پرشین الیت | سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال

این روزها مدام از ارز دیجیتال صحبت میشود، کریپتوکارنسی یا ارز دیجیتال، واحدی است که به واسطه‌ی تکنیک‌های رمزنگاری شده ایجاد گشته و همان گونه که گفته می‌شود امنیت بالایی دارد. اگر با این واحد پولی آشنایی داشته باشید قطعا میدانید که سرمایه‌گذاری در زمینه ی ارز دیجیتال از چه سود خوبی بهره مند است. در حقیقت این روزها، پول دیجیتال به قدری ارزشمند شده که سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند سرمایه‌شان را در همین زمینه خرج نمایند.

اما سرمایه‌گذاری در این راه، زیاد آسان نیست. چرا که شما مدام نیاز پیدا خواهید کرد تا اطلاعاتتان را در این زمینه بالا ببرید و این مهم ممکن نیست مگر در صورتی که شما قادر باشید سیگنال ارز دیجیتال را تحلیل کنید. این امر زمانی ارزشمند‌تر می‌شود که بدانیم در روزگار حاضر بیش از ۵۰۰۰ ارز دیجیتال در بازار موجود است. و بیش از ۲۰۰۰۰ هزار نوع بازار برای خرید و فروش این ارزهای دیجیتال دایر گشته است. با این حساب مهم است که کجا، چگونه و در چه زمانی سرمایه‌گذاری کنیم. و این امر به آگاهی نیاز دارد.

 در حقیقت شما تنها با تحلیل سیگنال ارز دیجیتال می‌توانید کسب آگاهی کنید و به سود قابل قبولی برسید. اما سیگنال ارز دیجیتال و تحلیل آن دقیقاً به چه معناست؟ ما در این مقاله شما را با این موضوع آشناتر خواهیم کرد.

آیا می‌دانید که معامله‌کنندگان حرفه‌ای بازار ارز دیجیتال، چگونه معامله می‌کنند و به سود قابل توجهی می‌رسند؟ آیا فکر می‌کنید این سودآوری اتفاقی است؟ اگر چنین تصوری دارید باید به شما بگوییم که سخت در اشتباه هستید. در واقع معامله‌کنندگان حرفه‌ای کسانی هستند که از سیگنال‌هایی در این زمینه بهره می‌برند. این سیگنال‌ها به سیگنال ارز دیجیتال معروفند.

زمانی که منابع مالی را در اختیار دارید، باید بتوانید با آن‌ها کار کنید. در غیر این صورت آن منبع مالی ارزش واقعی خودش را از دست خواهد داد. ارزهای دیجیتال نوعی از منابع مالی هستند که می‌شود آن‌ها را خرید و فروش کرد و از این راه به سود قابل توجهی رسید. در واقع آن چیزی که در اینجا مهم است. تبادل ارز دیجیتال است. لذا زمانی که از تبادل ارز دیجیتال صحبت می‌کنیم، در حال صحبت از ابزاری هستیم که با استفاده از آن می‌شود بازار ارز را ارزیابی کرد. سایت پرشین الیت یکی از بهترین ابزارها برای ارزیابی بازار ارز است. اما چگونه؟ در ادامه از اهمیت تحلیل سیگنال ارز دیجیتال بیشتر خواهیم گفت.

سیگنال ارز دیجیتال در حقیقت به چه معناست؟

سیگنال یک آیتم است. چون تا حد زیادی تابع علم است و از منطق بازار الگو برداری می‌کند، می‌تواند به مقدار بسیار زیادی قابل اعتماد باشد. این شیوه به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا ریسک معاملات ارزی خودشان را پایین آورند.

آیا استفاده کردن از سیگنال ارز دیجیتال آسان است؟ آیا همه افراد می‌توانند از آن بهره ببرند؟ پاسخ به این سوال منفی است. چرا که استفاده از این آیتم تنها با برخورداری از جنبه‌های علمی‌آن ممکن است.

سیگنال ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند؟ گفته می‌شود که این آیتم از شاخص‌های مشخصی بهره می‌برد. در حقیقت یک تحلیل‌گر بایستی با نشانه‌ها و علائم موجود در بازار ارز آشنایی داشته باشد. او باید بتواند بر اساس همین نشانه‌ها، از قدرت تحلیلش استفاده کرده و قدرت پیش‌بینی نیز داشته باشد.

یک سیگنال اصولی چه سیگنالی است؟ یک سیگنال ارز دیجیتال زمانی اصولی است که حداقل از یکی از دو آیتم، افزایش سود آوری یا جلوگیری از ضرر برخوردار باشد. در حقیقت یک سیگنال اصولی بایستی بتواند اطلاعات خوبی را راجع به این دو آیتم ارائه دهد.

