می‌خواهم ویلا شمال اجاره کنم ؛ قابل‌‌اعتمادترین راه اجاره ویلا در شمال چیست؟

این روزها برای اقامت در شمال ایران راه حل‌های زیادی پیش روی شماست. از گرفتن کلید ویلای دوست و آشنا، تا ماندن پیش خانواده‌ و آشناهای قدیمی و همینطور رزرو هتل و اقامتگاه. بعضی از ما هم ممکن است در مسیر، از تبلیغات محیطی اقامتگاه مورد نظرمان را پیدا کنیم. یکی از این راه‌ها هم اجاره اقامتگاه کوتاه مدت از طریق پلتفرم‌های اجاره ویلا و اقامتگاه مثل پینورست است.

ولی مثل هر صنعت تازه‌ای که تازه شکل می‌گیرد، مشتری‌ها و مهمان‌ها در مورد آن سوالات مختلفی دارند؟ آیا پلتفرم‌های اجاره کوتاه مدت اقامتگاه قابل اعتماد هستند؟ فرض کنید من بخواهم برای اجاره ویلا چالوس از طریق پینورست اقدام کنم. از کجا مطمئن باشم که موفق شده‌ام واقعا یک ویلا اجاره کنم؟ چطور می‌توانم به عکس‌ها اعتماد کنم؟ و سوالات بسیاری از این دست.

در این نوشته ما می‌خواهیم به این نگرانی‌های شما پاسخ بدهیم و نشان بدهیم که نه تنها پینورست قابل اعتماد است، که قابل‌‌اعتمادترین راه اجاره ویلا در شمال است.

آیا می‌توانم به پلتفرم پینورست اعتماد کنم؟

خیلی وقت‌ها برای مشتری‌های یک پلتفرم سوالاتی پیش می‌آید که به اعتماد بر می‌گردد. حتی اگر یک پلتفرم کاملا قابل اعتماد باشد، مهمانان و مشتری‌ها چطور می‌توانند مطمئن شوند که:

۱. چطور مطمئن شوم بازگشت هزینه من بدون اشکال اتفاق می‌افتد؟

۲. چطور می‌توانم به عکس‌ها و توضیحات یک اقامتگاه اعتماد کنم؟

۳. اگر مشکلی داشتم به چه کسی رجوع کنم؟

نگرانی اول: اطمینان از بازگشت هزینه

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها موقع اجاره کوتاه مدت این است که اگر رزرو من لغو شود چه؟ هزینه من بلافاصله بر می‌گردد؟ جواب این است که پول شما تا زمان تحویل اقامتگاه و تطبیق شرایط ظاهری اقامتگاه پیش ما امانت است. اگر در یک شرایط خاص و استثنایی تحویل اقامتگاه از سمت میزبان به هر دلیلی صورت نگرفت، پینورست تضمین می‌کند که هزینه به طور کامل به شما برگردد.

بعد از این که هزینه وارد اعتبار شما شد، تیم پشتیبانی سعی می‌کند مشکل را رفع کند. اگر مشکل رفع نشد، هزینه شما به طور کامل به کارت یا شماره‌حسابی که از آن پرداخت کرده‌اید برمی‌گردد.

نگرانی دوم: اعتماد کردن به توضیحات و عکس‌های یک اقامتگاه

فرض کنید می‌خواهید یک ویلای زیبا اجاره کنید. عکس‌ها و اطلاعات را به طور کامل می‌خوانید ولی مطمئن نیستید چیزی که قرار است تحویل بگیرید دقیقا همین باشد. چاره چیست؟

یک راه ساده این است که به نشان‌های اطمینان «درجه یک» و «بازرسی شده» توجه کنید. برخی از اقامتگاه‌های پینورست که به اقامتگاه درجه یک معروف هستند، توسط تیم پینورست بازرسی می‌شوند و با عکس‌ها تطابق داده می‌شوند.

بعد از آن می‌توانید با توجه به سه نکته مطمئن شوید اقامتگاه مورد نظرتان واقعی است. اولا به عکس‌ها دقت کنید. اگر پر تعداد بودند و از جاهای مختلف اقامتگاه مورد نظر شما بودند و دستکاری‌شده هم نبودند، می‌توانید از نظر ظاهرش اطمینان کسب کنید. دوم این که اطلاعات و توضیحات کامل یک ویلا یا آپارتمان می‌تواند به شما کمک کند توضیحات و عکس‌ها را با هم تطبیق بدهید. نکته سوم این است که به نظرات مهمانان قبلی اقامتگاه هم توجه کنید.

ولی فرض کنید در یک شرایط خاص، اقامتگاهی را اجاره کردید و در زمان تحویل متوجه شدید این اقامتگاه آن چیزی نیست که در عکس‌ها دیده‌اید. در این شرایط از گارانتی تطبیق اقامتگاه پینورست استفاده کنید. یعنی همزمان با ورود، اقامتگاه را بررسی کنید و اگر متوجه شدید اقامتگاهی که تحویل گرفته‌اید متفاوت است، به ما خبر دهید تا جلوی مشکل را بگیریم.

نگرانی سوم: مشکلی پیش آمد به چه کسی رجوع کنم

پینورست بعد از تحویل اقامتگاه هم کنار شماست. اگر شرایط یا مشکل خاصی پیش بیاید که اقامت شما را مختل می‌کرد، قبل از هر کاری حتما با تیم پشتیبانی پینورست تماس بگیرید و مشکل را توضیح دهید. یکی از وظایف اصلی ما رفع مشکلات احتمالی و میانجی‌گری بین شما و میزبان است.

در صورتی که در مورد موضوعی شک داشتید می‌توانید از طریق تماس با مرکز مشاوره و پشتیبانی‌مان از ما سوال بپرسید. تمام تلاش پینورست این است که نگهبان حق و حقوق شما باشد و جلوی بعضی سوءاستفاده‌های رایج را بگیرد.

برای همین به خصوص برای تمدید و کنسلی می‌توانید اول با ما مشورت کنید. اگر حس می‌کردید دارید هزینه اضافه‌ای پرداخت می‌کنید قبلا از ما بپرسید تا ما به شما بگوییم که واقعا نیاز است علاوه بر هزینه اجاره، هزینه دیگری هم بکنید یا خیر.

با پینورست بدون نگرانی ویلا اجاره کن

با وجود همه این مواردی که مطرح شد اگر از جمله افراد سخت‌پسند هستید که مواردی مثل بهداشت اقامتگاه و حریم خصوصی برایتان خیلی مهم است، می‌توانید به جای جست‌وجو در بین اقامتگاه‌های عادی پینورست، واحد مورد نظرتان را در بین اقامتگاه‌های درجه یک پینورست پیدا کنید.

برای این کار کافی است در صفحه اصلی سایت لیست اقامتگاه‌های درجه یک را پیدا کرده و واحدهای این بخش را بررسی کنید. این اقامتگاه‌ها اقامتگاه‌هایی هستند که پینورست تضمین می‌کند هیچ غافلگیری منفی‌ای برای شما به وجود نمی‌آورند. همه چیز از جمله ظاهر و کیفیت امکانات تا حتی بوی محل اقامت و سر و صدا و ده‌‌ها فاکتور دیگر با دقت در اقامتگاه‌های درجه یک سنجیده و بررسی شده‌اند.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.