چرا قیمت سایت فروشگاهی وردپرس در هر شرکتی شناور است؟

در این مقاله آموزشی در مورد معیارهای متعدد اختلاف قیمت سایت فروشگاهی در شرکت های طراحی سایت صحبت خواهیم کرد. خواندن این مقاله برای هر فردی که قصد سفارش طراحی سایت را دارد، الزامی است. ضمنا در انتهای مقاله، چند توصیه دوستانه خواهیم کرد که باعث کاهش اشتباهات شما در مراحل طراحی سایت خواهد بود.

۵ نکته مهم قبل از سفارش سایت فروشگاهی

۱- اطلاع از مراحل طراحی سایت وردپرس

قبل از هرگونه سفارش طراحی سایت شما می بایست به وسیله مشاوره رایگان طراحی سایت، از مراحل ساخت سایت مطلع شده و حتما سعی کنید که قرارداد طراحی سایت شرکت مورد نظر و بند های آن را به دقت مطالعه بفرمایید. از جمله نکات مهم در قرارداد طراحی وبسایت می توان به ارائه لیست امکانات وبسایت، مبلغ دقیق قرارداد طراحی سایت، در صورت لزوم پرداخت پیش پرداخت و همچنین تغییر مالکیت دامنه و هاست در آن صحبت شده باشد. خیلی مهم است که حتما پس از طراحی سایت و پرداخت قیمت طراحی سایت فروشگاهی یا شرکتی خود، هاست و دامنه را تماما در مالکیت خود قرار دهید تا جلو سواستفاده های احتمالی گرفته شود.

۲- اطلاع از امکانات قابل استفاده در سفارش سایت فروشگاهی

حتما به صورت دقیق در خصوص امکانات مورد استفاده در سایت، اطلاعات کسب کنید. تک به تک بدانید که چه امکاناتی قرار است در سایت شما استفاده شود. از مشاوران طراحی سایت بخواهید که حتما شما را در امر توضیح دقیق جزئیات یاری کنند که پس از طراحی بتوانید وعده های داده شده طراح سایت را دقیق بررسی بفرمایید. همچنین؛ پس از تحویل، دقیق بررسی کنید که چه خدماتی قرار است به پس از سفارش طراحی سایت در اختیار شما قرار گیرد. برخی شرکت ها هستند که قیمت طراحی سایت فروشگاهی یا قیمت طراحی سایت شرکتی را پایین قرار میدهند تا مشتریان را به سمت خود بکشانند، اما پس از تحویل پروژه ناپدید شده و یا پاسخگوی نیاز شما عزیزان نخواهند بود. پس خیلی مهم است که خدمات پس از فروش و پشتیبانی سایت بعد از سفارش سایت فروشگاهی و تحویل پروژه را در نظر بگیرید.

۳- مدت زمان تحویل سفارش ساخت سایت و توجه به سلسله مراتب شرکت طراحی سایت

یکی دیگر از نکات مهم قبل از سفارش طراحی سایت، توجه به زمان تحویل پروژه طراحی سایت است. شما باید سعی کنید که زمان دقیق تحویل پروژه را محاسبه و در چند نوبت نیز، پیگیر سایت خود باشید. تحویل به موقع کار، امری حیاتی در سفارش سایت فروشگاهی است. مورد بعدی در خصوص سلسله مراتب شرکت طراحی سایت است. اگر قرار باشد که پروژه شما آغاز گردد، بهتر این است بدانید که طراح سایت شما چه کسی است و در شرکت مذکور در چه شاخه و مسئولیتی فعال است. طبعا یک شرکت طراحی سایت استاندارد، دپارتمان های متعددی دارد و شخصی که سفارش و مشاوره شما را انجام می‌دهد، طراح سایت شما نخواهد بود. در صورت پخش کار ها بین اعضای هر شرکت طراحی سایت، به این معناست که کیفیت کار شما، به بهترین نحو انجام خواهد شد.

