برای پست خود را در نظر بگیرید، سرسری از آن نگذرید. عنوان پست را باید به صورت کاملا اصولی در نظر بگیرید. انتخاب یک عنوان جذاب به شما کمک می کند تا کاربران به راحتی از مطلب شما عبور نکنند. زمانی که می خواهید انتخاب عنوان را داشته باشید حتماً کلمه کلیدی را در آن جای دهید. طول عنوان بسیار مهم است. آن را نه خیلی کوتاه در نظر بگیرید و نه آنقدر بلند که به صورت کامل در جستجوی کاربران قرار نگیرد؛ بنابراین عنوان بهتر است همراه با کلمه کلیدی بوده و کوتاه انتخاب شود.

لینک منابع را قرار دهید

لینک منابع را قرار دهید

به طور قطع برای تولید محتوا از منابع اطلاعاتی متفاوتی استفاده می کنید. سعی کنید همیشه پس از اینکه مطلب را نوشتید و در سایت قرار دادید، لینک منابع را نیز در پایان کار درج کنید. بیشتر افراد متاسفانه این کار انجام نمی دهند؛ زیرا بر این باور هستند که یک بک لینک به آنها اختصاص داده خواهد شد. اما اصلا اینگونه نیست؛ زیرا گوگل پیش از هر چیز محتوا را بررسی کرده و انحصار آن را برای هر منبعی به خوبی در نظر گرفته است. به عبارتی می توانیم بگوییم زمانی که لینک را در پایان مطلب قرار نمی دهید، یعنی کار شما کپی است.

از تگ ها حتما استفاده کنید

از جمله مهمترین اصولی که باید در تولید محتوا در وردپرس در نظر بگیرید تگ ها هستند که نقش مهمی برای تولید محتوا دارند. تگ ها معمولا از H1 تا H6 هستند. بهره گیری از این تگ ها جهت جلب توجه بوده و خواننده متوجه خواهد شد که در هر بخش قرار است در ارتباط با چه موضوعی مطالب را بخواند.

استفاده از تصاویر و ویدیو

از جمله مواردی که در آموزش تولید محتوا باید به شما یادآوری کنیم این است که در محتوای خود حتماً از عکس و ویدیوهای مناسب بهره بگیرید. عکس های با کیفیت و ویدیوهای مرتبط می تواند ترافیک سایت را بالا برده و مخاطب را به خود جلب کند. بهتر است برای هر کدام از تیترها یک عکس انتخاب کنید.

مهمترین نکات برای تولید محتوا در وردپرس

مهمترین نکات برای تولید محتوا در وردپرس

برای تولید محتوا در وردپرس، لازم است برخی نکات مورد توجه قرار بگیرد تا بتوانید محتوایی درست و اصولی را روی سایت قرار دهید. از جمله نکاتی که شما در زمان تولید محتوا باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که تنها روی یک کلمه کلیدی تمرکز نکنید. سعی کنید از کلمات کلیدی متعددی که مناسب با موضوع هستند، استفاده کنید و البته بیش از حد هم آنها را تکرار نکنید. استفاده زیاد از یک کلمه کلیدی می تواند کیفیت محتوا را با افت روبرو کند.

خوشبختانه افزونه وردپرس در زمان تولید محتوا به مخاطب این امکان را خواهد داد که برای محتوای خود برچسب هایی را به وجود آورد. برچسب ها این شرایط را فراهم کرده اند تا هر کدام از مطالب در دسته بندی خاصی قرار بگیرند؛ بنابراین فراموش نکنید که بر اساس محتوایی که تولید شده آن را در یک دسته بندی درست بگذارید تا کاربران بتوانند مطالبی که نیاز دارند را در دسته بندی ها به آسانی پیدا کنند.

بهینه سازی محتوا را نباید فراموش کنید. در صورتی که تازه یک سایت را ایجاد کرده اید لازم است تا از عبارات مناسبی در آن استفاده کنید و تولید محتوای بسیار باکیفیتی را پیش بگیرید. خوانایی محتوا را حتما در نظر بگیرید. اصولاً هیچ کاربری مایل نیست که محتوایی را مطالعه کند که کلمات عجیب و غریب در آن استفاده شده و به آسانی موضوع را بیان کرده است. حتماً جامعه هدفی که محتوا را برای آن می نویسید در نظر بگیرید و متناسب با کاربران محتوا را تولید کنید. برای محتوای خود هدف مشخصی را داشته باشید و سعی کنید همواره محتوا را بروز نگه دارید.

کاروکانتنت؛ بهترین مجموعه آموزش تولید محتوا در وردپرس

آموزش تولید محتوا از اصولی ترین مباحثی است که هر شخصی که می خواهد در وردپرس کار کند باید آن را یاد بگیردو مجموعه کاروکانتنت متشکل از تیمی بسیار قوی جهت آموزش تولید محتوا در وردپرس بوده و می تواند به افرادی که مایل هستند این آموزش ها را دریافت کنند، کمک کند. ارائه محتوای با کیفیت از جهت قدرت انتقال مفاهیم، سئو و کپی نبودن مهم ترین موضوعی است که کاروکانتنت نسبت به آن کاملاً هدفمندانه عمل می کند. در صورتی که در خصوص آموزش تولید محتوا در وردپرس سوالی باشید می توانید با مشاوران و کارشناسان مجموعه کاروکانتنت ارتباط برقرار کنید.

 

4.8/5 - (22 امتیاز)
2 نظرات
  1. سپیده می گوید

    ممنون واضح و روان نوشته شده بود

  2. پریسا لطفی می گوید

    سلام من شنیدم که تولید محتوا در ورد پرس درامد بالایی داره .درسته؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.