پیشنهاد خرید بهترین قالب وردپرس چند منظوره

قالب زفایر در واقع یکی از قالب های پر استفاده و پر فروش وردپرسی به شمار می رود که بدون شک یکی از سبک های طراحی متریال در صنعت طراحی سایت به حساب می آید. طراحی منحصر به فردی که در قالب Zephyr پیاده سازی شده در حقیقت الهام گرفته از گوگل است و یکی از پیشنهادهای خوب برای اشخاصی است که مایلند وب سایت خودشان را به بهترین وجه ممکن طراحی و اجرا کنند.

معرفی اجمالی پوسته زفایر

همان طوری که در بالا هم به این مورد اشاره کردیم قالب زفایر یکی از قالب های آماده و پر فروش دنیای وردپرس به شمار می رود که بیشتر وب سایت های شخصی، شرکتی، تجاری، فروشگاهی و غیره از آن استفاده می کنند. این قالب در اویل ماه فوریه سال ۲۰۱۵ میلادی در وب سایت تم فارست منتشر و بعد از مدتی کوتاه تبدیل به یکی از پر فروش ترین قالب های وردپرسی شد .

اما سوالی که اینجا مطرح می شود این است:

چه دلیلی وجود دارد که قالب زفایر به یکی پرفروش ترین  قالب های وردپرسی تبدیل شود؟

 

اگر مایلید بر روی وب سایت وردپرسی تان سرمایه گذاری نمایید اولین قدم این است که یک قالب خوب و مناسب انتخاب نمایید. این انتخاب نباید به گونه ای باشد که در میانه راه مجدداً اقدام به طراحی وب سایت نمایید. چرا که این مورد قطعاً به کسب و کار اینترنتی شما ضربه بزرگی وارد خواهد کرد. یکی از این قالب های پیشنهاد شده قالب زفایر است که در واقع می توانید مطمئن باشید که تا مدت ها نیازی به تغییر قالب نخواهید داشت.

در واقع این قالب وردپرسی به یک سبک کاملاً جدید و جذاب طراحی شده است. این طراحی به گونه ای است که حتی گوگل هم آن را برای طراحی وب سایت به دیگران پیشنهاد داده است. یکی از قابلیت های جالب قالب زفایر این است که بدون نیاز به کدنویسی به راحتی قادر خواهید بود که یک وب سایت شیک را طراحی و راه اندازی نمایید.

به طور مثال قالب شرکتی Zephyr یکی از بهترین و مناسب ترین قالب های وردپرسی در تمامی سطح وب به شمار می رود و به گونه ای است که برای موتورهای جستجو به خصوص گوگل کاملاً بهینه شده است. این مورد نشان دهنده این است که زفایر بر اساس استانداردهای گوگل ساخته شده است. یکی دیگر از قابلیت های بسیار خوب قالب زفایر این است که می توانید از آن به عنوان یک قالب فروشگاهی هم استفاده نمایید.

یکی دیگر از دلیل هایی که باعث شده زفایر به عنوان محبوب ترین و در عین حال پر فروش ترین قالب وردپرسی تبدیل شود این است که شما به راحتی قادر خواهید بود که هدر سایت تان را به صورت کاملاً شخصی طراحی نمایید.

همان طوری که پیشتر هم اعلام کردیم خرید قالب زفایر از هر لحاظ به سود شما خواهد بود چرا که این قالب وردپرسی با استانداردهای گوگل طراحی و کدنویسی شده و به همین دلیل این قالب مختص افرادی است که مایلند در گوگل سرعت بیشتری داشته باشند.

سرعت لود و اجرایی که در پوسته زفایر وجود دارد، بسیار بالا است و تمامی مواردی که برای سئو مناسب می باشد بر روی زفایر و قالب ایمپرزا که هر دو از یک سازنده هستند پیاده سازی شده است. در واقع هر نوع وب سایتی به وسیله این قالب قابل طراحی و پیاده سازی است و هیچگونه محدودیتی برای طراحی با خرید قالب زفایر وجود نخواهد داشت.

ویژگی های قالب زفایر

ویژگی های بسیار زیادی را می توان برای این قالب وردپرسی بیان کرد که در ادامه این بخش به مهم ترین آنها اشاره ای کوتاه خواهیم کرد:

  • سرعت بسیار بالا در پوسته قالب
  • از نظر سئو و بهینه سازی در سطح بسیار عالی
  • صفحه ساز کشیدنی رها کردنی
  • امکان فشرده سازی کدهای CSS در پنل تنظیمات قالب
  • بهره بردن از بیش از ۶۰ فونت فارسی بسیار جذاب
  • تنظیمات فوتر و هدر کاملاً حرفه ای
  • امکان ایجاد سایت فروشگاهی
  • بهره بردن از امکانات بسیار زیاد صفحه ساز
  • کاملاً ریسپانسیو یا واکنشگرا آن هم متناسب با هر نوع نمایشگری
  • دارای رتبه عالی در وبسایت GT Metrix
  • امکان ایجاد فوتر با استفاده از صفحه ساز
  • امکان ایجاد سایت های چند زبانه
  • طرح بندی های متفاوت و مختلف هدر

و قابلیت های بیشمار دیگر.

