یادگیری مهارت های کاربردی و پولساز در آکادمی گرافیستار

امروزه نرم افزارهای تدوین فیلم بسیار زیادی وجود دارد که هر یک ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد خود را دارند . در این میان نرم افزارهایی وجود دارند که از محیط کاربری ساده ای برخوردار می باشند به همین دلیل تمام افراد می توانند براحتی ازآن ها استفاده کنند ، در عین حال برخی از این نرم افزارهای تدوین برای کاربران خاص و حرفه ای که پروژه های خاصی را انجام می دهند طراحی و تولید شده اند . بهتر است بدانید شما عزیزان به استفاده از نرم افزارهای پیشرفته تدوین نیازی نخواهید داشت . در ابتدا ایده و خلاقیت شما اهمیت دارد و در مرحله بعد شما باید بدانید که چه امکاناتی مورد نیاز شما می باشد ، استفاده از ابزارهای تخصصی یا افکت های پیش فرض . در ادامه این مقاله اطلاعاتی را در خصوص پکیج آموزش ادیوس در اختیار کاربران عزیز آکادمی گرافیستار www.Graphi-star.com قرار می دهیم ، با ما همراه باشید …
یکی از محبوب ترین و مشهورترین نرم افزارهای گرافیکی که برای میکس و مونتاژ فیلم ها مختلف مورد استفاده قرار می گیرد نرم ‌افزار EDIUS می باشد . در مراکز و سازمان های مختلفی به ویژه در شبکه تلویزیونی صدا و سیما این نرم افزار مورد استفاده قرار می گیرد . نرم افزار EDIUS کاملا براساس فن آوری و خلاقیت به منظور میکس و مونتاژ حرفه ای فیلم ساخته شده است . ادیوس قابلیت سازگاری با فرمت های مختلف و تمامی نرم افزارهای تدوین فیلم را دارد .

برتری های ادیوس نسبت به نرم‌افزارهای مشابه

از بزرگترین برتری های ادیوس نسبت به نرم‌افزارهای مشابه تدوین عدم نیاز به رندر کردن پروژه در هنگام کار با آن است. یعنی هنگام کار با نرم افزار ادیوس نیازی به رندر کردن ندارید و فقط در هنگام خروجی گرفتن این کار را انجام می دهید و البته زمان رندر کردن یا خروجی گرفتن بسیار بالا است. نرم افزار ادیوس با انواع مختلف کارت­های کپچر و سخت‌افزارهای تدوین مربوط به Canopus به‌خوبی کار می‌کند. با به‌کارگیری این سخت‌افزارها کار آیی ویرایش هم‌زمان افزایش می‌یابد.

محیط کار نرم افزار ادیوس به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود که هدف هر قسمت به صورت مجزا تعیین شده است. در ابتدا نرم‌افزار از کاربردرخواست می‌کند تا مشخصات یک پروژه مانند فرمت و سایز همراه با فرمت صدا را مشخص کند. سپس نرم‌افزار به صورت پیشرفته بنا بر تنظیمات کاربر، محیط را برای او آماده می‌کند. در نرم افزار ادیوس تغییراتی که در فیلم صورت می‌گیرد به صورت مستقیم قابل بازبینی است. در طی ویرایش فیلم، ابزارهایی در نظر گرفته شده است که کاربر می‌تواند با این ابزارها، حالت و صحنه‌ی نمایش فیلم را به صورت کامل ویرایش نماید.

چرا نرم افزار ادیوس را برای تدوین انتخاب کنیم؟

از مهم‌ترین مزایای نرم افزار ادیوس نسبت به دیگر نرم‌افزارهای تدوین می‌توان به محیط کاربری آسان، سرعت بسیار بالا در حین کار و خروجی‌های پرسرعت و بدون افت تصویر آن اشاره نمود. ساده بودن کار تدوین فیلم در ادیوس طوری است که با داشتن حداقل اطلاعات از دوربین‌ها و سیستم‌های ویدیویی می‌توان با آن شروع به تدوین کرد و همچنین امکانات بسیار زیادی برای تدوینگران حرفه‌ای که نیاز به ابزارهای پیچیده‌تری دارند در دسترس است. ضمن اینکه تدوین با ادیوس نیاز به سخت افزارهای قوی و اضافه نداشته و همین موضوع باعث استقبال همه تدوینگران از آن شده است و حتی با یک لپ‌تاپ میان رده می‌توان اقدام به تدوین فیلم‌هایی با کیفیت بسیار بالا نمود.

