شرکت دیجیتال مارکتینگ در شهر یزد

مشاوره و یا شرکت دیجیتال مارکتینگ در شهر یزد، سلسله فعالیت هایی است که جهت بازاریابی کالا و خدمات در حوزه دیجیتال انجام می شود. حوزه دیجیتال شامل چه مجموعه ایی است ؟ در پاسخ به این سوال باید ذکر کرد : اینترنت، کامپیوتر، موبایل، وبسایت ها و تلوزیون جز حوزه دیجیتال مارکتینگ می شوند؛ در ادامه به ابزار های دیجیتال مارکتینگ اشاره می کنیم ، با ما همراه باشید.

 ابزار های دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی در فضاهای مجازی از قبیل تلگرام ، اینستاگرام ، لینکداین و فیس بوک

بازاریابی بر پایه تبلیغات کلیکی در وبسایت هایی با حجم ترافیک بالا

سئو و قدم برداشتن برای پیشرفت نتایج موتورهای جستجو

همکاری در فروش زیر مجموعه ایی از بازریابی دیجیتال

بازاریابی از طریق تبلیغات بنری و ایمیل مارکتینگ

بازاریابی به وسیله موبایل و تماس تلفنی

بازاریابی محتوایی

حال که با مفهوم دیجیتال مارکتینگ در یزد  و یا ( بازاریابی دیجیتال در یزد ) و ابزار های آن آشنا شده اید مسلما بر اهمیت و فایده آن در کسب کار خود پی بردید پس متوجه شده اید به زبان عامیانه دیجیتال مارکتینگ همان بازاریابی آنلاین که به تجارت شما امکان تبلیغ کالا و خدمات های شما در فضای بی کران اینترنت میدهد.

چند سال اخیر شاهد پیشرفت روز افزون فضای مجازی و همگانی شدن آن هستیم از این رو تبلیغات و بازاریابی در محیطی همگانی بسیار سود بخش خواهد بود به همین دلیل امروزه تعداد زیادی از شرکت ها به فضای اینترنت روی آورده اند. همچنین اگر خواهان معروف شدن برند خود در کوتاه ترین زمان ممکن هستید طبیعتا ملزمید، فضای مجازی را هدف خود بدانید زیرا از آنجایی که کاربران اینترنت بیش از دو میلیارد مشتری در دسترس و بالقوه هستند ، می توانند مشتری احتمالی شما نیز باشند.

بازاریابی با داده ها در دیجیتال مارکتینگ

در چه فضایی دو میلیارد مشتری بالقوه وجود دارد ؟

همه ما نسبت به پاسخ این سوال آگاهی داریم پس بی شک نباید این فرصت مطلوب برای پیشرفت کسب کار را از دست بدهیم چون دیجیتال مارکتینگ در زمره کم هزینه ترین و پربازده ترین راه های افزایش فروش محصولات و خدمات است.

حال اگر کسب کاری پایبند به شیوه سنتی بازاریابی خود باشد و هیچ قدمی برای تبلیغات در فضاهایی مانند اینترنت و تلویزیون نکند ، به نظر شما عاقبت این کسب کار چه خواهد شد ؟ چه تفاوتی با کسب کاری که تمام المان های دیجیتال مارکتینگ را رعایت می کند دارد ؟ بی شک تنها هدف کسب کار سنتی جنگیدن برای بقا خواهد بود، اما برای یک کسب کار موفق تحت وب علاوه بر داشتن یک وبسایت شکیل ، نیازمند افزایش رتبه در گوگل و تبلیغات در فضای مجازی هستید.

آموزش بازاریابی اینترنتی ( دیجیتال مارکتینگ )

در دنیای مدرن امروز بیشترین چیزی جلب توجه می کند تکنولوژی هایی می باشد که پیش روی ما است ، آن ها ناخواسته در زندگی ما تاثیر خواهند گذاشت ، درکسب کار در تعاملات روزمره و حتی در خواب و بیداری ما !

فایده استفاده از دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

در ورای صحبت های اخیر به این نتیجه میرسیم که عرصه دیجیتال بسیار پرطفدار است و مخاطبان زیادی دارد و به هیچ وجه نباید فرصت بازاریابی در این محیط را از دست بدهیم ، اگر نگاهی دقیق به دیجیتال مارکتینگ بیاندازیم متوجه می شویم که می توانیم با استفاده از پولیتیک های روانکاوی ذهن مردم را متمرکز بر روی کالای خود کنیم.

در واقع شما نیازمند این فضا هستید تا از سایر رقبا خود عقب نمانید و بتوانید سطح فروش خود را بالا ببرید ، این به این معنا است که حتی کوچک ترین عقب افتادن از رقبا می تواند شما را به ورشکستگی نزدیک کند ؛ گذاره اخیر مورد پسند هیچ صاحب کسب کاری نیست.

چه مشکلاتی پیش روی دیجیتال مارکتینگ است.

بازاریابی آنلاین هم مانند سایر کسب کار های دیگر دارای چالش هایی است در ادامه به چالش های پیش روی این شغل می پردازیم.

