قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی

امروزه خیلی از کاربران مایل به استفاده از قفل مکانیکی نیستند و در جست و جوی قفل الکترونیکی می باشند. اگر شما هم جزو همین دسته از افراد هستید تا انتهای این گزارش با ما باشید.

معرفی قفل الکترونیکی درب منزل

قفل الکترونیکی که در بین مردم با نام های دیگری نظیر قفل دیجیتال، قفل هوشمند و قفل رمزدار هم شناخته می شود جزو مدرن ترین دستگیره های امروزی می باشد. اگر از لحاظ اقتصادی مشکلی نداشته باشید خرید این محصول در تامین امنیت و آسایش شما به شدت تاثیر گذار خواهد بود.

نصب دستگیره دیجیتال به این صورت می باشد که ابتدا باید دستگیره مکانیکی که روی درب نصب شده است را باز کنید و سپس به کمک یک نصاب ماهر و شابلون هایی که در بسته بندی محصول قرار دارد حفره های لازم و استاندارد را روی درب ایجاد کنید.

پس از انجام این کار می توانید دستگیره دیجیتال را روی درب نصب کنید و باتری های قلمی لازم را در قسمت تغذیه دستگاه جایگذاری نمایید تا دستگاه روشن شود. پس از روشن شدن دستگاه می توانید به کمک کاتالوگ محصول رمز عبور خود را تعریف کرده و از این پس با وارد کردن آن اقدام به باز کردن درب نمایید.

بررسی عملکرد قفل دیجیتال

یکی از مهم ترین مزیت های قفل دیجیتال نسبت به سایر تجهیزات کنترل تردد استفاده از توپی های مجهزی است که روی خود دستگیره دیجیتال قرار دارد. در حالت عادی که درب بسته می باشد این توپی ها داخل چارچوب درگیر می باشند و درب در امن ترین حالت خود قرار دارد. زمانیکه شما از رمز عبور خود استفاده می کنید برای لحظاتی این توپی ها به داخل دستگیره حرکت می کنند تا شما بتوانید با هل دادن درب را باز کنید.

اما اگر سایر لوازمی که مربوط به کنترل تردد می باشد را مشاهده کرده باشید فقط با زبانه در سر و کار دارند و قابلیت کنترل کردن توپی ها را ندارند. در ادامه با قفل برقی درب ضد سرقت آشنا می شویم.

قفل برقی درب ضد سرقت

قفل مقابل برقی

قفل مقابل برقی که از آن به عنوان قفل برقی درب ضد سرقت و چوبی استفاده می شود یکی از ارزان ترین راه ها برای کنترل کردن درب اتاق است. اگر چه این محصول کمی ناشناخته باقی مانده اما در اکثر اداره جات و شرکت ها برای ریموتی کردن درب اتاق مدیر استفاده می گردد.

قفل برقی درب ضد سرقت توسط شرکت های ایرانی و خارجی تولید و در سطح بازار عرضه می شود. معمولا کیفیت مقابل برقی خارجی بیشتر از مدل های ایرانی است و قیمت بالاتری هم دارد. اگر بخواهیم به این برند ها امتیاز بدهیم بالاترین امتیاز نصیب مقابل برقی اف اف آلمان می شود و پس از آن قفل مقابل برقی سارو اسپانیا در رده دوم قرار می گیرد.

سایر برندها ی خارجی تقریبا در یک سطح می باشند و بعد از آن ها نوبت به برندهای ایرانی می رسد. قفل مقابل برقی الکتروپیک در بین مدل های ایرانی یکی از بهترین ها می باشد که اکثر مشتریانی که حاضر به پرداخت هزینه بالایی نیستند از این برند استفاده می کنند.

نصب قفل برقی درب ضد سرقت

برای نصب قفل برقی درب ضد سرقت ابتدا باید حفره ای که مقابل زبانه درب قرار دارد را کمی گشاد تر کنید. اما دقت کنید که این برش به اندازه ی سایز بوبین قفل مقابل برقی باشد. معمولا اکثر مقابل برقی ها دارای یک سایز هستند.

برای گشادتر کردن حفره روی چارچوب، زبانه درب را به گریس آغشته کنید و سپس درب را ببندید. با این کار متوجه می شوید زمانی که درب بسته می شود زبانه درب دقیقا در کدام نقطه از چارچوب قرار می گیرد.

پس از مشخص کردن این نقطه شروع به برش حفره کنید. اگر چارچوب درب فلزی باشد می توانید این کار را به کمک سنگ فرز انجام دهید و اگر چارچوب چوبی باشد به کمک مغار شروع به خالی کردن حفره کنید. در مرحله بعد مقابل برقی را درون حفره قرار دهید و قاب آن را روی چارچوب پیچ کنید.

ریموت دزدگیر

قفل مقابل برقی ریموت دار

اگر برای باز کردن درب نیاز به ریموت دزدگیر دارید می توانید از رسیور قفل برقی استفاده کنید. تغذیه ریموتی یکی دیگر از لوازم کنترل تردد می باشد که به شما این امکان را می دهد قفل مقابل برقی را از فواصل دور باز کنید. معمولا اکثر مدیرانی که مایل به ریموتی کردن درب دفتر کار خود هستند از این محصول استفاده می کنند. به همین دلیل به قفل ریموت دار، قفل مدیریتی هم گفته می شود.

قفل مدیریتی یا همان قفل منشی یکی از ارزان ترین راه ها برای ریموتی کردن درب اتاق می باشد. این پکیج در واقع از یک عدد قفل مقابل برقی و یک عدد تغذیه ریموتی و دو عدد ریموت تشکیل شده است که نصب ساده ای هم دارد.

مجموعه تولیدی کلیتک یکی از تولید کنندگان مشهور در این زمینه می باشد که محصولات خود را با نازل ترین قیمت در سطح کشور عرضه می کند. برای مشاوره در این زمینه می توانید از طریق واتساپ ۰۹۳۸۶۸۳۸۳۲۷ با پشتیبانی این شرکت در ارتباط باشید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.