کابل شارژر اصل گوشی را از کجا تهیه کنیم؟

پرمصرف‌ترین لوازم جانبی موبایل کدام است؟ به طور قطع پاسخ همه‌ی افراد به این سوال کابل شارژر گوشی خواهد بود، کابل شارژر گوشی که برای هر مدل از برندهای گوشی موبایل به صورت اختصاصی طراحی می‌شود تنها وسیله‌ای است که می‌تواند شارژ باتری از دست رفته گوشی موبایل را تامین کند. البته امروزه پاور بانک‌های بسیاری هم در میان لوازم جانبی موبایل موجود هستند، اما قدرت کابل شارژر گوشی فراتر از پاوربانک خواهد بود. بنابراین طبیعی است که کابل شارژر برای کاربران گجت‌های مختلف حائز اهمیت باشد.

خرید کابل شارژر موبایل از techsoo.com

در این بین، در میان برندهای مختلف گوشی موبایل، برند اپل کابل شارژر گوشی‌های خود را کاملاً متمایز با دیگر برندها طراحی و تولید می‌کند. به همین علت کابل شارژر آیفون اهمیت بیشتری نسبت به سایر برندها دارد و کاربران اپلی نسبت به مراقبت و نگهداری از آن حساس‌تر هستند، اما نحوه‌ی صحیح نگهداری و استفاده از کابل شارژر چگونه است؟ اگر می‌خواهید به پاسخ سوالات خود درباره کابل شارژر برسید ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید!

مراقبت‌های ویژه برای کابل شارژر موبایل

کابل شارژر در واقع یک سیم دو طرفه است که برای شارژ کردن گوشی یا اتصال آن به دستگاه‌‌های رایانه یا دارای USB مورد استفاده قرار می‌گیرد. اصولاً برای شارژ کردن گوشی موبایل، سوکت مخصوص کوشی را به بدنه موبایل متصل و طرف دیگر را به وسیله‌ی کله‌گی مخصوص به برق متصل می‌کنند. این کار بسیار ساده دارای اصولی است که عموماً افراد نسبت به آن بی توجه هستند، به طور مثال زمانی که کابل شارژر گوشی را به برق متصل می‌کنید، نباید بیش از اندازه کشیده شود، چراکه سیم را به مرور دچار آسیب خواهد کرد. عوامل دیگری همچون قطع اتصال و اتصال مجدد سیم به گوشی موبایل هم می‌تواند موجب آسیب رسیدن به سوکت یا جای سوکت درون گوشی موبایل شود.

بنابراین برای استفاده از کابل شارژر گوشی موبایل می‌بایست با ظرافت و احتیاط خاصی عمل کرد تا طول عمر آن کاهش نیابد. با این وجود باز هم امکان دارد به هر علتی کابل شارژر گوشی خراب شود که در چنین حالتی می‌بایست یک کابل شارژ جدید برای موبایل خود خریداری کنید، زیرا در صورتی که گوشی موبایل شارژ نشود عملاً غیرقابل استفاده خواهد بود.

برای خرید کابل شارژر گوشی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

طبیعتاً خرید کابل شارژر گوشی موبایل هم به همان اندازه که خرید گوشی موبایل حساس و حائز اهمیت می‌باشد، مهم است. بنابراین در هنگام خرید کابل شارژر هم باید به موارد زیر توجه ویژه داشته باشید:

  1. همان‌طور که گفته شد کابل شارژر برای برندهای مختلف و مدل‌های مختلف گوشی موبایل با قدرت و ویژگی‌های خاصی طراحی و تولید می‌شود، بنابراین مثلا اگر گوشی موبایل شما از برند سامسونگ می‌باشد، حتما باید کابل شارژر گوشی سامسونگ را خریداری نمائید.
  2. کابل شارژر را فقط با کیفیت اصلی خریداری کنید، تا بتواند نیاز گوشی موبایل شما را تامین کند، البته ممکن است به دلیل تحریم‌های وارده بر کشور کابل شارژر برخی برندها به راحتی پیدا نشود در چنین شرایطی بهتر است یک برند معتبر و شناخته شده را برای خرید کابل شارژر گوشی انتخاب نمائید. شما می‌توانید راهنمای خرید انواع کابل شارژر و نحوه تشخیص اصالت و کیفیت آنها را در سایت فروشگاه اینترنتی تکسو مشاهده نمائید.

