چگونه در اینستاگرام فالوور جذب کنیم؟ (۱۰۰% تضمینی)

چگونه در اینستاگرام فالوور جذب کنیم و معروف شویم؟ ساده ترین و شگفت انگیز ترین راه های جذب فالوور را در این مقاله به صورت کامل برسی کرده ایم پس با ما همراه باشید.

به گزارش نیویورک تایمز: اینستاگرام در حال حاضر به محبوب ترین و برترین شبکه مجازی برای کسبوکار ها و مردمی تبدیل شده که می خواهند به صورت سریع محبوب شوند و رشد چشمگیری داشته باشند اما سوال اصلی این است که چگونه ما هم میتوانیم یکی از این افراد باشیم؟ چگونه در اینستاگرام آنقدر محبوب شویم که برای ما فن پیچ بسازند و هواداران خاص خود را داشته باشیم؟

۱ – موضوعی مشخص داشته باشید

اولین قدم این است که موضوعی مشخص داشته باشید، دیگر دوران پیج هایی که همه چیز می گذارند تمام شده! لطفا در حیطه خاصی فعالیت کنید و بهتر است در چیزی فعالیت کنید که رقبای کمتری داشته باشید، برای مثال اگر پیج عکس نوشته طنز بزنید، به احتمال زیاد موفق نخواهید شد زیرا هزاران پیج اینگونه فقط در زبان فارسی موجود است! چه برسد به بقیه زبان های دیگر.

۲ – متمایز باشید

یادمه در یک گروه اینستاگرامی بودم و شخصی از من پرسید چگونه در اینستاگرام فالوور جذب کنیم؟ من فقط به او گفتم متمایز باش! همین نکته رو اگر رعایت کنی اوج میگیری! اون شخص میخواست دقیقا یک پیج درباره موضوع فان بزنه اما کاری که کرد این بود که به جای استوری و متن های بی روح، خودش میومد توی استوری و جلوی دوربین اون حرف هارو میزد و افکت های خاصی به استوری و ویدیو خودش اضافه میکرد و در طی ۳ ماه تونست با همین کار ۲۰ هزار فالوور جذب کنه! جوری که وقتی استوری میذاشت صدها نفر اون استوری رو برای همدیگه ارسال میکردن!

قطعا این حرف من نبود که تاثیر خیلی خاصی داشت، این عملگرایی اون شخص بود، اینکه از حرف استفاده کرد، ممکنه صدها نفر این مقاله رو بخونن اما تمام دستورات این مقاله رو انجام ندهند، قطعا نتیجه نمیگیرند، پس اگر واقعا دنبال نتیجه هستید باید تمام دستور عملات را درست انجام بدهید تا واقعا نتیجه بگیرید. زیرا در حال حاضر اینستاگرام انقدر محبوب است و انقدر فضای گسترده ایست که به راحتی با استفاده از این دستورعمل ها می توانید فالوور جذب کنید و محبوب شوید و اگر خدماتی دارید به راحتی آن ها را بفروشید پس دیگر دلیلی ندارد که بپرسید چگونه با جذب فالوور از اینستاگرام کسب درآمد کنم؟ زیرا همین روش ها پاسخ اکثر سوالات شما را خواهد داد.

۳ – منظم باشید!

خیلی ها این مورد را می دانند اما متاسفانه در عمل رعایت نمی کنند و می گویند که چرا نتیجه نمیگیریم! علت واضح است، چون شما منظم نیستید، لطفا اگر فقط روز های فرد استوری میگذارید، به همین روال ادامه دهید نه اینکه مشخص نباشد دقیقا قرار است چه روزی پست یا استوری بگذارید. وقتی منظم باشید الگوریتم های اینستاگرام بیشتر به شما اهمیت می دهند و این خیلی عالیست.

۴ – از خرید فالوور و لایک اینستاگرام استفاده کنید

فرض کنید تازه پیج اینستاگرام خود را زده ایید و فقط ۱۰۰ یا ۵۰۰ فالوور دارید، چگونه دیگران می توانند هوادار شما باشند و با افختار شما را فالو کنند؟! قطعا شما به خرید فالوور اینستاگرام نیاز دارید که بنده پیشنهاد می کنم از سایت هایپرفالو در سه سوت این فرایند را انجام دهید.  سایت هایپرفالو خدمات متنوعی برای فالوور اینستاگرام دارید که شما می توانید از خدمات خرید فالوور صددرصد واقعی این سایت برای بحث فالوور استفاده کنید.

جدا از بحث خرید لایک و بازدید اینستاگرام که اهمیت خود را دارند، بحث کامنت اینستاگرام را هم جدی بگیرید! مطمئنم برای شما هم خیلی اوقات پیش آمده که کامنت های یک پست را بخوانید و وقت زیادی را برای اینکار اختصاص دهید، همینکار باعث می شود پست فرد مورد نظر تعامل بیشتری دریافت کند و به راحتی وارد اکسپلور اینستاگرام شود و صدها هزار نفر آن را ببینند، اما خب شما می توانید با یک ترفند زیرکانه کاری کنید که اکثر پست های شما اینگونه شوند، کافیست فقط از سرویس خرید کامنت تضمینی هایپرفالو استفاده کنید تا به راحتی کامنت های پست خود را افزایش دهید و دیگران بیشتر در پست های شما مکث کنند و حتی خیلی اوقات ترغیب می شوند که برای شما کامنت بگذارند یا به کامنت های دیگران جواب بدهند، پس حتما این ترفند بی نظیر را جدی بگیرید.

۵ – صبور باشید!

مطمئن باشید اگر این ۴ مرحله را پشت سر هم انجام بدهید نتایج فوق العاده ای خواهید گرفت به شرطی که صبور باشید و انتظار نداشته باشید یک شبه میلیون ها فالوور جذب کنید! شاید با این روش ها نتوانید در یک ماه یک میلیون فالوو جذب کنید اما می توانید در ۳ ماه حدود ۱۰ هزار فالوور جذب کنید و در یک سال به ۱۰۰ هزار فالوور هم برسید، چیزی به اندازه یک استادیوم فوتبال! پس این موارد را جدی بگیرید و با صبر و انضباط کامل این ها را انجام بدهید و به جمع افراد محبوب و معروف اینستاگرام بپیوندید.

درباره سایت های خدماتی: برای اینکه به سایت های خدماتی بتوانید اعتماد کنید حتما برسی کنید که آیا اینماد دارند یا نه، برای مثال سایت هایپرفالو همانند شرکت نوین، موبوگیفت و سایر سایت ها دارای نماد اعتماد الکترونیک است و گام بعدی این است که اگر نماد ندارد آیا معتبر است؟ درست است سایت هایپرفالو دارای نماد اعتماد است اما سایت زومیت، زومجی، تجارت آنلاین و… نماد اعتماد ندارند اما کاملا معتبر و محبوب هستند، پس گام بعدی این است که اعتبار سایت ها را هم بسنجید که کار سختی نیست.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.