آشنایی با بهترین روش های چاپ روی تیشرت

تیشرت از پوشاک بسیار محبوبی است که استفاده طیف وسیعی از افراد می باشد. این لباس محدود به سن و جنسیت نبوده و افراد مختلف می توانند از آن استفاده نمایند. چاپ روی تیشرت از جمله خدمات چاپی است که طی سالیان اخیر به دلیل ایده جذاب پوشش با طرح دلخواه توانسته جایگاه محبوب و خوبی را پیدا کند. افراد مختلفی از دختر و پسر تا پیرو جوان از این چاپ به عنوان یک هدیه ، پوشش های تبلیغاتی ، ست یکپارچه و یا تمایلاتی شخصی  استفاده می کنند. در ادامه همراه ما باشید تا علاوه بر معرفی انواع این چاپ ” بهترین خدمات چاپ روی تیشرت ” را نیز معرفی نماییم.

انواع  مختلفی از این محصول وجود دارد که هریک خصوصیات ویژه ای را دارند ، در ادامه به معرفی آنها می پردازیم

چاپ به صورت مستقیم روی تی شرت با دستگاههای دیجیتال

در صورتیکه کیفیت کار برای شما در اولویت باشد و بخواهید یک محصول بی عیب و نقص همراه با بهترین جنس و چاپ دریافت کنید چاپ دیجیتال انتخاب خوبی خواهد بود. دراین روش چاپ جوهر به صورت مستقیم توسط دستگاههای پیشرفته مطابق با طرح داده شده به آن روی پارچه پرینت می شود.به دلیل استفاده از روش مستقیم برخلاف انواع دیگر از چاپ ها ، رنگ سفید نیز طی فرآیند وجود داشته که خود امکان انجام چاپ روی تیشرت با رنگ سفید را نیز می دهد.

از این این روش بدون محدودیت چاپ بوده و قابلیت چاپ هر طرحی را حتی روی پارچه های سیاه نیز می دهد. اگر می خواهید یک هدیه جذاب به کسی که دوستش دارد بدهید و یا اینکه می خواهید یک تیشرت با طرح دلخواه داشته باشید که درجه کیفی بالایی داشته باشد بهترین گزینه روش مستقیم خواهد بود چرا که علاوه بر چاپ جنس پارچه مورد استفاده نیز ۱۰۰ در ۱۰۰ نخ پنبه است.

 

چاپ تیشرت به صورت سابلیمیشن

تنوع در انتخاب های مربوط به سفارش تیشرت های چاپی به گونه ای است که اهداف و مقاصد مختلفی را می تواند در بر گیرد. همواره قیمت یکی از دغدغه های بخشی از مخاطبین بوده که با استفاده از یک بودچه کم به خواسته برسند. چاپ تیشرت سابلیشمن به دلیل قیمت ارزان تر نسبت به سایر روش ها برای اهدافی که بودجه کمی برای آن در نظر گرفته شده است یک انتخاب عالی است.

چاپ روی تیشرت

جنس تیشرت استفاده شده در این روش اسپان بوده که نسبت به پنبه ضعیفتر و نازک تر می باشد اما با توجه به قیمت بسیار کم آن برای مقاصد تبلیغاتی به صورت رایج مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه ها و کمپین های تبلیغاتی و برندیگ ، نمایشگاهها و یا مراسمات تولد و جشن از جمله موردی است که توسط مخاطبین این محصول انتخاب می شود.

روش چاپ تی شرت به صورت لیبلی و کاتری

این روش چاپ از طریق برش طرح مورد نظر و سپس پرس آن تحت فشار و دمای بالا روی پارچه بدست می آید.به دلیل آنکه طرح از دوربری شدن ایجاد می شود محدودیت تنوع رنگ در کار وجود خواهد داشت. در واقع اگر کار شما از چندین رنگ تشکیل شده باشد ، اجرای آن از طریق چاپ تیشرت کاتری بسیار سخت و یا حتی غیر ممکن خواهد بود.

چاپ تیشرت سابلیمیشن

استفاده از روش کاتری معمولا برای رستوران ها ، فست فود ها ، کارگاهها  و مکان هایی که تصمیم بر ایجاد یک ظاهر یکدست و هویت بصری باشد کاربرد دارد. لوگوی مجموعه در این مواقع سمت چپ تیشرت برای همه کارمندان یا کارگران زده می شود که این موضوع البته هماهنگ با رنگ و هویت برند صورت می پذیرد.

بهترین روش چاپ روی تیشرت کدام است ؟

این انتخاب تا حد بسیاری زیادی به نیاز و هدف ما از چاپ بر می گردد. در صورتی که ما بخواهیم کار با بودجه بسیار مناسب انجام شده و کیفیت نسبت به قیمت در اولویت پایین ترین قرار بگیرد انتخاب ما یک گزینه اقتصادی است. اما اگر برای ما کیفیت مطرح باشد هزینه بالاتری را باید پرداخت کرد.

بنابراین انتخاب بهترین چاپ روی تیشرت به فاکتور هایی بستگی دارد که هدف و منظور از انجام آن می باشد. در این صورت هر انتخابی که بتواند نیاز و خواسته ما را تا حد بسیار مطلوبی بر طرف نماید بهترین انتخاب برای ما خواهد بود. شناخت و پیدا نمودن این موارد را می توان از کاربرد و خواسته مورد نظر که یا هدیه و یادبود می باشد ، تبلیغاتی یا برندینگ و دیگر مواردی که می توان از آن بهره برد.

سفارش چاپ تیشرت از یک مرکز مطمئن

پیدا نمودن جایی که بتواند یک انتخاب متنوع در اختیار ما قرار دهد تا با توجه به خواسته خودمان یکی از آنها را انتخاب نماییم همیشه یکی از دغدغه های مهم خواهد بود. پارسیاایده به عنوان مجموعه ای با خدمات گسترده خدمات مرتبط با چاپ تی شرت را با کیفیت بالا به صورت فوری در انواع مختلف در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این مجموعه انواع مختلفی را از چاپ دیجیتال مستقیم ، چاپ سابلیمیشن ، کاتری ، سیلک و لیبلی را متناسب با خواست مشتریان انجام می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگاه می توانید از طریق راههای ارتباطی زیر با پارسیا تماس بر قرار نمایید:

۰۲۱۳۶۳۱۳۶۸۹

خانه

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.