گالا گیمز چیست؟ آموزش خرید و فروش GALA در کیف پول من

در حقیقت گالا گیمز، یک پلتفرم برای ساخت بازی هایی می باشد که دارای ارز دیجیتال محلی به نام ارز گالا هستند. گالا گیمز برای ساخت بازی های بلاک چین استفاده می شود. در چندین ماه گذشته صنعت گیم فای توانسته است فروش بسیار زیادی داشته باشد و بتواند یک بخش بزرگی از جهان بلاک چین را به دست آورد. همانطور که اشاره کردیم ، گالا گیمز، پلتفرمی می باشد که به موضوعات مربوط به ساخت بازی هایی که مبتنی بر بلاک چین هستند می پردازد. بازی های گوناگونی وجود دارد که از طریق استفاده از توکن های موجود آیتم هایی که در درون بازی وجود دارند را به بازیکنان خود می دهند. در مورد راه اندازی این پلتفرم باید بگوییم که در سال ۲۰۱۹ بوده است. هدف این پلتفرم تحول دادن به صنعت گیمینگ با استفاده از ارائه کنترل بازی به بازی کنان در یک شیوه کاملاً متفاوت بوده است.

ماموریت چنین پلتفرمی ساخت انواع بازی های مربوط به بلاک چینی است. پلتفرم مذکور این حقیقت را که آزادی بازیکنان و کاربران خرج کردن مبالغ زیادی برای خرید دارایی هایی که در درون بازی وجود دارند، یا صرف کردن ساعت های بسیار طولانی برای انجام بازی را می توان با استفاده از یک کلیک برای همیشه از آنها گرفت را تغییر می دهد. در حقیقت بازیکنان در این بازی می توانند اقدام به کسب توکن های NFT کنند. این پلتفرم از زمانی که راه اندازی شد تا به الان توانسته است کاربران فعال بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند و در این صورت تعداد توکن های فروش رفته از طرف این پلتفرم بسیار بالا است و گران ترین توکن چیزی حدود سه میلیون دلار قیمت گذاری شده بود.

نحوه عملکرد ارز دیجیتال گالا و گالا گیمز

عملکرد ارز دیجیتال گالا

شباهت گالا گیمز را می توان به پلتفرم های ‏Goc تشبیه کرد که انواع طیف از بازی ها را انتشار داده است. اما باید اشاره کنیم که تمامی بازی هایی که توسط گالا منتشر شدند به صورت کاملا رایگان هستند و از طریق برنامه غیر متمرکزی که بر روی بلاک چین وجود دارد، قابل دسترسی می باشند. در حال حاضر گالا گیمز بر روی چهار بازی کار می کند. از جمله این بازی ها می توان به بازی town star اشاره کرد. این بازی در مورد ساخت و توسعه شهرک است که، رقابت را برای تمامی بازیکنان در کل جهان امکان پذیر کرده است. بازی mirandus، از دیگر بازی ها است که یک بازی حماسی بوده و بازیکنان در لوکیشن های گوناگون با انواع هیولا ها مبارزه کرده و برای کسب درآمد و به دست آوردن پول زمین خود را می سازند.

بازی spider tank , یک بازی به صورت نبرد ۴ نفره می باشد که به بازیکنان امکان استفاده از تانک های عنکبوتی و دیگر جنگ افزار های مختلف را داده است و می توانند با استفاده از این جنگ افزارها به مبارزه با افراد موجود در بازی را بپردازند. بازی دیگر، بازی fortified است . در حقیقت این بازی به صورت دو به دو و برای دفاع از قلعه می باشد و بازیکنان در این بازی باید با استفاده از دارایی های که دارند استراتژی های گوناگونی را پیاده کنند. بازی Echoes of empire, به صورت تخیلی و حماسه ای یا علمی می باشد که در آن بازیکنان باید برای پیدا کردن و به دست آوردن منابع کمیاب ای که در سراسر جهان پخش شده است با یکدیگر مبارزه کنند. پلتفرم گالا یک رمز به نام ارز گالا گیمز دارد.

