درآمد طراحی سایت با وردپرس با آمار های شگفت انگیز

درآمد طراحی سایت با وردپرس در ایران چگونه است؟ با توجه به اینکه صنعت طراحی سایت در چند سال گذشته در ایران رشد زیادی داشته و علاقمندان زیادی را برای فعالیت به سمت خود جذب کرده صحبت های زیادی در مورد بازار کار و درآمد طراحی سایت با وردپرس در ایران مطرح میشود بخاطر همین در این مطلب میخواهیم به بررسی این موضوع و روش هایی که برای کسب درآمد از طراحی سایت وجود دارد بپردازیم

درآمد طراحی سایت با وردپرس در ایران

اولین نکته ای که در مورد درآمد طراحی سایت با وردپرس در ایران باید به آن اشاره کنیم این است که این حوزه هیچ صنف و تعرفه مشخصی ندارد و هر کس بر اساس برند و نوع خدماتی که ارائه میدهد پروژه ها را قیمت گذاری میکند بنابراین درآمد آن هم کاملا متغیر است اما با توجه به اینکه در بازار کار وردپرس زمینه های زیادی برای درآمدزایی وجود دارد روی درآمد کلی طراحی سایت هم تاثیر زیادی میگذارد برای اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد میکنم روی لینک زیر کلیک کنید و ویدیویی که در سایت وبسافت۳ در مورد جدیدترین روش های کسب درآمد از وردپرس است را ببینید.

https://websoft3.com/earn-money-from-wordpress/

 

انواع روش های طراحی سایت

قبل از اینکه در مورد درآمد طراحی سایت با وردپرس صحبت کنیم میخواهیم به این موضوع بپردازیم که چه روش های دیگری برای طراحی سایت وجود دارد و درآمد هر کدام از این روش ها بطور میانگین چقدر است و چه سهمی از بازار کار طراحی سایت را به خود اختصاص داده اند.

طراحی سایت با زبان php :

در چند سال گذشته طراحی سایت با php یکی از اصلی ترین روش ها برای طراحی و راه اندازی وبسایت محسوب میشد و بازار خوبی هم داشت اما بعدها با روی کار آمدن سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس و جوملا کمتر از برنامه نویسی اختصاصی php برای طراحی سایت استفاده میشود و الان هم که به ندرت و صرفا برای پروژه های خاصی که وردپرس از پس آن برنمیاید از php استفاده میکنند بنابراین امروزه درآمد طراحی سایت با php تعریف چندانی ندارد.

طراحی سایت با پایتون :

پایتون یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین زبان های برنامه نویسی است اما در زمینه طراحی سایت شرایط خاصی دارد و بیشتر وبسایت هایی که حالت وب اپلیکیشنی دارند یا سامانه هایی که مربوط به نهادهای دولتی هستند و شامل انواع فرم های اطلاعاتی میشوند با پایتون طراحی میشود اما برای وبسایت های معمولی مثل فروشگاهی، آموزشی، خبری و… بازار خوبی ندارد و افراد سعی میکنند بیشتر از وردپرس استفاده کنند بنابراین درآمد طراحی سایت با وردپرس نسبت به پایتون بیشتر است.

 

درآمد طراحی سایت با وردپرس

درآمد طراحی سایت با وردپرس در ایران هر روز بیشتر میشود چراکه وردپرس ظرفیت و پتانسیل لازم برای طراحی انواع وبسایت با موضوعات متداول را دارد. بخاطر همین طبق آمار حدود نصف سایت های دنیا وردپرسی هستند و در ایران هم به جرات میتوان گفت بیش از ۹۰% وبسایت هایی که روزانه طراحی و راه اندازی میشود وردپرسی هستند بنابراین درآمد طراحی سایت با وردپرس نسبت به دیگر روش ها بسیار بیشتر است.

