سریع ترین روش راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و ساخت سایت با سایتی شو

احتمالا از زمان همه گیری و پاندمی کرونا در اطراف خود افراد و کسب و کارهای مختلفی را مشاهده کرده اید  که به فکر آغاز کسب و کار سنتی خود در فضای آنلاین هستند. بسیاری از افراد هم خیلی قبل تر از کرونا به اهمیت فضای مجازی و داشتن یک کسب و کار اینترنتی پی برده بودند و با داشتن یک استراتژی مناسب سودهای سرشاری را از دنیای اینترنت کسب کرده اند. خبر خوب این است که سایت ساز سایتی شو تا پایان سال ۱۴۰۰ این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مناسب ترین قیمت بتوانید اولین قدم های ورود به کسب و کارهای اینترنتی را محکم بردارید. پس حتما تا انتهای این فراخوان با ما همراه باشید.

داشتن یک کسب و کار اینترنتی با استفاده از سایت ساز سایتی شو:

شما برای ورود به اینترنت و تشکیل یک کسب و کار نیاز به دانش، سرمایه و افراد متخصص دارید. شما باید به خوبی بدانید که بسیاری از رقبای شما ممکن است دانش و مهارت بسیار زیادی در زمینه کسب و کار داشته باشند. یکی از روش هایی که می توانید از آن استفاده کنید تا کسب و کار مناسب و عالی داشته باشید استفاده از سایت ساز سایتی شو می باشد.

شما می توانید برای شروع کسب و کار خود از پلتفرم سایتی شو برای ساخت سایت استفاده لازم را ببرید. این سایت ساز با استفاده از افراد متخصص و پشتیبانی بسیار عالی می تواند برای شما که می خواهید کسب و کار خود را در هر زمینه ای شروع کنید به بهترین شکل ممکن اولین قدم های راه اندازی کسب و کار اینترنتی را فراهم نماید.

اما شاید قبل از ساخت سایت برای شما این سوال پیش آید که کسب و کار اینترنتی چیست؟ در ادامه کمی این موضوع را برای شما باز می کنیم.

کسب و کار اینترنتی  چیست؟ باید گفت یک قلمرو پیچیده است که هم استارت‌آپ‌های کوچک و کسب‌ و کارهایی با سرمایه‌ گذاری عظیم در بازار را در بر می‌گیرد. همانطور که با یک جستجوی ساده می توان فهمید، بیشترین درآمدها در این نوع کسب و کار، مربوط به وب سایت های آنلاین، خدمات چند رسانه ای، نرم افزار های اینترنتی، موتورهای جستجو و … است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این سوال که کسب و کار اینترنتی چیست به مقاله زیر مراجعه نمایید:

https://siteesho.com/blog/what-is-internet-business

فراخوان راه اندازی کسب و کار اینترنتی با سایتی شو

مزیت های  یک کسب و کار اینترنتی:

یکی از بهترین و کم هزینه ترین راه ها برای ایجاد یک فرصت تجاری خوب و زودبازده، خرید و فروش در بستر اینترنت می باشد. کار در فضای مجازی نیازمند سرمایه ی هنگفتی نیست و می توان گفت آسان ترین و زیبا ترین قسمت داشتن کسب و کار اینترنتی این است که شما هر زمان و هر کجا که باشید در حال کسب درآمد و پول درآوردن هستید و این بدان معناست که شما انتخاب می کنید در هرجایی و هر زمانی بتوانید کار کنید و ثروت اندوزی کنید. برای آشنایی با انواع کسب و کارهای اینترنتی به لینک زیر مراجعه کنید و اطلاعات جامعی کسب کنید:

https://siteesho.com/blog/internet-business/

اکنون که کمی با کسب و کارهای اینترنتی آشنا شدید بهتر است با پلتفرم ساخت سایت یا سایت ساز سایتی شو آشنا شوید.

آشنایی با سایتی شو و قابلیت های آن:

سایت ساز سایتی شو یک پلتفرم است که به شما این امکان را می دهد که بدون دانش فنی و در کمترین زمان ممکن یک سایت حرفه ای و متناسب با نیاز خود ایجاد کنید.

این یک راه حل مناسب برای صاحبان کسب و کارهای کوچک، متوسط ، دارندگان کسب و کار های مجازی که در بستر شبکه های مجازی فعالیت می کنند یا هر کسی است که می خواهد سایتی را به سرعت و بدون سرمایه گذاری وقت یا پول زیاد راه اندازی کند.

با توجه به نیاز فزاینده کسب و کارها به داشتن بستر فروش حرفه ای و امن اینترنتی برای توسعه و ارتقای برند خود، شرکت دانش بنیان ثمین رایانه پویان با داشتن تیم قدرتمند فنی و نرم افزاری خود و همچنین با اخذ نظرات خبرگان صنایع مختلف در حوزه اقتصادی و بازرگانی اقدام به ایجاد یک پلتفرم حرفه ای با نام سایتی شو کرده است تا بدین سان سهم کوچکی در ارتقا و پیشرفت کسب و کارها و اقتصاد کشورمان داشته باشد.

