خرید سرور مجازی هلند از سرودیتا

 

سرور مجازی، یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی افرادی است، که به تازگی کسب و کار خود را آغاز کرده‌ یا سایتی با بازدید متوسط در زمینه‌های مختلف دارند. سرور مجازی یا VPS بخشی از یک سرور اختصاصی است که امکان استفاده از تمامی امکانات آن را به کاربرانش می‌دهد. شرکت‌های مختلف، سرورهای مجازی را به صورت ماهانه یا سالانه اجاره می‌دهند و ممکن است انتخاب از میان آنها کمی سخت و نیازمند بررسی‌های بیشتر باشد. به نظر شما در هنگام خرید سرور مجازی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ در پایان مطلب به پاسخ این سوال خواهید رسید.

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی مخفف عبارتVirtual Private Server بوده و می‌توانیم آن را نسخه شبیه‌سازی شده از سرورهای واقعی بدانیم. اگر بخواهید درک بهتری را از این سرورها داشته باشید، می‌توانید میانگینی از سرور اختصاصی و اشتراکی را در نظر بگیرید.

سرور مجازی بخشی از سرور اختصاصی است. زمانیکه فردی آن را خریداری می‌کند، می‌تواند بدون ایجاد مزاحمت برای سایت‌های دیگری که روی این فضای میزبانی ایجاد شده‌اند، فعالیت‌های خود مانند نصب نرم‌افزارهای مختلف را انجام دهد. به علاوه در VPS امکان افزودن فضای میزبانی نیز وجود داشته و مشکلی مانند کاهش سرعت را برای دیگر سایت‌ها ایجاد نخواهد کرد. قیمت سرورهای مجازی کمتر از انواع اختصاصی و بیشتر از سرورهای اشتراکی است.

سرور خارجی بهتر است یا ایرانی؟

سرورهای ارائه شده توسط شرکت‌های مختلف، از دیتاسنترهای متفاوتی دریافت می‌شوند. این مراکز داده می‌توانند درون ایران یا کشورهای دور و نزدیک باشند. به عنوان مثال در سرودیتا انواع سرورهای مجازی هلند، امریکا، ایران، آلمان و فنلاند به فروش می‌رسند که می‌توانید با توجه به نیاز خود آنها را انتخاب کنید. مطمئنا هرچه دیتاسنتر ارائه دهنده این سرویس‌ها معتبرتر و مدرن‌تر باشند، خدماتی که از آنها دریافت می‌شود، نیز بهتر خواهد بود. بنابراین قبل از انتخاب ایرانی یا خارجی بودن یک فضای میزبانی باید به امکانات و کیفیت ارائه خدمات آنها توجه کنید.

خرید بهترین سرور مجازی با آپتایم بالا

بهترین سرور مجازی از نظر هر فردی با ویژگی خاصی تعریف می‌شود. در واقع هر کسب و کاری بسته به نیاز خود به دنبال فضای میزبانی مناسبی می‌گردد. این انتخاب در مورد یک کسب و کار تازه‌کار یا یک فروشگاه اینترنتی معروف متفاوت است. اما چند نکته کلی در فرایند انتخاب بهترین سرور مجازی وجود دارد که بهتر است به آنها توجه کنید:

