پارتیشن شیشه ای با ظاهری زیبا و خاص

با استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای می توان فضای اداره را به بخش های مختلف تقسیم کرد. پارتیشن شیشه ای هزینه کمتری نسبت به بازسازی دیوارها داشته و جلوه شیک تری به دکوراسیون ساده و مدرن اداره می بخشد. پارتیشن اداری شیشه ای عایق صدا بوده و کیفیت ظاهری بالایی دارند. این نوع پارتیشن شفاف بوده و نور طبیعی اتاق را حفظ می کند. بعضی مدل های پارتیشن اداری شیشه ای تا سقف امتداد داشته و برخی دیگر ارتفاع کمتری دارند که این بسته به فضای مورد نظر و سلیقه شما دارد. این نوع پارتیشن توسط قاب های آلومینیومی، یراق آلات و اتصالات، فریم های نصب مخصوص و غیره در محل مورد نظر نصب شده و دوام و مقاومت پارتیشن اداری شیشه ای ارتباط مستقیمی با کیفیت این یراق آلات دارد؛ به همین دلیل باید بهترین برند یراق آلات را تهیه کنید.

امروزه استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای جایگاه ویژه ای در معماری مدرن و ساده پیدا کرده و طراحان داخلی ساختمان با استفاده از آن می توانند بهترین بهره را از فضا ببرند. به همین دلیل این نوع پارتیشن نسبت به اتاق های سنتی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. از جمله مزایای منحصربه فرد پارتیشن اداری شیشه ای می توان به مقرون به صرفه بودن، مدرن و به روز بودن، قابلیت جابه جایی، نصب سریع و راحت، تمیز کاری آسان، شفافیت بالا و قابلیت راه دادن نور طبیعی به فضای اداری، ایجاد ارتباط بیشتر، ظاهر شیک تر نسبت به دیوارکشی، کاربرد بالا و غیره اشاره کرد. پارتیشن اداری شیشه ای یک جدا کننده عالی است که قابلیت عایق بندی صوتی، جلوگیری از ورود حشرات، گرد و خاک و غیره را به فضای اداری دارد. از آن جایی که ساخت و نصب پارتیشن اداری شیشه ای از حساسیت بالایی برخوردار است، پیشنهاد می کنم برای سفارش آن به سراغ یک تیم متخصص و باتجربه بروید.

 

شیشه رنگی و شیشه دکوراتیو با قیمت خرید مناسب

شیشه رنگی یکی از محبوب ترین انواع شیشه در معماری ایرانی به شمار می رود که از گذشته های دور تاکنون مورد توجه بسیاری از معماران و طراحان داخلی ساختمان قرار گرفته است. اجزای تشکیل دهنده شیشه رنگی شامل ترکیبات آهن، منگنز، طلا، کبالت، نقره و اورانیوم است که موجب درخشندگی و شفافیت رنگی آن می گردد. از شیشه رنگی می توان برای زیبا سازی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، ویلاهای شخصی و سایر اماکن استفاده کرد. شیشه های رنگی که با کیفیت بالا ساخته می شوند، می توانند در برابر اشعه نور خورشید، گرد و خاک، مواد اسیدی حاصل از باران و غیره مقاومت کرده و تا مدت طولانی رنگ خود را با همان کیفیت اولیه حفظ کنند.

یکی از مشکلات شیشه های رنگی قرمز این بود که رنگ آنها به سرعت از بین می رفت و به همین دلیل صنعتگران مقدار کمی طلا به آن اضافه کردند تا از تغییر رنگ آن جلوگیری کنند. به همین دلیل امروزه قیمت شیشه رنگی قرمز نسبت به سایر انواع شیشه های رنگی گران تر است. شیشه رنگی مقدار قابل توجهی از نور و انرژی را دریافت کرده و به فضای درونی ساختمان انرژی می بخشد و موجب جذابیت مسحور کننده فضا می گردد. انواع شیشه رنگی شامل: شیشه رنگی ساده، رفلکس، سکوریت، لمینت و هوشمند است که شما می توانید بر اساس بودجه و هدفی که دارید؛ یکی از آنها را انتخاب کنید. یکی از راه های افزایش مقاومت شیشه رنگی، لمینت کردن آن است. این نوع شیشه لمینت شده قابلیت ضد گلوله، ضد سرقت و ضد زلزله داشته و از آن در ساختمان بانک ها، بیمارستان ها و سایر امکان حساس استفاده می شود. این نوع شیشه عایق حرارتی بوده و میزان آلودگی صوتی را تا حد زیادی پایین می آورند.

عرضه و فروش انواع شیشه رنگی در ایران | خبرگزاری ایلنا

برای خرید بهترین و باکیفیت ترین انواع شیشه رنگی با مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید.

نصب نرده شیشه ای با بالاترین کیفیت

نرده شیشه ای یکی از جدیدترین انواع جان پناه هاست که جلوه بسیار زیبایی به نمای داخلی یا خارجی ساختمان می بخشد. اما با توجه به حساسیت بالا و اهمیت نرده شیشه ای، باید نصب استانداری داشته باشد تا امنیت لازم را فراهم کند. امروزه استفاده از نرده شیشه ای در اماکن مسکونی، تجاری، فروشگاهی، درمانی، ویلاها و غیره افزایش چشم گیری یافته و به همین دلیل نصب نرده شیشه ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نصب نرده شیشه ای در امنیت و دوام آن تاثیر مستقیمی داشته و به نوع نرده شیشه ای بستگی دارد که شامل نرده شیشه ای دفنی، نرده شیشه ای اسپیگات، نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار، نرده شیشه ای فیکس پوینت و نرده شیشه ای توکار می باشد.

قیمت نرده شیشه ای بالکن، تراس و راه پله [ حفاظ شیشه ای ] | استاده

نرده شیشه ای در بخش های مختلف ساختمان قابل اجراست که شامل راه پله، بالکن، استخر و فضای بیرونی ساختمان است. این نوع نرده نسبت به انواع فلزی یا چوبی، ظاهر شیک تر، ساده تر و جذاب تری به ساختمان می بخشد و مناسب ترین گزینه برای دکوراسیون شیک و مدرن به شمار می رود. در نصب نرده شیشه ای باید از یراق آلات و اتصالات با بهترین کیفیت استفاده شود، در غیر این صورت ممکن است دوام و ماندگاری نرده شیشه ای کاهش پیدا کند. در واقع اگر به ماندگاری و دوام نرده شیشه ای اهمیت می دهید، بهتر است به سراغ یراق آلاتی بروید که تولید برترین برندهای دنیا هستند. به همین منظور بایستی نصب نرده شیشه ای را به افراد متخصص و باتجربه بسپارید تا نسبت به استاندارد بودن نصب و یراق آلات اطمینان داشته باشید.

اگر در زمینه نصب نرده شیشه ای و هزینه آن سوالی دارید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.