درآمد بلاگرها در اینستاگرام چقدر است؟+ عکس

اینستاگرام مارکتینگ یکی از عجیب ترین راه های کسب درآمد در بین ایرانیان در چند سال اخیر بوده و هست.

آمار ها نشان میدهدن که هنوز بخش قابل توجهی از مردم ازین فضا به عنوان یک راه طلایی برای کسب درآمد خبر ندارند.

در این مطلب قصد داریم در مورد علت درآمد بلاگرهای معروف در اینستاگرام صحبت کنیم.

اینکه چه اتفاقی افتاد که عده ای از این فضا به درآمد های میلیاردی رسیدند.

حتما این نکته را میدانید که پایه و اساس هر پیج موفق این بوده که تولید محتوا در اینستاگرام را جدی گرفتند.

آیا بلاگرهای میلیاردی واقعیت دارند؟

حقیقت اینست که بله این پیج ها و درآمدهای میلیاردی شان واقعیت دارد. پیج هایی در موضوعات طنز و کلیپ هایی که همواره ویروسی میشوند.

یکی از قانون های موفقیت این هست که شما الگوهای خوبی داشته باشید.

در زمینه ی کسب درآمد از اینستاگرام هم ما باید اول الگوهای موفق را به خوبی بشناسیم و سپس از آنها الگو برداری کنی. این الگو برداری در زمینه ی کسب درآمد اینستاگرامی میتواند شامل استراتژی های تولید محتوا باشد یا نحوه ی بلاگری کردن باشد.

پیج هایی که تحت عنوان میلیاردر شناخته میشوند روزانه با انتشار حد اقل ۵ تبلیغ و هرکدام به مبلغ ۱۰ میلیون تا ۳۰ میلیون تومان کسب درآمد بالایی را تجربه میکنند.

وقتی این تعداد تبلیغ را در قمت های آن ضرب و تقسیم کنیم متوجه میشویم که واقعیت دارند.

 

آیا واقعا شما هم تمایل دارید که یک بلاگر با درآمد میلیاردی باشید؟

یکی از دلایلی که ما همیشه پیج های اینستاگرامی را درآمد بالا را فقط میبینیم کاملا در رفتار اجتماعی ما نهفته است.

به عنوان مثال ما همیشه پزشک هایی با درآمد بالا را میشناسیم. اما تعداد زیادی از پزشکان با درآمد های معمولی را نمیشناسیم.

در این زمینه هم قضیه کاملا به همیشن روال است. ما تعداد مشخصی پیج با فالوور های میلیونی را میشناسیم و میدانیم که درآمد میلیاردی دارند اما تعداد بسیار زیادی پیج شکست خورده را اصلا نمیبینیم که با همین مدل محتوا در اینستاگرام فعالیت میکنند اما نتایج مطلوبی نمیگیرند.

 

بنابراین راهکار چیست؟

یکی از روش های کسب درامد بالا در اینستاگرام که امروزه تقریبا در هر خانواده ای یک نفر از آن درآمد بالایی کسب میکند ، فروش محصولات است.

به این صورت که شما برای محصولاتی که خودتان میفروشید بازاریابی اینستاگرامی میکنید. اگر میخواهید بلاگری کنید ، لازم نیست که محتوای طنز تولید کنید بلکه میتوانید اقدام به نقد و بررسی محصولات خودتان بپردازید.

با ارائه ی محتوای تخصصی در یک زمینه شما در دنبال کنندگان زیادی جذب خواهید کرد و این باعث میشود که شما به عنوان بلاگر آن زمینه شناخته بشید و حرف شما دارای اعتبار است.

یک بلاگر حول موضوعی مشخص محتوای خوب و با کیفیت تولید میکند. محتواهای ویدیویی تولید میکند ک تاثیر بیشتری روی مخاطبان بگذارد.

 

تولید محتوا در اینستاگرام کار سختی است؟

نگران این نباشید که در ابتدای کار دنبال کننده و فالوورهای کمی دارید زیرا که در این مدل کسب درآمد از اینستاگرام شما نیازی به فالوور بالا ندارید.

