چطور هم بازی کنیم هم پول در بیاریم؟

بازی‌های ویدیویی هم‌اکنون بیشترین اهمیت را در صنعت سرگرمی دارند و این یک واقعیت دوست داشتنی است. بازی در طول دهه‌های اخیر تا حد زیادی توسعه پیدا کرده است و ابزارهای متنوع بیشتری مانند VR هم برای آن ارائه می‌شود تا بازی از جنبه‌های مختلف هم قابل انجام باشد. دیگر نه‌تنها کودکان، بلکه جوان‌ها و بزرگ‌سال‌ها نیز می‌توانند به تجربه بازی نشسته و از آن لذت ببرند. گیمینگ یک صنعت پول‌ساز است که از بسیاری صنایع سرگرمی مانند سینما هم پیشی گرفته است.

پول‌های زیادی توسط اسپانسرها و شرکت‌های بزرگ وارد صنعت گیمینگ شده است و سونی و مایکروسافت در کنار تنسنت به‌عنوان مهم‌ترین این کمپانی‌ها در این صنعت فعالیت می‌کنند. سونی با پلی‌استیشن و مایکروسافت هم ایکس باکس نقش مهمی در صنعت بازی‌های ویدیویی دارند و سرمایه‌گذاری و فعالیت در این عرصه یقینا با سود همراه خواهد بود. شما با همراهی مجله ارزی نوین پرداخت می‌توانید شیوه‌های کسب درآمد از بازی را یاد گرفته و در نهایت به نقد کردن درامد ارزی خود هم فکر کنید

بازی فقط یک سرگرمی است؟

پاسخ به این سوال دیگر کاملا مشخص است. بازی روزگاری تنها یک سرگرمی بود، اما هم‌اکنون به یک صنعت بزرگ پول‌ساز تبدیل شده است و از سنین کوچک تا بزرگ به پای بازی نشسته و از آن لذت می‌برند. کسب درآمد از بازی موبایل هم توسعه پیدا کرده است و حال بدون مشکل خاصی می‌توانید از ساده‌ترین ابزارها برای تجربه بازی استفاده کنید. جالب است بدانید که مجله ارزی نوین پرداخت مقاله‌های جالبی را در مورد کسب درآمد از بازی موبایل برای شما آماده کرده است و می‌توانید با روند این کار آشنا شوید.

کسب درامد از روش‌های دیگر هم امکان پذیر است و به‌دلیل گسترده بودن صنعت بازی، این امر هم‌اکنون اهمیت بیشتری پیدا کرده است. شما دیگر می‌توانید بازی‌هایی مانند دوتا، وارکرفت و حتی فورتنایت را برای بینندگان خود استریم کرده و از بازدید بالای ویدیوهای خود کسب درامد داشته باشید. نقد کردن درامد ارزی خود را هم می‌توانید از نوین پرداخت پیگیری کرده و متوجه ارزش بالای فعالیت در چنین عرصه‌هایی شوید. کافی است که یک گیمر بوده و با ساده‌ترین ابزارها، شیوه‌های مختلف کسب درامد از طریق بازی را دنبال کنید. این شیوه‌ها تنوع بالایی داشته و احتمالا زیاد می‌توانید عرصه مورد علاقه خود را در آن پیدا کنید.

تولید محتوا؛ از جنس ویدیو

جالب است بدانید که تولید محتوا برای پلتفرمی مانند یوتیوب در بین ایرانی‌ها توجه زیادی را به خود جلب کرده است. اگر به کارهایی مانند استریم علاقه‌مند نیستید، می‌توانید به تولید محتوای آفلاین روی آورده و بازی‌های مورد علاقه خود و بینندگان خود را بازی کنید و سپس از آن‌ها ویدیو تهیه کنید. ویدیویی شما تهیه می‌کنید باید سرشار از انرژی باشد و بتوانید بهترین تعامل را با بینندگان خود داشته باشید. باید ری اکشن‌های درستی به بازی نشان داده و به‌نوعی شخصیت خوب خودتان را در ویدیوها به نمایش گذارید.

توجه به کیفیت ویدیو و استفاده از بهترین ابزارهای مخصوص بازی هم در این زمینه اهمیت دارد. کسب درآمد از بازی موبایل هم به این شیوه ممکن است و می‌توانید از صفحه موبایل خود ویدیو تهیه کرده و صرفا صدا و تصویر خود را روی آن سینک کنید. بدین شیوه با کمترین هزینه ممکن می‌توانید کسب درآمد را از بازی داشته باشید. تولید محتوا به شیوه آنلاین هم از یوتیوب ممکن است و همان معنای استریم کردن بازی را خواهد داد که در بخش بعدی بیشتر در مورد آن صحبت می‌کنیم. بعد از دو الی سه سال کانال یوتیوب شما به درآمدزایی رسیده و می‌توانید آن را در یکی از حساب‌های آنلاین خود مانند پی پال ذخیره‌سازی کنید.

