شما نیاز به پشتیبانی وردپرس دارید!

این روزهای بسیاری از سایت‌ها از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می‌کنند، اما خیلی از مدیران این سایت‌های مشکلات زیادی با عملکرد سایت خود دارند و از آنجایی که وردپرس سیستمی کاملاً رایگان است به همین خاطر بسیاری از این مشکلات حل نشده باقی می‌مانند.

ما امروز قصد داریم سرویس پشتیبانی وردپرس را به شما معرفی کنیم که در مدت فعالیت خود توانسته‌اند بهترین خدمات نگهداری سایت‌های وردپرسی را ارائه دهند.

قبل از معرفی این مجموعه کمی درباره این موضوع صحبت کنیم که چرا ما نیاز به یک تیم پشتیبان برای سایت خود داریم؟

مشکلات همیشگی وردپرس

قطعاً شما هم با من موافق هستید که هربار که وردپرس را بروزرسانی می‌کنید یا تغییر ایجاد می‌کنید، مشکلات جدیدی بوجود می‌آید که گاهی رفع این مشکلات برای شخصی که با برنامه نویسی یا محیط وب آشنایی کامل ندارد کمی سخت است.

چند وقت پیش با بروزرسانی وردپرس به نسخه 5.3 بسیاری از سایت‌ها به مشکلات زیادی برخوردند که برخی از این مشکلات باعث از بین رفتن اطلاعات کاربران شد و فعالیت این سایت‌ها را با مشکل روبرو کرد. اما شما با داشتن تیم فنی کنار خود می‌توانید تمام این مشکلات را رفع کنید.

بروزرسانی افزونه و قالب‌های وردپرس

بسیاری از سایت‌ها بعد از راه‌اندازی مشکل بروزرسانی دارند. چون اغلب این سایت‌ها با قالب‌ها و افزونه وردپرس غیررایگان راه‌اندازی شده‌اند و باتوجه به مشکلات تحریم این قالب‌های وردپرس اغلب به صورت نال شده در سایت‌های وردپرسی استفاده می‌شوند که قابل بروزرسانی نیستند.

وردپرس هرروز درحال توسعه است و برنامه نویسان این افزونه و قالب‌ها همیشه در حال بهینه‌تر کردن کدهای خود هستند و سعی دارند امکانات جدیدی را به سایت خود اضافه کنند و عدم بروزرسانی شما باعث بروز مشکلاتی همچون کاهش امنیت سایت، کندی در سایت، محروم بودن از امکانات جدید و… می‌شود.

تیم پشتیبانی وردپرس به شما کمک می‌کند تا همیشه افزونه و قالب‌های وردپرس شما بروز باشند و سایت شما از جدیدترین نسخه‌های آنها برخوردار باشد.

ایجاد تغییرات در سایت

باتوجه به رشد کسب و کار خود نیاز دارید امکانات جدیدی به سایت خود اضافه کنید، اما شاید ایجاد این تغییرات برای شما میسر نباشد چرا که نیاز به دانش فنی زیادی است. هر امکان جدیدی را که شما بخواهید می‌توانید با تیم پشتیبانی وردپرس خود در میان بگذارید و آنها برای شما این تغییرات و امکانات جدید را ایجاد می‌کنند.

تولید محتوا با کیفیت

شما برای سایت خود نیاز به تولید محتوا با کیفیت و خوب دارید، این محتوا باید طبق اصول سئو و برند شما باشد، اما همیشه این موضوع برای مدیران سایت‌ها و شرکت‌ها چالش بزرگی بوده، چرا که برای تولید محتوا مناسب باید تیم محتوا قوی داشته باشند.

اما اگر شما کنار خود تیم پشتیبانی قوی داشته باشید به شما کمک می‌کنند تا بحث تولید محتوا و بارگذاری آن در سایت خود را انجام دهید و تمام فاکتورهای مورد نیاز برای بهینه شدن سایت خود را رعایت کنید.

سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

این روزهای بسیاری از مدیران شرکت‌ها قصد دارند تا سایت خود را در نتایج بالای گوگل مشاهده کنند، اما اینکار نیازمند علم و تجربه زیاد است. بسیاری از موارد مربوط به سئو در وردپرس از طریق وردپرس قابل حل است و رعایت این فاکتورهای مهم نیاز به کمی آگاهی دارد.

سئو سایت به دو بخش on-page و off-page تقسیم می‌شود. در سئو on-page شما باید فاکتورهای مهمی را در صفحات و سایت خود رعایت کنید که این موارد را بخش پشتیبانی فنی وردپرس برای شما حل خواهند کرد.

مشکلاتی مثل صفحات 404 ، سرعت بارگذاری سایت، ریدایرکت‌ها، استفاده از تگ‌ها، اصول تولید محتوا و استفاده مناسب از کلمات کلیدی، ایجاد نقشه سایت و… جز مواردی است که پشتیبان وردپرس به شما کمک می‌کند تا آنها را در سایت خود لحاظ کنید.

