دانلود کلاب هاوس برای ویندوز؛ روش نصب بر روی ویندوز به صورت گام به گام

چکیده مطلب :

حتما شما هم به دنبال کلاب هاوس ویندوز هستید، کلاب هاوس یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی جهان است که برای شنیدن پادکست های صوتی و تعامل با افراد به صورت آنلاین ایجاد شده است. همانطور که در جریان هستید، نصب این برنامه، در ابتدا فقط برای کاربران IOS بود و بعد ها، با افزایش استقبال کاربران از برنامه، نسخه اندروید کلاب هاوس آن هم ایجاد شد.

متاسفانه با وجود اشتیاق فراوان کاربران، هنوز نسخه رسمی کلاب هاوس برای ویندوز فراهم نشده است و این موضوع برای کاربران کمی نگران کننده می باشد. اگر شما هم به دنبال راهی برای دانلود کلاب هاوس برای ویندوز ۱۰هستید، نگران نباشید در این مقاله قصد داریم شما را با چند روش کاربردی، به عنوان راهنمای نصب کلاب هاوس برای ویندوز آشنا بسازیم.

کلاب هاوس چیست؟

کلاب هاوس، در آوریل ۲۰۲۰ توسط دو نفر از کارمندان شرکت Alpha Exploration  ایجاد شد. در آن زمان کلاب هاوس، یک پلتفرم چت صوتی بود که فقط در گوشی های همراه آیفون، آن هم از طریق دعوتنامه قابل استفاده بود. کاربران این برنامه می توانستند با یکدیگر گفتگو کنند. این برنامه به شدت مورد استقبال قرار گرفت و در طول چند ماه، حدود ۲ میلیون کاربر به آن پیوست. در حال حاضر این برنامه صوتی اجتماعی، بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد که از مهم ترین آن ها می توان به مارک زاکربرگ، ایلان ماسک و برخی از افراد برتر جهان اشاره کرد.

کلاب هاوس وب، دارای بخش های مختلفی است که مهم ترین آن اتاق هایی مخصوص صحبت افراد مختلف است. کاربران در این اتاق ها جمع شده و به بحث و گفتگو در رابطه با موضوع خاصی می پردازند. شما در کلاب هاوس برای کامپیوتر، این امکان را دارید تا  اتاق هایی ایجاد کنید و دوستان، فالورها یا اشخاص غریبه را به جلسه دعوت نمایید. همچنین می توانید با استفاده از خرید فالوور کلاب هاوس، تعداد فالوور های خود را افزایش دهید و جلسات خود را با تعداد افراد بیشتری برگزار کنید.

خرید فالوور کلاب هاوس آیا مفید است ؟

اگر در ذهن خود همچنین سوالی دارید و یا سوالاتی مانند این که آیا با خرید فالوور کلاب هاوس، روم هایی که ساخته اید شلوغ تر خواهد شد یا نه این پاراگراف را همراه ما باشید، فالوور کلاب هاوس به دو نوع فالوور ایرانی کلاب هاوس و فالوور خارجی تقسیم شده است که باید در نظر داشته باشید زمانی که هدف شما افزایش فالوور کلاب هاوس واقعی است نباید انتظار داشته باشید که زمانی که شما هزار عدد فالوور کلاب هاوس سفارش دادید تمام آن ها فالوور های کاملا واقعی کلاب هاوس باشد، پس از بررسی های ما در زمینه قیمت مناسب برای خرید فالوور کلاب هاوس واقعی ازبین تعدادی از سایت های مختلف متوجه شدیم که سایت سون فالوور ( www.7follower.com ) از لحاظ ارائه قیمت منصفانه پیشتاز نسبت به سایت های دیگر است اگر قصد افزایش و خرید فالوور کلاب هاوس را دارید به لینک روبرو مراجعه کنید. https://7follower.com/buy-clubhouse-follower

دانلود کلاب هاوس برای ویندوز

دانلود کلاب هاوس ویندوز

دانلود کلاب هاوس برای ویندوز ۷، ۸ و۱۰ به صورت مستقیم امکان پذیر نیست. چرا که هنوز هیچ نسخه رسمی از این برنامه برای ویندوز منتشر نشده است. اما نگران نباشید روش های زیادی برای نصب کلاب هاوس ویندوز وجود دارد که در این بخش، آن ها را معرفی خواهیم کرد. یکی از روش های دانلود کلاب هاوس برای ویندوز ۳۲ بیتی، استفاده از شبیه سازهای اندروید است. شبیه ساز Bluestacks و MEPlayer دو شبیه ساز معروف و کاربردی است که می خواهیم نحوه استفاده از آن ها و نصب کلاب هاوس روی ویندوز ۳۲ بیتی را به شما آموزش دهیم.