ما در این فراخوان از تمامی علاقه مندان به طراحی سایت، کسب و کارهای کوچک و متوسط، افرادی که خواهان یک سایت شخصی هستند و تمام کسانی که می خواهند برای کسب و کار خود یک سایت حرفه ای و مقرون به صرفه داشته باشند، دعوت می کنیم تا هر چه زودتر تا قبل از پایان سال ۱۴۰۰ با استفاده از پلن های موجود در سایت ساز سایتی شو اولین قدم ورود به دنیای جذاب اینترنت را محکم بردارند.

دیگر امکانات سایت ساز سایتی شو:

  1. سهولت در استفاده

از آن جایی که پروژه سایتی شو یک پروژه تازه متولد شده نیست و پس از چندین سال مطالعه و استفاده کاربران مختلف در صنایع گوناگون تبدیل به پروژه سایت ساز شده است، لذا سعی شده است که تمامی اقدامات لازم برای استفاده همگان با هر سطحی از دانش و مهارت فراهم آورده شود تا پیچیدگی و نقطه ابهامی برای مدیریت و راهبری این بستر حرفه ای برای صاحبان کسب و کارها باقی نماند و افراد کوچکترین دغدغه ای بابت پشتیبانی و به روزرسانی سایت و اپلیکیشن خود نداشته باشند .

  1. ساخت سایت و اپلیکیشن در چند دقیقه

شما به واسطه پلتفرم سایتی شو می توانید پس از ثبت نام و انتخاب قالب مورد نظر خود سایت و اپلیکشین خود را از سایتی شو دریافت کنید و دیگر دغدغه ای بابت صرف زمان و هزینه زیاد برای داشتن یک پلتفرم حرفه ای نداشته باشید زیرا سایتی شو به جای شما کسب و کارهای مختلف و نیازمندی های مشتریان آنان را تحلیل کرده است و تمامی امکانات و ماژول هایی که احتمالا شما برای ارتباط موثر با مخاطبین خود بدان نیاز خواهید داشت را فراهم آورده است.

  1. امکان بهره گیری از چند نسخه اپلیکیشن موبایل

شما با استفاده از پلتفرم سایتی شو نه تنها یک سایت با انبوهی از امکانات و قابلیت ها در اختیار خواهید داشت بلکه امکان بهره گیری از اپلیکیشین اندروید و وب اپلیکیشن ios را هم خواهید داشت؛ تا بدین وسیله اعتبار کسب و کار خود را به بهترین شکل ارتقا داده و به شکل بهتری بتوانید با مخاطبین خود در ارتباط باشید. همچنین در سایتی شو می توانید یک نسخه اپلیکیشن تأمین کننده را در اختیار داشته باشید تا با استفاده از آن، بتوانید به سهولت و در هر زمان محصولات خود را مدیریت کنید. لازم به ذکر است تمامی فرآیند ساخت سایت و اپلیکیشن ها در چند دقیقه انجام خواهد شد و شما بلافاصله می توانید از تمامی امکانات این بستر قدرتمند استفاده کنید.

امکانات و قابلیت های سایت ساز سایتی شو برای راه اندازی و ساخت سایت

  1. امکان استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام

اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و یک صفحه فروشگاهی برای کسب و کار خود در بستر اینستاگرام دارید و به دنبال آن هستید که با داشتن یک سایت و اپلیکیشن حرفه ای به کسب و کار خود اعتبار ببخشید و همچنین مخاطبین شما بهتر و بیشتر به کسب و کار شما اعتماد کنند، می توانید با استفاده از ربات هوشمند سایتی شو در عرض چند ثانیه پیج اینستاگرامی خود را به سایت تبدیل کرده و از داشتن یک سایت حرفه ای برای کسب و کار خود لذت ببرید. به این ترتیب با داشتن یک سایت فروشگاهی، ریسک و مخاطرات کسب و کار اینترنتی خود را با محدودیت های احتمالی شبکه های اجتماعی کاهش می دهید.

  1. پشتیبانی همه جانبه فنی/ اجرایی

از آنجایی که در سایتی شو علاوه بر حضور تیم نرم افزاری و فنی، گروه ارتباط با مشتریان قوی برای اجرای سایت های مخاطبین وجود دارد لذا شما کوچکترین دغدغه ای را چه از بابت راه اندازی سایت و چه از بابت راهبری سایت و تعامل با مشتریان خود نخواهید داشت زیرا گروهی زبده از کارشناسان سایتی شو آماده اند تا تمامی نیازمندی های کسب و کار شما را برای داشتن یک سایت به روز و حرفه ای مرتفع کنند. حتی می توانید با بهره گیری از واحد دیجیتال مارکتینگ سایتی شو سایت و پلتفرم خود را با بهترین راندمان ممکن توسعه داده و سبد مشتریان بالقوه و بالفعل خود را پر بار تر کنید .