اما در مورد درآمد طراحی سایت با وردپرس اگر بخواهیم دقیق تر صحبت کنیم باید نوع وبسایت و روش طراحی را هم بررسی کنیم که در ادامه به این موضوع میپردازیم

درآمد طراحی سایت با وردپرس بدون کدنویسی :

طراحی سایت بدون کدنویسی روشی است که اغلب افرادی که در حوزه وردپرس فعالیت میکنند از آن استفاده میکنند این روش بسیار سریع و کم هزینه است اما اگر بنا باشد تماما از ابزار های آماده استفاده شود محدودیت هایی هم دارد که میتواند روی درآمد تاثیر بگذارد همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم درآمد طراحی سایت با وردپرس هیچ صنف و تعرفه مشخصی ندارد و همه چیز حدودی و بر اساس میانگین در نظر گرفته میشود  اما بطور متوسط مبلغ یک پروژه طراحی سایت بدون کدنویسی حداقل از ۴ میلیون تومان تا حدود ۱۲ میلیون تومان تعیین میشود. این عدد بر اساس خدماتی که بهمراه وبسایت به مشتری ارائه میشود کم و زیاد میشود بعنوان مثال تضمین سرعت لود سایت زیر ۵ ثانیه یا خدمات کانفیگ تخصصی امنیت سایت و….

 

درآمد طراحی سایت با وردپرس (با کدنویسی)

لزوما هر وبسایت وردپرسی با قالب های آماده و بدون کدنویسی طراحی نشده! با وردپرس میتوان قالب اختصاصی و حتی امکانات اختصاصی طراحی کرد و مشتریانی که میخواهند وبسایتی یونیک با ظاهری اختصاصی داشته باشند سفارش طراحی قالب اختصاصی میدهند. این روش با توجه به اینکه نیاز به برنامه نویسی دارد، زمان، انرژی و هزینه بیشتری هم میلبد بنابراین افرادی که کدنویسی وردپرس بلدند و وبسایت مشتری را بصورت اختصاصی طراحی میکنند به مراتب درآمد بیشتری هم دارند بطور میانگین هزینه طراحی قالب احتصاصی بسته به امکانات و موضوع قالب چیزی بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان میباشد. یادگیری کدنویسی وردپرس علاوه بر اینکه درآمد شما را بعنوان طراح سایت افزایش میدهد، دامنه خدمات شما را نیز توسعه میدهند تا روش های بیشتری برای کسب درآمد از وردپرس داشته باشید. در این خصوص پیشنهاد میکنم لینک زیر را بازکنید و ویدیویی که در مورد درآمد طراحی سایت با وردپرس است را مشاهده کنید
https://websoft3.com/website-design-income-with-wordpress/

 

درآمد طراحی و فروش قالب وردپرس

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از وردپرس که زیر شاخه طراحی سایت محسوب میشود، طراحی و فروش قالب وردپرس است. این روش ظرفیت بسیار زیادی برای درآمدزایی دارد چرا که شما یک محصول دیجیتالی تولید میکنید محصولی که یکبار تولید میشود و قابلیت بی نهایت فروش را دارد. برای فعالیت در این زمینه نیاز به آموزش کدنویسی و توسعه وردپرس دارید تا بتوانید یک قالب وردپرس را بصورت اختصاصی از صفر طراحی و کدنویسی کنید تا در نهایت بعنوان یک محصول در مارکت های فروش قالب به فروش برسانید.

اگر به وبسایت های فروش قالب و افزونه وردپرس مراجعه کنید متوجه درآمد میلیاردی که از طریق فروش قالب بوحود میاید میشوید فقط کافیست تعداد فروش قالب را در هزینه آن ضرب کنید تا میزان درآمدی که با از طریق فروش آن قالب بوجود آماده مشخص شود.

تصویر بالا آمار یکی از قالب های پرفروش وردپرس است که با مبلغ ۳۹۹ هزار تومان بیش از ۶۵۰۰ نسخه فروش داشته و درآمدی بالغ بر ۲ میلیارد تومان را ایجاد کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد میکنم لینک زیر را باز کنید و ویدیویی که برای کسب درآمد از فروش قالب وردپرس در سایت وبسافت۳ منتشر شده را ببینید :

https://websoft3.com/earn-money-selling-wordpress-themes/

 