ناگفته نماند که به دلیل استقبال شدید کاربران، نسخه وب این پلیکیشن، منتشر شده است و شما برای استفاده از کلاب هاوس برای ویندوز، می توانید از کلاب هاوس وب، مانند سایر شبکه های اجتماعی  استفاده کنید.

راهنمای نصب کلاب هاوس برای ویندوز ۷ /۸ ۱۰ با استفاده از شبیه ساز Bluestacks

راهنمای نصب کلاب هاوس برای ویندوز

برای نصب کلاب هاوس در ویندوز، بهترین انتخاب، شبیه ساز بلو استکس است. چرا که روش نصب این برنامه بسیار آسان بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل، می توانید با یک جستجو ساده در اینترنت آن را برطرف کنید. روش دانلود کلاب هاوس ویندوز به شرح ذیل می باشد.

  • برای دانلود برنامه Bluestacks وارد سایت رسمی آن شده و نسخه ویندوز آن را دانلود کنید.
  • پس از استخراج پوشه، فایل.exe را اجرا کرده و عملیات نصب را به طور کامل انجام دهید.
  • پس از نصب و اجرای شبیه ساز، با استفاده از Google ID خود، وارد آن شوید.
  • وارد فروشگاه Play Store شوید و Clubhouse را جستجو کنید.
  • برنامه Clubhouse را انتخاب و روی گزینه نصب کلیک کنید.
  • برای دانلود کلاب هاوس ویندوز منتظر بمانید.

اکنون می توانید به راحتی از برنامه کلاب هاوس برای ویندوز ۱۰ استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

نصب کلاب هاوس برای ویندوز ۷ /۸ ۱۰ با استفاده از شبیه ساز MEmu play

MEmu play، یکی دیگر از محبوب ترین شبیه ساز های اندروید است که با استفاده از آن می توانید تمام برنامه ها و بازی های قابل اجرا در گوشی های اندروید را در ویندوز نصب کنید. این برنامه بسیار انعطاف پذیر، سریع و سبک است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم از آن، برای دانلود کلاب هاوس برای ویندوز ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی استفاده کنیم. برای دانلود کلاب هاوس برای ویندوز ۱۰ یا پایین تر، مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله اول

برای نصب شبیه ساز MEmu play وارد مرورگر گوگل شوید و سایت رسمی آن را باز کنید. در این سایت می توانید شبیه ساز MEmu play را به طور رایگان دانلود کنید.

مرحله دوم

نصب برنامه MEmu play روی ویندوز بسیار آسان است و نیاز به راهنمای خاصی ندارد. پس از نصب و ثبت نام در برنامه، وارد فروشگاه گوگل پلی شده و به دنبال برنامه کلاب هاوس ویندوز بگردید.

مرحله سوم

زمانی که برنامه رسمی Clubhouse Software, Inc را یافتید، گزینه Install را انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید.

مرحله چهارم

پس از نصب موفقیت آمیز، می توانید Clubhouse را در صفحه اصلی MEmu Play پیدا کنید.

در این مرحله می بینید که برنامه کلاب هاوس با موفقیت روی شبیه ساز نصب شده و در صفحه اصلی قرار گرفته است. حتما تا بحال متوجه شده اید که این شبیه ساز چقدر در مقایسه با برنامه بلواستکس سبک و راحت می باشد.

