بهترین شرکت طراحی سایت و سئو سایت در تهران کجاست؟

با توجه به گستردگی فضای مجازی و اینترنت، داشتن وب سایت یکی از ضرورت ها در مشاغل محسوب می شود، شرکت های بسیاری در تهران به فعالیت در این عرصه می پردازند.

در صورتی که تصمیم به راه اندازی وب سایت شخصی برای خودتان دارید و یا تصمیم دارید وب سایت تان را سئو کنید در این متن همراه ما باشید، چرا که به معرفی بهترین شرکت طراحی سایت و سئو در تهران می پردازیم.

شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت بستری برای ایجاد و نگهداری وب سایت های تخصصی و حرفه‌ای است که مهندسین و فعالان در آن شرکت با انجام عملکردهای تخصصی به صورت کاملاً حرفه ای با استفاده از مجموعه ای از فایل های الکترونیکی و استفاده از المان هایی همچون گرافیک، محتوا، متن با سبک های متفاوت، ساختار، تصویر، چیدمان و رنگ ها تجربه بصری خوبی را برای کاربران فراهم می کنند.

طراح سایت در فرایند طراحی سایت به لایه سازی صفحات وب پرداخته، تولید محتوا می کند و با استفاده از اصول سئو و طراحی گرافیکی به طراحی وب سایت می پردازد.

بهترین سایت ها آن هایی هستند که سرعت خوبی دارند، تعاملی بوده و با سایر دستگاه ها از جمله تلفن همراه، تبلت و… سازگاری بالایی دارند.

سئوی سایت چیست؟

سئو را می توان مجموعه فعالیت هایی معرفی کرد که برای کسب جایگاه بهتر سایت در گوگل در طراحی سایت، تولید محتوا و لینک سازی خارجی انجام می شود تا تعداد بازدید کنندگان سایت افزایش پیدا کند.

مواردی همچون کلمات و محتوایی که در سایت به کار رفته، لینک هایی که از سایت های دیگر دریافت می شود، استاندارد بودن ساختار سایت و کد نویسی مهم ترین فاکتورهایی هستند که در سئوی سایت تأثیر گذارند.

بهترین شرکت طراحی سایت و سئو

باتویار را می توان بهترین شرکت طراحی سایت و سئو در تهران معرفی کرد، باتویار با بیش از ۱۵ سال تجربه از طریق همکاری با مهندسین و کارکنان خلاق به طراحی انواع سایت ها و سئوی آن ها می پردازد.

طراحی سایت

چرا شرکت باتویار بهترین شرکت در زمینه طراحی سایت و سئو مطرح شده است؟

داشتن نمونه کارهای تخصصی و با کیفیت

از آن جایی که همه شرکت های طراحی سایت و سئو می توانند ادعا کنند که بهترین شرکت در این حوزه ها هستند، می توان از طریق مشاهده نمونه کارها و اعتماد مشتریان به شرکت از میزان محبوبیت شرکت و کیفیت کار آن آشنا شد.

باتویار مجموعه ای حرفه ای است که دارای انواع نمونه های متعدد کوچک و بزرگ در عرصه طراحی سایت و سئوی سایت بوده و می توانید از طریق مشاهده نمونه کارهای این شرکت به نقاط قوت آن پی ببرید.

مشاوره تخصصی توسط کارشناسان مجموعه

باتویار شرکتی حرفه ای است که از طریق مشاوره و راهنمایی حرفه ای به افراد در جهت طراحی بهترین سایت و سئوی سایت به رفع نیازهای کاربران می پردازد.

شما همراهان گرامی می توانید از طریق سپری کردن دوره ها و جلساتی که در شرکت باتویار برگزار می توانید دانش و تخصص تان در این زمینه افزایش دهید.