استریم بازی‌های مورد علاقه

استریم از جمله مهم‌ترین شاخه‌هایی است که در هنگام بازی می‌توانید به آن فکر کنید. استریم کار ساده‌تری نسبت به تولید محتوا است. چرا که هیچ گونه ادیت یا رسمی بودن در کار نخواهد بود و آماده سازی کمتری هم نسبت به ویدیو نیاز دارد. تنها باید به یک اینترنت خوب متصل شده و بازی مدنظر خود را شروع کنید. بازی همراه با تصویر شما در گوشه نمایش داده شده و افراد زیادی علاقه خواهند داشت که بازی شما را تماشا کننند.

در واقع این بدان دلیل است که خیلی‌ها تماشای بازی افراد مختلف را دوست دارند و گاهی هم هزینه لازم برای تهیه بازی را نداشته و بدین شیوه می‌توانند از بازی مورد نظر لذت ببرند. با مطالعه مجله ارزی نوین پرداخت می‌توانید با بهترین ابزارهای استریم آشنا شده و بدانید که برای نقد کردن درامد ارزی باید چه کارهایی انجام دهید. یقینا کسب درآمد از بازی موبایل هم بدین شیوه ممکن است و صرفا باید از ابزارهای مناسب این کار استفاده کنید. نقد کردن درامد ارزی در موعد مناسب به شما نشان خواهد داد که صنعت بازی چقدر می‌تواند پولساز بوده و شما در وضعیت ایده‌آلی قرار دهد.

مهم‌ترین بازی‌ها

بازی‌های زیادی وجود دارند که در صنعت ای اسپورت حضور دارند. ای اسپورت شاخه‌ای از صنعت گیمینگ است که به مسابقات بازی‌های ویدیویی اختصاص دارد. بازی‌هایی مانند فیفا، دوتا، استریت فایتر و اقلام مشابه را می‌توانید در این رقابت‌ها مشاهده کرده و با بالا بردن مهارت خود در این رقابت‌ها شرکت کنید. فراموش نکنید که رقابت شما در صورتی منجر به درآمد زایی خواهد شد که از اسپانسر استفاده کرده و مهارت لازم برای کسب رتبه در این رقابت‌ها را داشته باشید. این شیوه برای گیمرهای حرفه‌ای مناسب‌تر است و اگر در آثاری مانند فیفا و PES می‌توانید شم فوتبال خود را به نمایش گذارید، حتی موفق به کسب درآمد میلیون دلاری نیز خواهید شد.

گیمینگ عرصه بسیار جالبی است که تنوع درامدزایی در ان وجود دارد. کسب درآمد از بازی موبایل ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش در این زمینه است و می‌توانید وارد یک سری سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها شده و در ازای تجربه بازی‌های ساده درآمد داشته باشید. همین امر کافی است که با کمترین سرمایه‌ به درآمد رسیده و نقد کردن درامد ارزی را در برنامه خود قرار دهید.

مسابقات گیمینگ

مسابقات EVO یکی از معتبرترین رقابت‌ها است که پیرامون بازی دوتا جریان دارد. اگر علاقه‌مند به این عرصه هستید، حتی می‌توانید در استریم‌ها و ویدیوهای یوتیوب هم به آن توجه کرده و کسب درآمد داشته باشید. بازی‌های جدیدی مانند فورتنایت را هم داریم که رقابت‌های مهمی در طول سال برای آن برگزار می‌شود و در صورت علاقه می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید. این عرصه کمی سخت بوده و به‌دلیل وجود رقبای سرسخت در سراسر جهان، باید به سطح نهایی مهارت خود رسیده و تجربه کافی را برای رقابت داشته باشید.

نوین پرداخت و امکان نقد کردن درامد ارزی

نوین پرداخت وب سایتی است که امکان افتتاح حساب پی پال، پرفکت مانی و وب مانی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید آن‌ها را به سایت و بازی مورد نظر لینک کرده و درآمد آن‌ها را دریافت کنید. می‌توانید در ادامه از داشبورد برای نقد کردن درامد ارزی هم اقدام کرده و از پول خود برای خرید ابزارهای بیشتر برای بازی و توسعه کار خود استفاده کنید. نقد کردن درامد ارزی به شیوه‌های مختلف در سایت صورت می‌گیرد و از طریق مشاوره با کارشناسان نوین پرداخت هم می‌توانید به‌صورت کامل در جریان قرار بگیرید.

آن‌ها به سوالات و ابهامات شما پاسخ خواهند داد. می‌توانید از مقاله‌های منتشر شده در مجله ارزی نوین پرداخت هم استفاده کرده و دانش و شیوه کسب درامد را کاملا یاد بگیرید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.