بهترین افزونه های وردپرسی با یاسئومی

اکثر افزونه های وردپرس رایگان هستند و شما با کمترین هزینه می توانید امکانات مفیدی به سایت خود اضافه کنید؛ اما نصب تمام پلاگین های وردپرس، سرعت سایت شما را کند می کند؛ به همین دلیل شما به عنوان مدیر کسب و کار، باید با بهترین افزونه های وردپرسی آشنا شوید.

پلاگین های مربوط به سئو، سرعت لود سایت، افزونه های امنیتی و… از مهمترین پلاگین های وردپرس هستند که بعد از نصب این افزونه ها، شما از مورد حمله قرار گرفتن سایت جلوگیری می کنید و با بهبود سرعت سایت، کاربران وفادار را جذب می کنید.

در این مطلب تیم یاسئومی تصمیم دارد شما را بهترین پلاگین های وردپرسی آشنا کند تا شما به صورت رایگان بتوانید با انواع افزونه های مهم برای سایت خود آشنا شوید.

افزونه های وردپرسی

راه های نصب افزونه در وردپرس توسط یاسئومی

۴ راه برای نصب پلاگین ها در وردپرس وجود دارد اما یکی از راحت ترین راه ها، نصب کردن افزونه از مخزن وردپرس است. در ابتدا ما شما را با راه های نصب پلاگین در وردپرس آشنا می کنیم.

  • نصب افزونه از مخزن وردپرس
  • نصب پلاگین از پیشخوان وردپرس
  • نصب افزونه در هاست cpanel
  • نصب پلاگین در هاست دایرکت ادمین
  • نصب پلاگین از گیت هاب

سایت وردپرسی یاسئومی

آموزش نصب افزونه از مخزن وردپرس

یکی از راحت ترین راه های نصب پلاگین در سیستم مدیریت محتوا وردپرس، نصب از قسمت مخزن وردپرس است. برای نصب پلاگین از مخزن وردپرس، باید راه های زیر را انجام دهید.

  1. در مرحله اول شما باید وارد سایت خود شوید؛ در قسمت مدیریت وردپرس، نام کاربری و رمز خود را وارد کنید تا وارد پیشخوان وردپرس شوید.
  2. بعد از ورود شما به پیشخوان وردپرس، در منو سمت راست صفحه، بر روی افزونه ها کلیک کنید و منتظر بمانید تا صفحه لود شود.
  3. بعد از لود صفحه افزونه ها، شما در منوی سمت راست از قسمت افزونه ها، بر روی افزودن کلیک کنید.
  4. شما می توانید افزونه هایی که تاکنون بر روی مخزن وردپرس نصب شده اند را جستجو کنید؛ یکی از افزونه های ضروری که می خواهید بر روی سایت خود نصب کنید، در فیلد جستجوی بالای صفحه در سمت چپ جستجو کنید.
  5. بعد از جستجو کردن نام افزونه، مخزن وردپرس یک یا چندین افزونه نمایش می دهد؛ بر روی هم اکنون نصب کن افزونه مد نظرتان کلیک کنید تا پلاگین شما نصب شود.
  6. بعد از نصب افزونه، شما می توانید افزونه را فعال کنید؛ برای فعال کردن افزونه باید بر روی دکمه فعال کردن کلیک کنید تا این افزونه فعال شود.

نصب افزونه اختصاصی

اگر شما یک پلاگین اختصاصی دارید و در پیشخوان وردپرس نیست یا اینکه نسخه پولی افزونه خرید کرده اید، نمی توانید از مخزن وردپرس نصب کنید؛ بلکه باید به صورت دستی نصب کنید.

شما می توانید از قسمت هاست خود افزونه را اضافه کنید یا اینکه از قسمت پیشخوان وردپرس پلاگین اختصاصی خود را نصب کنید.

چند مرحله روش نصب افزونه اختصاصی بر روی پیشخوان وردپرس مانند نصب افزونه از مخرن وردپرس است؛ لازم است مرحله ۱، ۲ و ۳ که بالاتر توضیح دادیم را انجام دهید؛ در مرحله چهارم شما باید بر روی دکمه بارگذاری افزونه کلیک کنید.

  • بر روی Choose File کلیک کنید و پلاگین به صورت فایل Zip را اضافه کنید؛ سپس بر روی هم اکنون نصب کن کلیک کنید.
  • در مرحله بعد باید بر روی فعال کردن افزونه کلیک کنید.

بهترین افزونه وردپرسی برای سئو از نگاه یاسئومی

سه تا از محبوب ترین افزونه وردپرسی برای سئو نظر کاربران را جلب کرده است؛ شما نیاز است یکی از این پلاگین ها را نصب کنید تا تداخلی در سایت شما ایجاد نشود؛ پیشنهاد می شود بین یواست سئو و رنک مث، یکی از آن ها را نصب کنید.

  • Yoast Seo
  • All in One SEO Pack
  • Rankmath

بهترین افزونه امنیتی برای وردپرس از نگاه یاسئومی

در تمام پلاگین های امنیتی که برای وردپرس ساخته شده، iThemes Security، عملکرد بهتری داشته است؛ اگر تصمیم به نصب پلاگین امنیتی برای وردپرس دارید، پیشنهاد می شود آی تمز سکوریتی را نصب کنید.

  • Wordfence
  • iThemes Security
  • SecuPress

بهترین افزونه های افزایش سرعت سایت در وردپرس از نگاه یاسئومی

افزایش سرعت سایت یکی از راه های نگهداری از کاربر و جذب کاربر بیشتر است؛ به کمک لایت اسپید کش یا راکت، شما می توانید سرعت سایت را بهبود ببخشید.

نصب یکی از این پلاگین ها توصیه می شود و از نصب دو یا چند پلاگین افزایش سرعت خودداری کنید. علاوه بر آن شما میتوانید از خدمات افزایش سرعت سایت یاسئومی استفاده کنید.

  • WP Rocket
  • Litespeed cache
  • Autoptimize
  • Pagespeed ninja
  • Deactivate plugins per page

بهترین افزونه صفحه ساز از نگاه یاسئومی

هر چند استفاده از پلاگین های صفحه ساز باعث کندی سایت می شود، ولی اگر تصمیم دارید یک پلاگین صفحه ساز نصب کنید، شما می توانید از المنتور یا ویژوال کامپوزر استفاده کنید.

  • المنتور
  • ویژوال کامپوزر

سفارش سئو یاسئومی

خدمات سئو یاسئومی

شما با نصب این افزونه ها به صفحه اول گوگل نمی رسید؛ برای رسیدن به جایگاه اول در موتورهای جستجو، باید خدمات سئو سایت خود را به یک شرکت معتبر که سابقه زیادی در این حوزه دارد، بسپارید.

شما می توانید با خیال راحت خدمات سئو را به تیم خدمات سئو یاسئومی بسپارید تا ما در بهبود رتبه سایت، بهبود سرعت سایت ، بهبود رابط کاربری سایت تاثیر بگذاریم و همچنین شما می توانید از وبسایت یاسئومی سفارش تولید محتوا هم بگیرید.

نتیجه گیری

نیاز نیست تمام این پلاگین های وردپرس را نصب کنید؛ به فرض مثال افزونه ووکامرس برای سایت های فروشگاهی کاربردی است و اگر شما یک سایت شخصی دارید، نصب این پلاگین توصیه نمی شود.

افزونه های ذکر شده را بر اساس فعالیت سایت خود انتخاب و نصب کنید؛ به فرض مثال افزونه های مربوط به امنیت، سئو و سرعت لود سایت برای تمام سایت ها کاربردی هستند.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.