ویژگی ها و ریسک های گالا گیمز

از جمله ویژگی های آن باید اشاره کنیم که ، گالا گیمز بر روی بایننس اسمارت چین ساخته شده است. همانطور که می دانیم این پلتفرم ساخته شده بر روی بلاک چین بوده است. اما جدیداً توکن گالا با استفاده از یک برنامه غیر متمرکز به عنوان یک ارز بر روی شبکه بایننس اسمارت چین وجود دارد. و این موضوع باعث شده است تا بازیکنان بتوانند کارمزد تراکنش ها را کاهش دهند. از جمله دیگر ویژگی های این پلتفرم بازی های گوناگون است. بازی های گالا بسیار متنوع هستند و شامل انواع بازی ها در دفاع از قلعه یا گردش در یک فضا و به صورت نقش آفرینی و غیره وجود دارند. همچنین باید اشاره کنیم که خرید آیتم های بازی های گالا بسیار راحت است و شما با استفاده از فروشگاه درون برنامه ای می توانید اقدام به خرید آیتم های بازی مانند غنایم داخل بازی و کاراکتر های جدید و غیره کنید.

کیف پول گالا گیمز و ارز گالا، به شما در داشتن بازی راحت تر کمک می کند. پلتفرم گالا مبتنی بر جامعه می باشد یعنی شبکه گالا برای اینکه بتواند از پلتفرم خود کمک کند بر نودهای جامعه برگرفته شده متکی شده است. همچنین در مورد ریسک های گالا باید به تورم در طرف عرضه اشاره کنیم. هر روز تعداد بسیار زیادی از توکن های جدید از سمت گالا به بازارهای جهانی وارد می شود و عرضه کالا تنها ۱۴ درصد است. از دیگر ریسک های مربوط به کالا می توان به تعداد کم بازی های آن اشاره کرد. تا به امروز گالا فقط یک بازی عرضه کرده است و چهار بازی دیگر که در قسمت بالا اشاره کردیم در مرحله توسعه هستند. کیف پول گالا گیمز و خرید رمزارز شیبا به شما در داشتن تجربه ی عالی برای بازی کمک می کند.

روش خریداری و کیف پول های ارز دیجیتال گالا

روش خرید و نگهداری گالا

کیف پول گالا گیمز و ارز گالا گیمز را می توانید در صرافی های گوناگونی که در ادامه معرفی می کند خریداری کنید. صرافی های گوناگونی وجود دارند که ارز گالا گیمز را می فروشند. از این صرافیان می توان به بایننس و پولونیکس و کوکوین و گیت دات آی وی اشاره کرد. البته شما علاوه بر این که می توانید خرید گالا از این صرافی ها انجام دهید ، قادر به خرید گالا گیمز و ارز گالا از صرافی های غیرمتمرکز هستید. از جمله این صرافی های غیرمتمرکز می توان به یونی سواپ و سوشی سواپ اشاره کرد. البته شما می توانید نسخه wrapped را از طرفی غیرمتمرکز پنکیک سواپ خریداری کنید. البته توجه داشته باشید که به دلیل وجود انواع تحریم ها معامله با این صرافی ها برای ایرانیان عزیز امکان پذیر نمی باشد و بازیکنان ایرانی می توانند خرید گالا گیمز و خرید ارز دیجیتال را در صرافی اکسکوینو انجام دهند.

توجه داشته باشید که توکن گالا گیمز بر روی شبکه های بایننس اسمارت چین و شبکه های اتریوم وجود داشته و اجرا می شوند، به همین دلیل برای ذخیره کردن و نگهداری آنها می توانید از کیف پول های پشتیبان مانند تراست والت و اتمیک والت واقعه غیره استفاده کنید. کیف پول مربوط به گالا گیمز جزو امنترین کیف پول به شمار می رود و تمامی کاربران می توانند به آسانی از آن استفاده کنند. شما برای تهیه نسخه اندروید این کیف پول می توانید به برنامه گوگل پلی مراجعه کرده و آن را دانلود کنید البته توجه داشته باشی که بعد از نصب آن باید احراز هویت انجام دهید و سپس می توانید تراکنش های مختلف را انجام دهید. کسانی که کیف پول اکسکوینو را دارند به راحتی می توانند اقدام به خریداری تعداد زیادی از رمز ارزها در یک محیط کاملا امن کنند.

