سون لرن؛ بهترین مرجع آموزش برنامه نویسی

سون لرن؛ بهترین مرجع آموزش برنامه نویسی

چکیده : پیدا کردن بهترین دوره آموزش برنامه نویسی بی تردید دغدغه افرادی است که تمایل به یادگیری این حرفه را دارند ، ما در این مقاله به شما توضیح دادیم که بهترین دوره های آموزش برنامه نویسی کجاست و چطور میتوانید به آن ها دست یابید.

اگر به سایت‌های کاریابی سری زده باشید، متوجه می‌شوید که برنامه نویسی، پردرآمدترین و پرتقاضاترین شغل موجود است. این موضوع شاید باعث شده باشد که به دنبال بهترین دوره های آموزش برنامه نویسی بگردید تا بتوانید برنامه نویسی را از متخصصان برتر یاد بگیرید. اگر چنین است، جای درستی آمده‌اید.

با پیشرفت تکنولوژی، روز به روز تقاضا برای استخدام برنامه نویسان بیشتر می‌شود و شرکت‌های حاضر هستند برای جذب برنامه‌نویسان حقوق‌هایی بالایی پرداخت کنند. هنگامی که تصمیم می‌گیرید به یک حرفه قدم بگذارید، طبیعی است که درباره آینده و امنیت شغلی خود نگران باشید. باتوجه به اینکه تکنولوژی همواره در حال پیشرفت است و افراد و شرکت‌های بیشتری تصمیم می‌گیرند تا از موهبت تکنولوژی برای آسان کردن کارها و زندگی مرد استفاده کنند؛ می‌توان نتیجه گرفت که آینده شغلی خوبی در انتظار شماست و امنیت کاریتان هیچ‌گاه به خطر نمی‌افتد. بیایید با دوره‌های آموزش برنامه نویسی سون لرن، بیشتر آشنا شویم.

معرفی حوزه های برنامه نویسی

برای یادگیری برنامه نویسی ابتدا باید حوزه‌های آن را بشناسید. بعد از اینکه حوزه موردنظر خود را انتخاب کردید، باید به سراغ روش‌های کارآمد یادگیری برنامه نویسی در آن حوزه رفته و کار را شروع کنید. از قدیم گفته‌اند “خشت اول گر نهد معمار کج / تا ثریا می‌رود دیوار کج” بنابراین باید حتما به دنبال بهترین مرجع آموزشی باشید.

دوره های تخصصی برنامه‌نویسی سون لرن

همه دوره‌های سون لرن توسط متخصصان موفق و باتجربه تدریس شده‌اند، دارای پشتیبانی ۱ ساله هستند و شما در مدت زمان آموزش می‌توانید سوالات خود را از مدرس یا منتور دوره بپرسید. اساتید سون لرن با نیازهای بازار کار و آنچه که در دنیای واقعی مورد نیاز است آشنایی دارند؛ بنابراین دوره‌ها به گونه‌ای طراحی و ارائه شده‌اند که با آموزش مباحث جامع و پروژه‌های کاربردی شما را برای ورود به بازار کار آماده کنند. درحال حاضر ۲۰ دوره به‌طور تخصصی و در مهم‌ترین حوزه‌های برنامه‌نویسی ارائه می‌شوند که عبارت‌اند از:

دوره متخصص فلاتر

دوره متخصص فلاتر توسط سعید شاهینی مدیر تیم موبایل تلوبیون تدریس شده است. در این دوره، ۵ پروژه دنیای واقعی آموزش داده می‌شود که قابل اجرا بر روی موبایل‌های اندروید و آیفون هستند. شما می‌توانید پا به پای مدرس، پروژه‌ها را انجام دهید تا مهارت‌های ضروری برای ورود به بازار کار را به‌دست آورید.مقاله معرفی بهترین زبان های برنامه نویسی اندروید را مطالعه کنید.

دوره الگوهای طراحی حرفه ای

در این دوره از کیوان علی محمدی یاد می‌گیرید که مسائل واقعی دنیای نرم افزار را به شیوه کدنویسی پیشرفته و تمیز، حل کنید. اگر در حال حاضر برنامه نویس هستید و قصد دارید با یادگیری یک مهارت کاربردی درآمد خود را افزایش دهید، این دوره برایتان مناسب است.

دوره متخصص PHP

هر آنچه که برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده PHP نیاز دارید، توسط لقمان آوند؛ بنیان‌گذار مجموعه سون لرن در این دوره آموزش داده شده است. زبان PHP در بیش از ۸۰ درصد وب سایت‌های دنیا استفاده شده است و تقاضای زیادی برای برنامه نویسان این زبان وجود دارد. شما بعد از اتمام دوره PHP، به یک متخصص تبدیل می‌شوید که می‌توانید با شرکت‌ها و استارتاپ‌های مختلف همکاری داشته باشید.

