سایت های افزایش ویو یوتیوب

قبل از تماشای یک ویدیو در یوتیوب، اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می کند، تعداد ویو های آن ویدیو است. معیار ارزش گذاری ذهنی و منطقی ما روی ویدیو ها همین ملاک تعداد ویو است. پس اگر در یوتیوب فعالیت می کنید یا قصد شروع کار در آن را دارید، باید بدانید که اگر شروع خوبی در بازدید ها داشته باشید، شانس ترند کردن و موفقیت ویدیوهای شما بالا می رود. وقتی کاربری فیلم شما را به مدت ۳۰ ثانیه تماشا می کند ، یوتیوب آن را به عنوان یک ویو به حساب می آورد. داشتن تعداد بازدید بیشتر باعث تغییرات مثبت در الگوریتم می شود. در ادامه این مطلب قرار است برخی سایت های افزایش ویو یوتیوب را به شما معرفی کنیم.

چرا ویو یوتیوب اهمیت دارد؟

بررسی این موضوع از دو جنبه صورت می گیرد.

  1. جنبه بنیادین: کسب درآمد از طریق یوتیوب در مرحله اول، مستلزم تایید اعتبار خود یوتیوب است. یوتیوب طبیعتا از ویدیو هایی حمایت می کند که پر بازدید تر است و نزد مخاطبان، محبوب تر. هر این رقم بالاتر باشد، حمایت و پشتیبانی یوتیوب نیز از آن بیشتر است. وقتی حمایت یوتیوب پشت ویدیو های شما باشد، بیشتر دیده می شود، زودتر به نتیجه می رسید، در آمدتان بسیار بالاتر می رود و انگیزه ادامه کار در شما تقویت می شود. غیر از این باشد خیلی زود از ادامه راه مایوس می شوید.
  2. جنبه روان شناختی: از نظر روانی، مفز ما انسان ها، با ربط دادن برخی پارامتر ها به هم، برداشتی از آن می کند. وقتی تعداد ویو یک ویدیو بالاتر باشد، تصویر ذهنی ما از آن ویدیو، یک محتوای جذاب و پرطرفدار است؛ در نتیجه ما هم ترغیب به دیدن آن ویدیو می شویم. کم کم تعداد زیاد ویو ها، خود باعث افزایش ویوهای جدید می شود.

چرا خرید ویو یوتیوب؟

با توجه به موارد توضیح داده در بالا، علیرغم تاثیر مشخص و واضح تعداد ویو، افزایش آن اصلا کار ساده ای نیست. در ابتدای راه هم یوتیوب به ما اعتماد ندارد و هم کاربران؛ در نتیجه دیده نمی شویم و یا رسیدن به این حد مطلوب بسیار طولانی خواهد شد. اگرچه می توان دلایل بسیار زیادی برای خرید بازدید یوتیوب نام برد، مهم ترین آن اثبات تعامل اجتماعی است. آنچه موفقیت ویدیوی شما را تضمین می کند، به نوع ارتباط شما با کاربران و استقبال آنها از محتوای شما بر می گردد. وقتی که آنها بازدید زیاد را مشاهده می کنند برای تماشای آن بیشتر کنجکاو می شوند و در مقابل ویدیویی که بازدید کمی دارد توجه کسی را جلب نمی کند.

 

متاسفانه تفکر کاذبی در مورد خدمات تبلیغاتی یوتیوب وجود دارد این است که افراد تصور می کنند، خرید بازدید کار غلطی است و با خرید بازدید، محتوای آنها حذف خواهد شد. البته این اتفاق دور از ذهن هم نیست، اما هنگامی که از سایت مرجع معتبری ویو یوتیوب بخرید به هیچ عنوان چنین مشکلاتی نخواهید داشت بلکه تا حد چشمگیری شاهد افزایش بازدید محتوای خود خواهید بود.

 

مهم ترین مزیت این کار سرعت فزاینده آن در دریافت بازدید و رشد واقعی و لحظه ای کانال یوتیوبی شما است. حالا چه این ویوها خریداری شده باشند و چه به طور واقعی جمع آوری شده باشند، این فیلم ها برای کاربران جذاب تر به نظر می رسند و ترافیک بیشتری ایجاد می کنند.