امنیت وردپرس

وردپرس به خودی خود امن است، اما توجه داشته باشید که شما نیاز دارید تا حداکثر امنیت در وردپرس را تجربه کنید، هرروز حفره‌های امنیتی جدیدی کشف می‌شود که هکرها برای نفوذ به سایت‌ها از آنها استفاده می‌کنند. برای اینکه شما درگیر مسائل امنیتی سایت خود نشوید نیاز دارید تغییراتی در سایت خود ایجاد کنید که باعث افزایش امنیت سایت شما می‌شود و از حمله هکرها و اسپمرها جلوگیری کند.

این تغییرات کاملاً تخصصی بوده و شاید کاربری با سطح علم متوسط قادر به انجام این تغییرات و پیکربندی امنیتی وردپرس نباشد و باید این کار را تیم پشتیبانی فنی وردپرس انجام دهد.

سرعت بارگذاری صفحات

سایت وردپرس شما هم کند است ؟ یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سئو و کسب رتبه در گوگل سرعت بارگذاری صفحات است. افزایش سرعت وردپرس نیازمند انجام تنظیمات دقیقی در پیکربندی کلی وردپرس است، راه‌اندازی سیستم کش، بهینه سازی تصاویر و بسیاری از اقدامات که نیاز است نیروی فنی حرفه‌ای و با تجربه این کار را برای شما انجام دهد.

تیم پشتیبانی وردپرس حرفه‌ای توانایی افزایش سرعت سایت شما را دارد و می‌تواند سرعت سایت شما را تا حد زیادی بهبود بخشد.

مشاوره

شما آگاهی زیادی درباره کسب و کار در فضای مجازی شاید نداشته باشید، اینکه چطور تولید محتوا کنید، محصول خود را چطور به مشتریان در فضای کسب و کار ارائه کنید، چطور داده‌های خود را آنالیز کنید و… تمام این موارد نیاز به تجربه کافی و حضور در فضای آنلاین را دارد.

اما تیم پشتیبان وردپرس شما همراه شما باید باشد و به شما راهنمایی‌هایی جامع و کاملی در رابطه با نحوه حضور شما در فضای کسب و کار آنلاین را بدهد. تیم پشتیبان وردپرس همچون دوستی دلسوز باید کنار شما باشد تا سایت شما به موفقیت بیشتری دست پیدا کند.

حالا که با دلایل داشتن تیم فنی وردپرس آشنا شدید، بهتر است با بهترین تیم پشتیبانی وردپرس در ایران نیز آشنا شوید.

گروه وب‌جامه با تجربه 10 ساله در زمینه وب توانسته یکی از بهترین تیم‌های پشتیبانی وردپرس باشد، این گروه خدمات خود را در سه پلن نقره‌ای ، طلائی و پلاتینیوم ارائه می‌دهد که هرکدام باتوجه به میزان خدمات ارائه شده متفاوت می‌باشند.

چرا پشتیبانی وردپرس با وب‌جامه ؟

این تیم باتوجه به تجربه خود و ارائه خدمات 24 ساعته توانسته به تمام نیازهای مشترکان خود پاسخ دهند. شما با همکاری تیم وب جامه می‌توانید با خیال راحت سایت خود را مدیریت کنید و مشکلات سایت خود را به آنها بسپارید.

شما برای ارتباط با پشتیبانی این تیم هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید اقدام کنید، پشتیبانی تلفنی، تیکت و شبکه‌های اجتماعی به شما این اطمینان را می‌دهد که همیشه کنار شما هستند و هر لحظه از شبانه‌روز که بخواهید می‌توانید با بخش پشتیبانی سایت خود ارتباط برقرار کنید.

خدمات افزایش سرعت این مجموعه بهترین بوده و به شما کمک می‌کنند تا حداکثر سرعت بارگذاری صفحات را برای سایت خود داشته باشید، شاید بهترین نمونه این بهینه‌سازی مربوط به سایت خود این مجموعه باشد که گوگل رتبه 100 از 100 را به آنها داده که بی‌نظیر است.

برای درک بهتر موارد در صورت نیاز این مجموعه برای شما فیلم آموزشی مخصوص سایت خودتان را آماده می‌کند و در اختیارتان می‌گذارد. عالی نیست !

همچنین ارائه مقالات مفید برای افزایش آگاهی شما جزء الگوهایی همیشگی این مجموعه بوده و شما با مراجعه به سایت وب‌جامه به آدرس Webjame.Com می‌توانید برترین مقالات در زمینه وردپرس ، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ را مشاهده کنید.

وبلاگ پویای این مجموعه به شما کمک می‌کند تا هرروز موارد جدید را بی‌آموزید و تغییرات جدید را بررسی کنید. این تیم همیشه سعی کرده مقالات را برای شما آماده کند و با ایجاد تغییرات جدید خود را همگام سازد و شما می‌توانید در رابطه با تمام مشکلات خود در سایت وب‌جامه اطلاعات کسب کنید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.