از میان برندهای مختلف تولیدکننده کابل شارژر که برای انواع گوشی ها و انواع نحوه مصرف ها کابل تولید کرده است، می‌توان برند کلومن را نام برد. برای مثال شارژر تایپ سی که توسط شرکت کلومن طراحی و تولید می‌شود برای شارژر کردن باتری موبایل یا انتقال دیتا به صورت فست مورد استفاده قرار می‌گیرد و از کیفیتی بالا برخوردار است. شارژر تایپ سی که دارای فناوری شارژ سریع می‌باشد ضد گره خوردگی نیز هست که آن را برای استفاده انواع گوشی‌های اندروید مناسب می‌کند. افزون بر این شارژر تایپ سی قیمت بسیار مناسبی هم دارد، اما مشکل این جاست که حتی  شارژر تایپ سی هم نمی‌تواند برای گوشی‌های آیفون کارساز باشد! به همین جهت نگرانی کاربران اپلی برای خرید کابل شارژر آیفون بسیار زیاد خواهد بود، اما چگونه می‌توان کابل شارژر آیفون اصل را خریداری کرد؟

کابل شارژر آیفون را اصل خریداری کنید!

خرید کابل شارژر از فروشگاه تکسو

از آن‌جا که آیفون از برند معتبر اپل بوده و نمایندگی‌های این برند معروف به دلیل تحریم‌های وارده در ایران فعالیتی ندارند، نگرانی کاربران این گجت معروف برای خرید لوازم جانبی موبایل‌های اپل زیاد می‌باشد. به فرض اگر کابل شارژر آیفون شما خراب شود، می‌بایست برای خرید آن به دنبال یک فروشگاه معتبر باشید که کابل را به صورت اصل به فروش برساند. در ادامه به طور خلاصه نکاتی را که در زمان خرید کابل شارژر آیفون مورد استفاده قرار می‌گیرد نوشته ایم:

  • برند اپل عموماً توضیحاتی را در رابطه با کابل شارژر بر روی کله گی درج می‌کند و همواره از فونت خاصی برای آن استفاده می‌کند. بنابراین اگر تنها یکبار فونت اصلی اپل را مشاهده کرده باشید می‌توانید اصالت آن را تشخیص دهید.
  • از دیگر نشانه‌های اصالت کابل شارژر آیفون نشان دایره‌ای سبز رنگی است که بر روی کله‌گی درج می‌شود، معمولاً در شارژرهای تقلبی این نشان برعکس نمونه‌ی اصلی درج شده است.
  • سوکت شارژر اپل معمولاً پهن‌تر و نازک‌تر از سوکت شارژر سایر برندها می‌باشد، بنابراین در هنگام خرید به دقت سوکت را نیز بررسی کنید.
  • رابط یو اس بی شارژر آیفون هم در محل خاصی نصب می‌شود، بنابراین اگر جایگاه اتصال USB بالاتر یا پایین‌تر از نمونه‌ی اصلی باشد نشانگر تقلبی بودن کابل شارژر آیفون خواهد بود.
  • از آنجا که اپل تولیدکننده گوشی‌های پیشرفته با قیمت بالایی می‌باشد، کابل شارژر آیفون اصلی هم از قیمت بالاتری نسبت به سایر برندها برخوردار است. به همین جهت هرگز نمی‌توان از یک کابل شارژر ۵۰هزار تومانی انتظار اصل بودن داشت.
    (شما می‌توانید راهنمای جامع تشخیص اصالت کابل شارژر آیفون را به همراه راهنمای خرید این مدل کابل در وبسایت تکسو مشاهده نمائید)

با وجود نشانه‌های فوق به راحتی می‌توان اصل یا تقلبی بودن کابل شارژر آیفون را تشخیص داد، بنابراین برای خرید کابل شارژر آیفون می‌بایست با حساسیت بیشتری عمل کنید. البته ناگفته نماند که اگر یک فروشگاه مطمئن و معتبر در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل را انتخاب کنید، دیگر نیاز ی به جستجوی بسیار نخواهد بود و به راحتی و با اطمینان می‌توانید خرید نمائید. ذکر این نکته نیز از ضروریات است که اگر به جهت هزینه‌ی کمتر یک شارژر تقلبی را به گوشی موبایل خود بزنید روی عملکرد صحیح گوشی تاثیر سوء خواهد گذاشت و احتمالا باتری گوشی شما را خراب خواهد کرد!

کابل شارژر گوشی را اینترنتی بخرید!