  1. پینگ تایم کم: عموما سرورهای داخلی به دلیل موقعیت مکانی نزدیکتر، نسبت به انواع خارجی پینگ تایم کمتری دارند. اما سرورهایی هم هستند که با وجود موقعیت خارجی، باز هم پینگ تایمی مشابه با انواع ایرانی دارند. مانند سرور مجازی هلند در سرودیتا… بنابراین برای پینگ تایم پایین به جای توجه به مکان سرور بهتر است به شرکت ارائه دهنده خدمات توجه کنید.
  2. قیمت:قیمت، دومین نکته در انتخاب سرور است. معمولا سرورهای خارجی نسبت به ایرانی گرانتر هستند. اما برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود می‌توانید به صورت ماهانه این سرورها را اجاره کنید.
  3. بهره‌مند بوده از سخت‌افزارهای قدرتمند: ویژگی دیگری که باید به آن توجه کنید، بهره‌مند بودن سرور از سخت‌افزارهای قدرتمند است. این ویژگی بیشتر در سرورهای خارجی دیده می‌شود.
  4. سیستم عامل: سرورهای مجازی بر اساس سیستم عامل به سه دسته سیستم عامل ویندوز، لینوکس و میکروتیک تقسیم‌بندی شده و که باید آن را بر اساس زبان سایتتان انتخاب کنید. به عنوان مثال سایتی که با php نوشته شده به سروری با سیستم عامل لینوکس احتیاج دارد و سایتی که با زبان مایکروسافت نوشته شده به سرور مجازی ویندوزی نیاز خواهد داشت.
  5. مشاوره قبل از انتخاب: سعی کنید شرکتی را برای دریافت خدمات مورد نیازتان انتخاب کنید که بتواند مشاوره خوبی را قبل از انتخاب به شما بدهند. با اینکار می‌توانید بهترین پلن را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

آیا سرور مجازی برای کسب و کار من مناسب است؟

این سوالی است که اغلب کاربران در زمان شروع فعالیت خود با آن روبه‌رو هستند. مسلما یک سرور اختصاصی برای تمام کسب و کارها بهترین انتخاب است. اما آیا بودجه خرید این سرور برای همه فراهم است؟ مطمئنا در این مواقع استفاده از یک سرور مجازی انتخاب بهتری خواهد بود. از جمله کاربردهای سرور مجازی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • میزبانی سایت
  • بک‌آپ گیری از اطلاعات
  • استفاده به عنوان سرور بازی
  • جایگزینی فیلترشکن
  • استفاده برای بورس و بازار رمز ارزها
  • تست کردن کدهای برنامه‌نویسی
  • استفاده در ایمیل مارکتینگ
  • ساخت و پیاده‌سازی برنامه و اپلیکیشن‌های مختلف

سرور مجازی هلند سرودیتا از دیتاسنتر معروف Serverius از شهر آمستردام

در سرودیتا، انواع مختلف سرورها وجود دارند که شما می‌توانید آنها را انتخاب کنید. سرور مجازی هلند در این مجموعه از دیتاسنتر معروف Serverius از شهر آمستردام دریافت شده و به همین دلیل قدرت، امنیت و پهنای باند بسیار بالایی دارد. همه افرادی که در شهر هلند هستند، این مرکز داده را می‌شناسند و امروز به بسیار از شرکت‌های هاستینگ خدمات خود را ارائه می‌دهد.

از جمله مزایای سرور مجازی هلند سرودیتا، وجود پلن‌های مختلف برای استفاده‌ سایت‌های تازه‌کار و سبک، متوسط، سنگین و حرفه‌ای است که به شما امکان می‌دهد با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید. این پلن‌ها با قیمت‌های مختلف و به صورت ماهانه بوده و تفاوت آنها در پردازنده، رم و هارد است.

سیستم عامل این سرورها از ویندوز یا لینوکس است و پشتیبانی ۲۴ ساعته را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با خرید هر کدام از این پلن‌ها در عرض مدت ۱۵ دقیقه به پنل آن دسترسی پیدا کنید. پنل مدیریتی این سرورها تحت وب سرودیتا بوده و امکان مدیریت آنها با بات تلگرام نیز وجود دارد.

کلام آخر

سرودیتا از همان ابتدای فعالیت خود تا کنون سعی کرده تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه دهد. در این شرکت می‌توانید انواع سرورهای ایرانی و خارجی را با توجه به پلن‌های ارائه شده و قیمت‌های متفاوت دریافت کنید. سرورهای مجازی که توسط سرودیتا ارائه می‌شود با آپتایم ۹۹ درصدی بوده و با استفاده از بهترین تکنولوژی‌های مجازی و سخت‌افزارهای به روز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. همین ویژگی باعث شده تا این سرورها همیشه در دسترس باشند و بتوانند با اتصالات قوی که دارند، بهترین کاربری را داشته باشند.

 

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.