چرا نباید برای سفارش سئوی سایت و خدمات سئو به هر کارشناسی اعتماد کنیم؟

 

سئو از واجبات برای هر وب سایت است. اگر می خواهید کسب و کارتان در نتایج جستجوها جایگاه خوبی کسب کند، باید سئو را جدی بگیرید. البته این دلیلی نمی شود که به هر کارشناسی برای سئو سایت خود اعتماد کنید! به همین دلیل ما در این مقاله تعدادی از مواردی که به هنگام سفارش سئوی سایت باید به آن توجه کرد را معرفی کرده ایم تا انتخاب خوبی داشته باشید.

در هنگام سفارش سئوی سایت باید به چه مواردی توجه کرد؟ | رد فلگ های کارشناس سئو

به دلیل اهمیت و نقش سئو در پیشرفت یک کسب و کار باید سفارش سئوی سایت را جدی بگیرید. در ادامه به نقل از آژانس دیجیتال مارکتینگ کاسبی تعدادی از رد فلگ های کارشناس سئو را بررسی کرده ایم. با دیدن این موارد در انتخاب آن کارشناس سئو تردید کنید:

وعده های غیرواقعی می دهد

اگر کارشناس سئو ادعا کند که می تواند وب سایت شما را در یک الی سه ماه به رتبه اول گوگل برساند، به احتمال زیاد کلاهبردار است! با توجه به پیچیده و زمان بر بودن رتبه بندی در موتورهای جستجو، هیچ کس نمی تواند نتایج را تضمین کند. به همین دلیل با شنیدن همچنین جمله ای، آن کارشناس تقلبی را از لیست سفارش سئوی سایت خود خط بزنید.

شفاف نیست

کارشناس سئوی واقعی باید در مورد استراتژی خود شفاف باشد و بتواند به طور واضح توضیح دهد که قصد دارد چه کاری انجام دهد تا رتبه بندی وب سایت شما را بهبود بخشد. درست است که نمی توان به طور دقیق ادعا کرد که در چه زمانی رتبه خوبی کسب می کنید، اما دلیل نمی شود که در رابطه با روند پروژه سئو شفاف بودن را کنار بگذارد.

از تکنیک های منسوخ استفاده می کند

برخی از کارشناسان سئو از تکنیک های قدیمی و منسوخی مانند پر کردن کلمات کلیدی یا ایجاد بک لینک های اسپم استفاده می کنند. این تکنیک ها یا به اصطلاح کلک ها دیگر قدیمی شده اند و توسط گوگل شناسایی می شوند. این تکنیک ها به وب سایت شما آسیب می رسانند و توسط گوگل جریمه می شوید. به همین دلیل توصیه کرده ایم که در هنگام سفارش سئوی سایت از او در رابطه با روند پروژه سوال بپرسید.

تجربه یا تخصص ندارد

قبل از سفارش خدمات سئو، مطمئن شوید که کارشناس سئوی مورد نظرتان تجربه و تخصص لازم را در زمینه سئو دارند. در سئو داشتن تجربه اهمیت زیادی دارد و نمی توان به هر کارشناسی اعتماد کرد.

 

به محتوای داخل سایت توجهی ندارد

سئو تنها بهینه سازی فنی وب سایت نیست. محتوای سایت نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. محتوا است که کاربران را جذب وب سایت شما می کند. به همین خاطر کارشناس سئو باید محتوای با کیفیت را بشناسد و بر ایجاد محتوایی که هم برای موتورهای جستجو و هم کاربران شما بهینه شده نظارت داشته باشد.

در دسترس نیست

کارشناس سئوی خوب باید به طور منظم با شما در ارتباط باشد و شما را در جریان پیشرفت خود قرار دهد. آن ها همچنین باید برای پاسخگویی به سوالات و نگرانی های شما در دسترس باشند. اگر از همان ابتدا سفارش سئوی سایت این موارد بی مسئولیتی را دیدید، به آن کارشناس اعتماد نکنید.

هزینه های غیرمعقولی به شما می سپارد

هزینه های سئو بسته به پیچیدگی وب سایت و اهداف شما متفاوت است. با این حال، مراقب کارشناسانی باشید که هزینه های بسیار بالایی را برای خدمات خود مطالبه می کنند. قبل از امضای هرگونه قرارداد، از او دلیل هزینه های مختلف را بپرسید و پس از تحقیق در رابطه با قیمت ها سفارش خدمات سئو را به او بسپارید.

با مفهوم تجربه کاربری آشنا نیست

در سئو ایجاد یک تجربه کاربری خوب برای بازدیدکنندگان وب سایت اهمیت بسیاری دارد. کارشناس سئوی شماباید درک قوی از مفهوم تجربه کاربری داشته باشد و به شما در ایجاد وب سایتی جذاب کمک کند.

اطلاعی از آخرین الگوریتم های گوگل ندارد

الگوریتم های گوگل به طور مرتب در حال به روز رسانی هستند و مهم است که کارشناس سئوی شما از آخرین تغییرات آگاه باشد و وب سایت شما را بر اساس آن به طور موثر بهینه کند.

گزارش های دقیق ارائه ندهد

کارشناس سئوی خوب باید گزارش های دقیق و جامعی به شما ارائه دهد که عملکرد وب سایت شما را در گوگل مشخص می کند. به وسیله این گزارش ها می فهمید وضعیت سئوی سایت شما چگونه است؟ در هنگام سفارش خدمات سئو از کارشناس گزارش دقیق ماهانه را درخواست کنید.

جمع بندی

در این مقاله تمامی نکاتی که به هنگام سفارش سئوی سایت باید توجه کنید را بررسی کرده ایم. خوشبختانه در ایران کارشناسان سئویی حرفه ای در حال فعالیت هستند که برای سفارش خدمات سئوی سایت می توانید به آن ها اعتماد کنید؛ برای مثال شرکت آژانس دیجیتال مارکتنیگ کاسبی در سئوی سایت همراه شما خواهد بود.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.