یک تحلیلگر خوب ارز دیجیتال باید چه ویژگی‌هایی را داشته باشد؟ یک تحلیلگر خوب کسی است که بازار ارز را به خوبی آنالیز می‌کند، او با علائم و نشانه‌های موجود در بازار آشناست، پیگیر اخبار رمز ارز است، قدرت تفسیر خوبی دارد و می‌تواند آینده‌‌ی مالی بازار را تا حد زیادی پیش‌بینی نماید. به زبان ساده این گونه می‌شود گفت که کسی که این فعالیت‌ها را انجام می‌دهد به‌صورت بالقوه یا بالفعل یک تحلیل‌گر سیگنال نامیده می‌شود. در همین زمینه لازم به ذکر است که روش پله‌ای یکی از روش‌هایی است که طرفداران خرید و فروش ارز دیجیتال می‌توانند با بهره بردن از آن با ریسک کمتر و با سود بیشتر به این امر اقدام نمایند.

سیگنال ارز دیجیتال و تعریف روش پله‌ای:

خرید پله‌ای سهم یا خرید پله‌ای ارز، زمانی اتفاق می‌افتد که شخصی قصد سرمایه‌گذاری بر روی آیتم خاصی را داشته باشد اما به شیوه قطع به یقین اطلاعی راجع‌به آینده‌ی آن آیتم نداشته باشد. یعنی تحلیل خاصی (چه تکنیکال و چه فاندامنتال و بنیادی) درباره آیتم مورد نظر، مد نظر او نباشد. بطور ساده روش پله‌ای خرید ارز زمانی اتفاق می‌افتد، که سرمایه‌گذار نداند آن سرمایه خاص قرار است رشد داشته باشد یا قرار است سقوط کند. لذا در این روش لازم است تا او پله پله و به صورت تدریجی اقدام نماید.  او چگونه می‌تواند نسبت به آینده‌ی ارز مورد نظر مطلع گردد؟ پاسخ روشن است. سیگنال خرید ارز دیجیتال به روش پله‌ای همان چیزی است که می‌تواند افراد را نسبت به رشد یا سقوط آیتمی‌که مدنظرشان است آگاه نماید.

سیگنال ارز دیجیتال و خرید مارتینگل

خرید مارتینگل نام دیگر خرید پله‌ای است. در این روش سرمایه را به قسمت‌های مختلفی که از توان‌های عدد ۲ برخوردار هستند تقسیم می‌کنند. و خرید را در قسمت‌هایی به انجام می‌رسانند که احتمال برگشت سرمایه در آن‌ها بیشتر است.  برای مثال شما ۱۰۰۰ دلار سرمایه در اختیار داشته و قصد دارید با این سرمایه ارز دیجیتالی چون بیت کوین را خریداری نمایید. اما شما نسبت به آینده‌ی آیتمی‌که قصد خریدش را دارید مطلع نیستید. پس سرمایه‌تان را به چهار قسمت مساوی تقسیم می‌کنید و آن آیتم را در قیمت‌های مختلف و در فاصله‌های زمانی مختلف خریداری می‌نمایید. در ادامه با دو مفهوم تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال که در زمینه‌ی سیگنال ارز دیجیتال مهم تلقی می‌شوند آشناتر خواهیم شد.

 سیگنال ارز دیجیتال، تحلیل تکنیکال چیست؟

گفته می‌شود که تحلیل تکنیکال، یکی از پربازده‌ترین روش‌ها در زمینه‌ی ارز دیجیتال محسوب می‌شود. در این روش عده‌ای تحت عنوان تریدر فعالیت می‌کنند. این افراد با تحلیل سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال می‌توانند روند صحیح بازار ارز را شناسایی کنند. در حقیقت آیتم فوق در اینجا جزء قابل اعتماد‌ترین آیتم‌هایی است که به افراد این فرصت را می‌دهد تا سیگنال دقیق ارز دیجیتال را شناسایی کرده و ضریب خطا در این زمینه را تا حد زیادی پایین آورند.

تحلیل فاندامنتال یا بنیادی:

زمانی که تحلیل بازار ارز دیجیتال،  از روش شناخت و خواندن نمودارها و آنالیز آن‌ها تبعیت نکند و بازار به واسطه‌ی رفتارهای انسانی، پست‌ها، توییت‌ها، و شبکه‌های اجتماعی و … تحلیل گردد به آن تحلیل فاندامنتال می‌گویند.

سیگنال فیوچرز ارز دیجیتال چیست؟

فیوچرز یا FUTURE به معنای آتی و آینده است. با این توضیح تعریف ساده است. معامله فیوچرز معامله‌ای است که در زمان حال به وقوع نمی‌پیوندد. بلکه طرفین مقرر می‌دارند تا در زمان سررسید قرارداد، مثلاً ۱ الی ۲ ماه دیگر، ارز مورد نظر مثلا اتریوم را میان خودشان مبادله نمایند. معامله‌ی فیوچرز در مقابل معامله‌ی اسپات قرار می‌گیرد. به بیان ساده‌تر معامله‌ی سیگنال اسپات معامله‌ای است که در زمان حال انجام می‌شود. با این تواصیف سیگنال فیوچرز بایننس، و سیگنال فیوچرز کوکین به آیتم‌هایی اشاره دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا خرید و فروش ارزهای دیجیتال را پیش از زمان موعد و از طریق صرافی محبوب آنلاین بایننس به انجام برسانند.