مدل کسب درآمد بلاگرهای میلیاردی به این صورت است که باید با داشتن تعداد بالای فالوور ، تبلیغات کسب و کارهای دیگر را انجام بدهند. پس متوجه میشویم که بر اساس فالوور هایشان مبلغ تبلیغاتشان افزایش پیدا میکند.

اما مدل کسب درآمی فروش محصول در اینستاگرام نیازی به داشتن فالوور بالا ندارد و شما به همان تعداد فالوور اولیه که دارید میتوانید محصولاتتان را بفروشید.

 

فالوور اولیه در اینستاگرام از کجا پیدا کنیم؟

اگر شما یک پیج شخصی دارید که در آن دوستان و آشنایانتان شما را دنبال میکنند و تعداد فالوور هایتان زیر ۳۰۰۰ نفر است توصیه میشود که یک پیج جدید با هدف فروش محصولاتتان بسازید و از ابتدا شروع به تولید محتوا کنید.

الگوریتم های هوشمند اینستاگرام به پیج های تازه تاسیس ، برای جذب فالوور کمک میکنند. این کمک شامل بیشتر دیدن شدن و جذب فالوور اولیه در چند روز اول تاسیس یک پیج است.

پس حتما در روزهای ابتدایی تاسیس پیجتان مستمر محتوا تولید کنید.

درآمد میلیاردی بلاگرهای فروشنده!

شاید در مورد بلاگرهایی که تولید محتوای طنز در اینستاگرام انجام میدهند شنیده بودید اما احتمالا در مورد بلاگرهای که از طریق فروش محصولات درامد های میلیاردی دارند چیزی نشنیده اید.

درآمد یک پیج فروش محصول در اینستاگرام با تعداد ۵۰۰۰ فالوور میتواند خیلی بیشتر از درآمد یک پیج کلیپ طنز با ۱۰۰ هزار فالوور باشد.

زیرا که شما وقتی محصول میفروشید ، حاشیه سود بالایی نصیب خودتان میکنید.

از طرفی شما میتوانید به صورت گسترده تبلیغات کنید و با افزایش فالوور های پیجتان ، درآمدتان را از پیجتان چند ده برابر کنید.

در فرآیند کسب درآمد اینستاگرامی که یکی از روش های بازاریابی اینترنتی است شما شانس چند برابر کردن درآمد خودتان را دارید بدون اینکه بخواهید ریسک بالایی متوجه خودتان کنید.

 

محتواهایی که درامد میلیاردی را رقم میزنند

وقتی که برای شروع تولید محتوا در پیج اینستاگرامیتان اقدام میکنید در همان روزهای اول متوجه یک قضیه ی بسیار مهم میشوید.

اینکه چگونه میتوانیم محتوایی تولید کنیم که باعث افزایش درآمد ما بشود. در واقع هر محتوایی نمیتواند توجه مخاطبان را در اینستاگرام به خود جلب کند.

پس چکار میتوان کرد؟

مطمئنا اگر شما بخواهید در خیابان رانندگی کنید نیاز دارید که آموزش رانندگی دیده باشید.

تولید محتوای اینستاگرامی که منجر به فروش بشود هم مانند این قضیه است.

شما باید روش های قلاب کردن مخاطب ، تبدیل محصولمان به یک راه حل ، تبدیل فرصت ها به یک پیشنهاد خرید محصول و ایجاد نیاز در مخاطب را فرا بگیرید.

برای اینکار میتوانید از طریق کلاس های آموزشی آنلاین نیز استفاده کنید.

در فضای اینترنت وبسایت های زیادی هستند که اقدام به ارائه کلاس های آموزش تولید محتوای اینستاگرامی به صورت عمومی و تخصصی میکند.

از جمله وبسایت های تخصصی در این زمینه ، وبسایت ممتاز کلاب است که با ارائه ی یک دوره ی جامع تخصصی تولید محتوا و بلاگری ، شما را در زمینه ی تولید محتوا و تکنیک های فروش محصولات در اینستاگرام آموزش میدهد.

یکی از مزیت های کلاس های تخصصی آنلاین اینست که به صورت جامع به مباحث فروش اینستاگرامی را کاملا به زبان ساده و با ارائه ی کلی مثال و راهکار واقعی آموزش میدهند.

توصیه میشود از کلاس تولید محتوای فروش و بلاگری وبسایت ممتاز کلاب برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده کنید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.