اهمیت طراحی سایت برای موفقیت در کسب و کار را جدی بگیرید!

شاید تا چند سال پیش افراد از اهمیت طراحی سایت و صفحات مجازی برای موفقیت در کسب و کار خود آگاه نبودند، اما این روزها به لطف فراگیر شدن اینترنت و استفاده از تلفن های همراه و تبلت، اهمیت فعالیت در دنیای مجازی بر کسی پوشیده نیست. اما طراحی سایت و فعالیت در دنیای دیجیتال چگونه می تواند بر کسب و کار شما تاثیر بگذارد؟! با ما همراه شوید تا شما را با اهمیت این موضوع آشنا کنیم.

خرید و دریافت خدمات را برای مشتریان خود ساده خواهید کرد

بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای آن که ساعت ها در ترافیک معطل شوند و زمان زیادی را صرف گشتن  و سر زدن به شرکت‌ ها، موسسات و فروشگاه‌ های مختلف کنند، در منزل خود مانده و کارهای خود را اینترنتی انجام دهد. دریافت خدمات و یا خرید به صورت اینترنتی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه افراد می ‌شود، از این رو تعداد مخاطبان خرید ها و خدمات اینترنتی روز به روز در حال گسترش است. شما نیز با طراحی سایت به مشتریان خود این امکان را می ‌دهید که به راحتی بتوانند از محصولات و یا خدمات شما استفاده کرده و در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنند.

تبلیغات جذاب تری داشته باشید

تنها کافی است خودتان به این نکته فکر کنید که یک متن ساده روی کاغذ بر شما تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت یا یک انیمیشن، فیلم کوتاه، فایل صوتی و یا یک تصویر؟! طراحی سایت و داشتن صفحه های مجازی به شما این امکان را می‌ دهد که به شکل تاثیرگذارتری بازاریابی و تبلیغ کنید. یک محتوای جذاب و زیبا می‌تواند بر افراد تاثیر گذاشته و آنها را بیشتر نسبت به خدمات و محصولات شما راغب کند.

می توانید به روش های مختلف درآمد زایی کنید

دنیای اینترنت بیش از دنیای واقعی به شما امکان درآمدزایی خواهد داد. روش های بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید در منزل خود و با استفاده از اینترنت کسب درآمد کنید. ملموس ترین و آشناترین روش های درآمدزایی در دنیای اینترنت تبلیغات است. در صورتی که بعد از طراحی سایت تعداد بازدیدکنندگان شما بالا باشد، می توانید با پذیرش تبلیغات سایت ها، فروشگاه ها و موسسات مختلف به روش ‌های دیگری نیز درآمدزایی کنید.

به حفظ محیط زیست کمک خواهد کرد

اگر بدانید برای کاتالوگ ها و بروشور های تبلیغاتی شما چه تعداد درختان بریده می شود و چه آسیبی به محیط زیست وارد می شود، شاید برای همیشه از این شیوه تبلیغات صرف نظر کنید. این روزها حفظ محیط زیست یکی از اولویت های بسیار مهم در زندگی بشر تبدیل شده است تا بتوانیم دنیای بهتر به آیندگان خود هدیه دهیم. با طراحی سایت می توانید شما نیز گامی مهم در این راستا بردارید. دنیای اینترنت به شما این امکان را می دهد که تبلیغات و خدمات خود را به شیوه ای انجام داده تا محیط زیست آسیب کمتری ببینند.

با سرعت بالا و کیفیت بهتری اطلاع رسانی کنید

با طراحی سایت می توانید در هر زمان با مشتریان خود وارد ارتباط شده و به آنها اطلاع رسانی کنید. شما می توانید اخبار و اطلاعیه های مهم را در بخشی از وبسایت خود قرار داده تا تمامی بازدیدکنندگان بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند. اگر شما خدمات و یا محصول جدیدی به شرکت و یا فروشگاه خود اضافه کرده اید یا در زمان خاصی تخفیفات ویژه به مشتریانتان ارائه می دهید، می توانید با یک خبر کوتاه افراد را از آن مطلع کنید.

