دلیل اهمیت تیک آبی در اینستاگرام

اینستاگرام شبکه بزرگ و بستر مناسب برای گذراندن تایم فراغت ، برقراری ارتباط با دوستان و کاربران اینستاگرامی و خرید و فروش همچنین آموزش می باشد ؛ این برنامه با سابقه بیشتر از ده ساله خود توانسته است جزو بهترین برنامه های تاریخ باشد و در برترین های سطح جهان قرار گرفته است و حدود ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد این برنامه شهرت و محبوبیت زیادی را دارد به طوری که اغلب افراد قصد دارند در این برنامه حساب کاربری داشته و فعالیت کنند.

اینستاگرام از بخش های مختلفی ساخته شده است و هر یک از این بخش ها ویژگی های مختص به خود دارند که کاربران با توجه به نیاز خود می توانند از آنها استفاده کنند ، با توجه به قابلیت های بالای اینستاگرام و موقعیت مناسبی که برای پیج های کاری ایجاد کرده است نرخ افراد فعال در حال افزایش است و امروزه حتی شاهد حضور سلبریتی ها و اینفلوئنسر ها نیز در این برنامه هستیم که این افراد به دلیل معروفیت بالای خود تعداد دنبال کننده های بسیار بالایی را دارند.

در اینستاگرام افراد معروف که توانسته اند در حوزه کاری خود پیشرفت بیشتری داشته باشند معمولا تعداد زیادی فالوور دارند و افراد می توانند به واسطه وجود فالوور بالا آن پیج اصلی را شناسایی کنند اما متاسفانه گاهی اوقات تنها نمی توان به فالوور اکتفا کرد و پیج اصلی را شناسایی کرد به دلیل اینکه امروزه تعداد زیادی از پیج های مختلف با عناوین فن پیج ها شناخته شده اند که برای حمایت از سلبریتی مد نظر تولید محتوا انجام می دهند همین مورد شناسایی صفحه اصلی را با چالش روبه رو کرده است . اینستاگرام برای حل کردن این مشکل بزرگ و شناسایی راحت افراد از المان خاصی استفاده کرده است و این المان تنها برای پیج های یونیک و محبوب اعطا میشود و با نماد تیک آبی رنگ کنار پروفایل افراد ظاهر میشود و این نماد نشان دهنده اصلی بودن پیج می باشد که اگر افراد قصد دنبال کردن سلبریتی خود را دارند می توانند با کمک این نماد به جای سردرگمی ما بین تعداد زیادی از پیج های کاری به سرعت اکانت خود نظر خود را یافته و آن را دنبال کنند.

این نماد برجسته و مهم در اینستاگرام یا همان تیک آبی می باشد ، ممکن است برای برخی از افراد سوال پیش بیاید که چرا تیک آبی اینستاگرام مهم می باشد ؟ و آیا تنها قابلیت و ویژگی این نماد برای شناسایی هویت افراد می باشد و هیچ گونه مزیتی ندارد ؟ برای یافتن پاسخ این پرسش ها در ادامه همراه ما باشید .

چرا تیک آبی در اینستاگرام مهم است ؟

تیک آبی اینستاگرام چیست ؟

تیک آبی اینستاگرام یا نماد آبی رنگ که به صورت گردی علامت تیک را دربرگرفته است Verified Badge نام دارد ، حالت کلی این نماد برای شناسایی پیج های اصلی و تشخیص راحت تر هویت واقعی افراد رسمی و مهم بکار گرفته می‌شود و به افراد این امکان را می دهد که به جای صرف تایم زیاد برای شناسایی پیج اصلی به سادگی به کمک این نماد اینفلوئنسر خود را تشخیص داده و فالو کنند . تیک آبی اینستاگرام ویژگی انحصاری این برنامه نیست چرا که در سایر برنامه های محبوب جهان از قبیل شرکت فیسبوک و همچنین توییتر نیز این ویژگی دیده می‌شود اما یکی از تفاوت های عمده که شاید با آن روبه رو شده باشید این است که یکی از شروط اینستاگرام برای دریافت نشان آبی وجود فالوور زیاد می باشد که در شبکه توییتر ممکن است حتی افراد و سلبریتی هایی که فالوور کمی نیز دارند نشان آبی و تیک آبی را داشته باشند . افرادی که قصد دارند تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنند باید بدانند که اینستاگرام به همین سادگی این نماد را برای افراد نمی دهد بلکه شرایطی برای دریافت آن دارد در قدم اول شما باید پیج اصلی باشید و نباید اکانت شما فن پیج باشد و به عبارتی سلبریتی اصلی بایستی شخص شما باشید ، در ادامه باید بدانید که نه تنها سلبریتی ها بلکه افرای که پیج های فروشگاهی دارند اما بسیار معروف هستند نیز می توانند اقدام به گرفتن تیک آبی کنند همچنین افرادی که تمایل دارند تا درخواست فعال شدن را به اینستاگرام ارسال کنند باید اطلاعات کامل در بخش پیج همچون بیو داشته باشند و اطلاعات مهم را هنگام ثبت به اینستاگرام ارائه دهند .