مهارتتان را افزایش دهید…

درآمد طراحی سایت با وردپرس عالی است به شرط آنکه مهارتتان را محدود به روش های بدون کدنویسی نکنید اگر بخوبی از ظرفیت های کسب درآمد از وردپرس استفاده کنید قطعا درآمد بسیار خوبی را تجربه میکنید شاید بپرسید غیر از طراحی سایت بدون کدنویسی دقیقا چه مهارت های دیگری را یادبگیرم تا بدرد بازار کار وردپرس بخورد؟ در ادامه مهارت هایی که باعث افزایش درآمد شما در بازار وردپرس میشود را توضیح مدهیم :

کدنویسی وردپرس : اگر میخواهید وردپرس را بعنوان شغل و منبع اصلی کسب درآمد خود انتخاب کنید، علاوه بر روش های طراحی سایت بدون کدنویسی قطعا نیاز به یادگیری مهارت های کدنویسی وردپرس هم دارید تا درآمد طراحی سایت با وردپرس را افزایش دهید. هر روز پروژه های خورده کاری زیادی آگهی میشود که بخشی از آن نیاز به کدنویسی دارد چرا؟ چون اغلب افراد صرفا بدون کدنویسی کار میکنند بخاطر همین فرصت خوبی برای افرادی که کدنویسی وردپرس بلد هستند بوجود میاید تا با رفع مشکلات و تکمیل کار آنها درآمد خوبی هم از این طریق کسب کنند.

افزایش سرعت وردپرس : یکی از مهارت های کاربردی و لازم برای اکثر وبسایت های وردپرسی که هم یادگیری آن ساده است و هم درآمد نسبتا خوبی ایجاد میکند اگر مهارت افزایش سرعت سایت را بصورت تخصصی یادبگیرید قطعا فرصت های خوبی برای کسب درآمد از این مهارت بدست میاورید.

افزایش امنیت وردپرس : اقداماتی که در بحث امنیت وردپرس وجود دارد اهمیت بسیار زیادی دارد اما چون مزیت ها و خسارات آن برای مدیران وبسایت ها بصورت پیشفرض پنهان است اهمیت چندانی به آن نمیدهند اما متخصصین امنیت وردپرس بخوبی میتوانند شما را متقاعد کنند که بابت امنیت وبسایت هزینه کنید و از خدمات آنها استفاده کنید

 

معرفی دوره آموزش وردپرس مخصوص بازار کار

وقتی از دوره آموزش وردپرس صحبت میکنیم اغلب فکر میکنند یعنی یادبگیریم بدون کدنویسی سایت طراحی کنیم اما اگر هدف کسب مهارت کاربردی برای بازار کار باشد  این اصلا کافی نیست! بخاطر همین در اینجا میخواهیم دوره ای را معرفی کنیم که علاوه بر آموزش حرفه ای طراحی سایت با وردپرس، مهارت های فوق العاده دیگری هم به شما آموزش میدهد از جمله : کدنویسی وردپرس، طراحی قالب وردپرس، حل چالش های طراحی سایت، نحوه فعالیت در بازار کار وردپرس، افزایش درآمد طراحی سایت با وردپرس و…

این دوره فوق العاد در سایت وبسافت۳ تحت عنوان دوره تخصصی آموزش طراحی قالب وردپرس توسط رضا حیدری تولید و منتشر شده است. اگر قصد یادگیری مهارت های تخصصی و کاربردی وردپرس برای بازار کار را دارید پیشنهاد میکنم حتما از این دوره استفاده کنید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان روی تصویر زیر کلیک کنید :

طراحی قالب وردپرس

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
1 نظر
  1. saeed می گوید

    خسته نباشید محتواتون عالی بود. بنظرم درآمد طراحی سایت با وردپرس عالیه به شرطی که با کدنویسی یاد بگیرید اگه مهارت هاتون صرفا کار با قالب های آماده و بدون کدنویسی باشه نمیتونید انتظار درآمد بالایی رو داشته باشید چون الان هر کسی میتونه با نصب یه قالب آماده بگه من طراح سایتم اما کسی که واقعا متخصص باشه و توانایی طراحی قالب وردپرس و طراحی افزونه و… هم داشته باشه واقعا درآمد خوبی هم میتونه داشته باشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.