اما سوال دیگری که پیش می آید این است:

چرا در حال حاضر قالب زفایر یکی از بهترین قالب های موجود است؟

بدون شک قالب زفایر یکی از بهترین قالب های چند منظوره است که در وب سایت تم فارست همیشه جزو قالب های پر فروش و محبوب به شمار می رفته است. همین مورد باعث شده تا این قالب برای معرفی محصول و یا معرفی خدمات به دیگران بسیار مناسب باشد.

در حال حاضر هم سازنده زفایر به صورت مداوم در حال به روز رسانی و بهبود این قالب محبوب در سراسر دنیا است و به همین دلیل است که تغییرات و پیشرفت این قالب نسبت به دیگر همتایان خود به خصوص در چند ماه اخیر بسیار بهتر بوده و این نشان از عملکرد بسیار خوب قالب زفایر است.

در حال حاضر یکی از اهداف تیم ایمپرزا فارسی به عنوان طراحی سایت یزد این است که به صورت کاملاً تخصصی در زمینه فارسی سازی و بهبود قالب وردپرسی در کشور فعالیت کند. ایمپرزا فارسی تلاش می کند تا با ارائه یک وب سایت کاملاً جذاب و کاربر پسند مکانی را برای مشتریان خود فراهم کند تا محصولات، کالاها و یا خدمات خودشان را به دیگران معرفی و از آن کسب درآمد کنند.

در حال حاضر یکی از مهم ترین و مناسب ترین روش های جذب مخاطب به وسیله موتورهای جستجو به خصوص گوگل است. با توجه به تجربه وب سایت ایمپرزا فارسی و همچنین امتیازهای توسعه دهنده های سراسر دنیا، خرید قالب زفایر آن هم با توجه به عملکرد بسیار خوب این قالب در بحث سئو و سازگاری آن با موتورهای جستجو، بهترین پیشنهاد برای طراحی سایت به شمار می رود. استفاده از این قالب و رعایت نکات بسیار ساده در بحث سئو به راحتی می تواند وب سایت شما را به رتبه های بالای گوگل آن هم با استفاده از کلمه های کلیدی مد نظرتان، هدایت کند.

پنل تنظیمات قالب زفایر به صورت کامل، فارسی سازی شده تا تمامی کاربران به راحتی بتوانند اقدام به سفارشی سازی وب سایت وردپرسی خود نمایند. این پنل شامل قسمت های بسیار زیادی است که با توجه به ترجمه استانداردی که توسط تیم ایمپرزا انجام شده، تمامی افراد قادر خواهند بود وب سایت خودشان را شخصی سازی نمایند.

آیا نصب قالب زفایر آسان است؟

 

یکی از نکات جالب توجه در بحث نصب قالب، بسته نصبی آسان آن است. در بحث بسته نصب آسان می توان اینگونه گفت که خریدار قادر خواهد بود قالب را همانطوری که در دمو مشاهده می کند بدون هیچگونه تفاوتی به سادگی نصب و سپس از آن استفاده نماید.

قالب زفایر کاملاً ریسپانسیو یا به اصطلاح واکنش گرا است که در واقع یکی از معیارهای سئو به شمار می رود. تمامی وب سایت هایی که به وسیله این قالب طراحی و اجرا می شود به صورت خودکار، ریسپانسیو می شود و این مورد ادامه فعالیت را برای کاربران وردپرسی بسیار راحت تر می کند. به همین دلیل است که ما به عنوان تیم ایمپرزا فارسی همواره خرید قالب دو زبانه و پوسته زفایر را به افرادی که مایل به طراحی وب سایت های وردپرسی هستند، پیشنهاد می کنیم.

اما سوال اصلی ما این است:

چرا باید قالب زفایر را از ایمپرزا فارسی خریداری کنیم؟

در حقیقت وب سایت ایمپرزا فارسی تنها مرجعی است که شما به راحتی قادر خواهید قالب ایمپرزا و زفایر که هر دو مربوط به یک سازنده هستند را به همراه فاکتور، خریداری نمایید و از هر بابتی خیالتان کاملاً راحت خواهد بود که کدهای قالب کاملاً سالم و بدون عیب و نقص است. در ضمن پشتیبانی این وب سایت در هر زمانی که به مشکل برخورد کردید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را برای شما مرتفع خواهند کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
1 نظر
  1. طاها می گوید

    سلام قالب زفایر یا ایمپررزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    کدومممممممممممممم؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.