نرم افزار ایندیزاین چیست و چه کاربردهایی دارد؟

احتمالاً هنوز نسبت به نرم افزار ایندیزاین نا آشنا هستید و درست نمی دانید که در چه زمان هایی باید از آن استفاده نمایید. حتماً شنیده اید که ایندیزاین نرم افزار استاندارد طراحی برای صنعت چاپ است. اما این نرم افزار چگونه به صنعت چاپ کمک می کند؟

از ایندیزاین برای طراحی روشور، صفحات مجلات، روزنامه ها، پوستر، کارت ویزیت، کارت پستال، استیکر، کمیک و انواع دیگر اسناد و رسانه های چاپی استفاده می شود. طراحان گرافیک حرفه ای که در زمینه انتشارات یا تبلیغات فعالیت می کنند از این نرم افزار استفاده می نمایند. هنگام طراحی می توان از ایندیزاین در کنار سایر نرم افزارهای گرافیکی شرکت ادوبی استفاده نمود یا از آن به تنهایی استفاده کرد. معمولاً طراحی های گرافیکی و تصاویر را نمی توان به طور حرفه ای در داخل ایندیزاین ساخت بلکه می توان آن ها را در سایر نرم افزارها ساخت و به ایندیزاین منتقل نمود تا در کنار متون و تیترها به کار برده شوند.

ویژگی­ها و قابلیت­های نرم افزار ایندیزاین

ویژگی‌های ایندیزاین است که او را تبدیل به یک نرم افزار گرافیکی بی رقیب کرده؛ ما اجمالا آنها را برایتان میگوییم. ویژگی­ها و قابلیت­های بسیاری در نرم افزار indesign وجود دارد که سبب شده تا از تمام نرم افزارهای گرافیکی دیگر سبقت بگیرد و یکی از پرکاربردترین نرم افزارها در زمینه طراحی و صفحه ­آرایی در صنعت چاپ محسوب شود؛ دنبال کردن آموزش حرفه ای ایندیزاین به شما تک تک قابلیت‌های ایندیزاین را یاد میدهد.

دوره جامع آموزش ایندیزاین برای چه کسانی مناسب است؟

تمام کسانی که میخواهند از طریق نرم افزار بدون دردسر درآمد داشته باشند و به گرافیک علاقه دارند میتوانند این دوره را تهیه کنند. همچنین کسانی که برای کارهای شخصی خودشان مثل طراحی پایان نامه ها، مجلات، بروشور و… نیاز به این نرم افزار دارند به سادگی میتوانند این دوره را تهیه کنند و برای همیشه خودشان کارهای خودشان را انجام دهند!

نحوۀ تدریس دوره آموزش ایندیزاین به چه گونه ای است؟

این دوره به صورت کاملا پروژه محور تهیه شده و از همان ابتدا با یک پروژه دوره را شروع میکنیم. تمامی تکنیک ها و ابزارها در حین انجام پروژه ها به دانشجو تدریس شده اند و اصلا باعث خستگی نمی شوند. ضمنا نحوۀ تدریس به گونه ای بوده که حس کنجکاوی دانشجو را برای تحقیق در رابطه با تکنیک های جدید و به روز نرم افزار برانگیخته می کند. روش های تحقیق و حل مشکل و ایرادیابی در کار هم در طول تدریس به دانشجو منتقل شده و بعد از اتمام دوره دانشجو به سادگی میتواند خودش مشکلات خودش را حل کند؛ ضمن اینکه استاد در تمام مراحل در کنار دانشجو بوده و هروقت سوالی وجود داشته باشد پاسخگو خواهد بود. این اطمینان را به شما میدهیم که هیچ تکنیکی نزد مدرس باقی نخواهد ماند و تمام آنچه در مورد نرم افزار ایندیزاین وجود دارد را به شما آموزش خواهیم داد.

