معرفی تجهیزات شبکه

U6-Pro جانشین UAP-AC-PRO بسیار محبوب است و نشان دهنده نسل بعدی فناوری

بی سیم مخرب، با کارایی بالا برای بازار سازمانی است. U6-PRO با ترکیب آخرین فناوری وای فای۶ (۸۰۲٫۱۱ax) با رادیو ۴x4 5Ghz قادر به دستیابی به توان کل بی نظیر است. U6-Pro قادر است به تعداد زیادی از مشتریان همزمان خدمات رسانی کند تا از پوشش بی سیم قابل اطمینان اطمینان حاصل کند – حتی در موارد استقرار با تراکم بالا. مدیریت از طریق UniFi Controller یا برنامه UniFi که امکان راه اندازی و پیکربندی ساده را فراهم می کند، آسان می شود.

امکانات:

قابلیت دو باند وایفای ۶ (۸۰۲٫۱۱ax).

حداکثر سرعت ۴٫۸ گیگابیت بر ثانیه در هوا از طریق کانال ۴x4 5GHz

حداکثر سرعت ۵۷۳٫۵ مگابیت بر ثانیه در هوا از طریق کانال ۲x2 2.4 گیگاهرتز

۳۰۰+ پشتیبانی مشتری همزمان

جداسازی ترافیک مهمان برای افزایش امنیت شبکه و کاهش تراکم ترافیک

صفحه نصب جهانی، صفحه پشتی و کیت پیچ گنجانده شده است

دسترسی به شما این امکان را می دهد که سیگنال WiFi را در خانه یا محل کار خودLinITX طیف گسترده ای از نقاط وی ای پی دسترسی بی سیم ها پوشش بسیار بهتری نسبت به توسعه دهنده های وای فای یا وی ای پی گسترش دهید. تکرار کننده های وای فای ارائه می دهند. اگر می خواهید برد وای فای را در خانه یا محل کار خود افزایش دهید، استفاده از نقاط دسترسی بی سیم را به شدت توصیه می کنیم. محبوب ترین محصولات WAP ما، نقاط دسترسی UniFi از Ubiquiti ما همچنین طیف وسیعی از نقاط دسترسی MikroTik را در اختیار داریم. اگر می خواهید در مورد افزایش پوشش وای فای در خانه یا محل کار خود بیشتر بدانید، لطفا با یکی از تیم فنی ما تماس بگیرید.

طیف محصولات Ubiquiti UniFi بسیاری از راه حل های WiFiمی دهد  و اترنت خانگی یا تجاری را ارائه Ubiquiti UniFi دارای طیف گسترده ای از اجزای پیشرفته است که کاربران را قادرمی سازد شبکه خانگی یا تجاری خود را مدیریت، بهبود و گسترش دهند.

به عنوان بخشی از محدوده UniFi، شما به سوئیچ های شبکه UniFi، UniFi Protect + نظارت تصویری، نقاط دسترسی UniFi، دروازه های امنیتی UniFi، UniFi Dream Machine + Dream .Machine Pro و همچنین جدیدترین سیستم های کنترل دسترسی با UniFi Access دسترسی دارید

طیف وسیعی از محصولات

بیشترین محبوبیت در مجموعه محصولات UniFi، نقاط دسترسی UniFi به کاربران خانگی و همچنین مشاغل امکان می دهد شبکه خود را با حداکثر کارایی و پوشش گسترش دهند. در کنار نرم افزار UniFi Controller، شما به ویژگی های امنیتی متعددی دسترسی دارید که به کاربران امکان می دهد شبکه های سیمی و بی سیم پیشرفته ای ایجاد کنند.

است.Ubiquiti UBNTیکی از پرفروش ترین دسته هاUbiquiti UniFi APخط تولید

سیستم Ubiquiti UniFi Wifi به شما این امکان را می دهد که با استفاده از نرم افزار رایگان UniFi Controller، یک شبکه وای فای با مدیریت مرکزی در چندین AP ایجاد کنید. سیستم UniFi پیکربندی‌ها و قیمت‌های متعددی را ارائه می‌دهد که آن را به یکی از بهترین راه‌حل‌های شبکه WiFi برای خانگی و تجاری بی‌سیم تبدیل می‌کند.

همچنین شما میتوانید برای خرید یونیفای U6 Pro  به وبسیات پرتقال شبکه سر بزنید .

U6-Lite ارزان‌ترین و کم‌قدرت‌ترین Wi-Fi 6 AP UniFi  کمترین برد و کارایی را دارد اما کمترین قیمت و کوچکترین سایز را نیز دارد. اندازه آن مشابه AC-Lite و nanoHD قدیمی است (و از همان پایه استفاده می کند). این ضد گرد و غبار و آب نیست و فقط باید در داخل خانه استفاده شود.

پس از عرضه، U6-Lite یک ویرایش سخت افزاری داشت که حداکثر توان انتقال ۵ گیگاهرتز را از ۲۳ دسی بل به ۱۷ دسی بل کاهش داد و دامنه ۵ گیگاهرتز را بیشتر کاهش داد. من یکی از مدل‌های تولید اولیه را قبل از انجام آن تغییر دارم، اما تمام خریدهای جدید این محدودیت توان انتقال کمتر را خواهند داشت.

U6-Pro جدیدترین از این سه دستگاه است و همچنین یک گام بزرگتر از U6-Lite است. U6-Pro همچنین نسبت به U6-Lite قدرت انتقال بیشتر، آنتن های با بهره بالاتر، جریان های فضایی بیشتر و عملکرد کلی بیشتری ارائه می دهد. U6-LR و U6-Pro هر دو دارای استاندارد IP54 هستند، به این معنی که تا حدی در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاوم هستند. آنها را می توان در یک منطقه محافظت شده در فضای باز مانند زیر سقف ایوان استفاده کرد، اما شما نمی خواهید آنها را در یک منطقه بیرونی محافظت نشده نصب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.