دوره جاوا اسکریپت (Vanilla JS)

در این دوره مدرس دوره جاوا اسکریپت، مهرداد دادخواه، یکی از پرکاربردترین زبان‌های برنامه نویسی را به زبانی ساده شما آموزش می‌دهد. این دوره یکی از کامل‌ترین دوره‌های فارسی زبان موجود برای آموزش جاوا اسکریپت است.

دوره متخصص NodeJS(جاوااسکریپت backend)

دوره متخصص NodeJSیکی دیگر از دوره‌های ارائه شده توسط استاد مهرداد دادخواه است. این دوره به شما آموزش می‌دهد که چگونه از قدرت و سرعت جاوا اسکریپت در سمت سرور استفاده کنید.

دوره متخصص React(ری اکت دولوپر)

اگر قصد دارید به یک متخصص React تبدیل شوید، توصیه می‌کنیم این کتابخانه جاوا اسکریپت را از استاد مجتبی سوری، برنامه نویس ارشد اسنپ فود، بیاموزید. پس از مشاهده این دوره می‌توانید رابط‌های کاربری حرفه‌ای و جذاب را با استفاده از ری اکت توسعه دهید.

آموزش الکترون جی اس مقدماتی (Electron JS)

این دوره به شما آموزش می‌دهد که چگونه با استفاده از جاوا اسکریپت و فریم‌ورک Electron.js، برنامه‌های تحت دسکتاپ را توسعه دهید. اگر در حال حاضر برنامه نویس جاوا اسکریپت هستید و به افزایش مهارت‌ها و درآمد خود فکر می‌کنید، این دوره برایتان مناسب است.

دوره جامع برنامه نویسی اندروید

اندروید محبوب‌ترین سیستم عامل موبایل در ایران و بسیاری از کشورهای جهان است. سعید شاهینی در این دوره، صفر تا صد برنامه نویسی اندروید را با پروژه‌های عملی به شما آموزش می‌دهد.

دوره متخصص طراحی وب

طراحی وب یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین حوزه‌های برنامه نویسی است. وحید صالحی در این دوره، طراحی وب را از پایه به شما آموزش می‌دهد. در این دوره شما مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار را یاد می‌گیرید.

دوره متخصص UI

اگر به تکنولوژی و هنر علاقه‌مند هستید، دوره متخصص UI به شما توصیه می‌شود. در این دوره از پوریا محمدرضایی طراح محصول، رابط و تجربه کاربری سابق اسنپ فود یاد می‌گیرید که چگونه رابط‌های کاربری حرفه‌ای و جذاب را طراحی کنید.

دوره متخصص پایتون توسعه وب

پایتون یکی از پردرآمدترین و پرتقاضاترین زبان‌های برنامه نویسی است. در این دوره از حسین رمضان پور، توسعه دهنده فول استک و مدیر فنی شرکت اَپتک، یاد می‌گیرید که چگونه از زبان پایتون برای توسعه وب سایت‌ها استفاده کنید.اگر می‌خواهید با کاربرد های پایتون آشنا شوید همین حالا اقدام نمایید.

دوره متخصص علم داده

دوره متخصص علم داده سون لرن توسط استاد مسعود کاویانی، متخصص علوم داده و یادگیری ماشین (آپارت، فیلیمو، صباویژن)، تدریس شده است. در این دوره یاد می‌گیرید که چگونه گنج درون داده‌ها را کشف کرده و از آن‌ها کسب درآمد کنید.

دوره متخصص لاراول

برنامه نویسی با محبوب‌ترین فریمورک PHP یعنی لاراول را از مهرداد سامی، برنامه نویس ارشد در شرکت دیجی‌کالا، بیاموزید. این دوره با هدف آماده‌سازی دانشجویان جهت ورود به بازار کار ارائه شده است.

دوره متخصص جاوا

یادگیری زبان برنامه نویسی قدرتمندی مثل جاوا، آینده شغلی شما را تضمین می‌کند. دوره متخصص جاوا توسط استاد سپهر نامدار، مهندس نرم افزار در SHODO (فرانسه)، تدریس شده است. اگر به کسب مشاغل مهم و پردرآمد در ایران و خارج از کشور فکر می‌کنید، این دوره برایتان مناسب است.

دوره متخصص مهندسی داده و بیگ دیتا

این دوره نیز توسط مسعود کاویانی تدریس شده و شما را به صورت عملی با ذخیره‌سازی و پردازش حجم بالایی از داده‌ها آشنا می‌کند. اگر به فکر مهاجرت و اپلای در بیزینس‌های بین المللی هستید، یادگیری مهندسی داده و بیگ دیتا می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

دوره آمار کاربردی

داشتن دانش آمار، یکی از مهارت‌های مهم مخصوص ورود به دنیای هوش مصنوعی است. استاد کاویانی در این دوره، آمار کاربردی را با بیانی ساده به شما توضیح می‌دهد.