در اغلب موارد افراد تصور می کنند وقتی ویدیویی بازدید بیشتری دارد پس قطعا بهتر است. بنابراین خرید ویو یوتیوب به شما کمک می کند این تصور پایه ای را به طور مصنوعی ایجاد کنید تا در آینده بیننده های واقعی بیشتری جذب کانال شما شوند و محتواهای شما بازدید بیشتری داشته باشد.

مهم ترین نتایج خرید ویو یوتیوب

  • تعداد بازدید زیادی را در مدت زمان کمی و با سرعت زیادی بدست می آورید.
  • شانس شما برای معروف شدن در یوتیوب بیشتر می شود.
  • پس از افزوده شدن ویوهای خریداری شده، شانس بیشتری برای دریافت بازدیدهای واقعی بیشتر، دارید.
  • اعتبار چنل شما به مرور تقویت خواهد شد.
  • محبوبیت شما بین کاربران یوتیوب بیشتر می شود.

سایت های افزایش ویو یوتیوب

به طور کلی خرید خدمات یوتیوب، باید با دقت و هوشمندی صورت بگیرد؛ چرا که آمار سوء استفاده ها از این طریق بسیار بالا رفته، علاوه بر آن شما با ربات ها و هوش مصنوعی یوتیوب طرف هستید. هر اشتباهی از سوی شما، به معنای از بین رفتن محتواها و تلاش های شما است. حتما در انتخاب سایت و شرکت مربوطه دقت کنید تا مشکل ساز نشود.

در این جا ما قصد داریم برخی از سایت ها را به شما معرفی کنیم.

●      فالوجت followjet.com

سایت فالوجت، با داشتن پشتیبانی ۲۴ ساعته و بسته های به صرفه، درکنار خواهد بود تا بازدید ویدئوهای یوتیوب خود را به راحتی و در کمترین زمان ممکن افزایش دهید. بعد از خرید نی با این خدمات خرید شما را ایمن می کند:

۱۰ خط تلفن همزمان پشتیبانی، کارشناسان خبره در حوزه یوتیوب و تجربه بالای مشاوره چنل های مختلف.

سایت فالوجت همچنین با اطلاع از شرایط یوتیوب و الگوریتم های آن، خدمات خود را به نحوی ارائه می دهد که اعتبار چنل شما را بالا ببرد. همچنین شما می توانید علاوه بر ویو، از طریق این سایت به خرید لایک یوتیوب، سابسکرایب و واچ تایم نیز بپردازید.

●      سایت آسان برند asanbrand.net

این سایت ارائه دهنده خدمات یوتیوب است با ویژگی های زیر:

  • استارت سریع
  • واقعی و قوی
  • ترویج اکانت
  • ریزش بسیار کم

●     مجازی شو majazisho.net

مجازی شو با ارائه بسته‌های خرید ویو یوتیوب، امکان کسب درآمد و اعتبار بیشتر را برای شما فراهم کرده است. خدمات با کیفیت و پشتیبانی ۲۴ ساعته مجازی شو باعث اعتماد کاربران و خرید آن‌ها از این سایت می شود. شما نیز می‌توانید بسته مورد نظر خود را انتخاب و به جمع این کاربران بپیوندید. مجازی شو بسته‌های متنوعی از ۵۰۰ بازدید تا ۲۰۰۰۰ بازدید را برای شما در نظر گرفته است.

●      گیلاس فالوور gilasfollower.com

 

  • پشتیبانی: پشتیبانی فنی ۷ روزه و ۲۴ ساعته.
  • بروزرسانی: خدمات روزانه به روز می شوند تا بیشتر بهبود یافته و بهترین تجربه را در اختیار شما قرار دهند.
  • پرداخت های امن: با خیال راحت پرداخت کنید.

 

نتیجه کلی

بعد از اینکه به بررسی اهمیت ویو در یوتیوب و خرید آن پرداختیم، به این نکته نیز اشاره کردیم که باید حتما در مورد سایت خرید خدمات یوتیوب تحقیق کامل به عمل آورد تا خرید سودمند و ایمنی را داشته باشیم. در ادامه برخی از سایت های خرید ویو یوتیوب را که آپشن های کاربردی داشت را نام بردیم. با توجه به ویژگی های نام برده، سایت فالوجت هم از نظر امنیت سایت و هم ایمنی و اعتبار خرید، کامل ترین بوده و شما می توانید با اطمینان رشد چنل خود را به آن ها بسپارید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.