۴- قیمت سایت فروشگاهی و قرارداد طراحی سایت وردپرس

معیار بعدی برای سفارش یک وبسایت فروشگاهی ، قیمت طراحی سایت فروشگاهی است. با توجه به موارد قبلی ذکر شده، استاندارد های طراحی سایت و نوع کیفیت خدمات، همگی در ارائه قیمت مناسب ساخت سایت موثر می باشد. تعداد بالای کارمندان، مکان شرکت طراح سایت، لود کاری بالا، رنک گوگل شرکت، کیفیت آموزش طراحی سایت و مارکتینگ آن شرکت، همگی در قیمت طراحی سایت فروشگاهی نقش کلیدی دارد. همچنین زمان تحویل پروژه، نوع کدنویسی سایت در قیمت سایت فروشگاهی موثر است. قیمت طراحی سایت در ایران، قیمت طراحی سایت شیراز ، قیمت طراحی سایت تهران به مراتب با هم متفاوت است و به شرایط اقلیمی و درآمد ها نیز بستگی دارد.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با کدنویسی PHP و ASP.Net با توجه به پیاده سازی کدنویسی بر روی سایت شما، ممکن است بین ۵۰ تا ۵۰۰ میلیون بسته به امکانات مورد نظر، متغیر باشد. قیمت سایت وردپرس با توحه به نوع معماری و طراحی آن نیز بین ۱ تا ۲۰ میلیون بسته به امکانات آن متغیر می باشد.

۵- خدمات پشتیبانی سایت و آموزش مدیریت سایت پس از طراحی سایت وردپرسی

ما در مجموعه دالین وب بر این هستیم که کلیه موارد گفته شده در بالا را جامع عمل بپوشانیم و در انتها نیز شما را تنها نخواهیم گذاشت و با ارائه خدمات پشتیبانی رایگان سایت و آموزش مدیریت وبسایت طبق سایت طراحی شده، خدمات خود را تکمیل کنیم. در انتها نیز هرگونه مساله ای را به دیده منت قرار داده و برطرف خواهیم کرد.

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس

توصیه برادرانه تیم طراحی سایت دالین وب در زمینه سفارش طراحی سایت

۱- انتقال مالکیت کامل دامنه و هاست سایت

حتما دامنه و هاست خود را از طراح سایت فروشگاهی خود تحویل بگیرید. در دامنه های IR با انتقال دامنه به پنل شما، مالکیت دامنه تغییر نمی کند و باید حتما شناسه جدیدی در سایت nic.ir ساخته و از طراح سایت خود بخواهید که دامنه را به شناسه شما منتقل کند. دامنه های دیگر با انتقال دامنه به پنل شما، تغییر مالکیت داده خواهد شد. در خصوص هاست نیز در صورت انتقال هاست به پنل شما، مالکیت آن از آن شما خواهد بود. با رعایت این موارد امکان سواستفاده از سایت شخصی شما به صفر می‌رسد.

۲- نترسیدن از تغییر شرکت طراحی سایت خود

در صورتی که از خدمات یک شرکت طراحی سایت راضی نیستید، بدون هیچ مشکلی تغییر دهید. سایت شما به راحتی توسط شرکت های دیگر قابل کار خواهد بود. پس خود را متعهد به یک شرکت طراحی سایت نکنید. فقط دقت کنید سایت های وردپرسی مشمول این جمله هستند و در طراحی سایت اختصاصی، ممکن است کار به این راحتی نباشد.

۳- سراغ طراحی سایت اختصاصی نروید!

تا آنجا که امکان دارد سعی کنید که از طراحی سایت اختصاصی به وسیله کدنویسی خودداری بفرمایید. زیرا دچار مشکلات عدیده ای در بلند مدت خواهید شد. در صورت نیاز به مشاوره در این خصوص، با ما در ارتباط باشید. از جمله مشکلات عدم بروزرسانی رایگان سایت شما خواهد بود. سایت شما به مرور و با گذشت زمان، پس از قرارگیری و شروع کسب و کار در بستر فضای اینترنت با کاهش امنیت، سرعت و سئو سایت مواجه خواهد شد. زیرا تکنولوژی گوگل هر روز در حال آپدیت است، و استانداردهای امنیتی جدید در کدنویسی شما نوشته نشده است.