نحوه دانلود و نصب Clubhouse در ویندوز ۱۱

دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر ویندوز۱۱ با سایر ویندوز ها کمی متفاوت است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم آموزش آن را به صورت مجزا قرار دهیم. نصب کلاب هاوس ویندوز ۱۱ نیاز به اپ استور آمازون دارد. پس بهتر است ابتدا آن را روی سیستم خود نصب کنید. پس از دانلود و راه اندازی اپ استور، می توانید وارد آن شده و برنامه های مورد نظر خود را پیدا و نصب کنید.

شرایط لازم برای دانلود برنامه Clubhouse در ویندوز ۱۱

برای نصب کلاب هاوس برای ویندوز ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی ، تمام شرایط لازم را را بررسی کنید و از سازگار بودن سیستم خود مطمئن شوید. الزامات نصب کلاب هاوس برای ویندوز ۱۱ عبارتند از

  • فضای ذخیره سازی: SSD
  • معماری پردازنده: x64 یا ARM64
  • رم:
    • ۸ گیگابایت (حداقل)
    • ۱۶ گیگابایت (توصیه می شود)
  • پردازنده:
    • Intel Core i3 8th Gen(حداقل یا بالاتر)
    • AMD Ryzen 3000(حداقل یا بالاتر)
    • Qualcomm Snapdragon 8c(حداقل یا بالاتر)

عیب یابی کلاب هاوس ویندوز

اگر شما یکی از نسخه های غیر رسمی کلاب هاوس ویندوز را نصب کرده اید و یا همانطور که در آموزش بالا خدمت شما عزیزان گفتیم با یکی از شبیه ساز های بلواستک یا ممو پلی مشغول اجرای کلاب هاوس بر روی ویندوز خود هستید، احتمال وجود برخی مشکلات برای شما خواهد بود از جمله فعال نشدن میکروفن شما در حین صحبت که می توانید مراحل پایین را عملی کنید تا مشکل شما سریعا رفع شود.

  1. کامپیوتر خود را ریستارت کنید.
  2. حافظه پنهان یا همان کش ( cache ) خود را در شبیه ساز های نامبرده پاک کنید.
  3. فیلترشکن خود را تغییر دهید و یا خاموش کنید.
  4. اگر فایروال آنتی ویروس روشن است؛ آن را موقتا خاموش کنید.
  5. اگر همچنان مشکل داشتید؛ کارت صدای کامپیوتر خود را تست کنید.

سلب مسئولیت

ما به عنوان یک خبرگزاری این مطلب را منتشر کرده ایم و به هیچ عنوان برنامه نویس کلاب هاوس نسخه ویندوز نیستیم و تنها هدف ما استفاده راحت کاربران ویندوز از نسخه کلاب هاوس ویندوز بود با این حال اگر در اجرای کلاب هاوس در لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی خود همچنان مشکل دارید باید صبر کنید تا نسخه رسمی آن از طریق وب سایت سازنده اصلی آن منتشر شود.

نتیجه گیری

کلاب هاوس که از رابط کاربری بسیار ساده و آسانی برخوردار است، محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده است. در این مقاله دو روش بسیار ساده و بی دردسر را برای دانلود کلاب هاوس روس ویندوز معرفی کردیم. ۲ شبیه ساز های که معرفی کردیم، محبوب ترین شبیه ساز ها برای استفاد از برنامه در ویندوز شناخته شده اند. بنابراین برای دانلود کلاب هاوس برای ویندوز ۷ می توانید از یکی آنها استفاده کنید، همچنین در صورت داشتن سوالات بیشتر و آموزش های مرتبط با کلاب هاوس و دریافت خدمات برای شبکه های مجازی خود می توانید به سایت سون فالوور مراجعه کنید.

 

 

5/5 - (7 امتیاز)
2 نظرات
  1. بهرنگ می گوید

    سلام ممنون از مطلب خوبتون یک سوالی داشتم من تونستم کلاب هاوس رو از طریق شبیه ساز آندرویدی در ویندوز نصب کنم ، اما الان صدام نمیره داخل روم های کلاب هاوس که میخوام صحبت کنم
    مشکل از چیه ؟

    1. رامین می گوید

      کارت صوتی سیستمتون رو چک کنید ، مشکلی نخواهید داشت برای اجرای کلاب هاوس در ویندوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.