پشتیبانی خدمات ارائه شده

باتویار شرکتی است که به ارائه پشتیبانی قوی و مؤثر می پردازد، از آنجا که سایت‌ها نیاز به پشتیبانی دارند کارشناسان فعال در موسسه باتویار در خدمت مشتریان عزیز و گرامی هستند تا در صورت نیاز به صورت کاملاً تخصصی و شخصی به ارائه پشتیانی حتی به صورت بلند مدت بپردازند.

همکاری با مهندسین و کارکنان متخصص و آموزش دیده

از آن جایی که طراحی و سئو سایت نیاز به تخصص دارد لازم است که این کار توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام شود، از آن جا که سایت می تواند معرف شما و شغلتان باشد لازم است که با کیفیت بالایی طراحی شده باشد و جذابیت بصری خاصی داشته باشد.

سئو سایت

مهندسین و کارکنان مجموعه باتویار به طراحی سایت های زیبا و مطلوبی که سرعت و امنیت مناسبی نیز دارند می پردازند، چرا که سرعت سایت در تجربه کاربری سایت دارای اهمیت بسیاری است، سرعت بارگذاری صفحات وب را می توان از مهم ترین نکات تأثیر گذار در تجربه کاربری معرفی کرد.

ایجاد و طراحی سایت با کاربری آسان

راحتی کاربر و تجربه ای که کاربر در بازدید از سایت به دست می‌آورد یکی از مهم‌ترین مزایای سایت معرفی می شوند، باتویار شرکتی تخصصی است که از طریق فراهم کردن امکان جستجو بیم مطالب سایت موجب بهبود تجربه کاربران می شود.

بهینه سازی وب سایت ها در موبایل

در صورتی که وب سایت ها برای تلفن همراه بهینه سازی شوند علاوه بر بهبود تجربه کاربری، سئوی سایت بهبود پیدا می کند، شرکت باتویار به طراحی وب سایت های واکنش گرایی می پردازد که برای نمایش در موبایل ها نیز بهینه سازی شده اند.

طراحی سایت

انجام طراحی سایت وردپرس

مهندسین فعال در مجموعه باتویار به طراحی سایت های وردپرسی می پردازند، وردپرس نرم افزاری تخصصی است که از آن برای ایجاد وب سایت استفاده می شود، سایت های وردپرسی دارای مزایای بسیاری هستند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

استفاده از سایت های وردپرسی ساده و راحت است، این سایت ها بسیار خلاقانه هستند و از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند، ورد پرس بهینه سازی موتورهای جستجو را به سادگی انجام می دهد، مدیریت محتوا در سایت های وردپرسی بسیار ساده است، سایت های ورد پرسی قابلیت اشتراک گذاری دارند، ضمن اینکه زمان ساخت سایت های وردپرسی کم بوده و هزینه ساخت آن ها بسیار معقول است.

طراحی سایت بهینه در گوگل و سایر شبکه ها

بهینه بودن وب سایت در گوگل و سایر شبکه های اجتماعی از دیگر مزایای سایت محسوب می شود، کلیه سایت هایی که توسط مهندسین این مجموعه ساخته می شوند در گوگل و سایر شبکه های اجتماعی بهینه شده هستند.

سایت های بهینه شده در گوگل سرعت بالاتری دارند، محیط انتشار محتوا در آن ها دارای قابلیت های بسیاری است و تگ ها و متاهای بسیاری در آن ها به کار رفته است.

دریافت قیمت مناسب نسبت به خدمت دریافتی

طراحی سایت و سئو در شرکت باتویار سرویس با بالاترین کیفیت انجام شده و قیمت ارائه خدمات نیز کاملاً مناسب و مقرون به صرفه میباشد، قیمت طراحی سایت و سئوی سایت به مواردی همچون نوع سایت، کلمات کلیدی، خدماتی که در سایت ارائه می شود و… بستگی دارد، از طریق مراجعه به سایت باتویار و تماس با شماره های درج شده در صفحه می توانید از قیمت ها مطلع شوید.

 

4.8/5 - (17 امتیاز)
1 نظر
  1. محسنی می گوید

    سایت شرکت مارو هم باتویار طراحی کرد و کارشون عالی بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.