تا قبل از دانستن این نکات بازاریابی اینترنتی را آغاز نکنید!

جهت اطلاع از این موضوع با ما همراه شوید در این مقاله به انواع نکات در خصوص بازاریابی اینترنتی اشاره نموده ایم:

انتخاب کلمه کلیدی یک موضوع مهم و ضروری برای مقالات و جستجو آن ها است به طوری که می توان آن را همانند یک قلب برای موضوعات متنوع دانست. نکته مهمی که در این قسمت می بایست عنوان نماییم این است که یک کلمه کلیدی مناسب شکست و یا برد یک پروژه را تعیین می کند. پس استفاده از کلمات کلیدی مناسب بسیار در بازاریابی اینترنتی ضروری است و اهمیت بالایی دارد.

هرگز این جمله را فراموش نکنید که برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب و با ارزش سئو می بایست با انواع کلمات کلیدی آشنایی پیدا کنید.

به بیان دیگر بهتر است این گونه بگوییم که مهم ترین کار قبل از انتخاب یک کلمه کلیدی آشنا شدن  با انواع حالت های کلمات کلیدی است. به طور کلی با ذکر سه دسته  می توان این موارد را برای بازاریابی اینترنتی نام برد؛

کلمه کلیدی اطلاعاتی

این مورد از کلمات کلیدی برای جستجو کردن مخاطبان در خصوص جمع آوری اطلاعات در مورد هر چیزی است، در این موارد باید از یک کلمه سئو مناسب استفاده نمود تا ترافیک های ورودی به سایت بیشتر شده و متن ما که احتمالا در خصوص فروش کالایی است دیده شود.

کلمه کلیدی محصول محور

این مورد از کلمات کلیدی در خصوص متن هایی است که بیشتر اشخاص به سمت آن ها می آیند تا برای خریدی که می خواهند انجام دهند اطلاعات کافی را جمع آوری نمایند به بیان دیگر یعنی یک فرد می خواهد خریدی را انجام دهد که در تصمیم گیری برای آن خرید صد درصد نیست و با این موارد از اطلاعاتی که ما انتشار می کنیم فرد را از قابلیت ها و مزیت های یک کالا باخبر می سازیم.

کلمه کلیدی نیاز محور

این مورد از مقالات بیشتر برای مخاطبانی که خرید دارند جستجو می شوند.

بهتر است این را واضح بیان نماییم که کلمات کلیدی مناسب برای سئو در نرم افزار سایت ساز کلماتی اند که نیاز محور باشند. پس در انتخاب کلمات کلیدی خود باید این موارد را در نظر داشته باشیم. بهتر است این مورد را نیز بررسی نمایید که این فقط یک دسته بندی کلی در مورد کلمات کلیدی است و برای بهتر شدن باید موارد دیگر که در این امر نقش بسیاری دارند را نیز در نظر بگیرید.

چند نکته مهم برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو و بازاریابی اینترنتی در صفحات سایت

برای رسیدن به بهترین کلمه های کلیدی می بایست نکات زیر را رعایت کنید:

هر کلمه کلیدی دارای کلمات مشابه دیگر یا واژه  های هم معنی دیگری است که می باید آن ها را نیز برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو ، در نظر بگیریم.

هر لغت یا واژه دارای LSI هایی در جستجو های گوگل می باشد که می باید قطعا آن ها را برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو ، در نظر بگیریم.

 

معنای کلیدی جایگزین کلمه کلیدی برای سئو صفحات

 

در این چند سال آخری، تمرکز گوگل بر روی استفاده از معناها می باشد. در حقیقت هدف گذاری ما برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای سئو و همین طور تولید محتوا، باید تمرکز بر مفهوم کلیدی به جای کلمه کلیدی باشد.

در واقع به جای تکرار کلمه در یک صفحه یا محتوای سایت، از تکرار معنی استفاده می کنیم. این به معنی است که به دست آوردن جایگاه در یک کلمه در گوگل به همراه به دست آوردن رتبه در چندین عبارت حاشیه ای در نتایج جستجوی گوگل خواهد بود.

 

هر معنای کلیدی (کلمات کلیدی مشابه و هم حوزه) را برای یک صفحه و ساخت آن استفاده کنید. این یعنی استفاده از هر صفحه فقط برای یک معنای کلیدی مشخص. این امر سبب بیشتر شدن کیفیت سئو داخلی صفحات سایت خواهد شد.

همین طور هر صفحه باید حاوی یک معنی کلیدی باشد.

 

در زمان ساخت یک صفحه برای یک کلمه کلیدی (یا  همان معنی کلیدی) و انجام سئو بر روی آن ، قطعا از کلمات شبیه به هم در همان صفحه استفاده کنید.

 

در صورتی که در حوزه مورد فعالیت ، کلمات کلیدی شبیه به هم زیاد بوده و همین طور محتوا برای آن زیاد می باشد، می توانید از کلمات مشابه مفهوم کلیدی در ساخت سایر صفحات و یا ساخت دیگر صفحات فرود یا Landing Page ها استفاده کنیم.

 

سعی داشته باشیم از کلمات کلیدی و کلمات مشابه آن و همین LSI های مربوط به آن ها، برای ایجاد محتوا سایت خود استفاده کنیم.

جهت نوشتن یک محتوا و انتشار آن در صفحات خود می بایست علاوه بر انتخاب یک کلمه کلیدی مناسب برای سئو خود برای اجرا سئو نیز برنامه کاملی داشته باشیم، بهتر است این جمله را همواره در خاطر خود حفظ نمایید که برای هر قدم خود نیاز به برنامه دارید تا اینگونه با حساسیت و ظرافت تمام به هدف نهایی خود برسید.

کلمات کلیدی همان موضوعات اصلی ما در مقالات هستند که باید با استفاده از خلاقیت های خود در این زمین بر روی آن ها کار کرده و بهترین نوع آن را انتخاب نمایید.

کاربران گرامی از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید از شما سپاس گذاریم در این مقاله سعی نمودیم راه حل های مناسب و نکات کاملی در خصوص نوشتن کلمات کلیدی مناسب برای سئو در مقالات را شرح دهیم.

 

برای دریافت مشاوره رایگان با نرم افزار crm چیتاک ارتباط بگیرید.

 

chitalk.net

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.