شرکت دیجیتال مارکتینگ در یزد

مشتریانی که کلام و تبلیغات بازاریابان اهمیت نمی دهند :

بخاطر ضعف کالا های بی کیفیت و فروش آن ها توسط بازاریابان، مردم نسبت به این تبلیغات بی اعتماد شدند و گاهی به آن ها کم محلی می کنند و این واکنش کار را برای کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند سخت می کند.

وسعت مشتریان بالقوه و زمان محدود بازاریاب های حوزه دیجیتال :

از آن جای که فضای مجازی دنیایی بی کران است و بیش از دو میلیارد کاربر دارد کار برای بازاریاب سخت می شود زیرا فرصت کم این امکان را به بازاریاب نمی دهد که بر روی تمام بازر تمرکز کند ، در نتیجه دیجیتال مارکتینگ غالبا بر چند شبکه هدف که مشتریان احتمالی بیشتری در آن جا هستند متمرکز می شود.

زیرکی مشتریان : در گذشتته به سادگی این امکان وجود داشت که اطلاعات مشتریان احتمای را به دست آورد ، اما در حال حاضر بخاطر تراکم اطلاعات کاربران تشخیص اطلاعات مشتریان بالقوه بسیا سخت تراز گذشته شده است ؛ به همین دلیل ذکرکردیم که کاربران زیرک شده اند و دسترسی به آن ها دشوار شده است.

آیا دیجیتال مارکتینگ به تنهایی جوابگوی فروش ما می باشد؟     

برای موفقیت در کسب کارخود تنها به دیجیتال مارکتینک اکتفا نکنید، ارتباط مستقیم با مشتری و شندین خواسته های او در پیشرفت یک تجارت فوق العاده موثر و کلیدی است پس در نتیجه فقط شناختن مشتری کفایت کننده بر فروش نیست شما باید مشتری خود را بشناسید با آن ها ارتباط برقرار کنید نیاز ها، درخواست ها و اتنقاد ها را بشنوید.

در کلام آخر ملزم به متذکر شدن شناخت اولویت های تجارت در فضای اینترنت هستیم، سعی کنید از همه شبکه ها اجتماعی که بین مردم باب است نهایت استفاده تبلیغاتی را ببرید، این کنش توصیه کارشناسان این حوزه است و سعی کنید اطلاعاتی از قبیل شماره و ایمیل مشتریان را دریافت کنید،

وارد گروه هایی شوید که احتمال می دهید مشتریان احتمالی شما آن جا متراکم شده اند، همانطورکه در بالا گفتیم به خواسته های مشتریان اهمیت دهید و در تولید های خود خواسته آن ها را مد نظر کار خود قرار دهید ، شما هر اندازه قدرت درگیر کردن ذهن کاربر اینترنتی را نسبت به محصول خود داشته باشید درصد موفقیت بالایی در سطح فروش خواهید داشت.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ

انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ

طراحی وب سایت / طراحی فروشگاه اینترنتی

سئو ، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) / سئو داخلی / سئو خارجی / سئو تکنیکال

بازاریابی محتوا یی ( کانتنت مارکتینگ )

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی( سوشیال نت ورک)  / اینستاگرام /  توییتر /  لینکدین  /  تلگرام / فیسبوک

بازاریابی پرداخت به ازای کلیک (PPC)

تبلیغات بنری کلیکی /  تبلیغات موبایلی

اتوماسیون بازاریابی

بازاریابی ایمیلی ( ایمیل مارکتینگ ) / خبرنامه مطالب وبلاگ / اطلاعیه تخفیف‌ها  / اعلام خبر عرضه شدن محصول / خدمت جدید

روابط عمومی آنلاین

موبایل مارکتینگ

بازاریابی برونگرا و درونگرا

بازاریابی پیامکی ( اس ام اس مارکتینگ )

دیجیتال برندینگ ( برند دیجیتال )

تحلیل داده ( بازاریابی با داده های / داده محور )

ویدئو مارکتینگ ( بازرایابی ویدئویی )

بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ در حال گسترش است. و هر چه زودتر بتوانید آن را برای توسعه کسب وکارتان جدی بگیرید شانس این را داردی که از رقبای کاریتان پیشی بگیرید. میتوان گفت که دیجیتال مارکتینگ برای همه نوع  کسب‌ وکارها مناسب است .اولین قدم برای ورود به دنیای دیجیتال مشاوره گرفتن از یک شرکت طراحی وب سایت در یزد است. پس گوشی را بردارید و برای راه اندازی تیم دیجیتال مارکتینگ ویا درخواست خدمات، مجوعه خودتان از ما مشاوره رایگان بگیرید.

**************************************************

جهت اطلاعات بیشتر و یا برای گرفتن مشاوره دیجیتال مارکتینگ خود میتوانید. با تیم خانی دات بیز با شماره ۰۹۱۲۴۱۷۲۲۱۵ تماس بگیرید.

نشانی وب سایت  : https://www.khani.biz   نشانی ایمیل  info@khani.biz

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.