دوره متخصص لینوکس

شاید به استفاده از ویندوز عادت کرده باشید و تصور کنید یادگیری لینوکس آسان نیست. در این دوره آرش فروغی، طراح و معمار شبکه های ابری شرکت ارتباطات پرتوآبی، لینوکس را به زبانی ساده و به صورت کاربردی به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید از آن کسب درآمد کنید.

دوره ماشین لرنینگ

ماشین لرنینگ یکی از جدیدترین تکنولوژی‌هایی است که هنوز جای رشد زیادی دارد. محمدرضا بحری، تحلیل‌گر داده شرکت دیجی‌کالا، در دوره ماشین لرنینگ شما را با این حوزه جذاب آشنا می‌کند.

دوره متخصص وردپرس

اگر قصد دارید شما هم به یکی از توسعه‌دهندگان محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا یعنی وردپرس تبدیل شوید، می‌توانید پلاگین نویسی و توسعه قالب را به صورت حرفه‌ای از وحید صالحی بیاموزید. پس از مشاهده این دوره می‌توانید محصولات خود را در فروشگاه‌های وردپرس به فروش برسانید.

دوره مهارت های یادگیری هوشمندانه

مهارت‌های نرم نقش مهمی در تبدیل شدن شما به یک برنامه نویس موفق دارند و دسترسی به تخصصی‌ترین دوره‌های آموزشی کشور زمانی می‌تواند برای شما مفید باشد که بتوانید به خوبی آن‌ها را یاد گرفته و به کار بگیرید. مهسا شرع‌الاسلام که شاید از طریق پادکست جافکری با او آشنا باشید، در این دوره به شما یاد می‌دهد که چگونه این مهارت را در خودتان پرورش دهید تا بتوانید رشد موفق را تجربه کنید.

وبینارهای آموزشی

در سایت سون لرن همچنین می‌توانید به وبینارهای کاربردی و جذاب دسترسی داشته باشید که دست کمی از یک دوره آموزشی ندارند. در این وبینارها که با همکاری افراد به‌نام صنعت برنامه‌نویسی که در کمپانی هایی مانند Microsoft، Meta، Amazon فعالیت می‌کنند برگزار شده‌اند، نکاتی جالب و شنیدنی بیان شده است که شنیدن تجربیات آنان خالی از لطف نخواهد بود. توصیه می‌شود از این وبینارها نهایت استفاده را ببرید.

ویژگی دوره های سون لرن

هدف سون لرن این است که فاصله بین دانشگاه و بازار کار را کم کند و افراد با تخصص و مهارت بیشتری وارد بازار کار شوند. چنین اتفاقی هم به اشتغال سریع تر شما کمک خواهد کرد و هم باعث می شود شرکت ها بتوانند نیروی متخصص خود را مطابق نیاز خود پیدا کنند. ویژگی‌های دوره‌های سون لرن باعث متمایز شدن آن از سایر دوره‌های موجود شده است. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • امکان انصراف با شرط مشاهده حداکثر ۲۵ درصد دوره و ضمانت بازگشت کامل وجه تا حداکثر یک ماه
  • ارائه تمرینات متناسب با سطح شما
  • ارائه پشتیبانی فنی و امکان ارتباط با منتور و اساتید برای حل مشکلات
  • یک سال پشتیبانی پس از خرید
  • دسترسی دائمی و بدون محدودیت به محتوای دوره
  • آپدیت دوره‌ها و اضافه شدن جلسات جدید با گذشت زمان

نویسنده : ریحانه یزدانی

 

برچسب ها : برنامه نویسی,آموزش برنامه نویسی

4.5/5 - (8 امتیاز)
2 نظرات
  1. مصطفی جهانگرد می گوید

    من چندین سایت رو برای یادگیری برنامه نویسی امتحان کردم سون لرن تاپلرن آواسام کلیک سایت و … به راحتی میشه کیفیت بالای و پشتیبانی عالی آواسام را حس کرد من دارم دوره ی پایتون رو میگذرونم که مدرسش واقعا طوری تدریس کرده اصلا نیاز به پشتیبانی هم نباشه مسلط عالی شیوه ی بیان حرف نداره انتقال مطلب درجه یک و … در کل سایت های دیگه هم خوبن ولی به کیفیت آواسام قطعا نمیرسند

  2. احمدرضا می گوید

    من ۳ سال هست که دوره های سون لرن رو تهیه میکنم
    دوره متخصص وردپرس و دوره آموزش پایتون وب
    میتونم بگم نسبت به همه دوره های آموزشی موجود تو کشور یک سر و گردن بالاترن
    اما فقط مشکلش اینه که هزینه اش برای ما که دانشجوییم بالاست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.