کانفیگ وردپرس، ارائه دهنده خدمات افزایش امنیت وردپرس

کانفیگ وردپرس، استاد رزمی پاکسازی سایت هک شده

اینکه وب‌سایت شما هک شود و یا اینکه در عملکرد آن اختلالی ایجاد شود، اصلا عجیب نیست. نکته عجیب این است که برای زمانی که وب‌سایت شما هک شود، اصلا برنامه‌ای نداشته باشید. با کانفیگ وردپرس، استاد رزمی پاکسازی سایت هک شده همراه باشید و درباره افزایش امنیت وردپرس اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در ضمن طبق آمار و ارقام جهانی، تخمین زده می‌شود که روزانه ۳۰ هزار وب‌سایت در برابر حمله افراد سودجو شکست می‌خورند و هک می‌شوند. به صورت دقیق‌تر در هر ۳۹ ثانیه یک شرکت قربانی حمله سایبری می‌شود. در واقع بیش از ۶۰ درصد از تمام شرکت‌ها و سازمان‌ها در سطح جهانی، حداقل یک بار مورد حمله واقع شده‌ و هک شده‌اند.

پاکسازی سایت هک شده

در ضمن «علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد». یعنی اینکه افزایش امنیت وردپرس و انجام اقدامات امنیتی حتما هزینه‌ها و دردسر کمتری نسبت به پاکسازی سایت هک شده و درخواست برای بازگرداندن رتبه سئو از طرف گوگل دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

پیشنهادات گوگل برای زمانی که هک می‌شویم

در بخش‌های قبل انواع حمله به سایت‌ها را توضیح دادیم و بیان شد که مهمترین مرحله در هر حمله این است که بدانیم هک شده‌ایم. چون زمانی می‌توانیم اقدام به حل مشکل هک شدن سایت کنیم، که حمله را تشخیص دهیم. پس مهم است ابزار مناسب که به ما هشدار می‌دهند را نصب داشته باشیم.

پس از هک شدن باید چکار کنیم؟

اما اگر هک شدید و اختلالی در وب‌سایت شما به وجود آمد، باید تا زمان رفع کردن مشکل، وب‌سایت خود را از دسترسی خارج کنید. اگر به دلیل استفاده از سرویس میزبانی مشترک این کار قابل انجام نیست، با کد وضعیت ۵۰۳، دسترسی به وب‌سایت خود را غیرممکن کنید. در واقع کاری که باید انجام دهید این است که از ارائه صفحات هک شده به کاربران جلوگیری کنید.

یکی از خدمات سایت کانفیگ وردپرس ارائه خدمات پاکسازی سایت هک شده و ویروسی می باشد، در صورت نیاز می توانید از این خدمات استفاده نمایید.

نکته دیگر تنوع روش‌های هک است. مواردی مانند نمایش اسکریپت‌های ناخواسته و یا جملات چینی و ژاپنی در نتایج جستجو، کاهش سرعت بارگذاری سایت، عدم توانایی در ارسال و دریافت ایمیل و بسیاری موارد دیگر همه خبر از هک شدن وب‌سایت می‌دهند. تقریبا برای تمامی این روش‌ها باید ساختار وب‌سایت خود را بررسی کنید و کد مخرب را شناسایی کنید. موردی که به یک تیم قوی و اقدام در کمترین زمان نیاز دارد. تا بتوانید هر چه سریعتر خدمات خود را ارائه دهید و رتبه سئو خود را پس بگیرید.

اگر نیاز دارید خودتان اقدام به تعمیر و بازگردانی سایت ویروسی و هک شده این مقاله را مشاهده نمایید. همچنین در صورتی که در نتایج گوگل محتوای سایت شما بصورت چینی نمایش داده می شود، بررسی مشکل نمایش حروف ژاپنی یا چینی در نتایج جستجو گوگل را در سایت مشاهده نمایید.

خرید اس اس ال، بهترین اقدام امنیتی برای افزایش امنیت وردپرس

اقدامات زیادی هستند که باعث افزایش امنیت وردپرس می‌شوند. اما بدون شک خرید اس اس ال، اولویت بیشتری دارد. پروتکل لایه امن یا SSL که مخفف عبارت Secure Sockets Layer certificates است، یک اتصال رمزگذاری شده امن میان میزبان وب‌سایت و مرورگر کاربر ایجاد می‌کند.

خرید اس اس ال، یکی از راه‌های افزایش امنیت وردپرس است

افزایش امنیت وردپرس

SSL فایل‌ داده کوچکی هستند که تضمین می‌کنند داده‌هایی که بین دو طرف به اشتراک گذاشته می‌شود، ایمن و خصوصی است و این اطلاعات در برابر هکرها محافظت می‌شود. علاوه بر افزایش امنیت وردپرس، مزیت دیگری که خرید اس اس ال دارد این است که به کاربران نشان می‌دهد، وب‌سایت شما امن است و امنیت اطلاعات را نیز تضمین می‌کند.

با خرید اس اس ال، دامنه شما با https:// شروع خواهد شد و در کنار آن نیز علامت قفل سبز رنگ که به معنی امنیت است را دریافت خواهید کرد. در ضمن داشتن این گواهی یکی از موارد رتبه‌بندی سئو سایت است و وب‌سایت‌هایی که گواهی SSL را اضافه نمایند از سوی گوگل، پاداش دریافت خواهند کرد.

اگر اطلاعات حساس کاربران مانند اطلاعات پرداخت را نگهداری می‌کنید، مهم است که برای افزایش امنیت وردپرس از گواهینامه اس اس ال استفاده کنید.

برای خرید این گواهی نیز لازم است که با کانفیگ وردپرس ارتباط بگیرید و درخواست خود را با ما در میان بگذارید.

در صورت نیاز به اس اس ال ، می توانید از خدمات خرید اس اس ال در سایت کانفیگ وردپرس استفاده نمایید.

کانفیگ وردپرس، میان‌بر شما برای افزایش امنیت وردپرس

«کار از محکم کاری عیب نمی‌کند» و اینکه باید بدانید که همیشه در معرض خطر خواهید بود و به احتمال زیاد اختلالی در وب‌سایت شما به وجود خواهد آمد. حذف ویروس وردپرس در کمترین زمان و حل مشکل وب‌سایت، علاوه بر اینکه بسیار ضروری است، باعث می‌شود که بتوانید رتبه و امتیازات سئو را پس بگیرید و خدمات خود را به کاربران خود ارائه دهید.

از جمله خدمات ما علاوه بر پاکسازی سایت هک شده و از بین بردن تاثیرات آن می‌توان به افزایش امنیت سایت اشاره کرد. در واقع با این راهکار ضد ضربه خواهید شد و می‌توانید جلو تمام حمله‌هایی که به وب‌سایت انجام می‌شود را بگیرید. به یاد داشته باشید که کانفیگ وردپرس استاد هنرهای رزمی، پاکسازی سایت هک شده است.

افزایش امنیت وردپرس

در آخر برای جلوگیری از هک شدن سایت ، خدماتی در سایت با عنوان افزایش امنیت وردپرس ارائه کرده ایم این خدمات باعث می شود که سایت شما هک نشود و در واقع امنیت آن تامین شود.

ممکن است به مقاله، روش های افزایش امنیت وردپرس نیز، نیاز داشته باشید ، این مورد نیز برای شما مناسب می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.