دسترسی مشتریان به کسب و کارتان را دائمی خواهید کرد

شاید برای خودتان هم پیش آمده باشد که برای خرید یک محصول خاص به فروشگاه رفته و با درهای بسته آن مواجه شده باشید. در بسیاری از روزهای تعطیل سال بسیاری از موسسات و فروشگاه ها خدمات خود را تعطیل می کنند. از طرف دیگر در یک کسب و کار سنتی فروش و ارائه محصولات تنها محدود به ساعت های مشخصی در طول روز است و افراد برای خرید و یا دریافت خدمات باید در زمان های تعیین شده به شرکت و فروشگاه شما بیایند.

طراحی سایت و استفاده از دیگر صفحات اینترنتی و مجازی امکان دسترسی دائمی به مشتریان شما خواهد داد. کسب و کار شما هیچ وقت تعطیل نخواهد شد و افراد در هر زمان می توانند وارد سایت شما شده و سفارش های خود را انجام دهند.

هزینه های خود را کاهش دهید

بدون شک میزان افزایش سود و بازدهی با کاهش هزینه های شما ارتباط مستقیم دارد. هرچقدر که شما بتوانید هزینه های اولیه و جاری کسب و کار خود را کاهش دهید به همان میزان سود شما در کار بیشتر خواهد شد. طراحی سایت به شما این امکان را می دهد که بسیاری از هزینه های کسب و کار سنتی را کاهش و یا حتی حذف کنید. برای مثال طراحی سایت هزینه تبلیغات شما را به حد چشمگیری کاهش می دهد، شما می توانید با کاهش تعداد کارمندان تان هزینه‌ های جاری شرکت و یا فروشگاه را کاهش دهید و یا هزینه های استخدام فرد جدید در شرکت را به طور کامل حذف کنید.

کسب و کار خانگی راه بیندازید

تا چند سال پیش داشتن یک مکان به عنوان شرکت و یا فروشگاه برای راه اندازی یک کسب و کار الزامی بود. بسیاری از افراد توان  پرداخت هزینه های بالای خرید و یا اجاره یک مکان هر چند کوچک را نیز ندارد. این مساله باعث شده که داشتن کسب و کار شخصی برای بسیاری از افراد به شکل یک رویای شیرین باقی بماند!

دنیای اینترنت و طراحی سایت به شما این امکان را می ‌دهد که حتی بدون اجاره یک مکان مشخص کسب و کار خانگی خود را راه بیندازید. شما می توانید در منزل خود کارتان را آغاز کرده و محصولات و خدمات خود را در سایت ارائه دهید. بنابراین اگر شما نیز همیشه در آرزوی داشتن یک کسب و کار شخصی بوده اید، همین حالا می توانید برای این هدف خود گامی اساسی بردارید.

شرکت طراحی سایت ایزی وب

این که طراحی سایت خود را به چه کسی بسپارید، نکته ای بسیار مهم و تعیین کننده برای میزان دست یابی به تمام مزایای معرفی شده در بالا است. اگر طراحی سایت شما به صورت حرفه ای و اصولی انجام شود، شما می توانید از خدمات ویژه و امکانات فوق العاده ای برای سایت خود بهره مند شوید.

ایزی وب یکی از اعضای رسمی شورای عالی انفورماتیک کشور، نظام صنفی رایانه ای کشور و بانک متخصصین حرفه ای مایکروسافت آمریکا بوده و سال ها است که با مشتریان نام آشنای دولتی و غیر دولتی همکاری دارد.

این شرکت دارای جوایز و تندیس های داخلی و بین المللی بسیاری از جمله ۵ بار افتخار کسب عنوان نخست طراحی سایت در ایران، بهترین طراحی سایت DNN آمریکا در سال ۲۰۱۱ و عنوان نخست طراحی سایت در جشنواره پرتال های شهرداری تهران بوده و می توانید با خیال آسوده طراحی سایت خود را به متخصصان آن ها بسپارید.

امتیاز شما برای این مقاله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.