چرا درآمد از وردپرس آسان است؟ + مزایای طراحی سایت با وردپرس

درامد عالی از طراحی سایت وردپرسی ، کارکردن با وردپرس آسان است؟

هر شخصی با حداقل اطلاعات فنی در این زمینه می تواند وردپرس را نصب کند و قالب دلخواه خود را بارگزاری کند.طراحی سایت وردپرسی از آنجایی که دست طراحان را باز میگزارد و فرایند اضافه کردن صفحات جدید را از قبل آسان تر می کند بسیار دلچسب است. داشتن تعداد زیادی افزونه از مزیت های سایت وردپرسی می باشد. افزونه های رایگان که در مخزن وردپرس زیاد هستند بسیار کاربردی می باشند اما افزونه های پریمیوم یا پولی هم وجود دارند که باید از سایت های معتبر خریداری کرد.

امروزه اکثر کسب و کار ها برای بهتر دیده شدن نیاز به سایت دارند پس نیاز به اموزش وردپرس دارند.انعطاف پذیریه بالای طراحی در وردپرس بسیار جذاب است. یادگیری وردپرس سن و سال خاصی نمیخواهد حتی یک فرد ۱۵ ساله هم می تواند شروع کند و پس از گذشت چند ماه با تمرین های مکرر به طراح سایت وردپرسی تبدیل شود ودرامد داشته باشد.

کسب درامد از پشتیبانی سایت

در دنیا ی امروزه که تمام کسب و کار ها به سمت فضای مجازی سوق داده شده اند و فضای رقابتی ایجاد شده است . برای ایجاد یک کسب و کار موفق در فضای مجازی  و معرفی شدن به مخاطبان هدف ، تنها ایجاد و طراحی یک سایت بیزنسی یا فروشگاهی کافی نیست ؛ داشتن یک تیم پشتیبانی قوی می تواند شما را در این را همراهی کند .

وظایف پشتیبان سایت :

تحلیل ارور های ایجاد شده در سایت و برطرف کردن آن

اصلاح سایت از نظر فنی

تامین امنیت سیستم در مقابل هکر ها

پاسخ به ایمیل های مخاطبان

تولید محتوا و سئو سایت

بالا بردن راندمان عملکرد سایت

 

پشتیبانی از سایت را چه کسانی نمیتوانند انجام دهند؟

کسانی که هیچ اطلاعاتی در رابطه با وردپرس ندارند و وقت یادگیری هم ندارند این افراد می توانند به راحتی پشتیبان سایت استخدام کنند. میتوانند از وبمستران هم کمک بگیرند حالا حتما سوالی برایتان پیش می آید که اصلا وبمستر کیست؟

وبمسترر کیست؟ وب مستر مسئولیت مدیریت سایت را دارد پس می تواند پشتیبان خوبی باشد.

هر پشتیبان سایت مبتدی می تواند ماهیانه ۲ میلیون تومان در امد داشته باشد و پشتیبان سایتی که سابقه ی کار داشته ماهیانه ۴ میلیون تومان .

یک وبمستر باید با اکثر افزونه های وردپرس کارکرده باشد و همیشه در حال آموزش باشد.

برای ورود به حرفه وب مستر ، شما نیاز به گذراندن دوره های : ورد پرس – سئو – html – css و ادوردز را دارید ، که هر کدام از این دوره ها چیزی حدود ۳۰ روز طول می کشد .

پس از گذراندن دوره های ذکر شده  شما وارد دوره کار آموزی می شوید ، که حدود ۳ ماه طول می کشد و پس از آن وارد دنیای طراحی سایت و وب مستری می شوید .

امتیاز شما برای این مقاله
2 نظرات
  1. علی می گوید

    ممنون از تخفیفات شما در وبستر

  2. nililaa758@gmail.com می گوید

    ممنون عالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.