امروزه بسیاری از افراد خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند؛ چراکه به سبب پراکندگی ویروس منحوس کرونا در سطح کشور و جهان خرید از داخل منزل بهتر خواهد بود. زمانی که خود را از اجتماعات گوناگون دور می‌کنید سلامتی‌تان را بیشتر حفظ خواهید کرد. بنابراین برای خرید کابل شارژر یا دیگر لوازم جانبی موبایل هم خرید اینترنتی را انتخاب کنید، اما به کدام فروشگاه اینترنتی می‌توان اطمینان کرد؟

تشخیص اعتبار یک وبسایت فروشگاهی در عصر حاضر اصلاً کار سختی نیست، تنها کافی است نماد های اعتماد، نظرات مشتریان وهمچنین نحوه پاسخگویی به نظرات، انتقادات و پیشنهادات را بررسی کنید. چنانچه فروشگاه اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد، به راحتی می‌توان به آن اطمینان کرد. پس به راحتی از داخل منزل خود کابل شارژر گوشی را از فروشگاه اینترنتی تکسو سفارش بدهید و درب منزل تحویل بگیرید.

به روزترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل را بشناسید!

در میان تمامی فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه فروش لوازم جانبی موبایل، تکسو یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود، تکسو نام فروشگاهی معتبر با نماد اعتماد الکترونیک است که کالاها و لوازم جانبی گوشی موبایل را به صورت مستقیم عرضه می‌کند تا قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته باشد. به همین جهت افراد با هر توان مالی می‌توانند لوازم جانبی موبایل خود را از تکسو تهیه کنند.

فروشگاه اینترنتی تکسو

در فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل تکسو به نشانی Techsoo.com می‌توان کابل شارژر گوشی‌های مختلف، کابل شارژر آیفون، شارژر تایپ سی، هندزفری، فلش مموری، اسپیکر بلوتوث، قاب گوشی، گلس و محافظ شیشه و… را تهیه و خریداری کرد. تکسو به جهت تنوع بالا در زمینه ارائه لوازم جانبی موبایل، لوازم جانبی تب لت، لوازم جانبی لب تاب و… از مشتریان بسیار زیادی برخوردار می‌باشد.

مزیت‌های خرید از فروشگاه اینترنتی تکسو کدام است؟

فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل تکسو، از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ به صورت یکسره فعالیت می‌کند، دارای وبسایتی پر سرعت و جذاب می‌باشد که کاربران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. افزون بر این خرید از تکسو مزایای بزرگ دیگری نیز دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تکسو اصالت تمامی کالاهای خود را تائید می‌کند تا افراد با خیالی آسوده نسبت به اصل بودن آن خرید نمایند.
  • تضمین بهترین قیمت‌ها در بازار نیز از دیگر مزیت‌های بزرگ تکسو می‌باشد.
  • تحویل سریع و به موقع کالا از فروشگاه اینترنتی تکسو بسیار مورد پسند کاربران اینترنتی قرار گرفته است.
  • چهارمین مزیت تکسو نیز ضمانت بازگشت کالا در صورت داشتن نقص یا ایراد می‌باشد.

طبیعتاً فروشگاه اینترنتی که تمامی مزایای فوق را به صورت یکجا داشته باشد، به مراتب مخاطبان و مشتریان بسیار زیادی هم خواهد داشت. از طرفی رضایت مشتریان از فروشگاه اینترنتی تکسو هم موجب می‌شود که دیگر افراد به خرید از این فروشگاه بیشتر ترغیب شوند.

لوازم جانبی موبایل تکسو

تکسو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید!

امروزه تمامی فروشگاه‌های اینترنتی برای نشان دادن توان کاری خود از تمامی روش‌های در دسترس استفاده می‌کنند و تکسو نیز از این راه جدا نمانده است. فروشگاه اینترنتی تکسو در اینستاگرام، تلگرام، توئیتر و… حضور دارد تا مشتریان دسترسی آسان‌تری به این مجموعه داشته باشند. شما عزیزان می‌توانید جهت ارتباط با فروشگاه تکسو از طریق شماره های موجود در سایت استفاده نمائید. همچنین پیج اینستاگرامی Techsoo_case نیز راه ارتباطی دیگر شما با ما می‌باشد.
افزون بر این شما می‌توانید در وبسایت تکسو عضویت بگیرید تا همواره از محصولات و تخفیفات جدید آن مطلع شوید. همچنین می‌توانید از مطالب و معرفی محصولات تکسو نیز بهره‌مند شوید و پس از مقایسه‌ی دقیق لوازم جانبی موبایل را خریداری نمائید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.