لوگو چیست و چرا به طراحی لوگو نیاز داریم؟

هر بیزینس و کسب‌وکار و برند موفق باید یک لوگو و آرم داشته باشد و هیچ کسب‌وکاری بدون لوگو کامل نیست با بررسی برندها و بیزینس های بزرگ، معروف و موفق می‌توان به صدق این موضوع پی برد. در آموزش طراحی لوگو در ایلوستریتور به موضوعاتی که برای طراحی یک لوگو خوب، (برای مشتری و یا کسب‌وکار خودتان) نیاز دارید، پرداخته‌شده. همه اطلاعاتی که لازم دارید تا یک لوگو حرفه‌ای طراحی کنید، آموزشاز تعاریف هویت برند و مشخصات یک لوگو عالی و حرفه‌ای تا چگونگی تصمیمات صحیح در پروسه‌ی طراحی لوگو با فوتوشاپ، کورل یا ایلوستریتور و راهنمایی در ایجاد یک لوگو بی‌نقص در کنارتان هستیم.

اموزش کامل طراحی لوگو

احتمالاً شما در سطح وب آموزش‌های بسیار زیاد و گوناگونی را در مورد طراحی لوگو با فوتوشاپ، کورل یا ایلوستریتور مشاهده کرده‌اید که بعد از دیدن اکثر آنها، شما فقط می‌توانید آن لوگوهایی که طراحی آن را در آموزش یاد گرفته‌اید، طراحی کنید. اما ما این آموزش را طراحی کرده‌ایم تا، شمارا به یک طراح لوگو حرفه‌ای تبدیل کنیم. نه صرفاً آموزش چند نمونه لوگو را به شما یاد دهیم.

ما در این آموزش طراحی لوگو به شما می‌آموزیم که، چطور ایده بدهید، چطور ایده خود را بر اساس اصول طراحی لوگو و آرم طراحی کنید و درنهایت چطور لوگو خود را در نرم‌افزار پیاده‌سازی کنید. مهم‌ترین بخش طراحی لوگو با فوتوشاپ، کورل یا ایلوستریتور بخش ایده پردازی و اتود زدن و طراحی لوگو با دست و روی کاغذ است. هدف ما در این آموزش این است که، شما در طراحی لوگو با دست حرفه‌ای شوید. ار این آموزش شما یاد می‌گیرید، چطور ایده‌های خود را به لوگو تبدیل کنید و شمارا به یک موتور تولید ایده به لوگو تبدیل می‌کنیم.

تنها یک هفته با بازار کار فاصله دارید:

یادگیری لوگو به شکل حرفه ای می‌تواند ماه ها طول بکشد، اما با پکیج طراحی حرفه ای لوگوی گرافیستار، تنها یک هفته زمان برای یادگیری طراحی لوگو لازم است. استاد این دوره سابقه بالایی در طراحی و آموزش طراحی لوگو دارد و با کمک این تجربه، این مهارت ارزشمند و پولساز را به شما در یک هفته می‌آموزد. اگر همین الان در این دوره آنلاین شرکت کنی، یک هفته بعد یک متخصص طراحی لوگو هستی و با کمک دوره جانبی بازاریابی و گرفتن پروژه، می توانی درآمد زایی بالا از اینترنت را تجربه کنی. انتخاب با خودت است، می‌توانی الان در این دوره شرکت کنی و به سرعت و اصولی طراحی لوگو را بیاموزی و هفته بعد وارد بازار کار شوی یا می‌توانی به دنبال آموزش های متفرقه باشی و هفته بعد سردرگم به دنبال یادگیری لوگو باشی.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.