بروکرهای بین المللی روبوفارکس

روبوفارکس از بروکرهای بین المللی با سابقه بیش از ۱۱ سال است که وجوه خود را از بانک های بزرگ بین المللی و نقدینگی جدا نگه می دارد و در روبوفارکس حرف اول را امنیت وجوه مشتری می زند و علاوه بر این، حساب مشتری در برابر مانده منفی محافظت می شود.

ویژگی های RoboForex:

  • ایجاد شده توسط IFSC در بلیز
  • تنظیم شده توسط کمیسیون مالی رده A
  • حفاظت از تعادل منفی
  • پوشش تا ۲۰٫۰۰۰ €
  • محافظت از تعادل منفی
  • اجرای سریع معاملات
  • انتقال پول بسیار آسان
  • هزینه معاملات کاملاً پایین
  • دارای بهترین شرایط برای بازرگانان:
  • تجارت بیش از ۱۲۰۰۰ مورد در ۷ کلاس دارایی (سهام، کالاها، فارکس، CFD و بیشتر)
  • پشتیبانی از ۰٫۰ پیپ و ۶ مدل مختلف حساب
  • پشتیبانی از حداکثر اهرم ۱: ۲۰۰۰
  • محافظت در برابر مانده حساب منفی
  • بدون کارمزد برای واریز و برداشت
  • دارای ۲۰ روش پرداخت مختلف
  • اسکالپینگ و مشاوران خبره مجاز هستند
  • بستر معاملات اجتماعی خاص خود را دارد
  • برنده جوایز متعدد

همانطور که در بالا گفته شد، این بروکر دارای محافظت منفی از تعادل است. اگرچه این کارگزار در اتحادیه اروپا تنظیم نشده است، اما محافظت از مشتریان خود در برابر مانده حساب منفی را تضمین می کند. از آنجا که اهرم و لوریج در روبو فارکس می تواند بسیار زیاد باشد، باز کردن موقعیت های بزرگ با حاشیه کم امکان پذیر است. در صورت وجود شکاف یا نوسان بیش از حد، خطرات بازار می تواند منجر به ضرر زیاد برای کاربران شود اما اگر حاشیه بسیار کمی داشته باشید، شما را در همه موقعیت ها پیش می برد و مانع از ضررهای زیاد به شما می گردد.

این بروکرهمچنین دارای گواهی تأیید تجارت است و آن را به صراحت تبلیغ می کند. از تجربه شخصی خودم با این کارگزار می توانم تأیید کنم که اجرای آن بسیار سریع و قابل اعتماد است. شما می توانید حتی با حجم زیاد و معاملات سنگین به آن اعتماد کنید.

بررسی شرایط معامله گران:

در مجموع، بیش از ۱۲۰۰۰ محصول مالی و ۷ کلاس دارایی و ۶ سیستم عامل تجارت در سبد کارگزاران گنجانده شده است. فقط تعداد معدودی از کارگزاران هستند که این چنین طیف گسترده ای را ارائه می دهند که این موضوع هم می تواند تأثیر خوبی را در مشتریان ایجاد کند.

این بروکر مدل های مختلف حساب را ارائه می دهد که به درخواست شما سفارشی شده اند. برای مثال، از یک ودیعه بالاتر (۵۰۰۰ یورو)، هنگام معامله در Prime می توانید هزینه کمتری دریافت کنید. مزیت بزرگ دیگر این است که شما می توانید یک حساب ایجاد کنید و چندین حساب معاملاتی در آن ایجاد کنید.

شرایط تجارت:

از نظر ما، اجرای سفارش در بسیاری از دارایی ها بسیار سریع است. نقدینگی همیشه داده می شود، بنابراین باز کردن موقعیت های بزرگ مشکلی ندارد. حداکثر اهرم ۱: ۲۰۰۰ بسیار زیاد است اما به طور مستقل برای شما قابل تنظیم است.

به طور خلاصه، هزینه ها و هزینه های تجارت روبوفارکس در مقایسه با سایر بروکرها در محدوده پایین است. علاوه بر این، با برداشت های نقدی رایگان و خودکار امتیاز بالاتری نسبت به رقبای خود می گیرد. از نظر من، این کارگزار بهترین پیشنهاد برای مشتریان خصوصی است.

اسپردهای معمول در یک حساب ECN:

EUR / USD 0.0 پیپ

GBP / USD  ۰٫۳ پیپ

USD / JPY   ۰٫۴ پیپ

Oil   ۰٫۰۴ امتیاز

طلا   ۰٫۰۳۰ امتیاز

۴۰ جفت ارز مختلف را از ۰٫۰ پیپ پخش شده در روبو فارکس معامله کنید. میزان اهرم می تواند تا ۱: ۲۰۰۰ باشد. با این حال، لازم به ذکر است که این اهرم بالا در هر مدل حساب موجود نیست. همچنین می توانید هنگام باز کردن حساب، اهرم ها را به تنهایی تنظیم کنید. کارمزد از ۳ دلار در هر ۱ لات با بهترین مدل حساب معامله می شود. با این حال، برای این کار شما به ودیعه بالاتری نیاز دارید. هزینه معاملات ممکن است برای سپرده های پایین تر بیشتر باشد.

خرید و فروش:

این کارگزاری معاملات سهام را با CFD با اهرم تا ۱:۲۰ و اجرای واقعی سهام بدون اهرم ارائه می دهد و بیش از ۱۲۰۰۰ سهام در آن موجود است. شما در این کارگزاری انتخاب بسیار گسترده ای دارید. در مجموع ۳۰۰۰ سهام واقعی و ۸،۴۰۰ CFD در سهام موجود است. با CFD به راحتی می توانید در مدت زمان کوتاهی بروید. اسپردها نیز بسیار مثبت هستند و فقط با ۱ سنت شروع می شوند. حداقل کارمزد حداقل ۰٫۲۵ دلار در هر معامله است. مزیت دیگر این است که شما می توانید سهام را بصورت ۲۴/۷ معامله کنید.

شاخص های سهام:

شاخص ها در بین بیشتر معامله گران بسیار محبوب هستند. کارمزد بسته به نوع حساب از ۴ دلار شروع می شود. در مجموع ، بیش از ۱۰ شاخص از سراسر جهان ارائه شده است.

ETF

ETF یک دارایی قابل معامله در بورس است که بازارهای مختلفی را شامل می شود. اگر ETF بخرید، در دارایی های اساسی سرمایه گذاری می کنید. این کارگزاری بیش از ۱۰۰۰ ETF را برای تجارت ارائه می دهد. ETF واقعی بخرید یا از طریق CFD با اهرم حداکثر ۱:۲۰ معامله کنید. اسپردها با ۰٫۰ پیپ شروع می شوند و حداقل کارمزد ۰٫۲۵ دلار برای هر معامله است.

فلز

البته در روبوفارکس می توانید فلزات را نیز معامله کنید. بیش از ۲۰ بازار مختلف در این بخش ارائه شده است. در اینجا نیز کارمزدها بسیار کم است. طلا، نقره، مس و غیره را مبادله کنید.

کالاها

کالاها با اهرم حداکثر ۱:۲۰ در دسترس هستند. حتی بیش از ۱۰۰ ETF در کالاهای کشاورزی وجود دارد. برای این کار حداقل ۱۰۰ یورو واریز می شود. به طور مثال اسپرد در گندم از ۰۱/۰ کم شروع می شود.

پس همان طور که مطالعه کردید روبو فارکس در تمام ابعاد یک پیشنهاد عالی دارد و بروکری است که شما می توانید با خیال راحت در آن به معامله بپردازید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.