  1. ابزارهای کاربردی برای تجارت

با اینکه پروژه سایتی شو یک پروژه نرم افزاری هست، اما با توجه به تجربه چندین ساله تیم اجرایی سایتی شو از بابت مدیریت و راهبری سایت ها و پلتفرم های اینترنتی کسب و کارهای مختلف، ماژول ها و امکانات متعددی برای عرضه هر چه بهتر محصولات و معرفی بهینه کسب و کار به مخاطبین در سایت های سایتی شو قرار داده شده است. ابزارهایی از قبیل:

  • امکان تعریف قیمت محصولات با ارز های رایج کشورها
  • امکان دو مرحله ای کردن سفارش مشتریان و تکمیل و پرداخت سفارش پس از تایید ادمین سایت
  • امکان تعریف انواع مالیات بر روی محصولات
  • ماژول پیک هوشمند
  • امکان تعریف کیف پول اعتباری برای مشتریان
  • امکان ایجاد کد تخفیف فردی و سازمانی
  • ایجاد و طراحی سبدهای هوشمند تخفیفی نظیر هوم باکس
  • امکان استفاده از روش های متنوع پرداخت و …
  1. ایجاد پلتفرم حرفه ای اینترنتی با نام اختصاصی شما

تمامی مالکیت و حق امتیاز استفاده از سایت و اپلیکیشن شما با نام اختصاصی برند شما خواهد بود و شما می توانید با بهره گیری از این پلتفرم ارزشمند به برند تجاری خود اعتبار ویژه ای ببخشید و خود را هم ردیف بزرگترین کسب و کار های اینترنتی قرار دهید. در این حالت شما هم مانند آن ها صاحب سایت و اپلیکیشن اندروید و وب اپلیکیشن ios برای کسب و کار خود هستید.

  1. استفاده از قالب های طراحی شده متناسب با کسب و کار مخاطبین

از آن جایی که سایتی شو از پلتفرم های آماده و قالب های رایگان و ارزان قیمت استفاده نمی کند و تمامی قالب ها به صورت ۰ تا ۱۰۰ و بر مبنای نیازمندی های کسب و کارها و در دسته بندی های مختلف طراحی و تولید شده است، لذا صاحبان کسب و کار این امکان را خواهند داشت تا قالب انتخابی خود را بر مبنای سلیقه خود ویرایش کنند. مسأله ای که در استفاده از قالب های آماده مانند قالب های وردپرسی وجود ندارد و امکان ویرایش شکل اصلی قالب به راحتی برای کاربر امکان پذیر نخواهد بود. همچنین در صورتیکه مخاطبین سایتی شو قالب مورد نظرشان را در میان قالب های از پیش طراحی شده نیافتند می توانند به راحتی سفارش قالب مطلوب خود را به واحد طراحی سایتی شو ارائه دهند تا قالب مطلوب آنان طراحی و اجرایی شود.

کسب و کار اینترنتی خودتان را همین الان راه اندازی کنید:

با توجه به ویژگی هایی که ذکر شد حتما برای راه اندازی کسب و کار خودتان با مراجعه به سایت ساز سایتی شو از خدمات و امکانات آن بهره مند شوید. سایتی شو خدمات خودش را با قیمتی بسیار عالی تا پایان سال ۱۴۰۰ در اختیار شما می گذارد. همچنین در تمام مدت می توانید از مشاوره های متخصصین سایتی شو استفاده کنید. شما برای آگاهی از شرایط، خدمات، امکانات و بسیاری از نکات دیگر برای کسب و کار خودتان می توانید از راه های ارتباطی زیر با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

برای استفاده از خدمات سایت ساز سایتی شو و کسب اطلاعات بیشتر از راه های زیر اقدام نمایید.

نشانی اینترنتی سایت ساز سایتی شو: https://siteesho.com/

آدرس شعبه تهران: تهران، هتل پارسیان استقلال، ضلع جنوب شرقی، جنب خدمات خودرو، ساختمان۴۹

آدرس شعبه مشهد: مشهد ، بین آبکوه ۶ و ۸ پلاک ۱۹۸

تلفن تماس تهران: ۹۱۳۰۱۷۶۲ – ۰۲۱

تلفن تماس مشهد: ٣٨۴١۶٢١٧ – ۰۵۱

ایمیل : info@saminrayane.ir

شماره واتساپ: ۰۹۳۹۶۸۴۱۷۶۲

پیج اینستاگرام: siteesho

منبع اصلی خبر: سایت رجانیوز

 

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.