شما می‌توانید با بهره بردن از خدمات سایت پرشین الیت، سیگنال ارز دیجیتال یا سیگنال رمز ارز دریافت کنید.

شت کوین چیست؟ چه کاربردی دارد؟ سیگنال ارز دیجیتال درباره ی شت کوین به چه صورت انجام می‌شود؟

در ارتباط با معرفی شت کوین، لازم به ذکر است گفته شود که شت کوین‌ها، در بازار از هدف خاصی بهره نمی‌برند. به همین دلیل این کوین، دارای یک نام منزجر کننده است. البته این نام به هیچ‌عنوان نام رسمی این کوین‌ها نبوده و تنها اسمی است که کاربران در مکالمات کوتاه روزانه آن را به کار می‌برند.

و اما شت کوین واقعا چیست؟ هر رمز ارزی که جز بیت کوین باشد را شت کوین می‌گویند. این گونه رمز ارزها را بر اساس فرض و گمانه‌زنی قیمت‌گذاری می‌کنند. تیم توسعه دهنده‌ی آن‌ها ناشناس است، نقدینگی بعضی از آن‌ها از ۳۰ هزار دلار کمتر است.‌ هانگری بیر، دوژکوین، وکس، سِیف مون، دش و کاردانو از معروف‌ترین شت کوین‌ها به حساب می‌آیند. البته شت کوین، طرفدارانی نیز دارد. و به همین دلیل خرید و فروش می‌شود.

دلیل خرید و فروش شت کوین چیست؟

با این که شت کوین‌ها هیچ قیمت مشخصی ندارند و نرخ آن‌ها بر اساس حدس و گمان تعین می‌شود اما ممکن است در یک بستر زمانی قیمت آن‌ها به شدت افزایش پیدا کند و امکان خرید طیف گسترده‌ای از آن‌ها فراهم باشد. پس به همین دلیل این رمز ارز نیز جزو رمز ارزهایی است که طرفداران خاص خودش را دارد. آگاهی یافتن از سیگنال ارز دیجیتال، از مهم‌ترین آیتم‌های این رمز ارز محسوب می‌شود. از این‌رو سیگنال شت کوین، یکی از رایج‌ترین آیتم‌هایی است که در این زمینه وجود داشته و صد البته که طرفداران پرو پا قرصی نیز دارد. لازم به ذکر است که سایت پرشین الیت، یک سایت معتبر است که می‌تواند در این زمینه یاور طرفداران شت کوین باشد.

و اما برای استفاده از سیگنال ارز دیجیتال، باید به کجا مراجعه کرد؟

سایت پرشین الیت یکی از بهترین و بزرگ‌ترین پلتفرم‌ها در زمینه ی سیگنال‌دهی ارز دیجیتال محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که در این سایت خرید به روش پله‌ای و مارتینگل به انجام می‌رسد. همان طور که پیشتر گفتیم روش پله‌ای یا مارتینگل یکی از بهترین و کم ریسک‌ترین روش‌های خرید ارز محسوب می‌شود. سایت پرشین الیت همچنین به شما این امکان را می‌دهد که محصول نهایی را به مدت ۷۲ ساعت تست کرده و از وی آی پی رایگان بهره ببرید.

لازم به ذکر است که سایت پرشین الیت،  از سامانه اس ام اس و ایمیل نیز برخوردار است لذا شما برای کسب اطلاع از زمان سیگنال‌ها می‌توانید از این سامانه‌ها استفاده نمایید. همچنین می‌توانید مقالات آموزشی رایگان را از طریق کانال و گروه تلگرامی سایت پرشین الیت دنبال کنید.

در ضمن شما می‌توانید با بهره‌مندی از خدمات سایت پرشین الیت سیگنال خرید و فروش بیت کوین و سیگنال خرید و فروش اتریوم را نیز دریافت نمایید. همچنین سیگنال رایگان ارز دیجیتال، و سیگنال رایگان رمز ارز از دیگر خدماتی هستند که این سایت اطلاعات خوبی را راجع‌به آن‌ها ارائه می‌دهد. در نهایت شما این امکان را خواهید داشت تا از طریق لینک‌های زیر با این سایت در ارتباط بوده و از خدمات سیگنال ارز دیجیتال بهره‌مند شوید.

لینک سایت:

https://persianelite.org/

لینک پلن‌های فروش سایت:

https://persianelite.org/plans

لینک مقالات آموزشی سایت:

https://persianelite.org/blog

در این رپورتاژ آگهی با موضوع سیگنال ارز دیجیتال و به‌طور خاص سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال همراه شما بودیم. امید است این مقاله برای شما جالب و کاربردی بوده باشد.

1/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.