تحلیل ارز دیجیتال گالا

تحلیل ارز دیجیتال گالا

 گالا گیمز، و ارز گالا در ۱۳ سپتامبر توانست در صرافی بایننس رکورد قیمتی بزند. بعد از اینکه این اتفاق افتاد حجم معاملات رمز ارز گالا افزایش پیدا کرد و حجم آن در روز از ۴ میلیون دلار تراکنش به بیش از ۵۰۰ میلیون در روز رسید. علاوه بر این موارد، طرفداران گالا علاقه مند به خرید توکن های گالا شدند و از این توکن ها برای افزایش درآمدهای درون بازی و دارایی درون بازی استفاده کردند. همانطور که در قسمت های بالا نیز اشاره کردیم فقط یک بازی از انواع بازی های گالا منتشر شده است و دیگر بازی های گالا هنوز به مرحله انتشار نرسیده است. با توجه به تعداد زیادی از کاربران فعال توکن گالا، و پیشی گرفتن تقاضا برای ارز گالا می توان گفت احتمال افزایش قیمت آن در آینده بسیار زیاد است.

البته توجه کنید بعضی از بازی های گالا با بازی های معروف دیگر شباهت بسیار زیادی دارند و همین شباهت باعث افزایش تعداد علاقه مندان به توکن گالا شده است. به عنوان مثال بازی Echoes of empire را در نظر بگیرید. بازی مذکور از لحاظ شباهت بسیار شبیه به بازی، star atlas است. مصرف دیگر بازی town star گالا شباهت بسیار زیادی به بازی my neighbor Alice دارد. از دیگر مواردی که حاکی از رشد بسیار بالای گالا می باشد این موضوع است که، پلتفرم گالا در حال توسعه یک بازی با سرعت بسیار بالا می باشد که هدف آن کاهش کارمزد تراکنش ها از همچنین از دیگر اهداف آن می توان به پشتیبانی از تعداد زیادی کاربر به صورت همزمان اشاره کرد. همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم تورم عرضه از جمله ریسک های رمز ارز گالا به شمار می رود. البته باید اشاره کنیم که این پلتفرم هنوز زمان زیادی برای رشد دارد.

گالا گیمز چه معایبی دارد؟

از جمله معایب مربوط به گالا گیمز می توان به نقشه راه اشاره کرد. باید بدانید که گالا یک وایت پیپر خوبی ندارد و برای اینکه بتوانید اطلاعات و جزئیات مورد نیاز خود را کسب کنید باید به سایت دیگری مراجعه کنید . نقش راه گالا ابهامات زیادی دارد و شفاف نیست. از دیگر معایب گالا می توان به بازی های آن اشاره کرد. همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم گالا دارای ۵ بازی است که فقط یک بازی از بازی های گالا به بازارهای جهانی انتشار داده شده است و چهار بازی دیگر قابل دسترس نیستند .

۴ بازی از ۵ بازی گالا در فاز توسعه هستند و هنوز منتشر نشده اند. البته با تمام نقاط ضعف گالا ، خرید گالا گیمز حائز اهمیت است چرا که در کنار معایب مزایایی نیز دارد. گیمز دارای ریسک هایی نیز می باشد. البته باید اشاره کنیم که بعضی از بازی های گالا از لحاظ شباهت با بازی های موجود در جهان شبیه هستند. در حقیقت صنعت بازی از گذشته های دور تا به الان در زندگی انسان نقش و تاثیر بسیار زیادی داشته است و صنعت گیمینگ مانند صنعت گیمینگ گالا روز به روز در حال پیشرفت است. این صنعت مانند هر صنعت دیگری دارای معایب و نقاط ضعفی است که سعی در برطرف کردن نقاط ضعف خود دارد . به همین دلیل ما در این مطلب به دو مورد از معایب گالا اشاره کردیم.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.