۴- ملاک سفارش ساخت سایت وردپرسی را، قیمت ارزان طراحی سایت نگذارید

ملاک های زیادی برای قیمت سایت فروشگاهی وجود دارد. و  در صورت عدم تمایل به هزینه بیشتر و بالا بردن کیفیت کار و سپردن آن سایت به یک شخص یا شرکت طراح سایت. ممکن است در کوتاه مدت و یا بلند مدت ضرر جبران نشدنی به پیکره کسب و کار شما وارد کند. حتی سایت شما خدایی ناکرده کلا پاک شود. پس خرج کردن پول برای داشتن یک وبسایت عالی و با کیفیت. ارزش آن را دارد و هزینه پرداختی در میان مدت به شما باز خواهد گشت.

۵- آماده سازی سناریوهای استفاده از سایت، قبل و در حین سفارش سایت

قبل و در حین سفارش سایت فروشگاهی ، حتما برنامه ای مدون برای تولید محتوای سایت خود. اعم از تولید مقالات و آماده سازی محصولات فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید که به محض آماده سازی طراحی سایت فروشگاهی، بتوانید از آن بیشترین استفاده را ببرید.

۶- صبر و شکیبایی پس از اتمام سفارش طراحی سایت و شروع فعالیت

روند رونق کسب و کار اینترنتی یا آنلاین، بسیار زمان‌بر است. پس هیچوقت در ابتدای کار، انتظار سوددهی فوق العاده را نداشته. و دائما به فکر توسعه کار باشید و استمرار کلید موفقیت در این حوزه است. برای بدست آوردن یک جایگاه خوب در بین سایت های فروش آنلاین و رونق کسب و کار خود، نیاز به صرف زمان و برنامه ریزی است.

۷- تیم سازی و بهره وری برای شروع کسب و کار اینترنتی

سعی کنید حتما برنامه ای برای گسترش کار خود و تیم سازی داشته باشید. هیچ فردی به تنهایی نمی تواند کسب و کار بزرگی همچون کسب و کار آنلاین را مدیریت کند و نیاز به اشخاصی قابل اعتماد و علاقه مند دارد. یک تیم قدرتمند کلید موفقیت جهت راه اندازی کسب و کار آنلاین شما است.

3/5 - (2 امتیاز)
3 نظرات
  1. سارا می گوید

    با سلام
    مقاله قیمت سایت فروشگاهی طراحی سایت شرکت دالین وب بسیار عالی بود. با تشکر از دکتر وردپرس

  2. علیرضا می گوید

    برای راه اندازی و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دنبال یک شرکت طراحی سایت خوب بودم. هم قیمت برام مهم بود هم نمونه کار طراحی سایت و کیفیت ساخت وبسایت. بعد از چند روز تحقیق و سر زدن به شرکت های طراحی سایت شیراز ، با شرکت طراحی سایت دالین وب آشنا شدم. یک تیم خیلی با تجربه و خوش برخورد رو من دیدم. سفارش طراحی سایت فروشگاهی من رو در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و قیمت برام انجام دادن بعد از اون هم خدمات پشتیبانی و آموزش سایت بهم ارائه دادن که عالی بود. خواستم تشکر کنم از مجموعه دالین وب و اون هارو به شما پیشنهاد بدم .

  3. محسن کرباسی می گوید

    من تصمیم گرفتم یه فروشگاه راه بندازم. چند تا شرکت طراحی سایت رو چک کردم. هر کدوم قیمت های عجیب و غریبی رو برای این فروشگاه میگفتن. دالین وب از شرکتایی بود که قیمتش مناسب بود. سایتمو بهشون سفارش دادم.
    علیرغم قیمت خوبشون، خدمات خیلی خوبی به من ارائه دادن. پشتیبانی سایتشون هم خوب بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.