اهمیت تیک آبی اینستاگرام؟

مهم ترین و اصلی ترین هدف تیک آبی اینستاگرام شناسایی پیج اصلی از فن پیج ها و سایر اکانت ها می باشد که می تواند برای سلبریتی مد نظر فعالیت را راحت تر کرده و جذب فالوور و عضو گیری را افزایش دهد و به سرعت فرد معروفیت و محبوبیت خود را افزایش دهد  . یکی از دلایل گرفتن تیک آبی اینستاگرام برای همه افراد افزایش اعتماد کاربران می باشد ؛ برای مثال پیج های فروشگاهی برای داشتن فروش بیشتر نیاز به کسب اعتماد کاربران دارند درست است که می توان اعتماد کاربران را از طریق فالوور و لایک بدست آورد اما مطمئن ترین مورد برای کسب اعتماد کاربران داشتن تیک آبی اینستاگرام می باشد که می تواند به سادگی اعتماد تک تک فالوور ها را جلب کند . اگر جزو افرادی هستید که برند و شرکت مخصوصی را مدیریت می کنید و قصد دارید از طریق اینستاگرام به شهرت برسید صدرصد وجود تیک آبی اینستاگرام برای شما الزامی می باشد ، تیک آبی اینستاگرام همانند برحسب بر روی کار شما خواهد بود و ضمن ایجاد اعتبار و جلب اعتماد کاربر کیفیت آن را نیز تأیید خواهد کرد به این ترتیب معروفیت برند شما افزایش پیدا خواهد یافت .

اهمیت تیک آبی اینستاگرام ؟

تیک آبی اینستاگرام؟

بدست آوردن تیک آبی اینستاگرام بسیار دشوار می باشد چرا که کمترین بی توجهی به قواعد اینستاگرام و شاید موارد بسیار ساده می تواند درخواست شما را از سوی اینستاگرام رد کند و اگر درخواست شما برای فعالسازی تیک آبی قبول نشود نمی توانید مجدد بر روی آن اکانت تیک آبی اینستاگرام فعال کنید پس افرادی که تمایل به فعالسازی دارند باید به نکات بسیار زیادی توجه کنند. افرادی که دغدغه فعالسازی تیک آبی اینستاگرام را دارند باید بدانند که دیگر نیازی نیست مراحل دشوار فعالسازی را طی کنند بلکه می توانند با چند کلیک ساده و ثبت سفارش به سادگی تیک آبی خود را فعال کنند ، شاید شما نیز نمی دانستید که امروزه می توانید تیک آبی اینستاگرام را خریداری کنید اما باید بدانید که این موضوع کاملا درست است و افرادی تمایل دارند بدون هیچ گونه دردسری تیک آبی داشته باشند می توانند اقدام به خرید تیک آبی اینستاگرام کنند.

باید بدانید که خرید تیک آبی اینستاگرام امروزه تنها توسط تعداد معدودی از وب سایت ها انجام میشود و شما بایستی برای فعالسازی آن از وب سایت های معتبر گوگل کمک بگیرید و بهترین سایت خرید تیک آبی اینستاگرام را شناسایی کرده و سپس با خیال راحت خرید خود را ثبت کنید ، بعد از ثبت سفارش فعالسازی گروه پشتیبانی وب سایت درباره نحوه انجام آن برای پیج اصلی و پیج های جدید اطلاعاتی را با شما در میان خواهد گذاشت که شما می توانید بسته به انتخاب خود آن را در کمترین زمان ممکن بدست آورید .

برای جداسازی صفحه اصلی و رتبه بخشیدن به آن می باشد و می تواند موجب ارتقا صفحه افراد شود و روند پیشرفت را سرعت ببخشد ؛ شما می توانید تنها با خرید این نشان به راحتی نماد خود را تهیه کرده و موفق شوید .

 

link

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.